Jawel hoor, het restaurant is de netwerkbeheerder, je hebt alleen nog geen vaste ober uitgekozen, en ziet dus uiteindelijk vanzelf wel iemand met de rekening verschijnen.quote:Op woensdag 24 september 2014 02:02 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Ja maar in een restaurant weet je bij welk restaurant je eet. Dat weet ik dus niet.
Dat topic gaat niet over mijquote:Op woensdag 24 september 2014 07:30 schreef computergirl het volgende:
WGR / Thuiswonen met uitwonende beurs
TS betaald niet eens zijn rekeningen en wil toch bij mammie gaan wonen om nog meer te frauderen.
nou. ....niet helemaal...je wilde weten of dat kon en of jij er ook gebruik van zou kunnen maken.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:18 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Dat topic gaat niet over mij
Wilde gewoon weten hoe dat zat.
Nee?quote:Op woensdag 24 september 2014 10:18 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Dat topic gaat niet over mij
Wilde gewoon weten hoe dat zat.
quote:Op woensdag 24 september 2014 01:36 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik wil dit weten omdat ik dan misschien ook zo iets kan proberen dus alle hulp wordt op prijs gesteld
Ja en jij trap in dat laatste trol regeltje.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:37 schreef computergirl het volgende:
[..]
nou. ....niet helemaal...je wilde weten of dat kon en of jij er ook gebruik van zou kunnen maken.
Klopt, daarom is de verjaring ook 20 jaar, als je wel een overeenkomst had was het maar 5 jaar. Dat je niet hebt getekend klopt maar je hebt wel afgenomen.quote:Op woensdag 24 september 2014 01:51 schreef dikkedaniel het volgende:
Wie gaat dat terugvorderen? Heb nooit wat getekend.
Laat ze over 19 jaar maar eens komen met bewijs hoeveel energie er toen is verbruiktquote:Op woensdag 24 september 2014 11:22 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Klopt, daarom is de verjaring ook 20 jaar, als je wel een overeenkomst had was het maar 5 jaar. Dat je niet hebt getekend klopt maar je hebt wel afgenomen.
Gefeliciteerd. Gewoon zo houden.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:10 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik tap nogsteeds en heb tot op heden niets geheurt!!!
Niets vreemd aan, iedere 10.000 afnemer krijg gratis stroom en gas.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:10 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik tap nogsteeds en heb tot op heden niets geheurt!!!
quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:00 schreef klipper het volgende:
[..]
Niets vreemd aan, iedere 10.000 afnemer krijg gratis stroom en gas.
Als ze me een brief sturen dat ze me gaan afsluiten als ik geen leverancier neem sluit ik meteen ergens een contract af.quote:Op zaterdag 8 november 2014 05:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Over een paar weken kansloze topic over aanmaningen van enexis die je gaat afsluiten, en je daar minimaal 80 eu voor gaat rekenen.
Gelukkig heeft de vorige huurder ook een kopie van de meterstanden zoals die bij de huuroverdracht door de verhuurder zijn genoteerd en waar je voor getekend hebt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:37 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Als ze me een brief sturen dat ze me gaan afsluiten als ik geen leverancier neem sluit ik meteen ergens een contract af.
Volgens mij snapt TS het nietquote:Op zaterdag 8 november 2014 11:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de vorige huurder ook een kopie van de meterstanden zoals die bij de huuroverdracht door de verhuurder zijn genoteerd en waar je voor getekend hebt.
Dan kun je in ieder geval je complete verbruik nog betalen.
In een situatie waarin de administratie op orde is en arbeid geen geld kost heb je gelijk.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de vorige huurder ook een kopie van de meterstanden zoals die bij de huuroverdracht door de verhuurder zijn genoteerd en waar je voor getekend hebt.
Dan kun je in ieder geval je complete verbruik nog betalen.
Hoeft niet meteen, je hebt dan nog even tijd en in die tijd is je energie ook gratis.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:37 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Als ze me een brief sturen dat ze me gaan afsluiten als ik geen leverancier neem sluit ik meteen ergens een contract af.
ok mooiquote:Op zaterdag 8 november 2014 12:51 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Hoeft niet meteen, je hebt dan nog even tijd en in die tijd is je energie ook gratis.
Gratis lijkt me sterk. Dat zit gewoon meegerekend in de prijs. Die paar euro's die ze missen van paupers zoals TS krijgen ze echt wel.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:51 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Hoeft niet meteen, je hebt dan nog even tijd en in die tijd is je energie ook gratis.
Toch jammer dat je hier niet meer gaat posten als je ooit uiteindelijk toch die rekening op de mat krijgt en we je dus nooit zullen kunnen uitlachenquote:
Als de administratie op orde is klopt het. Maar dat is vaak niet zo weet ik uit ervaring.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:35 schreef hottentot het volgende:
Oudebewoner heeft eindstand doorgegeven, nieuwe bewoner na TS geeft beginstand door.
Hier zit een groot gat tussen welke aan de eigenaar van het pand zal worden berekend, deze zal het doorberekenen aan TS.
Klaar
Ik beloof je bij deze dat ik het hier meld wanneer ik alsnog een rekening ontvang. Dat is, mits ik tegen die tijd nog geen perma ban hebquote:Op woensdag 19 november 2014 17:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Toch jammer dat je hier niet meer gaat posten als je ooit uiteindelijk toch die rekening op de mat krijgt en we je dus nooit zullen kunnen uitlachen
Dealquote:Op woensdag 19 november 2014 20:05 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Ik beloof je bij deze dat ik het hier meld wanneer ik alsnog een rekening ontvang. Dat is, mits ik tegen die tijd nog geen perma ban heb
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |