Pittige genomen idd. En nee, tis niet mijn baas. Dat is mn moeder (allochtoonse moeders....)quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heerschap. Wordt je onderdrukt? Of moet je dat eerst aan je man vragen? Ik gebruik altijd die pittige ervan voor lasagna trouwens, bang for the buck + het is veel en smaakt gewoon lekker
.
[..]
Volgens mij schrobben ze gewoon over je heen onder het mom van 'wtf doet die pinda hier?'.
Waarom moet je zo'n flow nou weer verpesten met zulks een smeerlapperij Modus, waarom.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Met zijn baguette tussen jouw Alpen. Nou OK, Vogezen dan.
Ik heb hem weggejaagd.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:06 schreef Modus het volgende:
Over pinda's gesproken, waar is Nootmans eik, weekje ertussenuit Port Zeeland all inclusive?
#momentvoorjezelf
Ja, HDR's heb ik nog nooit gemaakt he. Ik weet niet eens of dat wel kan in Lightroom, iig nooit gezien hoe dat moest. Doe meestal HDR bewerking als het gewenst is voor betreffende foto, looks almost the samequote:Op dinsdag 16 september 2014 23:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja als je echt all out wilt gaan, je kan daar kkzieke hdr's en time-lapses maken. Ja, dunno, wordt lastig dan
. Ben zelf nooit van Bali - Java gegaan of andersom, waren twee trips zeg maar. Je kan misschien vanaf de west kust in Bali oversteken naar Java met een boot of zo maar dan moet je alsnog half Java over. En OV is echt aids daar
. Dus denk niet dat dat gaat lukken. Of gewoon vliegen
. Maar is het denk ik niet waard in jouw geval. En ja, surfen zeker doen
.
nu al?quote:
Waarom is dat erg? Je bent toch stevig tot haar binnendoorgedrongen dat het over moest zijn met dat jaloerse gedrag?quote:
hou je kopquote:
Dat bepaal ik zelf wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |