SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als play(station)boys;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS, Toefjes en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
![]()
wat is daar niet normaal aan ?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
uhhmm ja dusquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat jij normaal moet doen.
Niet dat dat abnormaal is.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat is dit voor aidszooi ! Gelijk helemaal in de war.. ik kan niet tegen hoor..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hele jaar voor niks!quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat is dit voor aidszooi ! Gelijk helemaal in de war.. ik kan niet tegen hoor..![]()
jup allemaal nuttelozee gifs, maver/ds2 rants en clasie posts voor jan lul.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En nu mijn "goede" fiets ook, heb hem nog geen 3 minuten geparkeerdquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:49 schreef DutchSL het volgende:
Kut mijn (oude) fiets is gestolen![]()
Nee, geen tyfes negers (zover ik weet tenminste)Gvd, wat een ebola leven.
![]()
Niet verzekerd?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En nu mijn goede fiets ook, heb hem nog geen 3 minuten geparkeerdGvd, wat een ebola leven.
![]()
Je moet zo'n ketting kopen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En nu mijn "goede" fiets ook, heb hem nog geen 3 minuten geparkeerdGvd, wat een ebola leven.
Als je in amsterdam je fiets langer dan 5 minuten niet met zo'n ketting parkeert is weg.![]()
TR is gemaaktquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:54 schreef Maver24 het volgende:
Had alleen de tekst veranderd en toen was het weg![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ds2! Wtf. Natuurlijk maakt dat uit man! GEK!quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat maakt het uit? Als we geluk hebben kunnen we vandaag beginnen met FUT15.![]()
en weet je wat het waren? Juist ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En nu mijn "goede" fiets ook, heb hem nog geen 3 minuten geparkeerdGvd, wat een ebola leven.
![]()
No way dat er N*gga muziek op Wefut komt!quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dit moet de anthem van wefut.com worden![]()
We weten het allemaal niet meer. Is dit het begin van fut 14? Of is de markt al gecrashed nadat de TOTS uit zijn gekomen?quote:![]()
HET IS ZOALS DE MAYA'S VOORSPELD HADDENquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
We weten het allemaal niet meer. Is dit het begin van fut 14? Of is de markt al gecrashed nadat de TOTS uit zijn gekomen?![]()
Ik deed echt niks fout. ik veranderde alleen de tekst niet de getallen maar toen ik de eerste keer drukte op nieuwe openen toen kreeg ik een error, Daarna drukte ik nog een keer op de knop en waren de getallen weg maar de tekst niet. Geen idee wat er nu mis gingquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
Note to maver; nooit meer een nieuw topic maken![]()
30 5* skillers maar dit jaar
http://www.easports.com/f(...)s-five-star-skillers
Zitten puike silvers tussen.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
fixedquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jij kenden ze inmiddels bijna allemaal, alleen van Shikabala en Masuku was het nog niet zeker.![]()
broer van Tarik?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:08 schreef Reemi het volgende:
30 5* skillers maar dit jaar
http://www.easports.com/f(...)s-five-star-skillers
Zitten puike silvers tussen.
En Maxim en MC Gaydy zijn wel tof![]()
Neefje volgens mij. Ik had zn IF in 14, die was best bazig want redelijke PHY.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
broer van Tarik?
En Maxim en MC Gaydy zijn wel tof![]()
Ik wil straks wel, kan je na half elf nog?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:12 schreef prefix1 het volgende:
wie potje FIFA 14 op ps3 me nickname op psn is : daviej100![]()
Ik verbaas me elk topic weer waarom die gast hier blijft posten.
Voelt een beetje hetzelfde als m'n vader die schreeuwde dat ik moest oprotten uit de slaapkamer maar ik de volgende avond toch weer ging kijken![]()
add me maar miss benk GTA of FIFA 14quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:13 schreef Kamikazie het volgende:
Ik wil straks wel, kan je na half elf nog?
Geniet van het leven:):)![]()
Jammertwitter:Kazooie94 twitterde op dinsdag 16-09-2014 om 20:10:44Ronaldinho is not in FUT 15 either, but he might get added in the database after a couple weeks/months. reageer retweet
![]()
huh zat die ook al in 14?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neefje volgens mij. Ik had zn IF in 14, die was best bazig want redelijke PHY.![]()
![]()
![]()
je hebt toch gewoon eigen muziek op als je fifa speelt'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Diego Cavalieri.quote:ja maar dit is het team waarmee ze de laatste CL wedstrijd speeldequote:Op dinsdag 16 september 2014 20:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Reina zat er toen toch al wel? En Xabi? Carragher?![]()
![]()
Ik wist helemaal niet dat hij bij Liverpool heeft gekeeptquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Diego Cavalieri.
[..]
ja maar dit is het team waarmee ze de laatste CL wedstrijd speeldeNou ja, niet veel wedstrijden.
![]()
Dat awkward moment wanneer je je username hebt vernoemd naar een bankzitter waar niemand meer wat van hoortDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maar wel een silver dit jaar: http://fut15.wefut.com/en/player/7584quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat awkward moment wanneer je je username hebt vernoemd naar een bankzitter waar niemand meer wat van hoort![]()
Dat zal ons in ieder geval niet over komenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat awkward moment wanneer je je username hebt vernoemd naar een bankzitter waar niemand meer wat van hoort
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:41 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Dat zal ons in ieder geval niet over komen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
jonge ze hebben dit zelf getweet wees eens blij met wat je krijgtquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waarom staat hij dan niet bij de top30 5* skillers lijst van EA ?![]()
![]()
Ik had die tweet nog niet gezien van EAquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jonge ze hebben dit zelf getweet wees eens blij met wat je krijgt![]()
![]()
![]()
maar ook geen schwalbe iigquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee in de herhaling vond ik het ook geen pingel![]()
Vond het niet te licht. Als hij buiten de 16 is fluit hij gewoon voor een overtreding. Hij raakt hem gewoon dus penalty. En ja hij valt overdreven maar wordt wel gewoon geraakt, is niet dat hij zonder geraakt te worden gaat duiken.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
dat awkward moment wanneer je je zelf naar een tekenfilm karakter van een Nickelodeon serie hebt genoemd![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Jizzzzzzzzzzzzzzzzz![]()
![]()
Die krijgen ze cadeau van EA ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:52 schreef Dudeweiser het volgende:
FUThead heeft alle ingame stats trouwens. Werk aan de winkel reemiDie luxe heb ik helaas niet.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Maar hij kan er nog steeds inzitten. Hoop ik dan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:56 schreef Maver24 het volgende:
DS2, geen layun te bekennen op futhead in de DB![]()
ik zei toch dat ie er niet in zou zittenquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar hij kan er nog steeds inzitten. Hoop ik dan.![]()
![]()
Fifa Web App datum uitgesteld.. helaas...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:02 schreef elshaarawy92 het volgende:
Fifa Web App datum uitgesteld.. helaas...Batterij is bijna leeg chef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
want hij neemt de taart meequote:Op dinsdag 16 september 2014 21:03 schreef Rijst het volgende:
Waarom zou je Memphis willen uitnodigen voor je verjaardag?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.futhead.com/15/players/39099/leon-de-kogel/ wtf?![]()
Hij kan er niet eens inzitten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
atleticooo'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is gewoon zielig he?in het weekend ook al
Renpaard, meer is het niet![]()
is er eigenlijk al bekend hoe laat dat ding morgen online komt
#FreeTrapz![]()
hij ziet er ook zo onhandig uit met die slungelige benen van hemquote:bijna net zo komisch als Sanogo
![]()
![]()
Trabzonquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:29 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
hij is blij hoor.. dankzij Fenerbahce had ik geen Trabzonspor sinds Fifa 12
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:29 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
hij is blij hoor.. dankzij Fenerbahce had ik geen Trabzonspor sinds Fifa 12
Dus nu zijn wij ook de lul omdat zij zich misdragen hebben in een wedstrijd waar we niet eens in speelde? Ok.quote:![]()
Niet zo gek, elke keer als ik naar de legioenzaal ga in de rust krijg ik het gevoel of ik een TBS-kliniek staquote:![]()
Dit is wel een waarheidquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:36 schreef Henrys het volgende:
[..]
Niet zo gek, elke keer als ik naar de legioenzaal ga in de rust krijg ik het gevoel of ik een TBS-kliniek sta![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dus nu zijn wij ook de lul omdat zij zich misdragen hebben in een wedstrijd waar we niet eens in speelden? Ok.![]()
Nou dat valt ook wel mee.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:36 schreef Henrys het volgende:
[..]
Niet zo gek, elke keer als ik naar de legioenzaal ga in de rust krijg ik het gevoel of ik een TBS-kliniek sta
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wij ook de lul?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dus nu zijn wij ook de lul omdat zij zich misdragen hebben in een wedstrijd waar we niet eens in speelde? Ok.
Waar heb je het over?
Jij praat echt zoveel poep dat ik me afvraag waarom je uberhaupt een anus hebt.![]()
Dit is verlengd door het vuurwerk incident bij de bekerfinale (speelde een grote rol).quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wij ook de lul?
Waar heb je het over?
Jij praat echt zoveel poep dat ik me afvraag waarom je uberhaupt een anus hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja dan is het toch terecht?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit is verlengd door het vuurwerk incident bij de bekerfinale (speelde een grote rol).
Ajax supporters misdragen zich, dus kan de veiligheid van de feyenoord fans niet gegarandeerd worden. Ergo geen supporters meer bij elkaar in het stadion.![]()
Dat zegt Kiid toch?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dan is het toch terecht?
Ajax supporters misdragen zich, dus kan de veiligheid van de feyenoord fans niet gegarandeerd worden. Ergo geen supporters meer bij elkaar in het stadion.Door iets waar Feyenoord niks aan kan doen worden wij "gestraft".
Het ''klonk'' nogal verontwaardigd. Ik vind het een logisch en goed besluit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat zegt Kiid toch?Door iets waar Feyenoord niks aan kan doen worden wij "gestraft".
![]()
De kleuters van 410 hebben het weer goed voor elkaar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het ''klonk'' nogal verontwaardigd. Ik vind het een logisch en goed besluit.
moet je mertesacker ook maar niet opstellenquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou ja met Arsenal is niks zeker hegala kan zo maar voor een verrassing zorgen.
#FreeTrapz![]()
En dan missen ze zelfs nog Reus en Gundo
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
hebben ze alle stats bij futwiz maar dan geen WF
#FreeTrapz![]()
Is die Gundogan dood ofzo echt al heel lang niet gezienquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:53 schreef poker4lifee het volgende:
En dan missen ze zelfs nog Reus en Gundo![]()
mjahquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:55 schreef wieisboos het volgende:
Deppy maar 72 longshots en 64 finishingwel leuke physical stats met 74 strength
echt wtf manquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:55 schreef wieisboos het volgende:
Deppy maar 72 longshots en 64 finishing![]()
![]()
zag laatst ook zo'n filmpje hier gepost worden dat mkhadinges zo'n geweldige kaart was. heb je nou aan een CAM met 70 longshotquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:55 schreef wieisboos het volgende:
Deppy maar 72 longshots en 64 finishing
#FreeTrapz![]()
Al meer dan een jaar geblesseerd, iets met zijn rug.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:55 schreef Henrys het volgende:
[..]
Is die Gundogan dood ofzo echt al heel lang niet gezien![]()
http://www.futhead.com/15/players/18537/niklas-hult/ W T F hij was vorig jaar nog een 70-rated LM (en later LB)![]()
wiezda?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:59 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
dat is nog eens een middenvelderRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja die. Was baas in mn Senegal team in 12quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:01 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/15/players/20511/khouma-babacar/![]()
![]()
quote:Ahh domme vraag eigenlijk van mij.quote:
Als je alle spelers in futhead sorteert op total stats dan staat het Juventus middenveld mooi op een rijtje op 3-4-5 (achter Toure/Bale)![]()
![]()
als je dat op futwiz doet is yaya de eerste tussen alle legends en daarna vidalquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:03 schreef DutchSL het volgende:
Als je alle spelers in futhead sorteert op total stats dan staat het Juventus middenveld mooi op een rijtje op 3-4-5 (achter Toure/Bale)
schweinie staat er zelfs nog boven.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heel irritant jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:02 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Die website 'verspringt' 6x tijdens het laden, waardoor ik telkens verkeerd klik![]()
![]()
Even m'n kwakje schoon gemaakt.quote:
En jij kan zo slecht lezen dat ik mij afvraag of jij de basisschool wel hebt afgemaakt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wij ook de lul?
Waar heb je het over?
Jij praat echt zoveel poep dat ik me afvraag waarom je uberhaupt een anus hebt.![]()
Legends bestaan niet in mijn wereldquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je dat op futwiz doet is yaya de eerste tussen alle legends en daarna vidal
schweinie staat er zelfs nog boven.
Zie nu dat je ook op in-game stats kunt sorteren, dan is Vidal 2e ja en Schweinie 3e.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Legends bestaan niet in mijn wereld
Zie nu dat je ook op in-game stats kunt sorteren, dan is Vidal 2e ja en Schweinie 3e.
welke klopt er dan niet.
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Een vraagje, Als je FIFA 15 ge-pre ordert hebt kan je dan de gratis packs die je krijgt meteen openen op de web app?![]()
Nee. je krijgt elke week 1 pack voor 40 weken lang.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:10 schreef Ekin-Produktion het volgende:
Een vraagje, Als je FIFA 15 ge-pre ordert hebt kan je dan de gratis packs die je krijgt meteen openen op de web app?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
je krijgt er 1 per week.. op de consolequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:10 schreef Ekin-Produktion het volgende:
Een vraagje, Als je FIFA 15 ge-pre ordert hebt kan je dan de gratis packs die je krijgt meteen openen op de web app?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Echt hequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Davide Santonspeelt nooit en toch al 5 jaar op rij 75 rated
![]()
![]()
Wojo, jouw moeder is zo dik dat ze een geel sipje droeg en ik riep TAXI!quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
En jij kan zo slecht lezen dat ik mij afvraag of jij de basisschool wel hebt afgemaakt.![]()
Zaha, mane, sinclair, assaidi en montero. Allemaal op het oog ziek goede lw's met 4* skills of meer en dat is dan alleen nog maar uit de bpl![]()
Wojo, jouw moeder is zo dik dat haar gezicht niet past op een pasfotoquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wojo, jouw moeder is zo dik dat ze een geel sipje droeg en ik riep TAXI!![]()
Santon was gewoon basisspeler vorige seizoenen ?
*zoekt*
http://www.transfermarkt.(...)/saison/2013#subnavi
Van het ene op het andere moment persona non gratastaat iig geen blessure in zijn history in die periode.
![]()
0-1 thuis tegen Anderlecht is wel een verrassing jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou ja met Arsenal is niks zeker hegala kan zo maar voor een verrassing zorgen.
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
0-1 thuis tegen Anderlecht is wel een verrassing ja![]()
![]()
Als ze KPB een beetje een redelijke WF hebben gegeven is dat mijn man denk ik
#FreeTrapz![]()
mag ik dan je bruidsmeisje zijn?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:22 schreef FCsuarez het volgende:
Als ze KPB een beetje een redelijke WF hebben gegeven is dat mijn man denk ik![]()
Als je een jurkje kousen en hakjes aantrekt wel.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Geen 5* voor Hernandezquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:23 schreef rolls-reus het volgende:
Mark gonzalez en vooral pedro pable hernandez!![]()
![]()
![]()
Maar wel hele goede stats.
![]()
Mag ik jullie iets vragen ? waarom zitten jullie allemaal te geilen op silvers terwijl er dit jaar geen tegenstander te vinden was
#FreeTrapz![]()
Omdat er dit jaar wel tegenstanders zullen zijn? En anders in single matches.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:25 schreef FCsuarez het volgende:
Mag ik jullie iets vragen ? waarom zitten jullie allemaal te geilen op silvers terwijl er dit jaar geen tegenstander te vinden was![]()
Gold-silver hybrid in single matches tegen n00bs met 57 chem teamsquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:25 schreef FCsuarez het volgende:
Mag ik jullie iets vragen ? waarom zitten jullie allemaal te geilen op silvers terwijl er dit jaar geen tegenstander te vinden was![]()
![]()
Omdat ik silvers leuker vind om mee te spelenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:25 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
Maar die statsquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen 5* voor HernandezMaar wel hele goede stats.
![]()
![]()
Heb dit jaar veel met silvers gespeeld, geen moeite gehad met het vinden van tegenstandersquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:25 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
oke nou hoop voor jullie dat er minder cheats AB's en shit zijn dan blijven er misschien wat mensen hangen bij silvers
#FreeTrapz![]()
Triangellllllquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:28 schreef FCsuarez het volgende:
oke nou hoop voor jullie dat er minder cheats AB's en shit zijn dan blijven er misschien wat mensen hangen bij silvers![]()
Alleen finales kon je soms wel lang wachten (vooral op de tijdstippen waarop ik meestal speelde laat op de avond / vroeg in de nachtquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:27 schreef Freire het volgende:
[..]
Heb dit jaar veel met silvers gespeeld, geen moeite gehad met het vinden van tegenstanders)
![]()
Muriel Silver
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Waarom nu weer triangelquote:![]()
p.s. je mag van 2happy niet aldoor over de thuis situatie beginnen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Aha, ik snap het.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Sinds de interland tegen Zweden issie zoek.![]()
Ja, die wordt erg duur.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:31 schreef DutchSL het volgende:
DS2 had hem vast al lang gespot:
http://www.futhead.com/15/players/29022/hadi-sacko/![]()
![]()
Dan maar lekker skillen met Oebele Schokker, die kun je voor 200 BIN oppikken met zijn 41 pace.quote:![]()
Ik hoop dat hij er deze keer wel in zit ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan maar lekker skillen met Oebele Schokker, die kun je voor 200 BIN oppikken met zijn 41 pace.![]()
nuquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:41 schreef Kamikazie het volgende:
Hoelaat beginnen die samenvattingen?![]()
NUquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:41 schreef Kamikazie het volgende:
Of je moeder moet voor het beeld lopen. Dan is het alweer afgelopenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:41 schreef Kamikazie het volgende:
Ja daaromquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:43 schreef Kamikazie het volgende:
Is toch vaak eerst analyse en dan samenvattingen?quote:![]()
Sjon zit zich echt te fappen op de aankomende webapp
Oh, fijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.futhead.com/15/players/15960/eoin-doyle/ In het weekend een hattrick en nu weer.![]()
vroeg het me gewoon af of het al voorbij was gekomen. en leek me logisch dat hij na die downtime komt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Sjon zit zich echt te fappen op de aankomende webappPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Lijkt wel een dreetje met anorexia.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.futhead.com/15/players/15960/eoin-doyle/ In het weekend een hattrick en nu weer.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Te weinig pacequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lijkt wel een dreetje met anorexia.![]()
is maver er niet jongens moet ik het weer even ontgelden
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:50 schreef FCsuarez het volgende:
is maver er niet jongens moet ik het weer even ontgelden![]()
![]()
quote:
Zo iets maar maken denk ik.
Al ligt het een beetje aan wat ik uit mijn free packs krijgDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
how depay HIERVOORquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:55 schreef over_hedge het volgende:
Al ligt het een beetje aan wat ik uit mijn free packs krijg![]()
Wat?quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:58 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik kan nooit het volledige filmpje vindenDie staat op ds2 zijn usb
![]()
fixedquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij bent echt nog dommer dan sjon![]()
Oke.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij bent echt nog dommer dan Kiid
Maar snap hem al. Past mooi bij al die andere woord "grapjes" die nu al bij zijn stats staan bij futhead.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik had praktisch hetzelfde bedacht om te gaan doen. Maar dan met Willems, De Jong voor Fer (maar misschien is Fer wel beter ja), Narsingh en op goal had ik Krul bedacht.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:55 schreef over_hedge het volgende:
Zo iets maar maken denk ik.
[ afbeelding ]
Al ligt het een beetje aan wat ik uit mijn free packs krijgHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zat ook naar de jong te kijken. Maar vind Fer zijn stats wel erg fijn voor een cm. Nu maar de vraag of het ook fijn speelt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik had praktisch hetzelfde bedacht om te gaan doen. Maar dan met Willems, De Jong voor Fer (maar misschien is Fer wel beter ja), Narsingh en op goal had ik Krul bedacht.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: