abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144778430
haha geweldig! *O*
pi_144778464
doen de broncos het toch nog ff....haha, ben benieuwd in overtime tenzij de hawks nog in FG range komen
  maandag 22 september 2014 @ 01:46:26 #128
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_144778498
Tarvaris Jackson MVP of the game _O_
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 22 september 2014 @ 01:59:03 #129
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_144778623
Owned
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_144778912
Panthers O _O_
Panthers D _O_
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_144783116
Hoe goed zijn deze Cardinals? De WR set met Fitz-Floyd en nu de rookie John Brown lijkt erg goed, team staat toch maar mooi op 3-0 met Palmer en Stanton op QB.

Verder begin ik nu ook te twijfelen of Brady nog op zijn oude niveau komt, hij laat nu al langere tijd niet meer zijn spel en stats zien die we gewend zijn. Dat hij geen top weapons heeft op WR maakt niet uit, daar kon hij in het verleden ook goed mee omgaan.

De Steelers krijgen weer wat sympathie van mij, Antonio Brown mag toch wel echt tot de elite genoemd worden. En de Bengals gaan dit seizoen nog een hoop potten breken denk ik.

Mijn favoriete GIF van de week: Joey Porter + Heyward chest bump:

”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  dinsdag 23 september 2014 @ 00:36:36 #132
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_144810974
Nog even over DEN@SEA. Manning heeft eigenlijk weinig laten zien tot die laatste drive. Het was vooral de Denver defense die stukken beter stond te spelen. 1e DEN TD was vrij simpel, ze stonden al in de red-zone en op de volgende possession gooit Manning gewoon een INT (als Romo dat op zo'n moment doet dan is het lachen, want Romo :')). Die laatste drive was goed maar dat was het dan ook wel. Dat Denver op dat moment nog meedeed was vooral de verdienste van hun defense. Het is alleen jammer (voor Denver fans) dat ze in OT vergeten dat Wilson een mobile QB is die ook kan lopen met de bal.

Tot slot. Als je echt goede QB-play wilt zien tegen de Seattle defense dan moet je week 2 terugkijken, Seahawks @ Chargers met een werkelijk geweldige Rivers.
pi_144812049
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 20:38 schreef Guard het volgende:
Harrison retires
AdamSchefter twitterde op dinsdag 23-09-2014 om 01:48:55 LB James Harrison scheduled to meet Tuesday with Steelers coaches. Assuming it goes well, he signs with PITT. reageer retweet
Hij komt terug. :)
pi_144812444
pi_144813083
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 11:26 schreef maerk het volgende:
En de Bengals gaan dit seizoen nog een hoop potten breken denk ik.

Ik gun het de Bengals, maar ik ben bang dat het een bekend verhaal gaat worden: fizzle in the play-offs.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_144814364
quote:
Lol deze komt ook al in mijn FB feed terug, van mensen die nog nooit van American Football gehoord hebben ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_144845038

_O-
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_144898278
Heb gisteren even de wedstrijd van de Giants teruggekeken (want ja, laten we elke overwinning maar koesteren) en dit was toch wel het hoogtepunt (helaas teruggefloten voor illegal formation):

pi_144914519
Tijd voor Cousins om weer te shinen *O*
pi_144914529
Die rush van Kirk :D
Zoveel beter dan RG3 he.
pi_144915576
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 september 2014 02:34 schreef Seam het volgende:
Die rush van Kirk :D
Zoveel beter dan RG3 he.
Kan je de volgende keer iets voor de wedstrijd posten? Dan weet ik gelijk waar ik mijn geld op moet zetten. Maandag Steelers, en afgelopen nacht de Giants :').
En wil je niks posten over de Seahawks :D

on-topic. Eli haters :W
Get it and Bet it
pi_144917241
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:21 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Kan je de volgende keer iets voor de wedstrijd posten? Dan weet ik gelijk waar ik mijn geld op moet zetten. Maandag Steelers, en afgelopen nacht de Giants :').

Ik haat Eli niet (Giants als franchise wel overigens), ik snap alleen niet om welke reden(en) mensen fan/aanhanger worden. :)
pi_144917761
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 09:59 schreef maerk het volgende:

[..]

Ik haat Eli niet (Giants als franchise wel overigens), ik snap alleen niet om welke reden(en) mensen fan/aanhanger worden. :)
Ik ben geen Giants-fan, maar Eli is een baas omdat hij 2-0 is tegen Brady in Super Bowls. En Eli is ook gewoon de troll van de Manning familie. Zijn broer heeft meer talent maar Eli heeft meer ringen en daar gaat het toch om, tenzij je Drew Brees heet dan gaat het om stats.
Vind alle kritiek op Eli ook onterecht. Men doet alsof het allemaal zijn schuld is. Als Peyton verliest dan ligt het aan .... (vul maar in), als Brady verliest dan ligt het aan Welker.
Get it and Bet it
pi_144920273
http://www.gfycat.com/MistyCooperativeCod

Puur objectief gezien, dus niet kijkend naar het resultaat (receiver KO) is dit wel of geen defenseless receiver? Tevens legal of illegal?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get it and Bet it
pi_144927791
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:24 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

En Eli is ook gewoon de troll van de Manning familie. Zijn broer heeft meer talent maar Eli heeft meer ringen en daar gaat het toch om,
Daar kan ik nou juist heel slecht tegen... :P
pi_144928060
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:55 schreef SteveBudin het volgende:
http://www.gfycat.com/MistyCooperativeCod

Puur objectief gezien, dus niet kijkend naar het resultaat (receiver KO) is dit wel of geen defenseless receiver? Tevens legal of illegal?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij braced zichzelf dus geen defenseless receiver. Of het legal is.. geen idee.
pi_144934304
Joe McKnight met gescheurde achillespees. Dat is al de derde Chief met zo'n blessure.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 26 september 2014 @ 22:30:46 #148
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_144941133
De Martosaurus komt straks bij Pauw uitleggen waarom alle NFL-spelers hun vrouwen en kinderen slaan *O*.
pi_144941596
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 september 2014 22:30 schreef PirE het volgende:
De Martosaurus komt straks bij Pauw uitleggen waarom alle NFL-spelers hun vrouwen en kinderen slaan *O*.
Adrian Peterson, die kent u niet mensen, maar dat is de superster in Minnesota.

Bedankt voor de tip. ^O^
pi_144942263
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:21 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Haha ik zei niet dat de Redskins zouden winnen weer. Ik vond Cousins (op die INT na) best goed spelen, ze hebben gewoon een aantal matige receivers zeg mijn god.
Van de Steelers was ik wel echt verbaasd, geen idee hoe dat heeft kunnen gebeuren. Vind ze nog altijd erg sterk hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')