SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.
Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com
Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde: SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dat fifa world faalt best wel hard.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Niet als je naar workrates en chem kijktquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rakitic en Modric omdraaien lijkt me slimmer als je naar de stats kijkt?![]()
![]()
De 83 versie van Rakitic is al ziekelijk. Misschien kom ik dan voor die 88 versie nog wel in de verleiding
Zullen een hoop 99 stats worden![]()
![]()
2 uur file in het vooruitzicht. Dan maar wat IF Benzebazen oppikken van mensen die niet opletten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zou hij als CDM kunnen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:25 schreef Toefjes het volgende:
De 83 versie van Rakitic is al ziekelijk. Misschien kom ik dan voor die 88 versie nog wel in de verleiding
[ afbeelding ]
Zullen een hoop 99 stats wordenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zou wel plausibel kunnen zijn. Even afwachten op de definitieve stats. En Rolls, je hebt gelijk over die workrates trouwens.quote:
Ik heb te weinig coins voor alle spelers die ik zie en wil hebben![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
allesquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maver geeft een feestje in zijn mond en Thibaut mag komen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, met Ashe op LB en centraal Jean-Baptiste en Opara.quote:![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
1 15K er en bij een goede pull die andere 9 ookquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Geen TOTS Klute of Carney op LB? Die laatste heb ik (ex-Twente) maar ik speel weinig potjes met mijn MLS team.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, met Ashe op LB en centraal Jean-Baptiste en Opara.![]()
![]()
Jij pullt toch wel weer een TOTS.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
1 15K er en bij een goede pull die andere 9 ook
Ik ga geen gold packs meer openen (zeg ik nu) Ik denk alleen bronze Jumbos.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dit bericht snap ik nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
1 15K er en bij een goede pull die andere 9 ook![]()
heb er pas 3 gepulled dit jaarquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij pullt toch wel weer een TOTS.
Ik ga geen gold packs meer openen (zeg ik nu) Ik denk alleen bronze Jumbos.en dan ook nog fahrmann gervinho en callejon, je gunt me geen TOTS ronaldo he
#FreeTrapz![]()
of verneuken aan packsquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:39 schreef Maver24 het volgende:
heb 1,5m coins nu over voor het tots bbva gebeuren. kan ik wel wat leuke spelers voor halenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik dit jaar 1 bronze en 1 gold.. maar ik heb de afgelopen week teveel gold packs geopend.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb er pas 3 gepulled dit jaaren dan ook nog fahrmann gervinho en callejon, je gunt me geen TOTS ronaldo he
Jij hebt dan wel weer betere NIFs gehad![]()
![]()
Ah, dan scheelt dat alles inderdaad.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik ga openen met fifa points vanavond, ga geen coins opmaken![]()
http://www.hln.be/hln/nl/(...)den-over-vrouw.dhtml
Dit verhaal
Ruzie De Bruyne en Courtois over een mokkel (voor de huidige vriendin van Courtois).
Dit ook nog
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zal proberen me niet te ergeren aan mensen die geluk hebben en vooral niet proberen om dan zelf ook een TOTS te pullen (ook al is het wel verleidelijk nu de MotMs ook nog in packs zitten)![]()
Alsjeblieft niet doen. Hebben we straks weer gelazer in de tentquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zal proberen me niet te ergeren aan mensen die geluk hebben en vooral niet proberen om dan zelf ook een TOTS te pullen (ook al is het wel verleidelijk nu de MotMs ook nog in packs zitten)![]()
![]()
Die hebben minder pace.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen TOTS Klute of Carney op LB? Die laatste heb ik (ex-Twente) maar ik speel weinig potjes met mijn MLS team."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Broekzak vestzak.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik ga openen met fifa points vanavond, ga geen coins opmaken
Schatting: we zitten op 750 euro.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb nog geen 1 van deze spelers gebruikt dit jaar.. terwijl ik die CM met longshots al sinds het begin heb en heel veel Koreaanse bronzes goede stats hebben. Alleen is er geen betere RW met betere andere stats dan pace?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:42 schreef Rijst het volgende:
Ik speel hiermee. Win ik ook nog eens.
[ afbeelding ]![]()
Stel je voor dat je zodalijk gewoon even een pack opent en dan heb je ineens TOTS Ronaldo.....i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Of dat je hem op een haar na mist en degene die het pakje ervoor opende Ronaldo heeft.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:45 schreef el-blanchito het volgende:
Stel je voor dat je zodalijk gewoon even een pack opent en dan heb je ineens TOTS Ronaldo.....Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:41 schreef Tim86 het volgende:
Dit verhaal
Ruzie De Bruyne en Courtois over een mokkel (voor de huidige vriendin van Courtois).
Dit ook nog
[ afbeelding ]quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:41 schreef Tim86 het volgende:
Dit verhaal
Dit ook nog
[ afbeelding ]quote:![]()
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe zeldzaam die legends nou eigenlijk zijn.. ik zie soms mensen die 1 in een pack krijgen maar hier is er maar 1 user die 1 in een pack heeft gehad.
Ik denk dat ze zeldzamer zijn dan TOTS Ronaldo.![]()
Als hij de naam DarkSonic2 of S. d. W. ziet moet hij keihard lachen heb ik het idee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee en ook geen betere LW.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 1 van deze spelers gebruikt dit jaar.. terwijl ik die CM met longshots al sinds het begin heb en heel veel Koreaanse bronzes goede stats hebben. Alleen is er geen betere RW met betere andere stats dan pace?
Lee keun Ho is weer terug in FIfa. maar dat wordt een zilver![]()
![]()
Zo'n ea developer zei ooit dat ze 'messi-rare' zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe zeldzaam die legends nou eigenlijk zijn.. ik zie soms mensen die 1 in een pack krijgen maar hier is er maar 1 user die 1 in een pack heeft gehad.
Ik denk dat ze zeldzamer zijn dan TOTS Ronaldo.![]()
Oh daarom vond ik hem kut spelen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
90 agility terwijl zijn TOTS van FUT13 46 agility had: http://www.futhead.com/fifa/players/13427/![]()
Yoga doet wonderenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
90 agility terwijl zijn TOTS van FUT13 46 agility had: http://www.futhead.com/fifa/players/13427/![]()
Fietsenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:49 schreef DutchSL het volgende:
Kut mijn (oude) fiets is gestolen![]()
Nee, geen tyfes negers (zover ik weet tenminste)
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Coincidinkquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
GCIIMessi kreeg laatst Messi in een free pack (met Messi op de voorkant)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Strootman dus gezien als een van de belangrijkste spelers van het 'nieuwe' Roma.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:55 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.bsports.com/s(...)phomepg#.U3zMedJ_vL-
#strootgodOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
heb maar 15k cash momenteelquote:
moet dus iets goeds in zitten om die andere 9 te kunnen openenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wel lekker ff die rust pakkenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Op Courtois pak ik atm 1.5k per kaart, op di Maria 2 tot 6k. Maar die moeten nog wel wat meer omhoogquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe gaat de handelswaar mattie?
En bij u?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op Courtois pak ik atm 1.5k per kaart, op di Maria 2 tot 6k. Maar die moeten nog wel wat meer omhoog
Mooi manquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op Courtois pak ik atm 1.5k per kaart, op di Maria 2 tot 6k. Maar die moeten nog wel wat meer omhoog
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Graag gedaanquote:En bij u?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik dacht dat hij naar Birmingham City zou gaan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:07 schreef DutchSL het volgende:
Beugelsdijk naar Frankfurt (2e Bundesliga), dat scheelt weer wat flauwe grappen tijdens VI.![]()
Geen idee. Ozz gevraagd naar een tussenstand via Skype, maar die hommel geeft geen reactie.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij op Skype?quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen idee. Ozz gevraagd naar een tussenstand via Skype, maar die hommel geeft geen reactie.![]()
![]()
Waarom kijk je zelf nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen idee. Ozz gevraagd naar een tussenstand via Skype, maar die hommel geeft geen reactie.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Niks ontvangen broeder.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen idee. Ozz gevraagd naar een tussenstand via Skype, maar die hommel geeft geen reactie.Jaloezie.quote:Heb al wel wat Di Maria's verkocht voor 6K profit.quote:Courtois nog niet echt gelist nog ik heb ze voor 2K ingekocht dus veel winst pak ik daar toch niet op. Benzema's beginnen ook te lopen en de grootste klapper hoop ik met Sergio Ramos te maken.
Is die foon app nou op de ps3 ook al kapot? En je kan toch gewoon op futdb kijken? moet je googlen futdb en dan de speler, want de site doet het mobiel niet echt superquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Foon app kaduuk jonguh, en ik sta vast op de a16
Ach, welke spelers wil je graag wetenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nu al voor zoveel verkocht? Ik wacht daar nog wel even meequote:Op woensdag 21 mei 2014 18:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Niks ontvangen broeder.
[..]
Jaloezie.
[..]
Heb al wel wat Di Maria's verkocht voor 6K profit.Courtois nog niet echt gelist nog ik heb ze voor 2K ingekocht dus veel winst pak ik daar toch niet op. Benzema's beginnen ook te lopen en de grootste klapper hoop ik met Sergio Ramos te maken.
Hij moet de packs nog uit
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik wil dat teampje maken van vanmiddag.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nu al voor zoveel verkocht? Ik wacht daar nog wel even meeHij moet de packs nog uit
Heb nog 6-7 Di Maria's, 10 Sergio Ramos en 13 Benzema's.
De voortekenen zijn al wel erg mooi zoquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nu al voor zoveel verkocht? Ik wacht daar nog wel even meeHij moet de packs nog uit
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, ik vind het wel lekker rustig zo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Niks ontvangen broeder.
[..]
Jaloezie.
[..]![]()
Wij hebben echt de tijd van ons leven.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het wel lekker rustig zo.
Maar kostte wel maar 68k. Haal jij maar eens zo'n ROIquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ieder zijn mening. Ik vind het prachtig om tussen mijn grote FUT-voorbeelden te mogen bivakkeren. Ik zeg de hele dag niks en ze hore tijdens gesprekken hooguit mijn ademhaling. Maar ik vind het prachtigquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het wel lekker rustig zo.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
okquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wij hebben echt de tijd van ons leven.
Ik ook vannacht.![]()
Beperkt leven dan als het niet beter wordt dan ditquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wij hebben echt de tijd van ons leven.![]()
![]()
Ik ook zoietsquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan komen er binnenkort een hoop op de marktquote:
Elke dag![]()
Ik list ze toch altijd voor 1k boven laagste binquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan komen er binnenkort een hoop op de marktWerkte bij Chiellini geniaal en zaterdag was die prijs de laagste bin geworden
![]()
Je list ze toch niet allemaal tegelijk hequote:Op woensdag 21 mei 2014 18:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik list ze toch altijd voor 1k boven laagste binWerkte bij Chiellini geniaal en zaterdag was die prijs de laagste bin geworden
Elke dag![]()
luie hondquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:54 schreef el-blanchito het volgende:
Hoe laat is zaterdag de aftrap van de CL-finale?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dat is het moment eigenlijk om je di mariaatjes en ramosjes van de hand te doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:54 schreef el-blanchito het volgende:
Hoe laat is zaterdag de aftrap van de CL-finale?
#FreeTrapz![]()
Geen idee. Wie spelen er?quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:54 schreef el-blanchito het volgende:
Hoe laat is zaterdag de aftrap van de CL-finale?![]()
ik ook zullen we beide de crap postenquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:59 schreef ThadCastle het volgende:
Ik ga 1 pakket openen, meer coins heb ik niet
#FreeTrapz![]()
Geen cam en geen micquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:02 schreef Roypsv het volgende:
ff wat pullen
http://www.twitch.tv/roydewit![]()
![]()
quote:
Elke dag![]()
Jeeej Terry in me pack. Dat was weer leukDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heeft ie een Autobuyer zet ie Fifacoins op zijn account!
Elke dag![]()
Wat een kutpacks die Roy
Elke dag![]()
Die is nu al niet eens meer wat waardquote:Als je er niet nog een krijgt maak je nog verlies ook
Elke dag![]()
Al die haat op die jongen, laat hem lekker packs kopen. Jullie kopen van het zelfde geld zakken wiet ;p![]()
Ha coke en witte wijn zoals wim.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:18 schreef Roypsv het volgende:
Al die haat op die jongen, laat hem lekker packs kopen. Jullie kopen van het zelfde geld zakken wiet ;p![]()
OLH greep in en zorgde voor kortsluiting hier waardoor ik geen stroom meer had..precies om 19uquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als Tim net na 7 uur een pack opent is het vaak wel kassa ja.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Natuurlijk fake joh.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:29 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
wtf, das wel een ziek pakjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goed record ook.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:29 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
wtf, das wel een ziek pakje
Ik zeg veek.![]()
quick sell 10kquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:29 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
wtf, das wel een ziek pakje![]()
![]()
Alleen Gaitan he slimmerdquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat klopt toch gewoon. Gaitan is geselecteerd.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hahahaquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat klopt toch gewoon. Gaitan is geselecteerd.![]()
![]()
de tering wat een stats, hoe is zijn acceleratie en agility en balance ?quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:31 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
RakiticDit gaat nergens meer over
![]()
Zijn schoten zijn echt rakitten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:31 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zhano: "oh lord"quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:31 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Laagste Bin Rakitic 129k nu
Elke dag![]()
Tackling is niet briljant. Misschien toch geen goede CDMquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:31 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee hij is niet geschikt daarvoor, zijn SIF was dramatisch op die plekquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tackling is niet briljant. Misschien toch geen goede CDMDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die was dronken... da kende gij nie.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vorig jaar iemand blij zien worden van Kroos (1k ofzo)![]()
Pepe nu al 150k
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb jij je Juanfran al verkochtquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mooi man, goedkoop shoppen. Eigenlijk vind ik nog dat ik relatief weinig tegenstanders met blauwe kaartjes tegenkomquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zelden inderdaad. Op de PS4 schijnen er veel meer te zitten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi man, goedkoop shoppen. Eigenlijk vind ik nog dat ik relatief weinig tegenstanders met blauwe kaartjes tegenkom![]()
Maver volgend jaar kun je beter bij het begin van FUT 15 meteen 1000 euro in packs steken en dan spelers na 2 maanden verkopen.![]()
Ik best veel eigenlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi man, goedkoop shoppen. Eigenlijk vind ik nog dat ik relatief weinig tegenstanders met blauwe kaartjes tegenkomWel vooral de matige TOTS-spelers.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
SIF Godin vond ik echt slecht. En dat terwijl hij 88 sliding tackle van zichzelf heeft, die normaal nooit wordt geupgradequote:Op woensdag 21 mei 2014 19:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi man, goedkoop shoppen. Eigenlijk vind ik nog dat ik relatief weinig tegenstanders met blauwe kaartjes tegenkomDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik vond 'm ook kut jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
SIF Godin vond ik echt slecht. En dat terwijl hij 88 sliding tackle van zichzelf heeft, die normaal nooit wordt geupgradeHad hem in zo'n untradeable pakje.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Alle low rated aan het begin. Als Fellaini, Eriksen en Bentiki nog 15k zijn en een non rare als Kone 4kquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:47 schreef Kamikazie het volgende:
Maver volgend jaar kun je beter bij het begin van FUT 15 meteen 1000 euro in packs steken en dan spelers na 2 maanden verkopen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
johquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had hem toen in een gold Jumbo met 3 rares. Dat was fantastisch.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook kut jaHad hem in zo'n untradeable pakje.
![]()
Ja zoietsquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alle low rated aan het begin. Als Fellaini, Eriksen en Bentiki nog 15k zijn en een non rare als Kone 4k
Nu is packs kopen nog minder rendabel.![]()
Hij is gewoon dom dat hij steeds fifa points koopt. 2200 Fifa points = 20 euro = 14,66 premium gold pack.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:47 schreef Kamikazie het volgende:
Maver volgend jaar kun je beter bij het begin van FUT 15 meteen 1000 euro in packs steken en dan spelers na 2 maanden verkopen.
14,66 * 7.5K coins = 109K.
Per 20 euro verspeel je dus al 12 euro met de huidige lage coin prijzen.![]()
De prijzen van FUT11 waren in het begin bizar hoog maar ik vond het niet erg. Toen ging ik nog naar de 59e minuut op de console.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alle low rated aan het begin. Als Fellaini, Eriksen en Bentiki nog 15k zijn en een non rare als Kone 4k![]()
ohhhhkeee danquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De prijzen van FUT11 waren in het begin bizar hoog maar ik vond het niet erg. Toen ging ik nog naar de 59e minuut op de console.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Volgens mij waren er veel hier die, net als ik S02E02 van Foute vrienden gemist hadden.
Nou hier issie
http://www.dailymotion.co(...)en-s02e02_shortfilms
Wel matige kwallie helaasDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mijn eerste Courtois voor 3.5k verkochtROI van 250%
Elke dag![]()
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat jij straks TOTS Ronaldo gaat pullen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Garay naar Zenit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Had ook 'maar' een clausule van 20M. Vind hem daar wel passen eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Kan ook prima mee in een fatsoenlijke competitie, maar blijkbaar heeft hij weinig vertrouwen in zijn eigen kwaliteiten. Lekker shinen in Portugal en Ruslandquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Had ook 'maar' een clausule van 20M. Vind hem daar wel passen eigenlijk.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mooi man, ik verkoop de mijne ook direct. Ideaal moment om te verkopen, en dan vervang ik hem gelijk voor de TOTSquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn eerste Courtois voor 3.5k verkochtROI van 250%
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ze zijn bij EA vergeten om de online cup toe te voegen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja zag dat de offline er wel was iddquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:06 schreef Tim86 het volgende:
Ze zijn bij EA vergeten om de online cup toe te voegen
Elke dag![]()
Ik gok dat je 18 Liga BBVA of Adelante-spelers moet hebben.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:06 schreef Tim86 het volgende:
Ze zijn bij EA vergeten om de online cup toe te voegen![]()
Adelante ook? Daar is toch helemaal geen TOTS van?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik gok dat je 18 Liga BBVA of Adelante-spelers moet hebben.![]()
Bij het vorige toernooi mocht je ook Serie B of Ligue 2 hebben dus daarom denk ik het.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Adelante ook? Daar is toch helemaal geen TOTS van?![]()
Staat bij de offline er ook bijquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Adelante ook? Daar is toch helemaal geen TOTS van?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bij het vorige toernooi mocht je ook Serie B of Ligue 2 hebben dus daarom denk ik het.Had ik toen wat meer waardeloze bronzes kunnen verkopen dus
![]()
Kijkt iemand anders de finale?
Wat een kerels bij Engeland zegi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
nu is hij er welquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit gaan ze worden, over 2 weken als mijn tentamens erop zittenWat ik overhoud gebruik ik voor SIF James en SIF Pogba
Elke dag![]()
Waarom Danilo en niet Alex Sandro?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dit gaan ze worden, over 2 weken als mijn tentamens erop zittenWat ik overhoud gebruik ik voor SIF James en SIF Pogba
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Oh dat heb ik fout gedaanquote:Moet sandro zijn
Elke dag![]()
![]()
![]()
Wij zijn hier enkel bloedserieus helaasquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:24 schreef Tjacka het volgende:
hoi ik hoorde dat jullie trollen
ik ben daarom nu hierDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
hou gewoon je bek jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wij zijn hier enkel bloedserieus helaas
ik ben hier voor mijn maat vandermar die jullie hebben gepest
ik pak jullie nog welGroot fan van User Wotte![]()
quote:quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hou gewoon je bek ja
ik pak jullie nog wel
Elke dag![]()
Gingen jullie samen naar de Mcdonalds?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat een vreemde logica hou jij er toch op na.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gingen jullie samen naar de Mcdonalds?blablablabla![]()
hahaha leuk manquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gingen jullie samen naar de Mcdonalds?
ik ben inderdaad niet de dunste
maar wat je nu vertelt is ook onzin
ik zou maar oppassen als ik jou was
anders stap ik naar de modjes hoorGroot fan van User Wotte![]()
![]()
Internet hooligan
Heb je een Wajong uitkering?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hahaha leuk man
anders stap ik naar de modjes hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hahaha leuk man
anders stap ik naar de modjes hoor
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Laatste keer dat ik tegen iemand met een username wat > 1997 bevat
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
en maar weer persoonlijk worden hequote:Op woensdag 21 mei 2014 20:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je een Wajong uitkering?
[ afbeelding ]
kan je nou echt geen serieuze discussie voerenGroot fan van User Wotte![]()
Waarom pullen die youtubers allemaal tots steedsEn ja ze open ook voor ziek voor fifa points maar als nog.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Je moet nog wat beter oefenen op je limericks want dit is niksquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hahaha leuk man
anders stap ik naar de modjes hoorDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Je geeft het antwoord zelf al.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:31 schreef over_hedge het volgende:
Waarom pullen die youtubers allemaal tots steedsEn ja ze open ook voor ziek voor fifa points maar als nog.
Gewoon om er voor te zorgen dat mensen dan denken dat er wat te halen valt.
Hoi en nu weer opflikkeren.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hou gewoon je bek ja
ik pak jullie nog wel![]()
je bent zelf een limericksquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je moet nog wat beter oefenen op je limericks want dit is niksGroot fan van User Wotte![]()
Bateson had 3 TOTS (Rakitic, Juanfran, Bacca) en Suarezquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:31 schreef over_hedge het volgende:
![]()
Hij is Vandermar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Zal binnenkort weer eens hallo zeggen dan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Post jij niet meer in VBL
Qua niveau kunnen we zo iemand wel gebruiken namelijkOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Een UI zegt meer dan 1000 worden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is hij een homo en verliefd op pelle?
dan is het vandermar jaOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wacht! niks zeggen!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ja maar in totaal heb ik echt al tering veel coins uitgegeven. Alle fut bij elkaar en nog nooit een 90 Rating speler of zo gehadquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je geeft het antwoord zelf al.Gewoon om er voor te zorgen dat mensen dan denken dat er wat te halen valt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ok gezelligquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zal binnenkort weer eens hallo zeggen dan.blablablabla![]()
Die gasten openen ook uren achter elkaar packs en laten alleen packs zien waar ze wat leuks in krijgen en hoeven zich niet zorgen te maken over euro's/FIFA Coins/FIFA Points.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja maar in totaal heb ik echt al tering veel coins uitgegeven. Alle fut bij elkaar en nog nooit een 90 Rating speler of zo gehadOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Trapz je hebt zeker Aduriz of Juanfran?
Goeie discussies met jou idd. Topreactiesquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
bquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Goeie discussies met jou idd. Topreactiesbedanktquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Goeie discussies met jou idd. TopreactiesGroot fan van User Wotte![]()
Jij bent zeker nieuw op het forum. Lukt allemaal nog niet zo goed met jequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
klopt inderdaadquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij bent zeker nieuw op het forum. Lukt allemaal nog niet zo goed met je
net nieuw dit datGroot fan van User Wotte![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je moet nog wat beter oefenen op je limericks want dit is niks![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij was mod hoor zou maar iets meer respect tonen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij bent zeker nieuw op het forum. Lukt allemaal nog niet zo goed met jeblablablabla![]()
Ik was ooit gespierd en knap. Maar daar koop ik nu ook niks meer voor.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij was mod hoor zou maar iets meer respect tonen.![]()
Waarom staat die post van Trapz er bij mij nietquote:
Maar feli trapzDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat klopt maar in de voetballerij werken zaken anders dat zie je ook aan Andy van der Meijdequote:Op woensdag 21 mei 2014 20:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik was ooit gespierd en knap. Maar daar koop ik nu ook niks meer voor.
blablablabla![]()
Feyenoord is ook ooit kampioen geweest..quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat klopt maar in de voetballerij werken zaken anders dat zie je ook aan Andy van der Meijde![]()
Jealous much?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat moet nog in de tijd zijn geweest dat ze Mods aannamen die nog noot van leestekens hebben gehoordquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij was mod hoor zou maar iets meer respect tonen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
FIFA 15 nieuws.
- EA neemt de UEFA licenties voor de komende drie jaar over. Konami wilt niet meer betalen voor de licenties.
- Copa Libertadores ook vanaf FIFA 15 aanwezig.
- Nieuwe competities, Uruguay, Paraguay, Venezuela, China en de Jupiler League
- Fenerbahce wordt naast Galatasaray de tweede club die toegevoegd wordt aan het spel.
- Meer licenties uit Spanje dat betekent in meer echte stadions.
- Vrouwenvoetbal
Toen was jij al niet meer gespierd en knap.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Feyenoord is ook ooit kampioen geweest..blablablabla![]()
Pleur op....... Vrouwenvoetbal?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:45 schreef Ozz-03 het volgende:
FIFA 15 nieuws.
- EA neemt de UEFA licenties voor de komende drie jaar over. Konami wilt niet meer betalen voor de licenties.
- Fenerbahce wordt naast Galatasaray de tweede club die toegevoegd wordt aan het spel.
- Vrouwenvoetbal
Heb je een bron Ozz? Ben wel even benieuwd naar dat licentie feitjequote:Op woensdag 21 mei 2014 20:45 schreef Ozz-03 het volgende:
FIFA 15 nieuws.
- Vrouwenvoetbal
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
neuh, als iemand anders iets in een pack krijg is het alleen maar haatjelly belly?
Wauw dus dan krijgen we zo'n kekke Champions League anthem net als bij PESquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:45 schreef Ozz-03 het volgende:
FIFA 15 nieuws.
- Vrouwenvoetbal
blablablabla![]()
Met nieuwe animaties omdat vrouwen anders bewegen in het voetbal.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Wauw dus dan krijgen we zo'n kekke Champions League anthem net als bij PES![]()
Europa League ook dan.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
is dit officieel nieuws of waar heb je deze info vandaan ?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:45 schreef Ozz-03 het volgende:
FIFA 15 nieuws.
- Vrouwenvoetbal![]()
Kunnen ze voor die wijven niet een eigen Fifa maken met minigames waar ze kunnen strijken en koken of zo
blablablabla![]()
Kan DS2 lekker fappen op high def virtuele boobies.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Met nieuwe animaties omdat vrouwen anders bewegen in het voetbal.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Net een Afrikaans team dat Engeland u17. Inclusief dansjes
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb het van een Turkse FIFA site, maar die geven aan dat Matt Prior deze uitspraken heeft gedaan bij een bijeenkomst in Moskou. 10 Juni krijgen we als het goed is ook beelden van FIFA15 te zien.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:46 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Heb je een bron Ozz? Ben wel even benieuwd naar dat licentie feitjeOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Gestopt met lezen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb het van een Turkse FIFA site, maar die geven aan dat Matt Prior deze uitspraken heeft gedaan bij een bijeenkomst in Moskou. 10 Juni krijgen we als het goed is ook beelden van FIFA15 te zien.
Net zo betrouwbaar als die horloges die ze daar verkopen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ah okay. Als EA echt een monopoly over de licenties krijgt is dat niet bevorderlijk voor de 'doorontwikkeling' van fifa denk ikquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb het van een Turkse FIFA site, maar die geven aan dat Matt Prior deze uitspraken heeft gedaan bij een bijeenkomst in Moskou. 10 Juni krijgen we als het goed is ook beelden van FIFA15 te zien.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Is het nu toch ook al een beetje? De belangrijkste licenties hebben ze al terwijl PES niet eens alle Bundesliga teams kan leveren.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:50 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ah okay. Als EA echt een monopoly over de licenties krijgt is dat niet bevorderlijk voor de 'doorontwikkeling' van fifa denk ikOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gestopt met lezen.
Net zo betrouwbaar als die horloges die ze daar verkopen.
Is weer eens wat anders hé.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan DS2 lekker fappen op high def virtuele boobies.![]()
Ja, klopt helemaal. Daarom had ik 'doorontwikkeling' tussen haakjes geplaatstquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is het nu toch ook al een beetje? De belangrijkste licenties hebben ze al terwijl PES niet eens alle Bundesliga teams kan leveren.
Ben wel erg benieuwd wat voor 'vernieuwende 'gameplay ze nu weer gaan introducerenGRAAG VERWIJDEREN![]()
Dat moet een potje pure EAids zijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:53 schreef Toefjes het volgende:
VrouwenvoetbalDit is een grap hoop ik? Gezellig met je matties een potje vrouwenvoetbal doen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wil echte next-gen graphics zoals ze die bij NBA 2K14 hebben.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:54 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ja, klopt helemaal. Daarom had ik 'doorontwikkeling' tussen haakjes geplaatst
Ben wel erg benieuwd wat voor 'vernieuwende 'gameplay ze nu weer gaan introduceren
Ik snap het niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Probeer je linkerhand anders eens![]()
Haha! Potje!quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat moet een potje pure EAids zijn![]()
Voor mij wel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo kryptisch is het toch niet?
Komen er dan ook FUT-kaarten van vrouwen?![]()
![]()
Laat maar dan. Typisch zo'n geintje dat niet meer grappig is zodra je het gaat uitleggenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
DS2 ís linksquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Probeer je linkerhand anders eensSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laat maar dan. Typisch zo'n geintje dat niet meer grappig is zodra je het gaat uitleggenOehhhh... pijnlijkquote:![]()
Nu weten we zeker dat we geen fatsoenlijk alternatief meer krijgenquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:45 schreef Ozz-03 het volgende:
FIFA 15 nieuws.
- Vrouwenvoetbal
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Waarom, wat zit hier nou in wat echt iets toevoegt aan Fifa? Uruguay. Een of ander stadion in Spanje? Gaat toch niet het verschil maken dat je dadelijk ook CL kan spelen in carriere.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nu weten we zeker dat we geen fatsoenlijk alternatief meer krijgenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heb het letterlijk vertaald. Hoop dat ik nog ergens een Engelse bron kan vinden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:01 schreef Maver24 het volgende:
is die Jupiler League een troll of komt het er echt in ?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb nu toch wel de deal van het jaar te pakken: een Heskey (met hawk) voor 500c. En hij heeft 77 goals en 17 assists uit 98 wedstrijden.![]()
True true. Maar ik had die mogelijkheid helemaal over het hoofd gezien, terwijl ik zelf ook links benquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Typisch zo'n grapje dat niet meer grappig is zodra deze niet klopt![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik denk vooral het stukje van alle licenties voor de komende 3 jaar..quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom, wat zit hier nou in wat echt iets toevoegt aan Fifa? Uruguay. Een of ander stadion in Spanje? Gaat toch niet het verschil maken dat je dadelijk ook CL kan spelen in carriere.![]()
2,341,786 auctions op PSN.
lapoOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: