Geen mensenkennis hebbenquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga jij nu ook al de amateurpsycholoog uithangen
Nee het is 1 uit een 1000 dozijn vrouwenleugens.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon wanhoop en angst dat je alleen bent ofzo?
was een man die dat zeiquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:03 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee het is 1 uit een 1000 dozijn vrouwenleugens.
Excuseren of ontwijken om iets wat je hebt gedaan, pls zelfs de grootste beta Dima zou nee durven zeggen.Je wou gewoon neuken of vond diegene leuk en achteraf aan doen als ik zat in een relatie 2 jaar en kwam omdat ik geen nee durfde te zeggen.
die werd dus kkhard misbruiktquote:
ONZE PUA BOY IS ER WEER.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:38 schreef KaoloJoeka het volgende:
Ik neem de informatie in dit topic tot mij en zie dat wickedmen reeds een oeverloos relaas ontstoken is over de vrouwelijke psyche, zoals hij dikwijls doet.
True.quote:
Hoe kom jij toch altijd aan al die wijsheden over mensen die je op de eerste plaats niet kent?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:06 schreef wickedmen het volgende:
True.
Mannen en vrouwen klagen altijd over de tegenovergestelde sekse. Neemt niet weg dat het best waar is.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe kom jij toch altijd aan al die wijsheden over mensen die je op de eerste plaats niet kent?
quote:
Jeetje :squote:Op dinsdag 16 september 2014 12:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat doe jij toch altijd een moeite om jezelf en je chick hier (soms verkapt) de hemel in te prijzen
Jij bent befkoning oehh wauw gaaf zeg, zij heeft goeie ass (is al 100 keer benoemd en door jou bewezen door middel van foto's plaatsen in US), en wat een gewééééééééééeldig gevoel om je meissie los te kunnen laten en te weten dat alles goed en wel is!! Nou echt geweldig meid inderdaad wauw wat zijn jullie toppers zeg hiuhihihihi
Ik ben 22 kkstroopkoek.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zijn een beetje teksten van wickedmens, blauwetijgertjes en dat grut, niet voor personen die de 20 bereikt hebben.
Dan zou ik toch maar eens tegen je moeder zeggen dat je niet langer de kleding van je oudere broer wil dragen, hoef je ook je broekspijpen niet meer om te krullen.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan zou ik toch maar eens tegen je moeder zeggen dat je niet langer de kleding van je oudere broer wil dragen, hoef je ook je broekspijpen niet meer om te krullen.
Hey, hoe was je middag?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kloontjes united, tandjes zeg.
Tandjes?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kloontjes united, tandjes zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |