Dan hadden we geen maximaquote:
Pietertje voor de komische noot, niks mis mee.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:08 schreef NoCigar het volgende:
Pieter Derks als politiek commentator. Gelukkig dat DWDD haar publiek serieus neemt.
Had ze dan geen interesse gehad in Wimlex dan?quote:
Waar is Ron Freserquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:08 schreef NoCigar het volgende:
Pieter Derks als politiek commentator. Gelukkig dat DWDD haar publiek serieus neemt.
Die heeft tenminste nog iets te melden.quote:
Binnenkort weer wel.quote:
nog een hele slechte voetballer ook nogquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:09 schreef NoCigar het volgende:
En een ex-voetballer als politiek commentator. DWDD haat de mensheid echt.
Ik lees steeds mapimaquote:
ja komt door die kleine lettersquote:
Bedankt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gezellig dat je ook weer meekaakt.
Hij slaat iedere zondag de plank mis bij Studio Voetbal. Dit is nog niets.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jan slaat een hoop planken mis vandaag. Jan![]()
quote:
quote:
Bedankt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Leuke TT stylo.
Heb je pics van Slemani?
makkelijk om dat er van te makenquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:21 schreef NoCigar het volgende:
Mulder brult wat kreten en mikt op publiek succes. Den lul.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedankt.
Natuurlijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tickets hier te bestellen:
http://www.flygermania.de
En dat hoofd van Hendrikjan Bongaarts word je ook niet heppie van.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:23 schreef OProg het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je er nadat je een avond bij Frits Barend moest zitten voor lange tijd klaar mee bent.
Vroegah altijd bbq'en op de bergen en dan had je altijd dezelfde uitzicht als op foto twee.quote:
Zie DM.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vroegah altijd bbq'en op de bergen en dan had je altijd dezelfde uitzicht als op foto twee.
Wat moet je er dan van maken? Jan die lult maar wat, vliegt van de hak op de tak en mist zelfs het kleinste beetje inlevingsvermogen. Bekijkt alles vanuit zijn eigen perspectief.quote:
Dat het gewoon zijn echte mening is?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wat moet je er dan van maken? Jan die lult maar wat, vliegt van de hak op de tak en mist zelfs het kleinste beetje inlevingsvermogen. Bekijkt alles vanuit zijn eigen perspectief.
Mulder wil vooral tegendraads zijn..quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:26 schreef wuuht het volgende:
[..]
Dat het gewoon zijn echte mening is?
Het zal zijn mening best zijn, alleen hij uit hem nogal demagogisch tegenover een normaal geformuleerd betoog van Sywert.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:26 schreef wuuht het volgende:
[..]
Het zijn toch gewoon inhoudsloze kreten. Je kan het nauwelijks een mening noemen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:26 schreef wuuht het volgende:
[..]
Yepquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat haar van Matthijs ziet er raar uit. Lijkt veel blonder dan eerst. Geverfd denk ik.
Is het echt? Zo ijdel.quote:
Nou nou nouquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:35 schreef Karina het volgende:
Ja in Belgie zit er geen hond in de kroeg door de week.
Geen ervaring mee verder.quote:
Ik vind dat eigenlijk het enige leuke aan hem. Dat maakt die flauwe grappen ook wat beter te verdragen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:35 schreef Karina het volgende:
Wat een nare stem heeft die vent toch.
In het begin vond ik zijn stem ook grappig, maar naarmate ik hem vaker hoorde begon ik me eraan te ergeren.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:36 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk het enige leuke aan hem. Dat maakt die flauwe grappen ook wat beter te verdragen.
Kan je nagaan hoe mensen naar een Amsterdams accent luisteren.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
In het begin vond ik zijn stem ook grappig, maar naarmate ik hem vaker hoorde begon ik me eraan te ergeren.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe mensen naar een Amsterdams accent luisteren.
Die hoor ik elke dag, heb me nog nooit geërgerdquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:38 schreef OProg het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:38 schreef OProg het volgende:
[..]
quote:
Lekker ja.quote:
quote:
quote:
Talking Heads uit New York. Begonnen in GBGB's.quote:
bonn scott komt toch uit Schotland?quote:
Live ging dat echt een partijtje belachelijk hard. Live de beste postrockband mi toch wel, beter nog dan die waar je username vandaan komtquote:
Dat dacht in eigenlijk ookquote:
Jesus and Mary Chain.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:43 schreef densmee het volgende:
Toch komt er wel echt goede muziek uit Schotland
lekker marcoquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:44 schreef marcodej het volgende:
Ik eet nu spinazie met een heerlijk koel glas melk.
shoegazingpioniersquote:
Haha. Tof dat je ze hebt gezien hoor, lijkt me mooi om mee te maken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Live ging dat echt een partijtje belachelijk hard. Live de beste postrockband mi toch wel, beter nog dan die waar je username vandaan komt
Okay, inderdaad. Maar de band is in Australie opgericht door de broertjes Young.quote:
Proclaimersquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:45 schreef Specularium het volgende:
Zo, kunnen de jongens weer terug naar de Jellinek.
Beter eerst even langs de Mac.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:45 schreef Specularium het volgende:
Zo, kunnen de jongens weer terug naar de Jellinek.
En die zijn dan weer allebei in Schotland geborenquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:45 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Okay, inderdaad. Maar de band is in Australie opgericht door de broertjes Young.
Treden ze niet vaak op in Bels?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha. Tof dat je ze hebt gezien hoor, lijkt me mooi om mee te maken.
De radius van een atoombom op het verenigd koninkrijk?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:45 schreef NoCigar het volgende:
Even tussendoor [ afbeelding ]
How far are the Proclaimers prepared to walk.
Even gecheckt, in oktober komen ze! Eens kijken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Treden ze niet vaak op in Bels?
Ja ik zie hetquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En die zijn dan weer allebei in Schotland geboren
Later iets verklarends toegevoegd. Gaat hierover:quote:
Jullie hebben vaak de betere festivals en optredens. Dit jaar Pukkelpopquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Even gecheckt, in oktober komen ze! Eens kijken.
hipster Churandy Martinaquote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:51 schreef Breekfast het volgende:
Jezus wat een gebrek aan inspiratie heeft die gast zeg van LuckyTv. Stop er dan gewoon mee.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:49 schreef tong80 het volgende:
Tinseltown in the rain. Eén van de mooiste nummers ooit......van The Blue Nile.
Schande is het.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:48 schreef OProg het volgende:
Dit onderdeel en dan niet eens The Blue Nile noemen.
Het valt wel erg in herhaling inmiddels.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:51 schreef Breekfast het volgende:
Jezus wat een gebrek aan inspiratie heeft die gast zeg van LuckyTv. Stop er dan gewoon mee.
Sorry?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:51 schreef GGMM het volgende:
Weer absoluut niet grappig.
Sorry Gramulanion.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, sorry.
Ik weet dat je een groot fan bent.
En neem de rest van de show mee.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:51 schreef Breekfast het volgende:
okequote:Op dinsdag 16 september 2014 19:52 schreef Karina het volgende:
Zo even drinken pakken en dan straks voetballen kieken.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Al tijden niet meer, weet niet waar je het over hebt.
En dat is slechts na 2 seconde zoeken en niet verder zoeken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:52 schreef Gramulanion het volgende:
Gekke stemmetjes en geluidjes.
Lucky TV.
Dat was sarcastisch.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
En dat is slechts na 2 seconde zoeken en niet verder zoeken.
Maar goed, als je fan-af bent vind ik dat prima. Vind het wel een compliment wanneer mensen mij nadoen.
Uh, ja oke.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, oké. Hou maar weer op met je act.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |