abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 juni 2015 @ 20:05:43 #211
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_153591704
Ff een update..

2 juni heb ik een brief gehad van Liander dat ik een leverancier moet nemen of anders afgesloten wordt.
Inmiddels heb ik dus een energieleverancier genomen.

Toen ik de meterstand door moest geven aan energiedirect was de laatst bekende stand hoger dan op mn energie/gasmeter. Wel vreemd.

Als ik alsnog een rekening krijg voor mn verbruikte stroom de afgelopen anderhalf jaar laat ik het weten.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 16 juni 2015 @ 20:19:08 #212
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_153592149
Dat zou betekenen dat de vorige leverancier standen heeft geschat. Mogelijk heeft de vorige bewoner het contract in eerste instantie niet beëindigd en is het contract nu beëindigd met geschatte standen van de energieleverancier. Met die geschatte standen is dan een eindafrekening voor de oude bewoner opgemaakt.

Als je netjes zou zijn zou je alsnog je werkelijke standen door geven. Dan maakt de oude leverancier ook een correcte afrekening voor de oude bewoner. Echter dit kan ik natuurlijk niet voor jou beslissen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_153592659
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 20:05 schreef dikkedaniel het volgende:
Ff een update..

2 juni heb ik een brief gehad van Liander dat ik een leverancier moet nemen of anders afgesloten wordt.

Toen ik de meterstand door moest geven aan energiedirect was de laatst bekende stand hoger dan op mn energie/gasmeter. Wel vreemd.

Als ik alsnog een rekening krijg voor mn verbruikte stroom de afgelopen anderhalf jaar laat ik het weten.
Toch sportief dat je het even laat weten _O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_153593367
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 20:05 schreef dikkedaniel het volgende:
Ff een update..

En toen heb je die laatst bekende stand gewoon zo gelaten of de echte stand ingevuld? :P
  woensdag 17 juni 2015 @ 13:31:18 #215
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_153609050
Nee ik heb gewoon mn huidige echte stand doorgegeven. Niet dat de stand enorm veel verschilde en er stond laatst bekende stand februari 2015 terwijl ik pas begin juni een brief kreeg van de Liander.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')