ok mooiquote:Op zaterdag 8 november 2014 12:51 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Hoeft niet meteen, je hebt dan nog even tijd en in die tijd is je energie ook gratis.
Gratis lijkt me sterk. Dat zit gewoon meegerekend in de prijs. Die paar euro's die ze missen van paupers zoals TS krijgen ze echt wel.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:51 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Hoeft niet meteen, je hebt dan nog even tijd en in die tijd is je energie ook gratis.
Toch jammer dat je hier niet meer gaat posten als je ooit uiteindelijk toch die rekening op de mat krijgt en we je dus nooit zullen kunnen uitlachenquote:
Als de administratie op orde is klopt het. Maar dat is vaak niet zo weet ik uit ervaring.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:35 schreef hottentot het volgende:
Oudebewoner heeft eindstand doorgegeven, nieuwe bewoner na TS geeft beginstand door.
Hier zit een groot gat tussen welke aan de eigenaar van het pand zal worden berekend, deze zal het doorberekenen aan TS.
Klaar
Ik beloof je bij deze dat ik het hier meld wanneer ik alsnog een rekening ontvang. Dat is, mits ik tegen die tijd nog geen perma ban hebquote:Op woensdag 19 november 2014 17:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Toch jammer dat je hier niet meer gaat posten als je ooit uiteindelijk toch die rekening op de mat krijgt en we je dus nooit zullen kunnen uitlachen
Dealquote:Op woensdag 19 november 2014 20:05 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Ik beloof je bij deze dat ik het hier meld wanneer ik alsnog een rekening ontvang. Dat is, mits ik tegen die tijd nog geen perma ban heb
Toch sportief dat je het even laat wetenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:05 schreef dikkedaniel het volgende:
Ff een update..
2 juni heb ik een brief gehad van Liander dat ik een leverancier moet nemen of anders afgesloten wordt.
Inmiddels heb ik dus een energieleverancier genomen.
Toen ik de meterstand door moest geven aan energiedirect was de laatst bekende stand hoger dan op mn energie/gasmeter. Wel vreemd.
Als ik alsnog een rekening krijg voor mn verbruikte stroom de afgelopen anderhalf jaar laat ik het weten.
En toen heb je die laatst bekende stand gewoon zo gelaten of de echte stand ingevuld?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:05 schreef dikkedaniel het volgende:
Ff een update..
2 juni heb ik een brief gehad van Liander dat ik een leverancier moet nemen of anders afgesloten wordt.
Inmiddels heb ik dus een energieleverancier genomen.
Toen ik de meterstand door moest geven aan energiedirect was de laatst bekende stand hoger dan op mn energie/gasmeter. Wel vreemd.
Als ik alsnog een rekening krijg voor mn verbruikte stroom de afgelopen anderhalf jaar laat ik het weten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |