SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Directe link naar kaart met vondsten en El Pianista in Google Maps
Afbeelding met maanstanden in de nacht van 8 april ten tijde van de camerfoto’sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De coordinaten van de locaties van de vondsten (bij benadering, precieze locaties zijn niet gepubliceerd):
bronnen: Kaart KingRoad op Websleuths, gecheckt met Baru (ex-gids) en Feliciano (huidige gids)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - update 14-9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn (kort): - bron: Videodagboek Ouders Kris Kremers - EenVandaag - 04-08 - FotoverslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van de wandeling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Analyses van de foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerder nieuws na de vondst van de rugzak en resten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten en vindplaatsen Zaak Lisanne en Kris, Boquete:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaarten en luchtfoto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten Lisanne en Kris:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna, klimaat, zon en maan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks & ouder nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vermissingen en criminaliteit in het gebied:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lonely Planet-beschrijving El Pianista:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatieve posts:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 16-09-2014 22:54:54 ]![]()
dat een van beiden die zakjes om die tak geknoopt heeft?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:28 schreef pahlawan het volgende:
ja, dat betekent weer dat waarschijnlijk tenminste 1 van de 2 niet direct is omgekomenMake my day!![]()
ja, genuanceerder gezegd is dit weer een indicatie dat dit zo zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:29 schreef agter het volgende:
[..]
dat een van beiden die zakjes om die tak geknoopt heeft?![]()
Het is inderdaad goed mogelijk dat ze dit soort tasjes mee hadden met wat eten, fruit, etc. En dit is wat ik op het moment het meest aannemelijk vind.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:29 schreef agter het volgende:
[..]
dat een van beiden die zakjes om die tak geknoopt heeft?
Maar er bestaat ook een kans dat de (toch wel gebruikelijke) supermarkttasjes ergens anders vandaan zijn gekomen.![]()
Niet zo vreemd omdat die tasjes daar in elke winkel gebruikt worden blijkbaar. Dus kan van elke voorbijganger geweest zijn.![]()
Zonder chemische analyses e.d., lijken het mij dezelfde plastic tasjes. En K&L hadden die dus in hun bezit. En daarna staan de tasjes spontaan op een nachtfoto op hun camera.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:33 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Het is inderdaad goed mogelijk dat ze dit soort tasjes mee hadden met wat eten, fruit, etc. En dit is wat ik op het moment het meest aannemelijk vind.
Maar er bestaat ook een kans dat de (toch wel gebruikelijke) supermarkttasjes ergens anders vandaan zijn gekomen.Make my day!![]()
Is dat zo? Ik heb geen idee of iedere winkel in Boquete dezelfde rode tasjes meegeeft.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
Niet zo vreemd omdat die tasjes daar in elke winkel gebruikt worden blijkbaar. Dus kan van elke voorbijganger geweest zijn.
Maar dat is al uitgezocht in een ouder deel van deze reeks, ofzo?Make my day!![]()
Ja klopt. Daar heb ik dat ook gelezen, vandaar dat ik het meldde.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:38 schreef agter het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb geen idee of iedere winkel in Boquete dezelfde rode tasjes meegeeft.
Maar dat is al uitgezocht in een ouder deel van deze reeks, ofzo?![]()
Okay, thanx!quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja klopt. Daar heb ik dat ook gelezen, vandaar dat ik het meldde.Make my day!![]()
Het is trouwens interessant om te kijken naar wat er niet in de rugtas is aangetroffen. We zien bijvoorbeeld 1 leeg plastic flesje. Het lijkt me zeer aannemelijk dat er minstens 1 extra flesje aanwezig was vanaf het begin van hun hike, wellicht nog wel meer.
Daarnaast zijn er ook geen enkele sporen van voedsel, of tasjes/plastic waar dat in had moeten zitten, aangetroffen.
Dit lijkt me een aanwijzing voor een langzame dood vs. snelle dood.![]()
Nee nee ik verwacht dat ze de exacte plek zullen kunnen herkennen als ze die foto's te zien hebben gekregen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:38 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen, bv door het type steen te herkennen en dan grofweg de locatie te schatten.![]()
Het is inderdaad een goed idee om met die foto's in Boquete en bij die indianendorpen langs te gaan. Er bestaat zeker een kans dat iemand zo'n grote platte rots herkent.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:44 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Nee nee ik verwacht dat ze de exacte plek zullen kunnen herkennen als ze die foto's te zien hebben gekregen.![]()
Dat eindigt als HRH?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, Lavenderr is inmiddels erg aan dit topic gehecht geraakt.I´m back.![]()
Congrats met de 100 topics... ik denk dat als de opsporingsteams en OMs vanaf dag 1 openheid van zaken hadden gegeven (met toestemming van ouders en negerend dat dat in sommige gevallen schadelijk is voor onderzoek - dus zeer zeer zeer hypothetisch) dat we hier en op websleuths met al het gepuzzel er voor hadden gezorgd dat de dames dood of levend gevonden waren.
Ik sta ervan te kijken hoeveel we hebben vastgesteld, beredeneerd of hebben gebrainstormd (waarna ook weer afgestreept) op basis van zo weinig informatie. Hadden we volledige informatie en las er iemand van de opsporing mee die de ideeën actief doorbriefde dan denk ik dat er meer was gevonden.![]()
Ik denk dat ze met het afsluiten van het gebied de kans op tijdige ontdekking hebben verprutst. En als dat rechthoekige object daadwerkelijk een bankje is dan is dit helemaal zeker het geval.![]()
Ja, ik zag het. Had even de historie doorgekeken. Haha!quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:16 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ja we hebben deze foto er al eerder bij gehad. Blijkt dat die tasjes in heel Boquete in bijna alle winkels worden gebruikt en op de markt
[ afbeelding ]Make my day!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: