quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:45 schreef Catch22- het volgende:
Waarom sluit je niet gewoon ergens een contract af?

Omdat ik dik en lui ben en omdat ik toch diep van binnen kleine hoop heb niets te betalen.quote:

Als je niks hoort, moet je ook niks doen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:02 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Omdat ik dik en lui ben en omdat ik toch diep van binnen kleine hoop heb niets te betalen.

Succes. Geen topic in KLB maken ajb.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:02 schreef dikkedaniel het volgende:
Omdat ik dik en lui ben en omdat ik toch diep van binnen kleine hoop heb niets te betalen.

Jij bent een stomme sukkel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:02 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]

Dat heeft hij vast niet gedaan..quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:03 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Als je niks hoort, moet je ook niks doen.
Je hebt wel even de beginstanden genoteerd toen je er kwam wonen?

Niet huilen als je straks in één keer 1500,- moet afkloppen dan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:02 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]

Dat heeft de woningbouw gedaan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:03 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Als je niks hoort, moet je ook niks doen.
Je hebt wel even de beginstanden genoteerd toen je er kwam wonen?

Het zal je verbazen dat veel mensen dit niet opvalt....quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:09 schreef DDDJJ het volgende:
Al is dit zeer klein want de meeste mensen hebben wel door als er een flink bedrag elke maand weg is.
Je hebt een kopietje?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:10 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Dat heeft de woningbouw gedaan.
In 2009 iig niet. Geen idee hoe dat nu is.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:09 schreef DDDJJ het volgende:
Grote kans dat je binnenkort bericht krijgt dat je een leverancier moet zoeken. Heb je al brieven ontvangen dan kan het zijn dat je op zeer korte termijn afgesloten wordt. In dat geval krijg je dus geen stroom meer.

Ja heb een kopiequote:Op dinsdag 16 september 2014 19:12 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
[..]
Je hebt een kopietje?
[..]

Mooi.quote:
quote:Wanneer u geen leverancier kiest, zult u een brief ontvangen van uw netwerkbeheerder met het verzoek een contract af te sluiten met een energieleverancier. Ook in dit geval zal er nog wel gewoon energie aanwezig zijn. Wanneer u deze brief ontvangt, is het echter wel zaak dat u spoedig een nieuwe leverancier in de arm neemt of als u dat al heeft gedaan, dit voor alle zekerheid meldt aan uw netwerkbeheerder.

En dan komen er ook nog heraansluitkosten bijquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:09 schreef DDDJJ het volgende:
En anders gok het erop. Al hoop ik dan dat je lekker een weekje zonder stroom zit omdat je je zaken niet wou regelen.

En dan met terugwerkende kracht alles betalen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:16 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Mooi.
Niks doen tot je een brief krijgt
http://www.jaap.nl/blog/2(...)gieleveranciers.html
[..]

JA en? Of je nu per maand betaald of over 1 jaar 12x dat bedrag, maakt geen ruk uit!quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:18 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
En dan met terugwerkende kracht alles betalen.

Wat een baggeradvies.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:16 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Mooi.
Niks doen tot je een brief krijgt
http://www.jaap.nl/blog/2(...)gieleveranciers.html
[..]

Geldt niet alleen voor netbeheerders maar voor veel meer bedrijvenquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:20 schreef Rewimo het volgende:
Overigens is de ene netbeheerder fanatieker in de jacht op contractloze adressen dan de andere.
De tarieven van prijsvechters liggen zo dicht bij elkaar dat dat hooguit een paar euro scheelt op jaarbasis.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:20 schreef hottentot het volgende:
[..]
Wat een baggeradvies.
Tevens weet TS nu niet welke leverancier hij heeft en dus ook niet of hij lekker goedkoop zit, of bij een oxxio en elke maand veel te duur uit is.

Hij heeft geen leverancierquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:20 schreef hottentot het volgende:
Tevens weet TS nu niet welke leverancier hij heeft en dus ook niet of hij lekker goedkoop zit, of bij een oxxio en elke maand veel te duur uit is.

Wie gaat hem dan straks een rekening sturen voor het verbruik?quote:

De leverancier die hij gaat kiezen als de netbeheerder hem dreigt af te sluitenquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:29 schreef hottentot het volgende:
Wie gaat hem dan straks een rekening sturen voor het verbruik?

En aan wie gaat TS zijn reeds gedane verbruik betalen als hij voor afsluiting kiest?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De leverancier die hij gaat kiezen als de netbeheerder hem dreigt af te sluiten

Niemand, zonder leverancier geen verbruiksrekening.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:34 schreef hottentot het volgende:
[..]
En aan wie gaat TS zijn reeds gedane verbruik betalen als hij voor afsluiting kiest?
Wat je zegt klopt trouwens allemaal, daar niet van.

Welk tarief gaan ze hanteren voor de leverancier loze periode?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De leverancier die hij gaat kiezen als de netbeheerder hem dreigt af te sluiten

In alle eerlijkheid is eindstand vorige contractant de beginstand nieuwe contractant. Dus normale leveringstarieven.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:39 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Welk tarief gaan ze hanteren voor de leverancier loze periode?

Begin en eindstand gaat over hoeveelheid en tarief is de prijs, als je geen contract hebt heb je ook geen prijsafspraak.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:47 schreef LasTeR het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid is eindstand vorige contractant de beginstand nieuwe contractant. Dus normale leveringstarieven.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |