Dat zei Pino ook toen hij met jou een nummertje maaktequote:
Dat klinkt wel positief.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zei Pino ook toen hij met jou een nummertje maakte
Je lijkt me heel tof hoor, maar verder wil ik niet gaanquote:
Kan je meteen "acteren" erbij zetten als vaardigheidquote:Op woensdag 17 september 2014 10:28 schreef 3rdRock het volgende:
kak, net m'n cv 30x geprint...ie ik dat ergens een punt en een komma achterelkaar heb gebruikt.,
nouja, in de digitale versie maar verbeterd en dan heel verbaasd doen als iemand het vanmiddag ziet
wahaha, je moest eens weten hoeveel gouden kalveren ik al in de gracht heb gegooidquote:Op woensdag 17 september 2014 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan je meteen "acteren" erbij zetten als vaardigheid
je bent in mijn huis??quote:
Ja. Probeer mij maar te vinden.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wahaha, je moest eens weten hoeveel gouden kalveren ik al in de gracht heb gegooid
[..]
je bent in mijn huis??
haha, je zit waarschijnlijk in de ruimte achter de ketel, daar kom ik nl nooitquote:Op woensdag 17 september 2014 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Probeer mij maar te vinden.
In de kut van tante Sjaan?quote:Op woensdag 17 september 2014 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Die foto's van Pandaplint
Het maakt mij zo jaloers!Ik wil zijn waar hij is!
Daar is hij niet zover ik weet dan.quote:
welke trackquote:Op woensdag 17 september 2014 10:38 schreef Pandaplint het volgende:
Dit nummer is echt kapot gemaakt door talentenjachten zoals Idols, X-factor, the Voice.
Rolling (on the river)quote:
Ik luister niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
Even de jongere generatie laten horen wat echte muziek is![]()
![]()
![]()
Kippenvelmomentjequote:Op woensdag 17 september 2014 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
ff op Estranged gestemd, wat een bazentrack is dat
Ik dacht voor een moment dat je Luna was.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:44 schreef Lamabal het volgende:
Pino is een skat, dus het is altijd pino dag
Ik zou nooit Pino zonder hoofdletter typen.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht voor een moment dat je Luna was.
DeLuna = Lamabal
Lamabal = Lamabalquote:Op woensdag 17 september 2014 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht voor een moment dat je Luna was.
DeLuna = Lamabal
Pino mag wel eens beter zijn verenpak verzorgen.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:26 schreef Lamabal het volgende:
Pino, niet iedereen is blij met je.
http://www.metronieuws.nl(...)SrZniq!gKWSWoCCF1qM/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |