Dat zei Pino ook toen hij met jou een nummertje maaktequote:
Dat klinkt wel positief.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zei Pino ook toen hij met jou een nummertje maakte
Je lijkt me heel tof hoor, maar verder wil ik niet gaanquote:
Kan je meteen "acteren" erbij zetten als vaardigheidquote:Op woensdag 17 september 2014 10:28 schreef 3rdRock het volgende:
kak, net m'n cv 30x geprint...ie ik dat ergens een punt en een komma achterelkaar heb gebruikt.,
nouja, in de digitale versie maar verbeterd en dan heel verbaasd doen als iemand het vanmiddag ziet
wahaha, je moest eens weten hoeveel gouden kalveren ik al in de gracht heb gegooidquote:Op woensdag 17 september 2014 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan je meteen "acteren" erbij zetten als vaardigheid
je bent in mijn huis??quote:
Ja. Probeer mij maar te vinden.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wahaha, je moest eens weten hoeveel gouden kalveren ik al in de gracht heb gegooid
[..]
je bent in mijn huis??
haha, je zit waarschijnlijk in de ruimte achter de ketel, daar kom ik nl nooitquote:Op woensdag 17 september 2014 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Probeer mij maar te vinden.
In de kut van tante Sjaan?quote:Op woensdag 17 september 2014 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Die foto's van Pandaplint
Het maakt mij zo jaloers!Ik wil zijn waar hij is!
Daar is hij niet zover ik weet dan.quote:
welke trackquote:Op woensdag 17 september 2014 10:38 schreef Pandaplint het volgende:
Dit nummer is echt kapot gemaakt door talentenjachten zoals Idols, X-factor, the Voice.
Rolling (on the river)quote:
Ik luister niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
Even de jongere generatie laten horen wat echte muziek is![]()
![]()
![]()
Kippenvelmomentjequote:Op woensdag 17 september 2014 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
ff op Estranged gestemd, wat een bazentrack is dat
Ik dacht voor een moment dat je Luna was.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:44 schreef Lamabal het volgende:
Pino is een skat, dus het is altijd pino dag
Ik zou nooit Pino zonder hoofdletter typen.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht voor een moment dat je Luna was.
DeLuna = Lamabal
Lamabal = Lamabalquote:Op woensdag 17 september 2014 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht voor een moment dat je Luna was.
DeLuna = Lamabal
Pino mag wel eens beter zijn verenpak verzorgen.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:26 schreef Lamabal het volgende:
Pino, niet iedereen is blij met je.
http://www.metronieuws.nl(...)SrZniq!gKWSWoCCF1qM/
Of allemaalquote:Op woensdag 17 september 2014 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mexradio staat aan op deze middag.
Zal Mexradio vandaag Dotan, Slowdive of Train draaien?
Ik vermoed dat er maar 1 van deze 3 gedraaid wordt.quote:
Zitten hier nog extreme fans van radio dj's of radioprogramma's?twitter:RadioRing twitterde op woensdag 17-09-2014 om 10:44:38Ben jij een extreme fan van een radioprogramma of radio-dj?Laat het dan weten! Mailen kan naar radioring@avrotros.nlAlvast Bedankt! reageer retweet
DeLuna is het hier niet mee eens.quote:
quote:
Klinkt als een kroegentocht die uit de hand is gelopen.quote:
Nieuwe foto Muisquote:
Alle foto's met Nexus5quote:
Zo werkt dat niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
DeLuna is het hier niet mee eens.
En daardoor Pino112 ook niet [ afbeelding ]
Mooi hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Alle foto's met Nexus5
Alleen vosfoto met D7000
Je hebt dezelfde smaak als Muisquote:
Veenstra is de beste bij 3FM op dit moment van de dag-DJ's. Rob Stenders is ook nog steeds briljant vrijdagavond.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:10 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind Veenstra een van de beste radiomakers van dit moment.
Timur Perlin vind ik ook een behoorlijke uitschieter.
Oja en Claudia de Breij is ook briljant!
quote:Op woensdag 17 september 2014 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
http://www.vpro.nl/lees/s(...)ten/qinoakutten.html
Tja, hij is nu eenmaal een VPRO man.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hij heeft ook nogal een bijzondere docu
Holland Doc: Een man weet niet wat hij mist
Oh ja, durft Pino112 wel tegen de stroom in te zwemmen?quote:
5 keerquote:
Verdomme. Hoe ongemakkelijk kun je het maken.twitter:michielveenstra twitterde op woensdag 17-09-2014 om 15:06:59Één grote @Lucky_TV dit. Kan niet anders. “@Domien: Optreden Yes-R - KOFFIETIJD. http://t.co/I2j1Igc7Ma” reageer retweet
en even met een werkend linkje:quote:Op woensdag 17 september 2014 15:31 schreef Pandaplint het volgende:
Verdomme. Hoe ongemakkelijk kun je het maken.twitter:michielveenstra twitterde op woensdag 17-09-2014 om 15:06:59Één grote @Lucky_TV dit. Kan niet anders. “@Domien: Optreden Yes-R - KOFFIETIJD. http://t.co/I2j1Igc7Ma” reageer retweet
Je hebt altijd baas boven baas natuurlijk.quote:
3 letters dat is alles wat ik kan zeggen: OMGquote:Op woensdag 17 september 2014 15:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en even met een werkend linkje:
godsamme, hoe misplaatst kan een "rapper" zijn?![]()
Muis op de foto's van Panda.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:40 schreef rubbereend het volgende:
wie is er nu weer aan het kwijlen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |