Wowquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha nice =$ zou je kadetjes ook vullen, roomsoesje van me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
SHIE HATER jij kan alleen AH Basic kopen met je lengte dus stfu.
quote:
Dan zie je elkaar op werk en thuis, that's too muchquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
:s is toch ook niet alsof we op het werk wonen duh
Jullie kunnen samen chocoladesoesjes maken. :$$quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha nice =$ zou je kadetjes ook vullen, roomsoesje van me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#onelove #onelifequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Dan zie je elkaar op werk en thuis, that's too muchEn dan tijdens het avondeten over werk hebben, ik zie het al voor me.
Had vandaag hoge hakken aan. De heerschap wilde lasagne dus moest kaas halen. Gezien mn budget moest ik voor AH basic gaan en dacht idd: wrm plaatsen ze die kk zooi altijd zo laag? Maar voor Mortaxjes dus. Snap t nu.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vanille-chocolade muffinsquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jullie kunnen samen chocoladesoesjes maken. :$$
Ik vraag gewoon zo'n schrobneger of die het voor me paktquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gekkie. Types als jij ken ik...quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice. Ik niet hoor, bah seks.
Zou eten.quote:
Jy bent so vers dat je houdbaar bentquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow![]()
Mag altijd bij mij in de koelcel komen afkoelen![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Jakarta heb ik van die tours gedaan, ga je met locals langs die rivieren en die "ghettos" bekijken. Wel heftig. Batavia plein is wel mooi, zit ook een leuk museum. Veel Nederlandse cultuur/architectuur zeg maar daar. Prepare 4 indo kids die met je op de foto willen trouwens
.
Yogyakarta heb je die Borubudur tempel, dacht dat jij ook wel into fotografie was toch? Is wel echt heel mooi daar, vooral met zonsondergang. =$Oh mijn god, die foto's!!! Ja vanaf Jakarta vliegen we naar Bali. Maar als we bijv naar Yogyakarta zouden willen, zou dat in de laatste week zijn, dus vanaf Bali. Volgens mij valt dat nog wel mee toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is alleen wel ver vanaf Jakarta, denk dat 5 dagen net iets te kort is voor een return trip. Neem aan dat je vanaf Jakarta naar Bali vliegt? En dan vanaf Bali weer naar Nederland? Ja Seminyak is lekkere surfspotweet niet of je dat wilt gaan doen maar toch. Kuta beach sowieso nice.
Surfen sowieso x proberenEn we gaan raften ergens daar
![]()
Maar ja, camera gaat mee en wil veel vette shots proberen te maken daar. Dus die spot ziet er echt darn nice uit. Thanks voor de tip!B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zogenaamd braaf.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice. Ik niet hoor, bah seks.
Heerschapquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Had vandaag hoge hakken aan. De heerschap wilde lasagne dus moest kaas halen. Gezien mn budget moest ik voor AH basic gaan en dacht idd: wrm plaatsen ze die kk zooi altijd zo laag? Maar voor Mortaxjes dus. Snap t nu.
Volgens mij schrobben ze gewoon over je heen onder het mom van 'wtf doet die pinda hier?'.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon zo'n schrobneger of die het voor me pakt
Jammer dat de Franse weken net voorbij zijn, so so romantischquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jy bent so vers dat je houdbaar bent![]()
![]()
![]()
![]()
Niets mis met pinda's. Ongezouten danquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heerschap. Wordt je onderdrukt? Of moet je dat eerst aan je man vragen? Ik gebruik altijd die pittige ervan voor lasagna trouwens, bang for the buck + het is veel en smaakt gewoon lekker
.
[..]
Volgens mij schrobben ze gewoon over je heen onder het mom van 'wtf doet die pinda hier?'.
Liever macadamiaquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets mis met pinda's. Ongezouten dan
Ja als je echt all out wilt gaan, je kan daar kkzieke hdr's en time-lapses makenquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh mijn god, die foto's!!! Ja vanaf Jakarta vliegen we naar Bali. Maar als we bijv naar Yogyakarta zouden willen, zou dat in de laatste week zijn, dus vanaf Bali. Volgens mij valt dat nog wel mee toch?
Surfen sowieso x proberenEn we gaan raften ergens daar
![]()
Maar ja, camera gaat mee en wil veel vette shots proberen te maken daar. Dus die spot ziet er echt darn nice uit. Thanks voor de tip!
Ja vond het ook wel opvallend.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:06 schreef Modus het volgende:
Over pinda's gesproken, waar is Nootmans eik, weekje ertussenuit Port Zeeland all inclusive?
#momentvoorjezelf
Met zijn baguette tussen jouw Alpen. Nou OK, Vogezen dan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jammer dat de Franse weken net voorbij zijn, so so romantisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |