Nee maar ook geen behoefte meer aan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al langs je kapster geweest?
Heb ik de gezelligheid weer gemistquote:
Niet achter de feiten aan blijven hollenquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb ik de gezelligheid weer gemist
Wromnie?quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee maar ook geen behoefte meer aan.
Je hebt gefapt he?quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee maar ook geen behoefte meer aan.
Er komst wel eens werk tussendoorquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet achter de feiten aan blijven hollen
Dat werk altijdquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Er komst wel eens werk tussendoor
Andere vrouw gevonden?quote:
Arm kapstertjequote:
Je bent stiekem wel een tapijtvreter. Alleen weet je het nog nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:58 schreef Fera het volgende:
Volgens mij keek ik te lang naar de receptiedame. Maar ze is best knap.#nolesbo
Eigenlijk moet daar een andere term voor komen. Iets als "vloerdweiler".quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent stiekem wel een tapijtvreter. Alleen weet je het nog niet
Financieel heeft het zo zijn voordelen.quote:
Gewoon prima zo, als ik heel eerlijk ben was het gewoon een lekkerwijf en niet veel meer.quote:
Met haar vormen heeft ze er waarschijnlijk geen problemen mee om iemand te vinden die haar wel wilt aanduwen.quote:
Stond jouw rode cirkeltje in het lijstje niet gekoppeld aan een ander rood cirkeltje?quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:58 schreef Fera het volgende:
Ik ben niet zo taalkundig onderlegd, dus ik laat neologismen en nieuwe eufemismen graag over aan de neerlandici.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eigenlijk moet daar een andere term voor komen. Iets als "vloerdweiler".
Geeft niet feer, we vinden je nog steeds lief en oordelen verder nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:58 schreef Fera het volgende:
Je durft niet. Zeg dat dan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon prima zo, als ik heel eerlijk ben was het gewoon een lekkerwijf en niet veel meer.
[..]
Met haar vormen heeft ze er waarschijnlijk geen problemen mee om iemand te vinden die haar wel wilt aanduwen.
[..]
Stond jouw rode cirkeltje in het lijstje niet gekoppeld aan een ander rood cirkeltje?
Dat ergens ook ja. Maar dat was al bekend. Maar heb er ook gewoon even geen behoefte meer aan. Is dat zo vreemd dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je durft niet. Zeg dat dan.
Face your fear you must, my young padawan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ergens ook ja. Maar dat was al bekend. Maar heb er ook gewoon even geen behoefte meer aan. Is dat zo vreemd dan?
lesbische feraquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:14 schreef yats het volgende:
[..]
Geeft niet feer, we vinden je nog steeds lief en oordelen verder niet
Zozo, je bent populair vandaagquote:
Het zijn er nu 709quote:
Yay mequote:
Nee, dat gelukkig nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allemaal huwelijksaanboden van FOK!sters zeker?
Klopt, maar niet bij die kapster.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Face your fear you must, my young padawan.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:12 schreef Barbusse het volgende:
FML, het zijn vrijwel allemaal transactierapporten
Must. Not. Use. CTRL + ALT + DEL.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:12 schreef Barbusse het volgende:
Faxie is verliiieeehiieeefdquote:
Nouja dat wil ik ook nog niet zeggen hoorquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Faxie is verliiieeehiieeefd
De juiste vrouw wel jaquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zijn er nu 709
[..]
Yay me
[..]
Nee, dat gelukkig niet
Sterkte!quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:12 schreef Barbusse het volgende:
Check, al werkt het andersom ook.quote:
I knowquote:
ja dusquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja dat wil ik ook nog niet zeggen hoor
Optimist tot in de kist, jijquote:
Een beetje danquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I know
[..]
ja dus
slappe zak
Komt goed, thanksquote:
Waarom vind jij dat grappig?quote:
De juist wel, maar die blijven mij maar ontwijken.quote:
Soms wringen ze je uit om alles wat je hebt.quote:
Dus hier wordt jij ook vrolijk van?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou er zijn gewoon vrouwen waar ik niet vrolijk van wordt.
En zelfs die niet altijdquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:21 schreef Samzz het volgende:
Al goed, al goed. Dat doet de juiste vrouw met je.
Nou ja, ik weet niet. Beetje leedvermaakquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt goed, thanks
[..]
Waarom vind jij dat grappig?
Nee niet echt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus hier wordt jij ook vrolijk van?
[ afbeelding ]
Komt er een nieuwe Barbiepop?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus hier wordt jij ook vrolijk van?
[ afbeelding ]
quote:
Ik krijg degene die me dit heeft aangedaan nog welquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet. Beetje leedvermaak.
Blijkbaar, zo te zien zijn nog bezig met de mal.quote:
Payback timequote:Op dinsdag 16 september 2014 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik krijg degene die me dit heeft aangedaan nog wel
Doe niet zo mal.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Blijkbaar, zo te zien zijn nog bezig met de mal.
Ik heb wel wat beters te doen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:25 schreef El_Thijs het volgende:
En succes Fax! Zeg even waar je gaat daten, dan komen we onopvallend in de buurt staan.
Ziek in bed liggen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen, eigenlijk.
Revenge is a dish best served coldquote:
Ik eigenlijk ook. Sorry Fax...quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bier drinken?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk hoop ik dat ik zaterdag gewoon weer beter benquote:
Barb bieren. En kan meteen de kapper erbij.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Barb bieren. En kan meteen de kapper erbij.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Barb bieren. En kan meteen de kapper erbij.
Ik wilde het niet zeggen, maar hij schijnt er wel een fascinatie voor te hebben.quote:
Nou, inderdaad.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar hij schijnt er wel een fascinatie voor te hebben.
Ik heb krieltjes, doperwtjes en een vega burger die ik in stukjes heb gesneden, alles door elkaar gemixt met champignonsaus.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sperziebonen, rijst en uitjes staan op.
Nog even een lekkere jus maken voor erbij en het is weer smikkelen.
Erwtensoep.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:03 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ben gestoord en dat maakt me niet uit.
ERWTENSOEP.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb krieltjes, doperwtjes en een vega burger die ik in stukjes heb gesneden, alles door elkaar gemixt met champignonsaus.
Ja! Zo mooi.quote:
Eindelijk iemand die het ook lekker vindtquote:
Ditquote:
Ik moet nog altijd huilen bij dat stukje...quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Behalve de champignonsaus. Bah.
[..]
Ja! Zo mooi.
Oh, dat snap ik wel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien wil hij zelf ook barb daten.
Rookworst is wel erg lekkerquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit. En omdat ik geen rookworst eet, plemp ik er vegetarische braadworst door, erg lekker.
Dag centjesquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:09 schreef Samzz het volgende:
Daar kwam overigens de dierenartsrekening. Daahaag, centjes
.
Ik ben vegetariër, Thijske. Dus nee, ook geen spekjesquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Rookworst is wel erg lekkerEn stukjes spek erdoor.
[..]
Dag centjes
Ik moet altijd janken bij Fellowship of the Ring.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit. En omdat ik geen rookworst eet, plemp ik er vegetarische braadworst door, erg lekker.
[..]
Ik moet nog altijd huilen bij dat stukje...
Oh, ik jank ook nog steeds als Mufasa doodgaat, dus wat dat betreft.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet altijd janken bij Fellowship of the Ring.
Iedere fucking keer
Het woord is de ziel van de gedachte, toch?quote:
Oh, staat me iets van bij ja, dat je geen vlees eetquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben vegetariër, Thijske. Dus nee, ook geen spekjes. Hoewel ik me wel eens afvraag waarom ik in godsnaam nog vegetariër ben. Ik weet alles van de vleesindustrie, hoe de dieren verzorgd worden, hoe ze geslacht worden. En ik kan niet anders zeggen dan het gaat netjes.
Ik ben zo'n sentimentele jankerd.
Daar moet iedereen om janken. Anders heb je geen gevoel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik jank ook nog steeds als Mufasa doodgaat, dus wat dat betreft.
Alleen aan blauwe.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon prima zo, als ik heel eerlijk ben was het gewoon een lekkerwijf en niet veel meer.
[..]
Met haar vormen heeft ze er waarschijnlijk geen problemen mee om iemand te vinden die haar wel wilt aanduwen.
[..]
Stond jouw rode cirkeltje in het lijstje niet gekoppeld aan een ander rood cirkeltje?
Kunnen gedachtes een ziel hebben? En kun je daar dan ook een deal mee maken met een crossroad demon?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Het woord is de ziel van de gedachte, toch?
Don't get your hopes up.quote:
Oh, dat maakt niet uit, hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, staat me iets van bij ja, dat je geen vlees eet
Silly me
[..]
Daar moet iedereen om janken. Anders heb je geen gevoel.
Het is een metafoor, Roy. Dus nee, de gedachte op zich is niet de ziel, de ziel is de maker van de gedachte.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kunnen gedachtes een ziel hebben? En kun je daar dan ook een deal mee maken met een crossroad demon?
Zo veel vragen.
Want?quote:
Helderquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat maakt niet uit, hoor.
En dat klopt, inderdaad.
[..]
Het is een metafoor, Roy. Dus nee, de gedachte op zich is niet de ziel, de ziel is de maker van de gedachte.
Al in geen jaren gezien, moet ik bekennen. Ik zou het niet meer weten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jankerdquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al in geen jaren gezien, moet ik bekennen. Ik zou het niet meer weten.
Ik heb soms wel een emotionele opwelling bij Game of Thrones.
Ben een softie.
Helemaal niks mis meequote:Op dinsdag 16 september 2014 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben een softie.
Ik ook. Niks mis mee om je emoties eens een keer los te laten en je traankanalen te laten overlopen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben een softie.
Ik dacht dat er meer achter je grapje zat.quote:
Waar gaat Game of Thrones over?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben een softie.
Ik vind dat altijd aandoenlijk. Ik krijg dan de neiging te gaan knuffelen. En mijn knuffels zijn erg fijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook. Niks mis mee om je emoties eens een keer los te laten en je traankanalen te laten overlopen.
Ha, ik hoopte dat jij daar diepte in zou brengen maar na je "want" moest ik wel improviseren.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat er meer achter je grapje zat.
Het kwam wel erg laat bij mij, die emoties. Tot ongeveer 6-7 jaar geleden nooit emoties gehad.quote:
Een Mickey voor jou.quote:
Alleen als ik alleen ben en ijs hebquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook. Niks mis mee om je emoties eens een keer los te laten en je traankanalen te laten overlopen.
Politieke intrige.quote:
Ik kan wel ergens anders diepte in brengen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:26 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ha, ik hoopte dat jij daar diepte in zou brengen maar na je "want" moest ik wel improviseren.
Fas vindt dit leuk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan wel ergens anders diepte in brengen.
Ik krijg er spontaan tranen van in mijn ogen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd aandoenlijk. Ik krijg dan de neiging te gaan knuffelen. En mijn knuffels zijn erg fijn.
Let it go *knuffelt Thijs.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik krijg er spontaan tranen van in mijn ogen.
* El_Thijs knuffelt vol overgave terugquote:
Op zo'n moment kijk ik daar niet eens naar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat alle borstenmannen nu in Samzz haar bijzijn gaan huilen
Een natte kut vind ik ook wel fijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moest je zo hard huilenquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
* El_Thijs knuffelt vol overgave terug
Sorry van je nieuwe jurk Samzz, hij is een beetje nat geworden.
Ik denk dat dat wel meevaltquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Knuffelenquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd aandoenlijk. Ik krijg dan de neiging te gaan knuffelen. En mijn knuffels zijn erg fijn.
Welk imago?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:33 schreef yats het volgende:
[..]
Knuffelen![]()
Ow kut, daar gaat mijn imago...
Mja...quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moest je zo hard huilen? Ach, wat nat is droogt wel weer.
He meisje, zal ik je kutje eens doen laten huilen van plezier?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een natte kut vind ik ook wel fijn.
Joh, ik hou ook van lekker knuffelen. Dat maakt me echt niet minder manquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:33 schreef yats het volgende:
[..]
Knuffelen![]()
Ow kut, daar gaat mijn imago...
Goede vraag eigenlijk, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Zolang niemand me hier maar schattig gaat noemen zal het vast wel ok zijn.quote:
Soms wordt het juist niet uitgesprokenquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:36 schreef yats het volgende:
[..]
Goede vraag eigenlijk, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Zolang niemand me hier maar schattig gaat noemen zal het vast wel ok zijn.
Zou kunnen. Ik ben alleen wel benieuwd welk beeld er over mij is bij de mensen die me nog niet gemeet hebben.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms wordt het juist niet uitgesproken
Als je nou mascara had gedragen, dan was ik minder blij geweest.quote:
Ik houd die nog voor mezelfquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:39 schreef yats het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik ben alleen wel benieuwd welk beeld er over mij is bij de mensen die me nog niet gemeet hebben.
Nou, zover wilde ik nog niet gaan...quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je nou mascara had gedragen, dan was ik minder blij geweest.
Ik zou het niet weten. Maar ik weet het van mezelf ook niet, als ik überhaupt al een imago heb.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:36 schreef yats het volgende:
[..]
Goede vraag eigenlijk, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Zolang niemand me hier maar schattig gaat noemen zal het vast wel ok zijn.
Op één of andere manier moet ik nu aan Rufus Scimgeour denken. En ik weet niet waarom, want hij is verre van knuffeligquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik houd die nog voor mezelf
Mijn ex noemde me altijd een knuffelleeuw
Mooi ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:39 schreef Samzz het volgende:
[ [url=http://img-cache.cdn.gaiaonline.com/484c8bb7a72c09fb98bd478f7ecb362c/http://i1101.photobucket.(...)isone.gif]afbeelding[/url] ]![]()
![]()
Helaas, daar lijk ik niet eens opquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op één of andere manier moet ik nu aan Rufus Scimgeour denken. En ik weet niet waarom, want hij is verre van knuffelig.
Als je dat alquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:39 schreef Samzz het volgende:
[ [url=http://img-cache.cdn.gaiaonline.com/484c8bb7a72c09fb98bd478f7ecb362c/http://i1101.photobucket.(...)isone.gif]afbeelding[/url] ]![]()
![]()
Ik vind je al super awesomequote:Op dinsdag 16 september 2014 17:42 schreef Myraela het volgende:
Ik wil mijn imago ook weten, dan kan ik eraan werken totdat jullie mij allemaal super awesome vinden.
Ik kan 'm even niet plaatsen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je dat alvind raad ik je aan hier ver vandaan te blijven:
[ afbeelding ]
![]()
Uber-babe toch?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar ik weet het van mezelf ook niet, als ik überhaupt al een imago heb.
Atonement. God, wat een filmquote:
Zo pijnlijkquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:39 schreef Samzz het volgende:
![]()
Ik heb er niet heel erg veel gezien.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:45 schreef Fascination het volgende:
Wat vinden jullie de mooiste romantische film?
Yeah... Doubt itquote:
Atonementquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:45 schreef Fascination het volgende:
Serieus? Komt dat stuk uit Atonement... Ik heb die film vijf keer gezienquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Atonement. God, wat een film
Maar bijzonder
Expendables 2. Epische bro-mance.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:45 schreef Fascination het volgende:
Goede smaak jijquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yeah... Doubt it.
[..]
Atonement. Maar ook The Notebook.
Yup. Misschien omdat het zwart-wit is?quote:[..]
Serieus? Komt dat stuk uit Atonement... Ik heb die film vijf keer gezien.
Kom kom, een beetje zelfvertrouwen mag bestquote:
En nogal korrelig... Maar, het is ook al wel ruim een jaar geleden dat ik Atonement zag. In my defense.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goede smaak jij
[..]
Yup. Misschien omdat het zwart-wit is?
Ik zou vuige dingen met haar doenquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:48 schreef Samzz het volgende:
Overigens vind ik Keira Knightley echt helemaal niks aan.
Sowieso zijn de meeste klassiekers beter dan de huidige filmsquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:50 schreef Barbusse het volgende:
En Casablanca"We'll always have Paris"
quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:50 schreef Barbusse het volgende:
En Casablanca"We'll always have Paris"
Dat geloof ik meteen, een plank met erwtjes.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou vuige dingen met haar doen
Waarheid dit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:51 schreef yats het volgende:
[..]
Sowieso zijn de meeste klassiekers beter dan de huidige films
Black Balloon gaat over een tiener die een vriendinnetje krijgt, maar zijn gezinsleven (met zijn autistische broertje) maakt het voor hem heel moeilijk. Harde struggles dit dat.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:50 schreef Fascination het volgende:
Black Balloon ken ik niet. En the notebook vind ik kitscherig.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Behalve als Rocky op tv is.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik toon geen emoties Kaneel.
Die kijken we dan in het donker natuurlijk, en als ik dan steeds wat verder weg ga zitten dan weet je waarom.quote:
Ik stink?quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die kijken we dan in het donker natuurlijk, en als ik dan steeds wat verder weg ga zitten dan weet je waarom.
Nee maar ik vind dat jullie er eens werk van moeten maken.quote:
Dat komt natuurlijk omdat ik uien aan het snijden ben.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die kijken we dan in het donker natuurlijk, en als ik dan steeds wat verder weg ga zitten dan weet je waarom.
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Ja, daar kan ik niet tegenquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat ik uien aan het snijden ben.
Nee hoor, ik uit mijn emoties eigenlijk nooit in het openbaarquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe weet jij dat wij dat niet doenquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee maar ik vind dat jullie er eens werk van moeten maken.
Dat klopt.quote:
Oh, jij bent de boosdoener.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat ik uien aan het snijden ben.
En nog steeds is Keira een groot minpunt in die filmquote:
Das logisch, want de manier waarop ik uien snijd is van een poetische schoonheid.quote:
Ik ben een gevoelsmens Barb, dat soort dingen raken mij.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das logisch, want de manier waarop ik uien snijd is van een poetische schoonheid.
Dat is een optie.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:17 schreef Barbusse het volgende:
Lees anders het boek, Samzz. Geen Keira
quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben een gevoelsmens Barb, dat soort dingen raken mij.
I
Hij/zij kwam net binnen?quote:
Douche zequote:Op dinsdag 16 september 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo eens douchen, dat zieke gevoel van me af spoelen.
*bro hug.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:33 schreef Royco1 het volgende:
Hierbij kan ik het dus niet droog houden
En dat kwam voor mezelf ook best als een verrassing in de bioscoop.
Ahwquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:33 schreef Royco1 het volgende:
Hierbij kan ik het dus niet droog houden
En dat kwam voor mezelf ook best als een verrassing in de bioscoop.
Niet prettig als je dus met je vriendin in de bioscoop zit en de tranen ineens gewoon stromen.quote:
Waarom nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet prettig als je dus met je vriendin in de bioscoop zit en de tranen ineens gewoon stromen.
Ik voel me er dan niet prettig bij.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet? Je vriendin heeft heus wel door dat jij ook gevoel hebt, hoor.
Die film heb ik nog nooit gezien. En ik weet wel waarom, dieren. Onschuldige wezens, als die doodgaan is het altijd huilen geblazen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:46 schreef Fera het volgende:
Ik huil best vaak bij films. Maar dan niet echt janken janken, maar zo'n *slik* gevoel en branderige oogjes. Vaak hoop ik dat niemand het ziet.
Waar ik het echt niet droog bij kon houden was Hachi. Ik heb die halve film gewoon zitten huilen en snotteren. Als het met dieren (zeker honden) te maken heeft komt het echt tien keer zo hard aan. Ik weet niet waarom.
Dieren kan ik ook zeker niet tegen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:46 schreef Fera het volgende:
Ik huil best vaak bij films. Maar dan niet echt janken janken, maar zo'n *slik* gevoel en branderige oogjes. Vaak hoop ik dat niemand het ziet.
Waar ik het echt niet droog bij kon houden was Hachi. Ik heb die halve film gewoon zitten huilen en snotteren. Als het met dieren (zeker honden) te maken heeft komt het echt tien keer zo hard aan. Ik weet niet waarom.
Misschien iets uit je verleden of zoquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik voel me er dan niet prettig bij.
En ik zelf op dat moment ook niet goed wist waarom het zo hard aan kwam zeg maar.
Was allang blij dat we de enige 2 in de zaal waren.
Carl en Ellie zijn getrouwdquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:47 schreef Barbusse het volgende:
Ik had dat hiermee
Ik wil ook dat sort liefde
Dat trouwen hoeft niet. Die liefde welquote:
Ja, dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die film heb ik nog nooit gezien. En ik weet wel waarom, dieren. Onschuldige wezens, als die doodgaan is het altijd huilen geblazen.
Ja, de liefde tussen die twee is mooiquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat trouwen hoeft niet. Die liefde wel
Ja ik denk dat ik wel weet hoe het komt , maar op dat moment niet meteen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien iets uit je verleden of zo. Ik ken de film geloof ik niet, geen idee waar die over gaat.
Tell me about itquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.
Zoals die hond in I Am Legend.
Dat was zo zielig in een verder behoorlijke kutfilmquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.
Zoals die hond in I Am Legend.
Deze man weetquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat trouwen hoeft niet. Die liefde wel
Nou, dat soort liefde wil ik dus ookquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, de liefde tussen die twee is mooi.
Zo schattig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, dat soort liefde wil ik dus ook
Niks is onmogelijkquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, dat soort liefde wil ik dus ook
Ik ookquote:
Das waar, ik geloof niet in onmogelijk. Dus wie weetquote:
Wanneer zou je eigenlijk weten dat je zoiets hebt? Ik vraag me dat wel eens af.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das waar, ik geloof niet in onmogelijk. Dus wie weet
Ik sluit niets uit. Ik zie wel hoe het loopt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan zonder het trouwen en kinderen gedeelte
.
Volgens mij voel je dat gewoonquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer zou je eigenlijk weten dat je zoiets hebt? Ik vraag me dat wel eens af.
Wanneer je het kwijt bent, toch?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het voorbij isquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk altijd van welquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Jezus, stelletje romantici julliequote:
Hey ik geloof in liefde enzo, maar ik denk dat je je dat soort dingen vaak pas echt beseft als het te laat/voorbij is.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Jezus, stelletje romantici jullie
Wat is je geheim?quote:
Dat is toch wat ze zeggen? "You don't know what you've got 'till it's gone".quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Jezus, stelletje romantici jullie
quote:
Nou, in dat geval weet ik dat ik het iig nooit heb gehadquote:
Nee, dat denk ik niet eerlijk gezegd. Maar vraag me niet waaromquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey ik geloof in liefde enzo, maar ik denk dat je je dat soort dingen vaak pas echt beseft als het te laat/voorbij is.
Ik weiger zo te dom te zijn!quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is toch wat ze zeggen? "You don't know what you've got 'till it's gone".
In veel gevallen is dat helaas wel zo. Zo zijn mensen.
Ik denk inderdaad ook dat je het voelt wanneer je zo'n onvoorwaardelijke liefde hebtquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet eerlijk gezegd. Maar vraag me niet waarom
Dat hoop ik ooit nog eens mee te makenquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
Ik denk wel dat je goed zit wanneer je het gevoel hebt iemand al eeuwen te kennen wanneer je de persoon in kwestie eigenlijk nog maar net ontmoet hebt.
quote:
Ik vraag me nu af of ik het ooit gehad hebquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is toch wat ze zeggen? "You don't know what you've got 'till it's gone".
In veel gevallen is dat helaas wel zo. Zo zijn mensen.
Je meteen vertrouwd voelen bij iemand is wel een grote plus, ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
Ik denk wel dat je goed zit wanneer je het gevoel hebt iemand al eeuwen te kennen wanneer je de persoon in kwestie eigenlijk nog maar net ontmoet hebt.
Ik wel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vraag me nu af of ik het ooit gehad heb
Ik weet in ieder geval zeker van nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vraag me nu af of ik het ooit gehad heb
Wat?quote:
Nou ja, als dat zo is zou ik het ook gehad moeten hebben aangezien ik zelfs verloofd was en samenwoondequote:Op dinsdag 16 september 2014 19:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wel.En ik bedoel gehad, omdat dat een relatie van een aantal jaar was.
Ik kan dat over de huidige situatie nog niet zeggen, denk ik. Daarvoor moet het eerst wat groeien.Maar het begin is fantastisch.
Ja, héquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Je meteen vertrouwd voelen bij iemand is wel een grote plus, ja.
Eigenlijk is dat wel droevigquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval zeker van niet
Dat zegt toch niets?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:10 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, als dat zo is zou ik het ook gehad moeten hebben aangezien ik zelfs verloofd was en samenwoonde
That's the spirit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:16 schreef Samzz het volgende:
Aan de andere kant, it was fun while it lasted. En nu gaan we weer verder.
Dan waren ze toch niet de juiste, is mijn idee. Ook meerdere relaties gehad en eigenlijk hetzelfde verhaal.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat wel droevig. Ik heb toch een paar leuke relaties gehad, en als je dan bedenkt dat die relaties het toch niet waren, is het wel een domper
.
Dat klopt, ze waren dan ook niet de juiste. Maar het is wel droevig dat het mij zo fucking lang kost de juiste te vindenquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan waren ze toch niet de juiste, is mijn idee. Ook meerdere relaties gehad en eigenlijk hetzelfde verhaal.
Niet alleen jouquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt, ze waren dan ook niet de juiste. Maar het is wel droevig dat het mij zo fucking lang kost de juiste te vinden.
Sommige mensen vinden nooit de juiste.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt, ze waren dan ook niet de juiste. Maar het is wel droevig dat het mij zo fucking lang kost de juiste te vinden.
Dank voor deze bemoedigende woordenquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden nooit de juiste.
Zelfs mijn moeder is nog steeds op zoek. M'n vader was niet de juiste.
Vast niet. Maar zwelgen in zelfmedelijden is altijd leuker met anderen erbij. Toch?quote:
Dat probleem hebben meer mensenquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
En drank, vergeet de drank niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast niet. Maar zwelgen in zelfmedelijden is altijd leuker met anderen erbij. Toch?
Dus. het is maar waar je je druk om maakt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:21 schreef Samzz het volgende:
Vrouw (24) neukt echtgenoot
Wtf. Serieus.
Ik vraag me af waarom ze dan niet 'verkracht' in de titel zetten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:21 schreef Samzz het volgende:
Wtf. Serieus.
Tell me about itquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat als eerste. Maar... Ik kan me oprecht niet voorstellen waarom je in godsnaam je vrouw aan zou klagen wegens verkrachtingquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom ze dan niet 'verkracht' in de titel zetten.
Stelletje zielenpoten hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Is hier ook het geval, en soms heb ik de hoop allang opgegeven. Date nu ook minder en heb zo sporadisch contact en vind het verder wel prima.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het echt tegen je wil is, dan snap ik 't best hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat als eerste. Maar... Ik kan me oprecht niet voorstellen waarom je in godsnaam je vrouw aan zou klagen wegens verkrachting.
[..]
Stelletje zielenpoten hier.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:25 schreef Samzz het volgende:
Och, ik vind de juiste wel. Misschien heb ik 'm zelfs al gevonden.
Dat laatste is dan wel weer best lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:25 schreef Samzz het volgende:
Och, ik vind de juiste wel. Misschien heb ik 'm zelfs al gevonden.
Wie weet komen we er ooit achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemde vogels die Romeine...Eh, Zuid-Afrikaanse mannen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:21 schreef Samzz het volgende:
Wtf. Serieus.
Never give up hopequote:Op dinsdag 16 september 2014 19:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is hier ook het geval, en soms heb ik de hoop allang opgegeven. Date nu ook minder en heb zo sporadisch contact en vind het verder wel prima.
Dan ga je in gesprek. Niet naar de rechtbank.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:25 schreef netchip het volgende:
[..]
Als het echt tegen je wil is, dan snap ik 't best hoor.
Natuurlijk, dat is logisch. Misschien hebben ze dat al gedaan, en is het nog een keer gebeurd? We can only guess.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ga je in gesprek. Niet naar de rechtbank.
Precies, eerst gelukkig zijn met jezelf, en dan komt het uiteindelijk allemaal goed.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Never give up hope. Als je maar gelukkig bent met hoe het nu is, dan komt het wel goed, denk ik
.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:32 schreef Barbusse het volgende:
Meh, ik ben niet zielig. My life is fucking awesome. En als ik de juiste persoon vind wordt het alleen nog maar meer awesome. Zo awesome dat ik moet verhuizen, want Malta is te klein voor zoveel awesomeness.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee wat het verhaal erachter precies is, maar het zou best kunnen denk ik.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat als eerste. Maar... Ik kan me oprecht niet voorstellen waarom je in godsnaam je vrouw aan zou klagen wegens verkrachting.
[..]
Stelletje zielenpoten hier.
Het eerste gifje was al genoeg, hoorquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:32 schreef Barbusse het volgende:
Meh, ik ben niet zielig. My life is fucking awesome. En als ik de juiste persoon vind wordt het alleen nog maar meer awesome. Zo awesome dat ik moet verhuizen, want Malta is te klein voor zoveel awesomeness.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boks, broeder.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het eerste gifje was al genoeg, hoor.
Uiteraard. Ik ben gelukkig met mijn leven nu, en een leuke meid zou een leuke aanvulling zijn. Maar vooralsnog vermaak ik me primaquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Never give up hope. Als je maar gelukkig bent met hoe het nu is, dan komt het wel goed, denk ik
.
Ik denk dat dat ook vaak het problem is, veel mensen zien het niet als een fijne aanvulling, maar als iets dat noodzakelijk is. Dan heb je natuurlijk grote kans dat je eindigt met iemand die het toch net niet is.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ben gelukkig met mijn leven nu, en een leuke meid zou een leuke aanvulling zijn. Maar vooralsnog vermaak ik me prima
En zo komt alles goedquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:36 schreef Samzz het volgende:
Ik denk eigenlijk dat ik hard op weg ben de juiste persoon te vinden. En dat maakt me toch wel blij, eigenlijk. Verhuizen naar België heeft enkel goed gedaan, tot nu toe
.
Hehehequote:
Precies. Een relatie heb je voor jezelf en niet voor een ander toch? Het is altijd klote als het op een later moment eruit komt dat je toch niet goed matcht.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook vaak het problem is, veel mensen zien het niet als een fijne aanvulling, maar als iets dat noodzakelijk is. Dan heb je natuurlijk grote kans dat je eindigt met iemand die het toch net niet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |