SPOILER: Een korte samenvatting van de NOSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live op Ned1 en Politiek 24. Beide dagen beginnen om 10.30 uur
Sprekerslijst woensdag volgens de begrotingsvolgorde.
Game On
[ Bericht 13% gewijzigd door borisz op 17-09-2014 10:09:57 ]winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ok.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:00 schreef cempexo het volgende:
In dit voorjaar had ik een plan om ook vestiging in Nederland te openen, naast mijn vestigingen in Denemarken, Noorwegen, Zweden en Noord Duitsland.
Ik trek dit plan in, het gaat niet door. De belangrijkste reden is de benadering vanuit de kabinetsplannen naar de ZZP-ers toe. Dat is voor mij een belangrijke doelgroep.
Maar ook het ontbreken van een stimulans om het Nederlandse bedrijfsleven een push te geven. Ik zie het niet.
Je kunt dan wel 100.000 werknemers aan het werk willen helpen, althans als financiële injectie, maar die banen zijn er niet. En binnen 1 jaar 100.000 werknemers aan het werk helpen is als getal meer een sprookje dan een zweem van werkelijkheid.
En zoals het bovenstaande plaatje al aangeeft, er gaat opnieuw meer geld er uit als er binnenkomt. Dan heb je twee mogelijkheden: of je laat de staatsschuld maar weer verder oplopen of je gaat de belastingen verhogen. Wie dat in 2014/2015 weet mag het zeggen.
Alles is teveel gefocused op verwachtingen, dat is een soort van hoop.
Nederland is sinds ruim 2 jaar nog steeds een AA+ land.
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:00 schreef cempexo het volgende:
In dit voorjaar had ik een plan om ook vestiging in Nederland te openen, naast mijn vestigingen in Denemarken, Noorwegen, Zweden en Noord Duitsland.
Ik trek dit plan in, het gaat niet door. De belangrijkste reden is de benadering vanuit de kabinetsplannen naar de ZZP-ers toe. Dat is voor mij een belangrijke doelgroep.
Maar ook het ontbreken van een stimulans om het Nederlandse bedrijfsleven een push te geven. Ik zie het niet.
Je kunt dan wel 100.000 werknemers aan het werk willen helpen, althans als financiële injectie, maar die banen zijn er niet. En binnen 1 jaar 100.000 werknemers aan het werk helpen is als getal meer een sprookje dan een zweem van werkelijkheid.
En zoals het bovenstaande plaatje al aangeeft, er gaat opnieuw meer geld er uit als dat er binnenkomt. Dan heb je twee mogelijkheden: of je laat de staatsschuld maar weer verder oplopen of je gaat de belastingen verhogen. Wie dat in 2014/2015 weet mag het zeggen.
Alles is teveel gefocused op verwachtingen, dat is een soort van hoop.
Nederland is sinds ruim 2 jaar nog steeds een AA+ land.
Hoe dan? Hij pakt enkel de aandacht door er telkens een schepje bovenop te doen, maar sinds 'minder minder' kan dat helemaal niet meer. Denk dat Wilders wel mee gaat vallen in de media; mensen zijn te veel van hem gewend.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:22 schreef remlof het volgende:
Wilders zal wel weer alle aandacht proberen te kapen, net als vorig jaar
Laten we het hopen, vorig jaar lukte het nog wel, zie https://www.youtube.com/r(...)e+beschouwingen+2013quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe dan? Hij pakt enkel de aandacht door er telkens een schepje bovenop te doen, maar sinds 'minder minder' kan dat helemaal niet meer. Denk dat Wilders wel mee gaat vallen in de media; mensen zijn te veel van hem gewend.
Ik hoorde het linkse zieligheidsriedeltje over de arme oudjes alweer uit zijn mond komen, waarbij hij voor het gemak maar even vergat dat die oude profiteurs bijna 70% van onze sociale zekerheid opstrijken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe dan? Hij pakt enkel de aandacht door er telkens een schepje bovenop te doen, maar sinds 'minder minder' kan dat helemaal niet meer. Denk dat Wilders wel mee gaat vallen in de media; mensen zijn te veel van hem gewend.
Goed zo, meteen over profiteurs beginnenquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoorde het linkse zieligheidsriedeltje over de arme oudjes alweer uit zijn mond komen, waarbij hij voor het gemak maar even vergat dat die oude profiteurs bijna 70% van onze sociale zekerheid opstrijken.
Ik ben niet vies van een beetje volksmennerij.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Goed zo, meteen over profiteurs beginnen
Een beetje staatsschuld is een stimulans voor de economie. Nederland zit met het probleem dat het ieder jaar -fors- stijgt. Was het in 2004 nog 257 miljard, dat is nu 457 miljard and counting.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:30 schreef De_Guidance het volgende:
Staatsschuld is goed voor de economie las ik ergens.
Ik geloof er geen kloot vanquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:00 schreef cempexo het volgende:
10 jaar inclusief inflatiequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef cempexo het volgende:
[..]
Een beetje staatsschuld is een stimulans voor de economie. Nederland zit met het probleem dat het ieder jaar -fors- stijgt. Was het in 2004 nog 257 miljard, dat is nu 457 miljard and counting.
De verklaring is natuurlijk dat tussen 1994 en 2004 de PvdA niet in de regering zat.quote:Op woensdag 17 september 2014 05:53 schreef cempexo het volgende:
De staatsschuld periode:
1994 - 218 miljard
2004 - 257 miljard
Dat is een stijging van 17%
2004 - 257 miljard
2014 - 457 miljard dwz t.m. september 2014
Dat is een stijging van 78%
Bedankt, Hans.quote:Op woensdag 17 september 2014 06:10 schreef TitanicLover het volgende:
Ik vind alle politieke partijen lief, inclusief PVV. Alleen het is nu tijd dat er een vrouw onze baas word, mannen hebben altijd voor ellene gezorgd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |