Ik proef een stukje seksuele frustratie.quote:
Ik in haar oor!quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:54 schreef Vatta het volgende:
Die Marijn zou ik wel keihard in haar keel neuken
Makelaar. Niet Maakjeklaar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:53 schreef icloud het volgende:
Makelaar is ze, dan moet ik eens langs gaan.
Jiskefetquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik proef een stukje seksuele frustratie.
Ik in haar neusgat. Maar pas nadat we getrouwd zijn.quote:
mini partyfarmquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
Ik zou die grond wel kopen, vast wel iets leuks voor te verzinnen waarbij ze zouden willen dat ze het beide niet verkocht hadden
Wellicht doen ze dat al in de partyfarmquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:55 schreef NoCigar het volgende:
Ik denk dat ze die vrouw moeten delen.
Dan mag Visser eerst.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wellicht doen ze dat al in de partyfarm
Ondanks het feit dat zij terecht gelijk kregen vind ik het inderdaad trieste mensen. Met uitlachen en handje weigeren laten ze zich behoorlijk kennen.quote:
Je wilt er niet naast wonen maar het is wel vermaak.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:08 schreef zoem het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat zij terecht gelijk kregen vind ik het inderdaad trieste mensen. Met uitlachen en handje weigeren laten ze zich behoorlijk kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |