abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 september 2014 @ 22:53:17 #1
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144607543

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 18-09-2014 05:41:24 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 16 september 2014 @ 22:53:34 #2
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144607561
Sorry van die titel :P
Mooie medaille trouwens ook:
SPOILER
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 16 september 2014 @ 22:54:43 #3
428175 bepklep82
Ik ben géén vent jongûh!
pi_144607650
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 september 2014 22:50 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Qua betekenis zoals RD het net uitlegde. Mooi shirt.
Maar qua uitvoering vind ik hem niet zo super. Is dan denk ik vooral vanwege de kleur. Zo flets.
  dinsdag 16 september 2014 @ 22:54:54 #4
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144607663
potverdomme....leest Steven niet mee op Fok? wat hebben we nu net gezegd over het dragen van het shirt tijdens de wedstrijd.....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  dinsdag 16 september 2014 @ 22:56:54 #5
428175 bepklep82
Ik ben géén vent jongûh!
pi_144607788
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 september 2014 22:53 schreef SEMTEX het volgende:
Sorry van die titel :P
Mooie medaille trouwens ook:
SPOILER
Die vind ik dan wel weer heel mooi :)
pi_144607838
Prachtig shirt!!

En mijn rug gaat echt de goede kant op. Yay! O+
Ja doei.
  dinsdag 16 september 2014 @ 22:58:47 #7
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144607929
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 22:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
potverdomme....leest Steven niet mee op Fok? wat hebben we nu net gezegd over het dragen van het shirt tijdens de wedstrijd.....
Steven leeft ook niet meer, zo blijkt uit betrouwbare bronnen.

En poppies O+
pi_144608458
Yeah mo!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_144608884
Loopt er iemand van jullie met zo'n telefoonhouderband om zijn arm?
Ik loop 'normaal' (ben pas 3 keer van huis geweest :') )gewoon met m'n telefoon in mijn broekzak (voor Runkeeper), leek in het begin niet optimaal maar na een paar meter heb je het al niet meer in de gaten.
Maar dacht toch even zo'n armband te halen. Nu heb ik hem net gepast maar dit lijkt me eerlijk gezegd nog irritanter lopen dan een telefoon gewoon in m'n zak.
Iemand die zweert bij zo'n band?

Verder heb ik het probleem met zowel Runkeeper als Endomondo op mijn iPhone 4S dat het GPS signaal in het begin niet klopt. Route zwiept dan van links naar rechts over de weg. Als ik de straat uit ben heb ik er al 2 kilometer opzitten volgens dat ding. Als ik hem dan na 10 minuten opnieuw aanzet (als ik dus al een stukje verder ben) doet hij het wel.
Ligt dit aan mijn telefoon, de app('s) of aan het GPS signaal rondom mijn huis? :N
  dinsdag 16 september 2014 @ 23:18:03 #10
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144608953
Lol, ik hoorde dit weekend ook tijdens de wedstrijd een paar keer de Runkeeper-dame praten bij iemand met zo'n armband :D
pi_144609013
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 september 2014 23:18 schreef SEMTEX het volgende:
Lol, ik hoorde dit weekend ook tijdens de wedstrijd een paar keer de Runkeeper-dame praten bij iemand met zo'n armband :D
Ik loop verder wel gewoon met oortjes in :9
  dinsdag 16 september 2014 @ 23:29:15 #12
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_144609458
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 september 2014 23:18 schreef SEMTEX het volgende:
Bij de strongmanrun liep er 1 iemand met een metronoom-app en iemand anders met hardstyle. Betwijfel of die telefoons het overleeft hebben met al die modder enzo.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_144609615
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 23:16 schreef DarkNoize het volgende:
Ik loop 'normaal' (ben pas 3 keer van huis geweest :') )gewoon met m'n telefoon in mijn broekzak (voor Runkeeper), leek in het begin niet optimaal maar na een paar meter heb je het al niet meer in de gaten.
Maar dacht toch even zo'n armband te halen. Nu heb ik hem net gepast maar dit lijkt me eerlijk gezegd nog irritanter lopen dan een telefoon gewoon in m'n zak.

Verder heb ik het probleem met zowel Runkeeper als Endomondo op mijn iPhone 4S dat het GPS signaal in het begin niet klopt. Route zwiept dan van links naar rechts over de weg. Als ik de straat uit ben heb ik er al 2 kilometer opzitten volgens dat ding. Als ik hem dan na 10 minuten opnieuw aanzet (als ik dus al een stukje verder ben) doet hij het wel.
Ligt dit aan mijn telefoon, de app('s) of aan het GPS signaal rondom mijn huis? :N
Ik heb een tijd met zo'n armband gelopen, vond het wel een stuk fijner dan in m'n broekzak maar optimaal is het niet. Ligt denk ik ook aan de grootte en hoe zwaar je telefoon is. Heb zelf een 4,3" telefoon, groter zou denk ik echt vervelend worden tijdens het hardlopen.

Dit zou kunnen liggen aan de gps van je telefoon, maar vaak is het gps signaal tussen huizen ook minder precies zijn.
pi_144609686
Ib4 spibelt @DarkNoize

Thnx voor de uitleg rd, ik snapte er al niets van 14,16,18 Hoe ver zou het nou zijn :( :X
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_144610660
quote:

Nee man! Hier heeft iedereen een Spibelt! Of is dat inmiddels achterhaald...?
pi_144612009
Deze gezette jongeman meldt zich ook maar in dit topic. Waarom? Ik wil triatlons doen en daarvoor is het noodzakelijk om een beetje fatsoenlijk te kunnen lopen :P

Ben dieper ingegaan op de looptechnieken en merkte al meteen dat ik alles verkeerd deed :')
Ik dacht altijd dat je op de platte voet moest landen, mijn armen bungelen alle kanten op en ik zak veel te diep door mijn knieën en heupen.

I.v.m. mijn gewicht zal ik nooit een toploper worden, maar daarvoor hebben we bij de triatlon nog 2 andere onderdelen _O_)

Op dit moment train ik 3 keer in de week specifiek op hardlopen. Meestal een half uur en hoop binnen een maand 5km te kunnen voltooien binnen de 30 minuten (loop nu ongeveer 6.50 per km) met een hartslag van 150 (1km hardlopen en vervolgens 1 minuut rust)
pi_144612765
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 00:46 schreef Kazenbazen het volgende:
Deze gezette jongeman meldt zich ook maar in dit topic. Waarom? Ik wil triatlons doen en daarvoor is het noodzakelijk om een beetje fatsoenlijk te kunnen lopen :P

Ben dieper ingegaan op de looptechnieken en merkte al meteen dat ik alles verkeerd deed :')
Ik dacht altijd dat je op de platte voet moest landen, mijn armen bungelen alle kanten op en ik zak veel te diep door mijn knieën en heupen.

I.v.m. mijn gewicht zal ik nooit een toploper worden, maar daarvoor hebben we bij de triatlon nog 2 andere onderdelen _O_)

Op dit moment train ik 3 keer in de week specifiek op hardlopen. Meestal een half uur en hoop binnen een maand 5km te kunnen voltooien binnen de 30 minuten (loop nu ongeveer 6.50 per km) met een hartslag van 150 (1km hardlopen en vervolgens 1 minuut rust)
Succes!
Begin je eerst met een 1/8e?
pi_144613205
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 00:46 schreef Kazenbazen het volgende:

tof, triatlons zijn leuk om te doen.

Leg je jezelf niet te hoge doelen op nog? Tenzij de 6:50 inclusief die minuut rust is, is het wel een enorme verschil om in een maand te overbruggen
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  woensdag 17 september 2014 @ 06:48:57 #19
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_144613585
Ik snap de betekenis van het shirt maar vind 'm nog steeds lelijk :@ Te lang en breed uitlopend, plus grauwe lichte kleur..
Maargoed, ik hoef er ook niet in te lopen :P.
  woensdag 17 september 2014 @ 08:03:08 #20
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144613886
Niet inb4 spibelt, maar inb4 GPS horloge! Wat een geklungel is dat op zo'n telefoon zeg. Op zondag loopt 'r ook iemand mee en die heeft die stem heel hard staan :')

Afijn, goeiemorgen }:| c_/
pi_144614011
Inderdaad, gps horloge it is!
Al past een aaifoon nog wel een beetje in een spibelt ook.
pi_144614028
Grote telefoons passen ook wel een beetje in je spibelt. Maar als je even snel wilt kijken hoe hard je eigenlijk loopt heb je al een probleem.
  woensdag 17 september 2014 @ 08:29:08 #23
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144614111
Precies :)
Ik zie nu dat de Vredesloop op zaterdag is :o Leuk! Eens even een leuk plekje langs parcours uitzoeken.
pi_144614260
Ik wil ook wel triathlons doen maar ik kan echt niet zwemmen en ik heb altijd het idee dat alleen maar superfitte profi's meedoen aan die wedstrijden :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_144614369
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 08:29 schreef Quoi het volgende:
Ik zie nu dat de Vredesloop op zaterdag is :o Leuk! Eens even een leuk plekje langs parcours uitzoeken.
:) wel leuk idee om te gaan kijken
pi_144614382
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 08:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik wil ook wel triathlons doen maar ik kan echt niet zwemmen en ik heb altijd het idee dat alleen maar superfitte profi's meedoen aan die wedstrijden :o
Het algemene niveau is wel hoger dan bij trimlopen of zo, maar een achtste triathlon doen een hoop ook heus nog wel voor de fun zonder super fit te hoeven zijn.

Alhoewel, trainen voor 3 sporten zorgt daar vaak automatisch voor. :P Verder heb ik hetzelfde probleem als jij hebt, ik kan echt niet zwemmen... ;( Fietsen en lopen gaat prima!
Jack does it in real time...
  woensdag 17 september 2014 @ 08:53:34 #27
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144614399
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 08:29 schreef Quoi het volgende:
Gezellig!
F means you're fucked
pi_144614433
quote:
Als het je leuk lijkt... Why not?
En ik vind jou wel sportief hoor, lijkt me niet raar als je t eens probeert.

Ik kan ook echt niet zwemmen. Wel een beetje fietsen, maar een triathlon ambieer ik niet. Dan nog eerder een marathon (over een jaar of wat...)
pi_144614465
Als ze nou shirts zouden maken met groene steeltjes eindigend ter hoogte van de tepels kun je van bloedende tepels klaprozen maken en doen alsof het zo hoort als je je tape bent verloren/vergeten.
Ja doei.
pi_144614504
Oh een achtste valt wel mee ook!
pi_144614522
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 08:59 schreef Murmeli het volgende:
Ja, hoewel vooral 500 meter zwemmen me een hel lijkt. En sportief fietsen heb ik nooit gedaan, maar dat zal me denk ik beter afgaan dan zwemmen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  woensdag 17 september 2014 @ 09:01:26 #32
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144614526
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 08:52 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Het algemene niveau is wel hoger dan bij trimlopen of zo, maar een achtste triathlon doen een hoop ook heus nog wel voor de fun zonder super fit te hoeven zijn.

Alhoewel, trainen voor 3 sporten zorgt daar vaak automatisch voor. :P Verder heb ik hetzelfde probleem als jij hebt, ik kan echt niet zwemmen... ;( Fietsen en lopen gaat prima!
Zelfde hier ja...
F means you're fucked
pi_144614558
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 08:59 schreef Murmeli het volgende:
De afstand is niet het grootste probleem denk ik, maar als je een beetje vooruitgang wilt boeken met alle sporten moet je toch sowieso wel 4-6x per week trainen denk ik. 1 a 2x per sport per week. En die wissels schijnen ook heel lastig te zijn.
Er zal vast ook wel een groep zijn die het niet zo serieus neemt, maar alle triathleten die ik ken hebben een 8-pack en een fiets van een paar duizend euro :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_144614673
O+ zwemmen O+
Ja doei.
pi_144614745
quote:
99s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:01 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ja, hoewel vooral 500 meter zwemmen me een hel lijkt. En sportief fietsen heb ik nooit gedaan, maar dat zal me denk ik beter afgaan dan zwemmen.
Ja dat lijkt me ook wel ver!
Maar is tegelijk het enige dat ik echt zou moeten trainen als mijn enige doel is om de eindstreep te halen.
En de wissels ook dan ja.
Fietsen deed ik voor hardlopen maar op een te zware fiets. 40 km fietste ik toen vrij vaak, deed ik wel ruim 2 uur over hoor, maar werd er niet moe van. Nu helaas al wel moe na 30 km, maar dat train je er zo weer bij.
Tempting...

Tsja, eerst maar heel worden en pijnloos een snelle 10 km kunnen lopen :Y
pi_144614763
quote:
Duathlon / Run-bike-run heb je ook nog, wil ik ook wel een keer gaan doen.

Ik merk overigens wel dat het lopen flink ten koste gaat van de pure snelheid op de fiets. Lopen heb ik nooit heel hard gedaan, maar volgens mij zou dat ook sneller gaan wanneer ik de fiets zou laten staan.
pi_144614813
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:13 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ja dat lijkt me ook wel ver!
Maar is tegelijk het enige dat ik echt zou moeten trainen als mijn enige doel is om de eindstreep te halen.
En de wissels ook dan ja.
Fietsen deed ik voor hardlopen maar op een te zware fiets. 40 km fietste ik toen vrij vaak, deed ik wel ruim 2 uur over hoor, maar werd er niet moe van. Nu helaas al wel moe na 30 km, maar dat train je er zo weer bij.
Tempting...

Tsja, eerst maar heel worden en pijnloos een snelle 10 km kunnen lopen :Y
20 baantjes valt wel mee hoor! :)
Ja doei.
pi_144614906
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:03 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

De afstand is niet het grootste probleem denk ik, maar als je een beetje vooruitgang wilt boeken met alle sporten moet je toch sowieso wel 4-6x per week trainen denk ik. 1 a 2x per sport per week. En die wissels schijnen ook heel lastig te zijn.
Er zal vast ook wel een groep zijn die het niet zo serieus neemt, maar alle triathleten die ik ken hebben een 8-pack en een fiets van een paar duizend euro :P
Ik heb een paar keer run - bike - run gedaan (alles off-road, dus crossen en met mtb) en die wissels zijn wel gek ja. _O- Alsof je benen niet meer echt werken, vooral als je van fietsen naar lopen gaat.

De wereldtop op de triathlon is wel echt bizar, die knallen er nog even een 10km uit in ongeveer 30 mins na het zwemmen en fietsen. 8)7 _O_
Jack does it in real time...
  woensdag 17 september 2014 @ 09:23:56 #39
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144614953
En de wintertriatlon? Ipv zwemmen kun je ook schaatsen in de winter, hoorde ik pas iemand zeggen :)
pi_144615007
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:23 schreef Quoi het volgende:
En de wintertriatlon? Ipv zwemmen kun je ook schaatsen in de winter, hoorde ik pas iemand zeggen :)
Ja, zijn er een paar. Twente, Assen en Groningen doen fietsen lopen schaatsen en Alkmaar lopen-schaatsen. Die eerste 3 zijn helaas wel erg ver weg :P
pi_144615074
Mag ik in de OP:

1
2
[b]9 november 2014 - [http://www.avweert.nl/agenda/09-11-2014/trailrun]TRAIL RUN Weert(Nederweert)[/url][/b]
[*] Runninglinda - 15 km

thnx voor de tip Semtex
pi_144615135
Nog anderhalve week O+

Ja doei.
pi_144615240
Wie zei hier nou laatst pijn aan de bovenkant van de voet te hebben na het lopen? Ben benieuwd hoe dat nu gaat, heb er zelf namelijk ook last van :( is nu al een paar weken af en aan, na een dag of twee is het dan weer weg dus denk ik weer te kunnen lopen, maar dan is het daarna weer terug.

Weekje rust inlassen maar, wil wel 19 oktober de HM kunnen lopen dus nu een weekje rust kan nog wel.

Triatlon lijkt me trouwens ook gaaf, maar wel een hoop gedoe en ontzettend veel trainen natuurlijk. Denk niet dat ik dat er voor over zou hebben. Wel respect voor de mensen die het wel doen!
  Moderator woensdag 17 september 2014 @ 09:48:00 #44
155227 crew  Guppy
dus
pi_144615439
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:39 schreef TMan het volgende:
Wie zei hier nou laatst pijn aan de bovenkant van de voet te hebben na het lopen? Ben benieuwd hoe dat nu gaat, heb er zelf namelijk ook last van :( is nu al een paar weken af en aan, na een dag of twee is het dan weer weg dus denk ik weer te kunnen lopen, maar dan is het daarna weer terug.

Weekje rust inlassen maar, wil wel 19 oktober de HM kunnen lopen dus nu een weekje rust kan nog wel.

Triatlon lijkt me trouwens ook gaaf, maar wel een hoop gedoe en ontzettend veel trainen natuurlijk. Denk niet dat ik dat er voor over zou hebben. Wel respect voor de mensen die het wel doen!
Ikke! Op de plek waar je veters vastzitten.

Nu geen last meer. Toen ik het had, heb ik een weekje rust gepakt, en daarmee was het weg. Afgelopen zondag de Bridge to Bridge gelopen en het is dus weg. Hopelijk komt t niet meer terug. Vanavond weer een training hobbelen :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_144615695
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:48 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ikke! Op de plek waar je veters vastzitten.

Nu geen last meer. Toen ik het had, heb ik een weekje rust gepakt, en daarmee was het weg. Afgelopen zondag de Bridge to Bridge gelopen en het is dus weg. Hopelijk komt t niet meer terug. Vanavond weer een training hobbelen :)
Okee goed om te horen! Hopelijk werkt een weekje rust voor mij ook :)
  woensdag 17 september 2014 @ 10:15:11 #46
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144616013
Ik heb dat ook een paar weken geleden gehad. Veters te strak gestrikt :)
pi_144616546
Zo, 4x600 en 1x1000, steeds met 1000 rust. Of iig, volgens m'n Garmin, maar die 1000 was eigenlijk 1x250ish en 1x750, want ik kwam na die 250m op een drukke grote weg uit, zonder fietspad ofzo ernaast. De rust hier is ook een stuk minder rust, want heuvels. Uiteindelijk ruim 10k gehobbeld.

En dan volgende week eens kijken of ik nog wat profijt ga hebben van al die heuveltraining hier. Zo na 2 weken weer regelmatiger lopen gaat het in ieder geval weer een stuk gemakkelijker.
pi_144616728
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 01:33 schreef wyccie het volgende:

[..]

Succes!
Begin je eerst met een 1/8e?
Jup.
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 02:54 schreef CaLeX het volgende:

[..]

tof, triatlons zijn leuk om te doen.

Leg je jezelf niet te hoge doelen op nog? Tenzij de 6:50 inclusief die minuut rust is, is het wel een enorme verschil om in een maand te overbruggen
De laatste keren dat ik geoefend heb (loopband) liep ik 4.4 km in 30 minuten. Dit was inclusief de minuut rust na km 1,2,3.
pi_144616824
Vandaag startnummer voor de Brabantse Parel ontvangen, zonder betaald te hebben....
:? Bedankt, ProRun? :*
pi_144616870
quote:

Ik loop ook met zo'n ding om mijn arm tijdens de trainingen voor Runkeeper. In wedstrijden gebruik ik alleen mijn Polar.
Ik heb een Samsung S5 en die 5,1 inch vind ik geen probleem. Ik voel hem eigenlijk nooit zitten, dus ik heb er ook geen last van. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
In mijn tights zitten geen broekzakken, dus ik kan het niet vergelijken. Maar het lijkt me irritanter, omdat de telefoon in je broekzak veel meer bewegingsvrijheid heeft en het lijkt dat hij dan tegen je been "slaat".
Ik heb ook niet echt problemen met de GPS, alleen geeft Runkeeper structureel een wat hogere afstand aan dan mijn horloge.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')