Ga jij toevallig naar een speciale school?quote:Op donderdag 18 september 2014 16:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je ogen weer open zijn, lees het dan nog maar eens.
Ik ben al jaren klaar met school. Bij jou zal dat zo te lezen nog wel even duren.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga jij toevallig naar een speciale school?
De reden daarvoor is mij onduidelijk. Heeft Jasper S. gezegd dat hij dat zomaar deed?quote:Op donderdag 18 september 2014 16:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Marianne Vaatstra. Zomaar de keel doorgesneden? Ben je gek. Uitgelokt
Ja, je bent namelijk nooit klaar met leren. Ben tevens ook alweer 14 jaar aan het werk. Maar goed, speciale school afgerond dus. Kon ook nog. Kusje.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben al jaren klaar met school. Bij jou zal dat zo te lezen nog wel even duren.
Hij wilde seks.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De reden daarvoor is mij onduidelijk. Heeft Jasper S. gezegd dat hij dat zomaar deed?
Jij bent nog niet klaar. Dat klopt.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, je bent namelijk nooit klaar met leren. Ben tevens ook alweer 14 jaar aan het werk. Maar goed, speciale school afgerond dus. Kon ook nog. Kusje.
Ze was er (onbewust) klaar voor.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Marianne Vaatstra. Zomaar de keel doorgesneden? Ben je gek. Uitgelokt
Waarschijnlijk heb jij het over extreme moslims die mensen doden voor macht.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:51 schreef KaoloJoeka het volgende:
Moslims zijn altijd op zoek naar geweld, dus dit topic is zojuist ongegrond verklaard.
En de Ali's, Youssefs, Adils en Mohammeds op de hoek van de straat.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:54 schreef bob19423 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb jij het over extreme moslims die mensen doden voor macht.
Je kunt jezelf en je familie verdedigen zonder zelf de aanval in te gaan. Wat ik wil toegeven is dat geweld soms een makkelijkere optie is.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:48 schreef bob19423 het volgende:
Stbabylon, ik snap dat je vindt dat geweld overbodig is, maar ik snap gewoon niet dat jij niet kan toegeven dat je soms geweld moet gebruiken om jezelf, je vrienden of familie te verdedigen. En ik vind het raar dat jij denkt dat je altijd alles kan oplossen door te praten of weg te rennen. Maar dat is mijn mening maar...
Ik ben wel klaar. Met jou.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij bent nog niet klaar. Dat klopt.
Hij bedreigt mijn leven, ik zeg nergens dat ik hem wil doden. Ik wil hem uitschakelen zodat hij geen gevaar vormt. Daar is geen dodelijk geweld voor nodig en al helemaal niet als je de juiste trainingen hebt gehad.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik betwijfel ernstig dat ik een overval, zonder direct dodelijk geweld, beantwoord met dodelijk geweld. Maar goed. Dat is maar een idee.
Het heet dan geen aanval maar verdediging.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt jezelf en je familie verdedigen zonder zelf de aanval in te gaan. Wat ik wil toegeven is dat geweld soms een makkelijkere optie is.
Ik ben geen moslim meer, omdat ik ook in Hindoeïsme, christendom en Boedisme etc. geloof.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:51 schreef KaoloJoeka het volgende:
Moslims zijn altijd op zoek naar geweld, dus dit topic is zojuist ongegrond verklaard.
Er is ook niemand die beweert dat het geen keuze is.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:16 schreef AgLarrr het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waar jullie zo over zitten te zeiken richting stbabylon. Het is toch inderdaad ten alle tijde een keuze of je geweld met geweld beantwoordt? Zo lang je bereid bent de consequenties van niet gewelddadig terug reageren te accepteren. Of dat nou een geschonden ego, een blauw oog of een mes tussen je ribben is.
Maar wat is dan het probleem? Het is toch overduidelijk welke keuze hij uit volledige overtuiging maakt?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er is ook niemand die beweert dat het geen keuze is.
Het probleem is dat hij (onnozele) kritiek levert op de keuze die andere mensen maken.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:23 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Maar wat is dan het probleem? Het is toch overduidelijk welke keuze hij uit volledige overtuiging maakt?
Eens, in bepaalde situaties zou een op geweld uitlopende situatie door communiceren kunnen worden vermeden, maar helaas blijft er een kleine minderheid die zich daar niks van aantrekt of besluit iemand vanuit het niets toe te takelen.quote:Op donderdag 18 september 2014 08:39 schreef Gewas het volgende:
[..]
Jij gelooft niet dat er mensen bestaan die zonder reden op je beginnen te beuken? Dan kun je nog zo lief en soft zijn, bij sommige mensen zit gewoon een steekje los.
Het probleem is zijn kritiek op iemand die niet precies hetzelfde doet als hem.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:23 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Maar wat is dan het probleem? Het is toch overduidelijk welke keuze hij uit volledige overtuiging maakt?
Ik vind het heel kwalijk dat hij doet alsof iedereen die met geweld in aanraking komt daar zelf debet aan is...quote:Op donderdag 18 september 2014 18:16 schreef AgLarrr het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waar jullie zo over zitten te zeiken richting stbabylon. Het is toch inderdaad ten alle tijde een keuze of je geweld met geweld beantwoordt? Zo lang je bereid bent de consequenties van niet gewelddadig terug reageren te accepteren. Of dat nou een geschonden ego, een blauw oog of een mes tussen je ribben is.
En zijn opmerking dat iedereen die slachtoffer is van geweld of een misdrijf het zelf wel uitgelokt zal hebben.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:41 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het probleem is zijn kritiek op iemand die niet precies hetzelfde doet als hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |