hoerquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hiervoor altijd blanke lullen gehad hoorMaja, once you go black..
![]()
![]()
![]()
Ja onder andere. Vriend van ons gaat trouwen in Jakarta, hij komt oorspronkelijk uit Indo en z'n verloofde woont daar, hij blijft daar dus. Dus we gaan met een mannetje of 16-18 die kant op. Eerst bruiloft in Jakarta, daarna vliegen we naar Bali. Zo'n zin in hequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice.Met je boy? Ik ga in oktober naar Valencia. :$
Haha ja dat kunnen ze maken. Als dat de stroming is die de school wil aanhouden dan mogen ze zulke eisen stellen. Lullig, maar ja. Kan dus.
Waarom? Lullen hadden er ook 2 kunnen zijn. Ben ik dan een hoer omdat ik op m'n 23e met 3 mannen het bed gedeeld heb? Lul toch niet zo vreemd joh Beertjequote:
Gaat erom dat het er geen 2 zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom? Lullen hadden er ook 2 kunnen zijn. Ben ik dan een hoer omdat ik op m'n 23e met 3 mannen het bed gedeeld heb? Lul toch niet zo vreemd joh Beertje
PI tochquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom? Lullen hadden er ook 2 kunnen zijn. Ben ik dan een hoer omdat ik op m'n 23e met 3 mannen het bed gedeeld heb? Lul toch niet zo vreemd joh Beertje
"... zijn wij tot de conclusie gekomen dat u niet voldoende aan het profiel voldoet. Wij wensen u succes bij het zoeken naar een nieuwe baan."quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja onder andere. Vriend van ons gaat trouwen in Jakarta, hij komt oorspronkelijk uit Indo en z'n verloofde woont daar, hij blijft daar dus. Dus we gaan met een mannetje of 16-18 die kant op. Eerst bruiloft in Jakarta, daarna vliegen we naar Bali. Zo'n zin in he
Meen je dat? Maar je mag toch nooit je werknemers aannemen op basis van dat soort kenmerken? Geslacht, leeftijd, geloofsovertuiging etc?
Hoelang blijf je in Jakarta en hoelang op Bali?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja onder andere. Vriend van ons gaat trouwen in Jakarta, hij komt oorspronkelijk uit Indo en z'n verloofde woont daar, hij blijft daar dus. Dus we gaan met een mannetje of 16-18 die kant op. Eerst bruiloft in Jakarta, daarna vliegen we naar Bali. Zo'n zin in he
Meen je dat? Maar je mag toch nooit je werknemers aannemen op basis van dat soort kenmerken? Geslacht, leeftijd, geloofsovertuiging etc?
HOERRRRRRRRRquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kk zemmel. Ik ga je djoeken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:31 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Niet goed genoeg om met jou te praten
Awesome, klinkt goed.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Snel laten dopen en dan infiltreren en de boel van binnenuit helemaal naar de kloten werken. Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja geen mallemoer eigenlijk op 't moment. Na de zomervakantie is het dood met invalwerk en is ook nog maar 3 weken ofzo? En vorige week aan m'n neus () geopereerd en werd de dag erna gelijk ziek, nu nog steeds dus onbeschikbaar. En ga in okt op reis naar Indo dus dan ook onbeschikbaar.
Maar ey moet je horen. Er was vacature vrij op een school, voortgezet onderwijs, verzorging. Dus kookles geven. Precies wat ik super tof vind en al sinds m'n slagen op hoop. Guess what? Ik mag niet op gesprek komen, het is namelijk een christelijk gereformeerde school en als je daar wil werken, moet je aangesloten zijn bij één van hun kerken.
Kunnen ze dit maken? Is toch gewoon keiharde discriminatie?Ik had een vet enthousiaste brief geschreven
Lief dagboek.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt hehehehehehe maar ook niet veel meerquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gaat erom dat het er geen 2 zijn.
Weet ik hoor, dit is gewoon mijn verhouding met Beertjequote:
Nee hoor, ze gaven gewoon letterlijk aan dat het kwam omdat ik niet aangesloten was bij één van hun kerkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:32 schreef Modus het volgende:
[..]
"... zijn wij tot de conclusie gekomen dat u niet voldoende aan het profiel voldoet. Wij wensen u succes bij het zoeken naar een nieuwe baan."
Zo lossen ze dat op.
Je chick is ook een hoer dan.quote:
Als iemand blanken neukt Is het nogal raar negerslet te zeggen Hehehehehequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:30 schreef ntm het volgende:
Altijd zo raar als blanke meisjes voor negerslet worden uitgemaakt. Als ze alleen blanke jongens neukt of Chinese jongens, dan is het ineens normaal.
Jealous people gonna hate.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:30 schreef ntm het volgende:
Altijd zo raar als blanke meisjes voor negerslet worden uitgemaakt. Als ze alleen blanke jongens neukt of Chinese jongens, dan is het ineens normaal.
5 dagen in Jakarta. Dan vliegen we met z'n allen naar Bali waar we gezamenlijk in 1 huge ass villa verblijvenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hoelang blijf je in Jakarta en hoelang op Bali?
Strijderquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Snel laten dopen en dan infiltreren en de boel van binnenuit helemaal naar de kloten werken. Dat zal ze leren!
Zou dat wel even uitzoeken. Vraag is alleen wil je dan op zo'n manier een school binnen komen/daar werkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee hoor, ze gaven gewoon letterlijk aan dat het kwam omdat ik niet aangesloten was bij één van hun kerken
Hehehequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Snel laten dopen en dan infiltreren en de boel van binnenuit helemaal naar de kloten werken. Dat zal ze leren!
#wayoflifequote:
Elke chick is een hoerquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je chick is ook een hoer dan.
Nee man fuck datquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zou dat wel even uitzoeken. Vraag is alleen wil je dan op zo'n manier een school binnen komen/daar werken.
Je kan in Jakarta ook wel vette dingen doen. Bali vooral watersport. Wilde je nog van Bali af naar een ander eiland dan? Als je tijd hebt zou ik proberen naar Yogyakarta te gaan. =$quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
5 dagen in Jakarta. Dan vliegen we met z'n allen naar Bali waar we gezamenlijk in 1 huge ass villa verblijvenDaarna nog een week een beetje rondkijken wat we gaan doen, bepalen we daar. Maar denk op Bali blijven ivm malaria zooi elders.
Oké.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Elke chick is een hoer
ik houd van hoeren
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Elke chick is een hoer
ik houd van hoeren
Awh ook van jou hoor bbyquote:
Zonder waren wij nog maagdquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Elke chick is een hoer
ik houd van hoeren
Kijk deze man van de wereld dan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je kan in Jakarta ook wel vette dingen doen. Bali vooral watersport. Wilde je nog van Bali af naar een ander eiland dan? Als je tijd hebt zou ik proberen naar Yogyakarta te gaan. =$
Ja geen idee of dat mag. Als je er heeeeeel graag wilt werken, kaart het ergens aan. Maar meestal zeggen ze het dus niet zo letterlijk, om gedoe te voorkomen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt hehehehehehe maar ook niet veel meer
[..]
Weet ik hoor, dit is gewoon mijn verhouding met Beertje
[..]
Nee hoor, ze gaven gewoon letterlijk aan dat het kwam omdat ik niet aangesloten was bij één van hun kerken
Maybe, maar Doutzen bijv. wordt ook vaak genoeg voor negerslet uitgemaakt. Hoeft niet per se met veel mannen te zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als iemand blanken neukt Is het nogal raar negerslet te zeggen Hehehehehe
Maar ligt eraan. Zo'n anouk met drie kinderen van vier negers is gewoon een negerslet
WAT DOE JIJ NOU WEER KILquote:
50 euro never forgetquote:
doe normaal sletquote:
Mwoah gewoon een paar jaar zodat je genoeg hebt om een mooi boek over te schrijven.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:36 schreef Chloroform het volgende:
Zou niet eens op zo'n school willen werken. Allemaal van die incestdocenten enzo. Bah.
Door jaloerse blanke mannen natuurlijkquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Maybe, maar Doutzen bijv. wordt ook vaak genoeg voor negerslet uitgemaakt. Hoeft niet per se met veel mannen te zijn.
*vak dat.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee man fuck datMaar ik geef wel toe dat ik nogal zuur ben om een baan mis te lopen bij een vak wat altijd mijn voorkeur gehad heeft, puur en alleen om dit soort ongein.
Wat in Jakarta zo te doen? Want we zijn daar eigenlijk alleen voor de bruiloftquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je kan in Jakarta ook wel vette dingen doen. Bali vooral watersport. Wilde je nog van Bali af naar een ander eiland dan? Als je tijd hebt zou ik proberen naar Yogyakarta te gaan. =$
Ooit ga ik een boek schrijven over FOK!.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mwoah gewoon een paar jaar zodat je genoeg hebt om een mooi boek over te schrijven.
Win-win als je ook het systeem daar naar de kloten helpt en alle kinderen redt van een leven vol trauma's en leugens.
Maakt ze er zelf naar door te roepen alleen negers te willen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Maybe, maar Doutzen bijv. wordt ook vaak genoeg voor negerslet uitgemaakt. Hoeft niet per se met veel mannen te zijn.
Ja nu dus niet, gewoon recht voor z'n raapquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja geen idee of dat mag. Als je er heeeeeel graag wilt werken, kaart het ergens aan. Maar meestal zeggen ze het dus niet zo letterlijk, om gedoe te voorkomen.
hou je bekquote:
Wordt wel een spannend boek dan denk ik. Zou lezenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ooit ga ik een boek schrijven over FOK!.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maakt ze er zelf naar door te roepen alleen negers te willen.
Sowieso raar wijf dat ze haar genenpoel zo verzwakt
Wel een mooie dame voor een modelquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sowieso. Zou gesigneerd exemplaar sturen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wordt wel een spannend boek dan denk ik. Zou lezen
Te dun, geen vormen en haar koppie is ook matig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wel een mooie dame voor een model
www.stormfront.orgquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoofdstuk 1: Dimaxxquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ooit ga ik een boek schrijven over FOK!.
Jij zou God, Jezus en Allah op je blote knieën danken als je ooit je pik tussen haar benen mag wrijven.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Te dun, geen vormen en haar koppie is ook matig.
6/10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |