Ben een boefje.quote:
Ja, ik chill nu weekje of 5 met haar en spreek haar sinds het Wk. Ik ben dan ook kki leuk.quote:
Hmm die blonde, stuur zo wel even appje.quote:
Dat doorgestreepte kan je weglaten hoorquote:Op woensdag 17 september 2014 08:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom is dat erg? Je bent toch stevig tot haar binnendoorgedrongen dat het over moest zijn met dat jaloerse gedrag?
Hahahaah jij..quote:
Chloroquote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 09:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, ik chill nu weekje of 5 met haar en spreek haar sinds het Wk. Ik ben dan ook kki leuk.
[..]
Hmm die blonde, stuur zo wel even appje.
[..]
Dat doorgestreepte kan je weglaten hoor![]()
![]()
En ja heb duidelijk gemaakt dat ik allergisch ben voor het gedrag dat ze vertoonde en toen zei ze dat ze dat soms heeft omdat ze beschermend wil zijn en het niet kwijt wil. Dus ik zei van damn dat is de verkeerde manier girl. Ik zei ben je zo leuk en zo chill en dan fok je het met dit gedrag op. Toen klom ze in me en zoende ze enzo en zei ze sorry en wilde ze dat ik haar op zulke momenten gewoon geruststel. Dat heeft ze blijkbaar nodig. In het begin.
[..]
Hahahaah jij..![]()
brb zit meisje in de trein tegenover me even fappen.
[..]
Chloro
Wow bedankt asshole, dat zou je geheim houden. :squote:
Ik zei toch niet je hele naam ? :$ Dacht het is wel goed zo. Damn hoor..quote:Op woensdag 17 september 2014 10:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow bedankt asshole, dat zou je geheim houden. :s
Ja doei, nu moet ik je vermoorden.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zei toch niet je hele naam ? :$ Dacht het is wel goed zo. Damn hoor..
Kom danquote:Op woensdag 17 september 2014 10:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja doei, nu moet ik je vermoorden.
wie eet er nou ook pap?quote:Op woensdag 17 september 2014 10:05 schreef Chloroform het volgende:
Gvd geen melk meer in huis, nu kan ik geen pap eten. :s
Bah neequote:
Ik.quote:
Ik produceer geen melk en ik wil nu wat eten want kom gvd net uit bed dus laat me.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Ga dan naar de supermarkt stomme trut, of knijp wat uit die kwarktassen van je.
quote:Op woensdag 17 september 2014 10:07 schreef Chai het volgende:
En Chloro, BT heeft nog wel lauwe pap voor je XD
quote:
Waar staat het voor dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 08:32 schreef Chai het volgende:
Ntm, tattaslet bestaat wel, maar dat staat niet voor blanken neuken.
heb verdomme een heel verhaal getypt, ga eens lezen.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik.
Als je dat geruststellen niet erg vindt, is het toch geen probleem?quote:Op woensdag 17 september 2014 10:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
heb verdomme een heel verhaal getypt, ga eens lezen.
Aha ik snap hem.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon, dat ze zelf een tatta zijn.
wat voor pap eet jij?quote:Op woensdag 17 september 2014 10:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik.
Dat is het ja.. het gaat mij allemaal beetje te snel. Wtf liefde enzo. kkrquote:Op woensdag 17 september 2014 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je dat geruststellen niet erg vindt, is het toch geen probleem?
Brinta.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat voor pap eet jij?
behalve die van mozy dan
vroeger, toen tatta's gewoon nog tieten betekendequote:Op woensdag 17 september 2014 10:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon, dat ze zelf een tatta zijn.
Haha onbereikbaar doen, daar wordt zo'n issueswijf alleen maar natter en aanhankelijker van.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat is het ja.. het gaat mij allemaal beetje te snel. Wtf liefde enzo. kkrEven in de handrem... wordt vervolgd.
waarom?quote:
Is fijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom?
al jaren niet meer gehad
quote:
ah, vandaar dat ik het nooit eetquote:Op woensdag 17 september 2014 10:14 schreef ntm het volgende:
[..]
Havermoutpap, als je gezond bezig wilt zijn. Is wel lekker met wat fruit en kaneel.
Bindingsangst?quote:Op woensdag 17 september 2014 10:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat is het ja.. het gaat mij allemaal beetje te snel. Wtf liefde enzo. kkrEven in de handrem... wordt vervolgd.
Nee.. heb 4 jaar relatie gehad en dat is nog geen jaar uit, dus weet helemaal niet of ik me nu al weer wil binden. Maar heeft niks met angst te maken. Ik weet hoe het is.quote:
alsof jij dat ook echt zou doenquote:Op woensdag 17 september 2014 10:16 schreef BlauweTijger het volgende:
Gewoon 500gr magere kwark met oats en kaneel in the morning. Met je pap.
Waarom ging het uit?quote:Op woensdag 17 september 2014 10:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee.. heb 4 jaar relatie gehad en dat is nog geen jaar uit, dus weet helemaal niet of ik me nu al weer wil binden. Maar heeft niks met angst te maken. Ik weet hoe het is.
vrouwen..quote:
Zit je daar nou nog steeds mee?quote:Op woensdag 17 september 2014 10:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee.. heb 4 jaar relatie gehad en dat is nog geen jaar uit, dus weet helemaal niet of ik me nu al weer wil binden. Maar heeft niks met angst te maken. Ik weet hoe het is.
Dat is helemaal niet raarquote:Op woensdag 17 september 2014 10:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je daar nou nog steeds mee?
Long story short. Kleine ruzies mondde uit in irritaties en haar gevoel voor mij werd minder. Zag mij meer als echt goede vriend dan als haar vriendje.quote:
Awwwwquote:Op woensdag 17 september 2014 10:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Long story short. Kleine ruzies mondde uit in irritaties en haar gevoel voor mij werd minder. Zag mij meer als echt goede vriend dan als haar vriendje.
Als het bijna een jaar geleden is wel.quote:
hij is gewoon een gevoelige jongenquote:Op woensdag 17 september 2014 10:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als het bijna een jaar geleden is wel.
Beta as fuckquote:Op woensdag 17 september 2014 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij is gewoon een gevoelige jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |