Niet zo huilenquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
Even TR gemaakt trouwens, opperkleurder
matige provocateur.
Ik meende spel uit 1912 te zienquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:37 schreef Smoofie het volgende:
Borussia speelt zeer modern , ik dacht dat ze juist heel erg '90 speelde.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:39 schreef VMSDKR het volgende:
Olympiakos gaat mijn bet verneuken.
Not sure if mad.
Je bent extreem mad.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:39 schreef VMSDKR het volgende:
Olympiakos gaat mijn bet verneuken.
Not sure if mad.
quote:
Bassie pakt hem terug hoor!quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Adriaan trapt zijn voet weg. Walgelijk.
Bassie pakt hem goed terug.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Adriaan trapt zijn voet weg. Walgelijk.
Wat een schattige vrouwquote:
freakyquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bassie pakt hem goed terug.
[ afbeelding ]
Schwalbe.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bassie pakt hem goed terug.
[ afbeelding ]
Grieken hebben meer doelpunten gemaakt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:44 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kan Atletico achterstaan tegen die tering grieken?
geen courtois, geen costa, geen griezzmanquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:44 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kan Atletico achterstaan tegen die tering grieken?
Ik geef je 3 dagen, gaat dat lukken?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit begint eng te worden. Ik ga even een tijdje afstand van je nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dit is een onderdeel van 'Redactie Sport'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En dit is een onderdeel van 'Redactie Sport'.
Ik dacht zelf aan een uurtje.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ik geef je 3 dagen, gaat dat lukken?
Ook goed.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan een uurtje.
Komt goed Isaac. Over 4 jaar ben je eindelijk 12 en zul ook jij dit soort gekke ontwikkelingen doormakenquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wtf er groeit iets uit zijn keel
Die mist ook veel.quote:
Prima dissquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed Isaac. Over 4 jaar ben je eindelijk 12 en zul ook jij dit soort gekke ontwikkelingen doormaken
SPOILER: Hoi BelgiëOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILER: Hoi BelgiëOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Verwachte tussenstand.SPOILER: Hoi BelgiëOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bedankt Trudy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien ook wel een type Sagna.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Arsenal mist een type Fabregas, van Persie, Nasri, Cole, Adebayor, Clichy en Toure.
Sagnaquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Arsenal mist een type Fabregas, van Persie, Nasri, Cole, Adebayor, Clichy en Toure.
En een type Glenn Helder.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een type Bendner zou ook wel leuk zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Arsenal mist een type Arsenal mist een type arveladzequote:Op dinsdag 16 september 2014 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Flamini.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Engquote:
?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:59 schreef Karina het volgende:
Oe dat is bijna moeilijker missen dan raken.
Pff best pittig dit. Half uurtje?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kan niet te lang zonder je, een uurtje?
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op dinsdag 16-09-2014 om 21:55:00De tijd dat Arsėne Wenger een toptrainer was, ligt ver achter ons. Met zoveel middelen zo'n dolend, verweesd elftal neerzetten is bedroevend reageer retweet
Welke middelen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:01 schreef Max23 het volgende:
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op dinsdag 16-09-2014 om 21:55:00De tijd dat Arsėne Wenger een toptrainer was, ligt ver achter ons. Met zoveel middelen zo'n dolend, verweesd elftal neerzetten is bedroevend reageer retweet
Doen we.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pff best pittig dit. Half uurtje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Malmoquote:
Geld.quote:
Nee?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ben jij niet diegene die de LuckyTV van vandaag leuk vond?
Ik deed je echo.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch vreemd dit. Hij vroeg het aan mij.
Verrast het je nog?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Verdorie, dan liegt GGMM dus![]()
TV / [DWDD] #910 Gramulanion vindt LuckyTV leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
waar speelt Moutinho?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zou deze post kunnen verwijderen maar ik maak toch van de gelegenheid gebruik om je een vraag te stellen.quote:
LOLtwitter:bartvanmerwijk_ twitterde op dinsdag 16-09-2014 om 22:07:50Kan die commentator wel jammeren over 'zonder Reus, zonder blabla en zonder die', maar #PEC doet 't al jaren zonder die gasten. Ha. #dorars reageer retweet
xDquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
LOLtwitter:bartvanmerwijk_ twitterde op dinsdag 16-09-2014 om 22:07:50Kan die commentator wel jammeren over 'zonder Reus, zonder blabla en zonder die', maar #PEC doet 't al jaren zonder die gasten. Ha. #dorars reageer retweet
Die gast is pijnlijk niet grappig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maarja, PEC heeft Joostquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
En hoevaak heeft PEC CL gespeeld?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
HHAHAHAHHHHHHHAHAHAHHAHAHHAquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arsenaal --> Arsenaltwitter:bartvanmerwijk_ twitterde op dinsdag 16-09-2014 om 21:19:41Dat Dortmund krijgt toch een Arsenaal aan kansen. Poeh. #dorars #borars reageer retweet
Takes one to know one.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die gast is pijnlijk niet grappig.
Ik denk dat dit schijtlollige twitteraccount bedoeld is voor hersenloze tieners.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:09 schreef Gramulanion het volgende:
Arsenaal --> Arsenaltwitter:bartvanmerwijk_ twitterde op dinsdag 16-09-2014 om 21:19:41Dat Dortmund krijgt toch een Arsenaal aan kansen. Poeh. #dorars #borars reageer retweet
SNAP JE UM ??
Omdat je hier best offtopic kunt gaan en ik zit te wachten op antwoord van Grueter zodat ik de vraag van Gramulanion kan beantwoorden die vroeg namelijk "Welke middelen?" op een Grueter tweet gepost door iemand anders.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou deze post kunnen verwijderen maar ik maak toch van de gelegenheid gebruik om je een vraag te stellen.
Beste Nober,
Waarom nee echt WAAROM dacht jij dat dit plaatje iets zou toevoegen aan dit topic? Jij dacht "Laat ik even iets totaal willekeurigs posten om de mensen te laten zien dat ik er ook nog ben"?
Je wilt zeggen dat het geen kontneuken grap was?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:09 schreef Gramulanion het volgende:
SNAP JE UM ??
Je valt mooi in de doelgroep dan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit schijtlollige twitteraccount bedoeld is voor hersenloze tieners.
En hoevaak heeft PEC gewonnen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En hoevaak heeft PEC CL gespeeld?
Zullen GGMM en Johannes_vermeer niet leuk vinden dat je dit zegtquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit schijtlollige twitteraccount bedoeld is voor hersenloze tieners.
Bedankt voor dit antwoord maar dan heb ik toch nog een vervolg vraag. Waarom juist dit plaatje en niet iets enigszins grappigs. Een leuke Bart van Marwijk tweet bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat je hier best offtopic kunt gaan en ik zit te wachten op antwoord van Grueter zodat ik de vraag van Gramulanion kan beantwoorden die vroeg namelijk "Welke middelen?" op een Grueter tweet gepost door iemand anders.
Deze is veel grappigertwitter:LouisfromGaal twitterde op dinsdag 16-09-2014 om 12:10:48Marco from Baseten throws the towel and becomes assistant. Alex Pastor thanks God on his nude little knees. reageer retweet
Dat je geen Engels kan.quote:
Ik lig dubbel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
#wengerout #isaaccuencainquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
----welbeck-----
cazorla---ozil---sanchez
------wilshere--ramsey----
gibbs - per - kos - debuchy
stuk beter
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor dit antwoord maar dan heb ik toch nog een vervolg vraag. Waarom juist dit plaatje en niet iets enigszins grappigs. Een leuke Bart van Marwijk tweet bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik klikte nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Of een 0-0quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Of Benfica.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
als Ajax zo'n Arsenal in de poul had dan kon het wellicht nog wel een keer tweede worden
wanneer leedsquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je bent ook af en toe wel echt een cliché-vrouw die voetbal kijkt he
Ik keek net even de andere kant opquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je bent ook af en toe wel echt een cliché-vrouw die voetbal kijkt he
Wenger is ook een mensquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
heeft nou niemand hier gezien zo'n tien minuten geleden dat die Arsenal coach in z'n neus dat te roeren
hij is dan ook fervent liefhebber van jodenjachtenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Immers is dan ook een zeer moderne voetballer
Sinds gister. Ga zaterdag naar Leeds United - Huddersfield Town. Gezellig tussen wat fanatieke lui vlakbij het uitvak om goed te kunnen provoceren.quote:
Ga je liedjes over Allah zingen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sinds gister. Ga zaterdag naar Leeds United - Huddersfield Town. Gezellig tussen wat fanatieke lui vlakbij het uitvak om goed te kunnen provoceren.
Klopp schijnt dat veel vaker te doenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
heeft nou niemand hier gezien zo'n tien minuten geleden dat die Arsenal coach in z'n neus dat te roeren
Jurgen Low ookquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:19 schreef alors het volgende:
[..]
Klopp schijnt dat veel vaker te doen
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:19 schreef Kopsterk het volgende:
Hier komt een supergrappig raadsel:
Wat is de bijnaam van Kopsterk?
-Guido Weijers.
Snappen jullie 'em
löw ookquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:19 schreef alors het volgende:
[..]
Klopp schijnt dat veel vaker te doen
Wow nicequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sinds gister. Ga zaterdag naar Leeds United - Huddersfield Town. Gezellig tussen wat fanatieke lui vlakbij het uitvak om goed te kunnen provoceren.
Cuenca was altijd een modern voetballerquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wanneer mensen zeggen dat iemand een moderne voetballer si, wat een kk onzin is dat zeg
Bedanktquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wanneer mensen zeggen dat iemand een moderne voetballer si, wat een kk onzin is dat zeg
Karinaquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
geeft een mod me nou serieus daar een note voor?
![]()
![]()
Nee, een ban. Spoilen = ban.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
geeft een mod me nou serieus daar een note voor?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben jij soms een enorme huilebalk, man man man.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, jij hebt meer krediet.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:26 schreef Max23 het volgende:
Kut!MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:26 schreef Max23 het volgende:
Kut!inb4 Bedankt HansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij ook zo'n figuur dat vroeger de voetbaluitslagen niet wilde weten voor 19:00quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]dat jij dit zegt.
Gewoon ophoeren met spoilers, daarvoor kijk ik die samenvatting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |