Ik heb altijd het idee dat er juist heel veel alphas/gammas rondzwerven hier. Maar misschien komt dat doordat ik bijna alleen in r&p rondhang.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar het is nogal een vergaande conclusie dat fokkers bijna altijd beta's zijn
12/3 is neem ik aan niet dat ik die 12 door 3 moet delen he? Dat zou een beetje een tegenvaller zijnquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
12/3. En een wagonlading aan meets. Valt dus best mee.
Wat zijn gamma's?quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:22 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat er juist heel veel alphas/gammas rondzwerven hier. Maar misschien komt dat doordat ik bijna alleen in r&p rondhang.
Doe-het-zelvers.quote:
Seriously though, ik heb geen idee. Een van de mensen die hier al wat langer rondhangen weten dat wel.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:51 schreef MissGump het volgende:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gammawetenschappen
Tenminste ik dacht dat het over die alpha-beta-gamma ging, maar misschien dat ik het dan verkeerd heb.
quote:
Daar had ik het in elk geval wel overquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:51 schreef MissGump het volgende:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gammawetenschappen
Tenminste ik dacht dat het over die alpha-beta-gamma ging, maar misschien dat ik het dan verkeerd heb.
Sorry. Mijn werk verpest me, ik kan geen nederlands meerquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Daar had ik het in elk geval wel overMaar dan wel alfa met een f, heeft verder niks met alpha mannetjes te maken enzo.
Ik bemoei me er sowieso niet meequote:Op dinsdag 16 september 2014 13:01 schreef Vivie het volgende:
Mooi hoeven we die discussie niet (weer) aan te horen ^^ ("yatsie dit, HJ dat blabla")
Wat doe je dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:04 schreef MissGump het volgende:
[..]
Sorry. Mijn werk verpest me, ik kan geen nederlands meer
u riep?quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:22 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat er juist heel veel alphas
Altijd al gedacht dat jij een verlichte filosoof was!quote:
yepquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:22 schreef MissGump het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat jij een verlichte filosoof was!
En OT: wie wat waar dates?
Liken en wachten. En goede foto's.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:24 schreef K44S het volgende:
Oke, ik heb me net aangemeld voor Tinder ( poging 3000 ), enige tips?
Wat zijn goede foto'squote:Op dinsdag 16 september 2014 14:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Liken en wachten. En goede foto's.
Gewoon liken als de hele groep uit lekkere meiden bestaat :p Zit je altijd goedquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:26 schreef K44S het volgende:
[..]
Wat zijn goede foto's.
Ik schuif altijd de dames weg die als pf een groepsfoto hebben. WELKE het is weet je namelijk niet.
Kan je geen ongelijk geven.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon liken als de hele groep uit lekkere meiden bestaat :p Zit je altijd goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |