Abdul plsquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Te dun, geen vormen en haar koppie is ook matig.
6/10
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
6/10
Verheug me nu al op het momentquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso. Zou gesigneerd exemplaar sturen.
Sure.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
6/10
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij zou God, Jezus en Allah op je blote knieën danken als je ooit je pik tussen haar benen mag wrijven.
quote:
Is dit het enige wat je kan typen met reacties op mij.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij zou God, Jezus en Allah op je blote knieën danken als je ooit je pik tussen haar benen mag wrijven.
Een 10/100 wellicht, ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wicked zelf is een 10 naturlich.
Jakarta heb ik van die tours gedaan, ga je met locals langs die rivieren en die "ghettos" bekijken. Wel heftigquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat in Jakarta zo te doen? Want we zijn daar eigenlijk alleen voor de bruiloft![]()
Ja Bali willen we ook watersport gaan doen en ik wil wat mooie plekken bezoeken, waterval bijv en naar Ubud en Lembongan.
Wat is er te doen bij Yogyakarta? Wij zitten in Seminyak in Bali, is dat ver, weet je dat toevallig? Ben je daar zelf geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is alleen wel ver vanaf Jakarta, denk dat 5 dagen net iets te kort is voor een return trip. Neem aan dat je vanaf Jakarta naar Bali vliegt? En dan vanaf Bali weer naar Nederland? Ja Seminyak is lekkere surfspotweet niet of je dat wilt gaan doen maar toch. Kuta beach sowieso nice.
Haha homoquote:
Ntm pls.quote:
Misschien kun je een mooi drollensculptuur maken van alle shit die uit je mond en vingers komt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Is dit het enige wat je kan typen met reacties op mij.
Ik zou je ook een gehypte drol kunnen verkopen en omdat je standaard niks gewend is zou je er nog mee naar bed gaan ook.
Inb4: Veer over het IQ van een gehypte drol.
pisnijdigquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien kun je een mooi drollensculptuur maken van alle shit die uit je mond en vingers komt.
Hardop.quote:
8/10 om precies te zijn.quote:
Ziedend.quote:
Je bent achteruit gegaan. Softe shit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien kun je een mooi drollensculptuur maken van alle shit die uit je mond en vingers komt.
Mad?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal maar snel naar Amsterdam verhuizen danquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:48 schreef wickedmen het volgende:
[..]
8/10 om precies te zijn.
En zolang ik je foto nog kan herinneren mag je god bedanken als je uiteindelijk eindigt met een Amsterdamse 7/10 Karel.
hits me op met synoniemenquote:
Denkt hij misschien ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wicked zelf is een 10 naturlich.
Furieus.quote:
Askim :$ Ben gewoon heel soft, teer bloempje alles.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent achteruit gegaan. Softe shit.
Heet dan wel geen Karel, maar ben wel je parelquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zal maar snel naar Amsterdam verhuizen dan
Smooth like Krioquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heet dan wel geen Karel, maar ben wel je parel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit klinkt best geil eigkquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Askim :$ Ben gewoon heel soft, teer bloempje alles.
Wow ik ben echt NU appartementen aan het zoekenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://instantrimshot.com/classic/?sound=downerquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Parelrandquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Appartement? We kunnen gwn samen wonen hoowrquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow ik ben echt NU appartementen aan het zoeken![]()
Neuk je nog een beetje?quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Appartement? We kunnen gwn samen wonen hoowr![]()
![]()
![]()
gezellig bij mams intrkeken tog ;pquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mss ook kolega's worden dnquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
![]()
![]()
Haha nice =$ zou je kadetjes ook vullen, roomsoesje van mequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mss ook kolega's worden dnlaat me wel overplaatsen
![]()
Deze liefde & passie.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mss ook kolega's worden dnlaat me wel overplaatsen
![]()
:s is toch ook niet alsof we op het werk wonen duhquote:
SHIE HATER jij kan alleen AH Basic kopen met je lengte dus stfu.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:55 schreef Mortaxx het volgende:
Samen vloeren schrobben such romance
dwc wel tegenwoordig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
:s is toch ook niet alsof we op het werk wonen duh
Nice. Ik niet hoor, bah seks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |