abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 september 2014 @ 19:43:21 #251
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144668080
quote:
14s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:40 schreef clumsy_clown het volgende:
"Ik had vorige week een feestje..."
"Haha ja ik zag het op je Facebook, je was goed dronken hè? Je stond wel erg close met die ene jongen op de foto hoor."

Jep. That'll get you laid.
Of je verspreekt je omdat je alles al weet van haar facebook. :P
pi_144668724
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja anders zou ik in eerste instantie al niet met ze afgesproken hebben natuurlijk
Natuurlijk.
Nou hopelijk word het dan toch wat :P

[ Bericht 3% gewijzigd door hmmmmmmm op 18-09-2014 20:19:42 ]
  vrijdag 19 september 2014 @ 10:43:23 #253
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_144686639
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:20 schreef Deezertje het volgende:
Wel een nadeel van online daten is: voorkennis. Tegenwoordig kan je met slechts de voornaam en woonplaats zo degene vinden met wie je chat. Als je dan uiteindelijk een date hebt is het nog best lastig om heel verrast te reageren als ze het heeft over haar laatste vakantie, werk, feestjes etc. die je allang hebt gespot op haar facebook/twitter. Maar denk dat het andersom ook best gebeurd: dus vertel gewoon je eerlijke levensverhaal op de date, alles is online terug te vinden tegenwoordig :)
Dit klinkt toch wel een beetje stalkerig hoor, maar je zal vast niet de enige zijn die dat zo doet.

Ik had afgelopen zondag mijn eerste date, zou het verhaal hier nog posten,
maar het was niet noemenswaardig. Het was gezellig maar niet mijn type.
pi_144687986
quote:
14s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:40 schreef clumsy_clown het volgende:
"Ik had vorige week een feestje..."
"Haha ja ik zag het op je Facebook, je was goed dronken hè? Je stond wel erg close met die ene jongen op de foto hoor."

Jep. That'll get you laid.
Andersom gebeurt het ook.

Ben je aan het chatten op paiq.

Opeens: "Waarom heb je geen Facebook?! :( Ik vind niks van je op Google :( "
Even later:
"Ow, toch 1 foto van je werk :D Verder niets :( "

Je bent al meteen verdacht als je niets hebt :') Gebeurt zelfs soms in de kroeg. Ga je naar het toilet, kom je terug "Hey, ik vind niets van je op Google. Heb je geen Facebook?" Hebben ze zitten Googlen op hun telefoon :') :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 19 september 2014 @ 11:48:46 #255
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_144688228
Op internet meteen deze link erin gooien, met ´ik heb je al gevonden hoor, zo verborgen ben je heus niet...´ http://www.facebook.com/profile.php?user=100002992784817

(Deze link gaat automatisch naar haar eigen facebookprofiel)

Haha, geniaal hoe ze dan reageren... :') "WTF?!? HOE HEB JE ME GEVONDEN?!?! Toch niet zo anoniem als ik dacht :S :S' :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_144688334
Het is juist een enorm voordeel. Je kunt zo meer foto's zien. Vond het altijd wel verdacht als er geen foto's te zien waren waar ze niet helemaal op stond.
pi_144688369
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

Andersom gebeurt het ook.

Ben je aan het chatten op paiq.

Opeens: "Waarom heb je geen Facebook?! :( Ik vind niks van je op Google :( "
Even later:
"Ow, toch 1 foto van je werk :D Verder niets :( "

Je bent al meteen verdacht als je niets hebt :') Gebeurt zelfs soms in de kroeg. Ga je naar het toilet, kom je terug "Hey, ik vind niets van je op Google. Heb je geen Facebook?" Hebben ze zitten Googlen op hun telefoon :') :')
Die keren dat jij of zij naar de wc gaan zitten ze al meteen te appen over jou tegen vriendinnen. :')
pi_144688433
Ik zou het juist gek vinden als ik wel dingen kan vinden
Social media/foto's e.d. zijn toch privé? Waarom zou je die openbaar zetten?

Van mij is gelukkig niets te vinden
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_144688770
Helemaal niets?

Dankzij mijn werk, stages en wat sporten ben ik echt wel googlebaar, inclusief foto's maar die heb ik er zelf niet opgezet (en ze zijn godzijdank niet van de sportmomenten :D ). Mijn facebook komt niet naar boven (maar van die foto zou je anyhow niet wijzer worden).

Maar gelukkig is mijn naam niet zo heel bijzonder, dus weet diegene dan toch niet zeker wat van mij is en wat niet :+
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_144688848
Ik heb een super doorsnee naam en let er al heel lang heel bewust op
Ik werk niet in een sector waarbij dingen gepubliceerd worden of iets dergelijks maar wel een waarin het belangrijk is dat privé dingen niet te vinden zijn

Dus nee je vind helemaal niets. Of nou ja ik heb zelf nooit verder gekeken dan pagina 3 op google want dan vond ik het wel goed genoeg :P Wie weet wat er op pagina 12 staat
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144689016
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou het juist gek vinden als ik wel dingen kan vinden
Social media/foto's e.d. zijn toch privé? Waarom zou je die openbaar zetten?

Van mij is gelukkig niets te vinden
Als je jouw foto screenshot en dan een reverse image search doet wellicht wel.
pi_144689050
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb een super doorsnee naam en let er al heel lang heel bewust op
Ik werk niet in een sector waarbij dingen gepubliceerd worden of iets dergelijks maar wel een waarin het belangrijk is dat privé dingen niet te vinden zijn

Dus nee je vind helemaal niets. Of nou ja ik heb zelf nooit verder gekeken dan pagina 3 op google want dan vond ik het wel goed genoeg :P Wie weet wat er op pagina 12 staat
Ah dat scheelt ja. Mijn werkgever plopt gelijk je naam, foto en e-mailadres op internet. Maar ik moet dan ook juist wel publiceren en vindbaar zijn, dus dat maakt het een stuk logischer.

Ooit bij het afspreken van een date had ik het trouwens met de date over hoe elkaar te herkennen. We hadden het er grappend over om dan maar in hippie stijl te meeten. Hij zou wel een of ander hippie-shirt aantrekken en zei toen: 'En jou herken ik zeker aan een roze pruik?' En op dat moment had ik nou dus net een (compleet onherkenbare) foto met roze pruik als mijn profielfoto op mijn facebook. Ik was dus ook gelijk heilig overtuigd dat ie me op een of andere wonderbaarlijke manier had gevonden, hij beweerde dat het toeval was… Jajajajajaja, ik weet nog steeds niet of ik nou moet geloven dat het echt toeval was of dat ie stiekem magische zoekkrachten heeft :')

Maar hij wist denk ik al wel dat ik uit Brabant kwam en carnaval vierde, een roze pruik hebben is dan eigenlijk wel een logisch gevolg :+
pi_144689186
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 12:19 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Daarom gebruikte ik voor datingsites ook alleen foto's die ik nergens anders voor gebruikte/niet op internet te vinden waren.
pi_144689352
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 12:19 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Misschien maar volgens mij valt dat ook wel mee
Ik heb geen foto's op sites behalve op Facebook en die is goed afgeschermd
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144689497
Dan heb je je volledige naam en kan je alsnog de rest vinden. LinkedIn bv. :P

Maar zo boeiend is dat voor de meeste niet en wat wilt iemand er evt. mee doen.
pi_144689586
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 12:35 schreef Craptacular het volgende:
Dan heb je je volledige naam en kan je alsnog de rest vinden. LinkedIn bv. :P

Maar zo boeiend is dat voor de meeste niet en wat wilt iemand er evt. mee doen.
nogmaals: met mijn volledige naam en woonplaats vind je niets
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144691337
Ik vind het een serieus nadeel van Tinder dat je verplicht bent je eigen naam te gebruiken. Met mijn niet al te doorgaanse naam en locatie kom je zo op m'n Facebook uit. Nou valt daar verder niets op te zien, en kom je als je m'n achternaam hebt ook geen gekke dingen tegen op internet, maar toch. Heb al wel een vriendschapsverzoek gehad onder het motto "hey ik had je op tinder gezien maar we zijn helaas geen match en wilde je toch spreken".
  vrijdag 19 september 2014 @ 13:37:46 #268
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_144691394
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 september 2014 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind het een serieus nadeel van Tinder dat je verplicht bent je eigen naam te gebruiken. Met mijn niet al te doorgaanse naam en locatie kom je zo op m'n Facebook uit. Nou valt daar verder niets op te zien, en kom je als je m'n achternaam hebt ook geen gekke dingen tegen op internet, maar toch. Heb al wel een vriendschapsverzoek gehad onder het motto "hey ik had je op tinder gezien maar we zijn helaas geen match en wilde je toch spreken".
alleen voornaam toch??
pi_144691470
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 13:37 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

alleen voornaam toch??
Klopt, maar als die heel weinig voorkomt hebben ze je zo te pakken.
pi_144691471
quote:
Gechecked. Ik kom bij een visboer uit. Geen geintje.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 19 september 2014 @ 13:44:35 #271
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144691603
quote:
Creepy :X

Scheelt dat ik een vrij veel voorkomende naam heb gelukkig.

Maar je kan toch ook gewoon een random verzonnen naam ingeven, lijkt me echt niet dat iedereen haar eigen naam heeft met degene die ik wel eens voorbij zie komen.
pi_144691691
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2014 13:40 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Gechecked. Ik kom bij een visboer uit. Geen geintje.
Als je bij mij verder zoekt kom je bij Turkse politici en een imam uit. Is weer eens wat anders.
pi_144692116
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 13:47 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Als je bij mij verder zoekt kom je bij Turkse politici en een imam uit. Is weer eens wat anders.
Bij mij vind je hockey clubs etc met iemand met een naam die erop lijkt.
  vrijdag 19 september 2014 @ 14:03:54 #274
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144692202
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 13:47 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Bij mij vooral bij politici, een burgemeester en twee oud-generaals waarvan een toevallig mijn overgrootvader was. Zelf probeer ik weinig te vinden te zijn, maar ik heb helaas een extreem unieke naam.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_144692930
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 13:44 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Creepy :X

Scheelt dat ik een vrij veel voorkomende naam heb gelukkig.

Maar je kan toch ook gewoon een random verzonnen naam ingeven, lijkt me echt niet dat iedereen haar eigen naam heeft met degene die ik wel eens voorbij zie komen.
Ook aantal keer gehad. Zal voor vrouwen meer een controleer dingetje zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')