Nee maar ook geen behoefte meer aan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al langs je kapster geweest?
Heb ik de gezelligheid weer gemistquote:
Niet achter de feiten aan blijven hollenquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb ik de gezelligheid weer gemist
Wromnie?quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee maar ook geen behoefte meer aan.
Je hebt gefapt he?quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee maar ook geen behoefte meer aan.
Er komst wel eens werk tussendoorquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet achter de feiten aan blijven hollen
Dat werk altijdquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Er komst wel eens werk tussendoor
Andere vrouw gevonden?quote:
Arm kapstertjequote:
Je bent stiekem wel een tapijtvreter. Alleen weet je het nog nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:58 schreef Fera het volgende:
Volgens mij keek ik te lang naar de receptiedame. Maar ze is best knap.#nolesbo
Eigenlijk moet daar een andere term voor komen. Iets als "vloerdweiler".quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent stiekem wel een tapijtvreter. Alleen weet je het nog niet
Financieel heeft het zo zijn voordelen.quote:
Gewoon prima zo, als ik heel eerlijk ben was het gewoon een lekkerwijf en niet veel meer.quote:
Met haar vormen heeft ze er waarschijnlijk geen problemen mee om iemand te vinden die haar wel wilt aanduwen.quote:
Stond jouw rode cirkeltje in het lijstje niet gekoppeld aan een ander rood cirkeltje?quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:58 schreef Fera het volgende:
Ik ben niet zo taalkundig onderlegd, dus ik laat neologismen en nieuwe eufemismen graag over aan de neerlandici.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eigenlijk moet daar een andere term voor komen. Iets als "vloerdweiler".
Geeft niet feer, we vinden je nog steeds lief en oordelen verder nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:58 schreef Fera het volgende:
Je durft niet. Zeg dat dan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon prima zo, als ik heel eerlijk ben was het gewoon een lekkerwijf en niet veel meer.
[..]
Met haar vormen heeft ze er waarschijnlijk geen problemen mee om iemand te vinden die haar wel wilt aanduwen.
[..]
Stond jouw rode cirkeltje in het lijstje niet gekoppeld aan een ander rood cirkeltje?
Dat ergens ook ja. Maar dat was al bekend. Maar heb er ook gewoon even geen behoefte meer aan. Is dat zo vreemd dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je durft niet. Zeg dat dan.
Face your fear you must, my young padawan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ergens ook ja. Maar dat was al bekend. Maar heb er ook gewoon even geen behoefte meer aan. Is dat zo vreemd dan?
lesbische feraquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:14 schreef yats het volgende:
[..]
Geeft niet feer, we vinden je nog steeds lief en oordelen verder niet
Zozo, je bent populair vandaagquote:
Het zijn er nu 709quote:
Yay mequote:
Nee, dat gelukkig nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allemaal huwelijksaanboden van FOK!sters zeker?
Klopt, maar niet bij die kapster.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Face your fear you must, my young padawan.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:12 schreef Barbusse het volgende:
FML, het zijn vrijwel allemaal transactierapporten
Must. Not. Use. CTRL + ALT + DEL.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:12 schreef Barbusse het volgende:
Faxie is verliiieeehiieeefdquote:
Nouja dat wil ik ook nog niet zeggen hoorquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Faxie is verliiieeehiieeefd
De juiste vrouw wel jaquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zijn er nu 709
[..]
Yay me
[..]
Nee, dat gelukkig niet
Sterkte!quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:12 schreef Barbusse het volgende:
Check, al werkt het andersom ook.quote:
I knowquote:
ja dusquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja dat wil ik ook nog niet zeggen hoor
Optimist tot in de kist, jijquote:
Een beetje danquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I know
[..]
ja dus
slappe zak
Komt goed, thanksquote:
Waarom vind jij dat grappig?quote:
De juist wel, maar die blijven mij maar ontwijken.quote:
Soms wringen ze je uit om alles wat je hebt.quote:
Dus hier wordt jij ook vrolijk van?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou er zijn gewoon vrouwen waar ik niet vrolijk van wordt.
En zelfs die niet altijdquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:21 schreef Samzz het volgende:
Al goed, al goed. Dat doet de juiste vrouw met je.
Nou ja, ik weet niet. Beetje leedvermaakquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt goed, thanks
[..]
Waarom vind jij dat grappig?
Nee niet echt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus hier wordt jij ook vrolijk van?
[ afbeelding ]
Komt er een nieuwe Barbiepop?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus hier wordt jij ook vrolijk van?
[ afbeelding ]
quote:
Ik krijg degene die me dit heeft aangedaan nog welquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet. Beetje leedvermaak.
Blijkbaar, zo te zien zijn nog bezig met de mal.quote:
Payback timequote:Op dinsdag 16 september 2014 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik krijg degene die me dit heeft aangedaan nog wel
Doe niet zo mal.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Blijkbaar, zo te zien zijn nog bezig met de mal.
Ik heb wel wat beters te doen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:25 schreef El_Thijs het volgende:
En succes Fax! Zeg even waar je gaat daten, dan komen we onopvallend in de buurt staan.
Ziek in bed liggen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen, eigenlijk.
Revenge is a dish best served coldquote:
Ik eigenlijk ook. Sorry Fax...quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bier drinken?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk hoop ik dat ik zaterdag gewoon weer beter benquote:
Barb bieren. En kan meteen de kapper erbij.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Barb bieren. En kan meteen de kapper erbij.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Barb bieren. En kan meteen de kapper erbij.
Ik wilde het niet zeggen, maar hij schijnt er wel een fascinatie voor te hebben.quote:
Nou, inderdaad.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar hij schijnt er wel een fascinatie voor te hebben.
Ik heb krieltjes, doperwtjes en een vega burger die ik in stukjes heb gesneden, alles door elkaar gemixt met champignonsaus.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sperziebonen, rijst en uitjes staan op.
Nog even een lekkere jus maken voor erbij en het is weer smikkelen.
Erwtensoep.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:03 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ben gestoord en dat maakt me niet uit.
ERWTENSOEP.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb krieltjes, doperwtjes en een vega burger die ik in stukjes heb gesneden, alles door elkaar gemixt met champignonsaus.
Ja! Zo mooi.quote:
Eindelijk iemand die het ook lekker vindtquote:
Ditquote:
Ik moet nog altijd huilen bij dat stukje...quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Behalve de champignonsaus. Bah.
[..]
Ja! Zo mooi.
Oh, dat snap ik wel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien wil hij zelf ook barb daten.
Rookworst is wel erg lekkerquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit. En omdat ik geen rookworst eet, plemp ik er vegetarische braadworst door, erg lekker.
Dag centjesquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:09 schreef Samzz het volgende:
Daar kwam overigens de dierenartsrekening. Daahaag, centjes
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |