vroeger, toen tatta's gewoon nog tieten betekendequote:Op woensdag 17 september 2014 10:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon, dat ze zelf een tatta zijn.
Haha onbereikbaar doen, daar wordt zo'n issueswijf alleen maar natter en aanhankelijker van.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat is het ja.. het gaat mij allemaal beetje te snel. Wtf liefde enzo. kkrEven in de handrem... wordt vervolgd.
waarom?quote:
Is fijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom?
al jaren niet meer gehad
quote:
ah, vandaar dat ik het nooit eetquote:Op woensdag 17 september 2014 10:14 schreef ntm het volgende:
[..]
Havermoutpap, als je gezond bezig wilt zijn. Is wel lekker met wat fruit en kaneel.
Bindingsangst?quote:Op woensdag 17 september 2014 10:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat is het ja.. het gaat mij allemaal beetje te snel. Wtf liefde enzo. kkrEven in de handrem... wordt vervolgd.
Nee.. heb 4 jaar relatie gehad en dat is nog geen jaar uit, dus weet helemaal niet of ik me nu al weer wil binden. Maar heeft niks met angst te maken. Ik weet hoe het is.quote:
alsof jij dat ook echt zou doenquote:Op woensdag 17 september 2014 10:16 schreef BlauweTijger het volgende:
Gewoon 500gr magere kwark met oats en kaneel in the morning. Met je pap.
Waarom ging het uit?quote:Op woensdag 17 september 2014 10:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee.. heb 4 jaar relatie gehad en dat is nog geen jaar uit, dus weet helemaal niet of ik me nu al weer wil binden. Maar heeft niks met angst te maken. Ik weet hoe het is.
vrouwen..quote:
Zit je daar nou nog steeds mee?quote:Op woensdag 17 september 2014 10:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee.. heb 4 jaar relatie gehad en dat is nog geen jaar uit, dus weet helemaal niet of ik me nu al weer wil binden. Maar heeft niks met angst te maken. Ik weet hoe het is.
Dat is helemaal niet raarquote:Op woensdag 17 september 2014 10:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je daar nou nog steeds mee?
Long story short. Kleine ruzies mondde uit in irritaties en haar gevoel voor mij werd minder. Zag mij meer als echt goede vriend dan als haar vriendje.quote:
Awwwwquote:Op woensdag 17 september 2014 10:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Long story short. Kleine ruzies mondde uit in irritaties en haar gevoel voor mij werd minder. Zag mij meer als echt goede vriend dan als haar vriendje.
Als het bijna een jaar geleden is wel.quote:
hij is gewoon een gevoelige jongenquote:Op woensdag 17 september 2014 10:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als het bijna een jaar geleden is wel.
Beta as fuckquote:Op woensdag 17 september 2014 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij is gewoon een gevoelige jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |