hoerquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hiervoor altijd blanke lullen gehad hoorMaja, once you go black..
![]()
![]()
![]()
Ja onder andere. Vriend van ons gaat trouwen in Jakarta, hij komt oorspronkelijk uit Indo en z'n verloofde woont daar, hij blijft daar dus. Dus we gaan met een mannetje of 16-18 die kant op. Eerst bruiloft in Jakarta, daarna vliegen we naar Bali. Zo'n zin in hequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice.Met je boy? Ik ga in oktober naar Valencia. :$
Haha ja dat kunnen ze maken. Als dat de stroming is die de school wil aanhouden dan mogen ze zulke eisen stellen. Lullig, maar ja. Kan dus.
Waarom? Lullen hadden er ook 2 kunnen zijn. Ben ik dan een hoer omdat ik op m'n 23e met 3 mannen het bed gedeeld heb? Lul toch niet zo vreemd joh Beertjequote:
Gaat erom dat het er geen 2 zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom? Lullen hadden er ook 2 kunnen zijn. Ben ik dan een hoer omdat ik op m'n 23e met 3 mannen het bed gedeeld heb? Lul toch niet zo vreemd joh Beertje
PI tochquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom? Lullen hadden er ook 2 kunnen zijn. Ben ik dan een hoer omdat ik op m'n 23e met 3 mannen het bed gedeeld heb? Lul toch niet zo vreemd joh Beertje
"... zijn wij tot de conclusie gekomen dat u niet voldoende aan het profiel voldoet. Wij wensen u succes bij het zoeken naar een nieuwe baan."quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja onder andere. Vriend van ons gaat trouwen in Jakarta, hij komt oorspronkelijk uit Indo en z'n verloofde woont daar, hij blijft daar dus. Dus we gaan met een mannetje of 16-18 die kant op. Eerst bruiloft in Jakarta, daarna vliegen we naar Bali. Zo'n zin in he
Meen je dat? Maar je mag toch nooit je werknemers aannemen op basis van dat soort kenmerken? Geslacht, leeftijd, geloofsovertuiging etc?
Hoelang blijf je in Jakarta en hoelang op Bali?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja onder andere. Vriend van ons gaat trouwen in Jakarta, hij komt oorspronkelijk uit Indo en z'n verloofde woont daar, hij blijft daar dus. Dus we gaan met een mannetje of 16-18 die kant op. Eerst bruiloft in Jakarta, daarna vliegen we naar Bali. Zo'n zin in he
Meen je dat? Maar je mag toch nooit je werknemers aannemen op basis van dat soort kenmerken? Geslacht, leeftijd, geloofsovertuiging etc?
HOERRRRRRRRRquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kk zemmel. Ik ga je djoeken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:31 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Niet goed genoeg om met jou te praten
Awesome, klinkt goed.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Snel laten dopen en dan infiltreren en de boel van binnenuit helemaal naar de kloten werken. Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja geen mallemoer eigenlijk op 't moment. Na de zomervakantie is het dood met invalwerk en is ook nog maar 3 weken ofzo? En vorige week aan m'n neus () geopereerd en werd de dag erna gelijk ziek, nu nog steeds dus onbeschikbaar. En ga in okt op reis naar Indo dus dan ook onbeschikbaar.
Maar ey moet je horen. Er was vacature vrij op een school, voortgezet onderwijs, verzorging. Dus kookles geven. Precies wat ik super tof vind en al sinds m'n slagen op hoop. Guess what? Ik mag niet op gesprek komen, het is namelijk een christelijk gereformeerde school en als je daar wil werken, moet je aangesloten zijn bij één van hun kerken.
Kunnen ze dit maken? Is toch gewoon keiharde discriminatie?Ik had een vet enthousiaste brief geschreven
Lief dagboek.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt hehehehehehe maar ook niet veel meerquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gaat erom dat het er geen 2 zijn.
Weet ik hoor, dit is gewoon mijn verhouding met Beertjequote:
Nee hoor, ze gaven gewoon letterlijk aan dat het kwam omdat ik niet aangesloten was bij één van hun kerkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:32 schreef Modus het volgende:
[..]
"... zijn wij tot de conclusie gekomen dat u niet voldoende aan het profiel voldoet. Wij wensen u succes bij het zoeken naar een nieuwe baan."
Zo lossen ze dat op.
Je chick is ook een hoer dan.quote:
Als iemand blanken neukt Is het nogal raar negerslet te zeggen Hehehehehequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:30 schreef ntm het volgende:
Altijd zo raar als blanke meisjes voor negerslet worden uitgemaakt. Als ze alleen blanke jongens neukt of Chinese jongens, dan is het ineens normaal.
Jealous people gonna hate.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:30 schreef ntm het volgende:
Altijd zo raar als blanke meisjes voor negerslet worden uitgemaakt. Als ze alleen blanke jongens neukt of Chinese jongens, dan is het ineens normaal.
5 dagen in Jakarta. Dan vliegen we met z'n allen naar Bali waar we gezamenlijk in 1 huge ass villa verblijvenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hoelang blijf je in Jakarta en hoelang op Bali?
Strijderquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Snel laten dopen en dan infiltreren en de boel van binnenuit helemaal naar de kloten werken. Dat zal ze leren!
Zou dat wel even uitzoeken. Vraag is alleen wil je dan op zo'n manier een school binnen komen/daar werkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee hoor, ze gaven gewoon letterlijk aan dat het kwam omdat ik niet aangesloten was bij één van hun kerken
Hehehequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Snel laten dopen en dan infiltreren en de boel van binnenuit helemaal naar de kloten werken. Dat zal ze leren!
#wayoflifequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |