SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als play(station)boys;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS, Toefjes en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
![]()
wat is daar niet normaal aan ?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
uhhmm ja dusquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat jij normaal moet doen.
Niet dat dat abnormaal is.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat is dit voor aidszooi ! Gelijk helemaal in de war.. ik kan niet tegen hoor..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hele jaar voor niks!quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat is dit voor aidszooi ! Gelijk helemaal in de war.. ik kan niet tegen hoor..![]()
jup allemaal nuttelozee gifs, maver/ds2 rants en clasie posts voor jan lul.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En nu mijn "goede" fiets ook, heb hem nog geen 3 minuten geparkeerdquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:49 schreef DutchSL het volgende:
Kut mijn (oude) fiets is gestolen![]()
Nee, geen tyfes negers (zover ik weet tenminste)Gvd, wat een ebola leven.
![]()
Niet verzekerd?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En nu mijn goede fiets ook, heb hem nog geen 3 minuten geparkeerdGvd, wat een ebola leven.
![]()
Je moet zo'n ketting kopen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En nu mijn "goede" fiets ook, heb hem nog geen 3 minuten geparkeerdGvd, wat een ebola leven.
Als je in amsterdam je fiets langer dan 5 minuten niet met zo'n ketting parkeert is weg.![]()
TR is gemaaktquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:54 schreef Maver24 het volgende:
Had alleen de tekst veranderd en toen was het weg![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ds2! Wtf. Natuurlijk maakt dat uit man! GEK!quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat maakt het uit? Als we geluk hebben kunnen we vandaag beginnen met FUT15.![]()
en weet je wat het waren? Juist ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En nu mijn "goede" fiets ook, heb hem nog geen 3 minuten geparkeerdGvd, wat een ebola leven.
![]()
No way dat er N*gga muziek op Wefut komt!quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dit moet de anthem van wefut.com worden![]()
We weten het allemaal niet meer. Is dit het begin van fut 14? Of is de markt al gecrashed nadat de TOTS uit zijn gekomen?quote:![]()
HET IS ZOALS DE MAYA'S VOORSPELD HADDENquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
We weten het allemaal niet meer. Is dit het begin van fut 14? Of is de markt al gecrashed nadat de TOTS uit zijn gekomen?![]()
Ik deed echt niks fout. ik veranderde alleen de tekst niet de getallen maar toen ik de eerste keer drukte op nieuwe openen toen kreeg ik een error, Daarna drukte ik nog een keer op de knop en waren de getallen weg maar de tekst niet. Geen idee wat er nu mis gingquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
Note to maver; nooit meer een nieuw topic maken![]()
30 5* skillers maar dit jaar
http://www.easports.com/f(...)s-five-star-skillers
Zitten puike silvers tussen.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
fixedquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jij kenden ze inmiddels bijna allemaal, alleen van Shikabala en Masuku was het nog niet zeker.![]()
broer van Tarik?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:08 schreef Reemi het volgende:
30 5* skillers maar dit jaar
http://www.easports.com/f(...)s-five-star-skillers
Zitten puike silvers tussen.
En Maxim en MC Gaydy zijn wel tof![]()
Neefje volgens mij. Ik had zn IF in 14, die was best bazig want redelijke PHY.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
broer van Tarik?
En Maxim en MC Gaydy zijn wel tof![]()
Ik wil straks wel, kan je na half elf nog?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:12 schreef prefix1 het volgende:
wie potje FIFA 14 op ps3 me nickname op psn is : daviej100![]()
Ik verbaas me elk topic weer waarom die gast hier blijft posten.
Voelt een beetje hetzelfde als m'n vader die schreeuwde dat ik moest oprotten uit de slaapkamer maar ik de volgende avond toch weer ging kijken![]()
add me maar miss benk GTA of FIFA 14quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:13 schreef Kamikazie het volgende:
Ik wil straks wel, kan je na half elf nog?
Geniet van het leven:):)![]()
Jammertwitter:Kazooie94 twitterde op dinsdag 16-09-2014 om 20:10:44Ronaldinho is not in FUT 15 either, but he might get added in the database after a couple weeks/months. reageer retweet
![]()
huh zat die ook al in 14?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neefje volgens mij. Ik had zn IF in 14, die was best bazig want redelijke PHY.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |