abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144597786
Poolbal: De OP is zo goed als ik kon hersteld. Zie je iets dat niet klopt laat het dan svp weten. Sommige plaatjes hebben een andere grootte dan voorheen.

0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 00:06 schreef Poolbal het volgende:
Antwoorden voor Kris

Nieuws:
Op 6 september werd gemeld dat de nieuw gevonden botresten van Lisanne Froon zijn.
• Zaak Lisanne en Kris op het Websleuths-forum: deel 1 - deel 2 - deel 3 - deel 4 - deel 5

Overzichtskaartje waarmee mogelijk (delen van) de route mee te herleiden zijn- (Geruisloos, 16-9)
http://i2.minus.com/i8QUcXokgjBnx.jpg

Belgegevens telefoon (Geruisloos 15-9) :

Overzichtsfilmpje met veel informatie over de lokale situatie, vragen over scenarios en meer - (via WS, september)

Uitgebreide video door de ouders van Kris

Antwoorden voor Kris door Answers for Kris

Geupdate inventory:

Zoekroutes van SINAPROC in het gebied (onbekend of ze hier echt gezocht hebben).
Bron: Torero, september, via WS.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Directe link naar kaart met vondsten en El Pianista in Google Maps

Afbeelding met maanstanden in de nacht van 8 april ten tijde van de camerfoto’s
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

De coordinaten van de locaties van de vondsten (bij benadering, precieze locaties zijn niet gepubliceerd):
bronnen: Kaart KingRoad op Websleuths, gecheckt met Baru (ex-gids) en Feliciano (huidige gids)
SPOILER
Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - update 14-9
SPOILER
Tijdlijn (kort): - bron: Videodagboek Ouders Kris Kremers - EenVandaag - 04-08 - Fotoverslag
SPOILER
Foto's van de wandeling:
SPOILER
Analyses van de foto's:
SPOILER
Eerder nieuws na de vondst van de rugzak en resten:
SPOILER
Vondsten en vindplaatsen Zaak Lisanne en Kris, Boquete:
SPOILER
Kaarten en luchtfoto's:
SPOILER
Vondsten Lisanne en Kris:
SPOILER
Algemene foto's:
SPOILER
Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):
SPOILER
Flora, fauna, klimaat, zon en maan:
SPOILER
Informatie op video:
SPOILER
Nieuwslinks & ouder nieuws:
SPOILER
Vermissingen en criminaliteit in het gebied:
SPOILER
Lonely Planet-beschrijving El Pianista:
SPOILER
Informatieve posts:
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 16-09-2014 22:54:54 ]
pi_144598096
Deel 100, hoera!
  dinsdag 16 september 2014 @ 20:15:52 #3
428175 bepklep82
Ik ben géén vent jongûh!
pi_144598154
Sick..
pi_144598197
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 20:14 schreef Specularium het volgende:
Deel 100, hoera!
Terug naar NWS?
I´m back.
pi_144598338
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 20:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Terug naar NWS?
Want er is nieuws?
pi_144598486
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 20:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Want er is nieuws?
Meerdere keren was er nieuws toch?
Die foto's o.a.
I´m back.
pi_144598677
Is dit hetzelfde soort zakje als aan die tak op die nachtfoto?

En hier weer:
Make my day!
  dinsdag 16 september 2014 @ 20:28:00 #8
416082 pahlawan
cool guys dont look at explosi
pi_144598799
ja, dat betekent weer dat waarschijnlijk tenminste 1 van de 2 niet direct is omgekomen
pi_144598825
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 20:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Terug naar NWS?
Nee, Lavenderr is inmiddels erg aan dit topic gehecht geraakt.
pi_144598861
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 20:28 schreef pahlawan het volgende:
ja, dat betekent weer dat waarschijnlijk tenminste 1 van de 2 niet direct is omgekomen
dat een van beiden die zakjes om die tak geknoopt heeft?
Make my day!
  dinsdag 16 september 2014 @ 20:31:04 #11
416082 pahlawan
cool guys dont look at explosi
pi_144598929
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 20:29 schreef agter het volgende:

[..]

ja, genuanceerder gezegd is dit weer een indicatie dat dit zo zou kunnen zijn.
pi_144599043
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 20:29 schreef agter het volgende:

[..]

Het is inderdaad goed mogelijk dat ze dit soort tasjes mee hadden met wat eten, fruit, etc. En dit is wat ik op het moment het meest aannemelijk vind.

Maar er bestaat ook een kans dat de (toch wel gebruikelijke) supermarkttasjes ergens anders vandaan zijn gekomen.
pi_144599196
Niet zo vreemd omdat die tasjes daar in elke winkel gebruikt worden blijkbaar. Dus kan van elke voorbijganger geweest zijn.
pi_144599224
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 20:33 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

Het is inderdaad goed mogelijk dat ze dit soort tasjes mee hadden met wat eten, fruit, etc. En dit is wat ik op het moment het meest aannemelijk vind.

Maar er bestaat ook een kans dat de (toch wel gebruikelijke) supermarkttasjes ergens anders vandaan zijn gekomen.
Zonder chemische analyses e.d., lijken het mij dezelfde plastic tasjes. En K&L hadden die dus in hun bezit. En daarna staan de tasjes spontaan op een nachtfoto op hun camera.
Make my day!
pi_144599274
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
Niet zo vreemd omdat die tasjes daar in elke winkel gebruikt worden blijkbaar. Dus kan van elke voorbijganger geweest zijn.
Is dat zo? Ik heb geen idee of iedere winkel in Boquete dezelfde rode tasjes meegeeft.
Maar dat is al uitgezocht in een ouder deel van deze reeks, ofzo?
Make my day!
pi_144599402
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 20:38 schreef agter het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik heb geen idee of iedere winkel in Boquete dezelfde rode tasjes meegeeft.
Maar dat is al uitgezocht in een ouder deel van deze reeks, ofzo?
Ja klopt. Daar heb ik dat ook gelezen, vandaar dat ik het meldde.
pi_144599525
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 20:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja klopt. Daar heb ik dat ook gelezen, vandaar dat ik het meldde.
Okay, thanx!
Make my day!
pi_144599545
Het is trouwens interessant om te kijken naar wat er niet in de rugtas is aangetroffen. We zien bijvoorbeeld 1 leeg plastic flesje. Het lijkt me zeer aannemelijk dat er minstens 1 extra flesje aanwezig was vanaf het begin van hun hike, wellicht nog wel meer.

Daarnaast zijn er ook geen enkele sporen van voedsel, of tasjes/plastic waar dat in had moeten zitten, aangetroffen.

Dit lijkt me een aanwijzing voor een langzame dood vs. snelle dood.
pi_144599628
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:38 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Dat zou wel kunnen, bv door het type steen te herkennen en dan grofweg de locatie te schatten.
Nee nee ik verwacht dat ze de exacte plek zullen kunnen herkennen als ze die foto's te zien hebben gekregen.
pi_144599709
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 20:44 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Nee nee ik verwacht dat ze de exacte plek zullen kunnen herkennen als ze die foto's te zien hebben gekregen.
Het is inderdaad een goed idee om met die foto's in Boquete en bij die indianendorpen langs te gaan. Er bestaat zeker een kans dat iemand zo'n grote platte rots herkent.
pi_144599960
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 20:28 schreef Specularium het volgende:

[..]

Nee, Lavenderr is inmiddels erg aan dit topic gehecht geraakt.
Dat eindigt als HRH?
I´m back.
pi_144600478
Congrats met de 100 topics... ik denk dat als de opsporingsteams en OMs vanaf dag 1 openheid van zaken hadden gegeven (met toestemming van ouders en negerend dat dat in sommige gevallen schadelijk is voor onderzoek - dus zeer zeer zeer hypothetisch) dat we hier en op websleuths met al het gepuzzel er voor hadden gezorgd dat de dames dood of levend gevonden waren.

Ik sta ervan te kijken hoeveel we hebben vastgesteld, beredeneerd of hebben gebrainstormd (waarna ook weer afgestreept) op basis van zo weinig informatie. Hadden we volledige informatie en las er iemand van de opsporing mee die de ideeën actief doorbriefde dan denk ik dat er meer was gevonden.
pi_144600726
Ik denk dat ze met het afsluiten van het gebied de kans op tijdige ontdekking hebben verprutst. En als dat rechthoekige object daadwerkelijk een bankje is dan is dit helemaal zeker het geval.
pi_144601243
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 20:43 schreef agter het volgende:

[..]

Okay, thanx!
Ja we hebben deze foto er al eerder bij gehad. Blijkt dat die tasjes in heel Boquete in bijna alle winkels worden gebruikt en op de markt
pi_144601289
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 21:16 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ja we hebben deze foto er al eerder bij gehad. Blijkt dat die tasjes in heel Boquete in bijna alle winkels worden gebruikt en op de markt
[ afbeelding ]
Ja, ik zag het. Had even de historie doorgekeken. Haha!
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')