Quotes veranderenquote:Op maandag 15 september 2014 20:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
der hobby's?
Je mag blij zijn dat ze je nog wil zien
Doen!!quote:Op maandag 15 september 2014 18:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er is vast een midden. Ik woon in brabant
Met jouw postgedrag moet je echt een 12 op zijn minst zijn om een vrouw enigszins nat te krijgen.quote:Op maandag 15 september 2014 20:05 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Wat zijn jouw stats op paiq?
Ik ben blijk een 9+/10 te zijn, mijn ego stijgt door het dak.
Haha, blijkbaar werkt het kind.quote:Op maandag 15 september 2014 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Met jouw postgedrag moet je echt een 12 op zijn minst zijn om een vrouw enigszins nat te krijgen.
Kut je hebt mij door.quote:Op maandag 15 september 2014 20:15 schreef Silenus het volgende:
Haha, wat een babbels nu hij eindelijk 'een chick' zo ver heeft weten te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst wilden de hertjes niet happen inderdaad, maar nu hij een oud verveeld Anitaatje aan de haak heeft geslagen is het Gods gift aan de mensheid inderdaadquote:Op maandag 15 september 2014 20:15 schreef Silenus het volgende:
Haha, wat een babbels nu hij eindelijk 'een chick' zo ver heeft weten te krijgen.
Leuke films waren dat.quote:Op maandag 15 september 2014 20:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
Doet me een beetje aan die cheesy eighties filmreeks Revenge of the nerds denken. Dan heeft er eindelijk ook eens eentje geneukt na jaren drooggestaan te hebben, komt 'ie gehuld in kamerjas en lurkend aan een pijp voorbij flaneren alsof hij Hugh Hefner zelf is. Life imitates art, zullen we maar zeggen.
Dat is typisch iets wat een 5/10 of lager zou zeggen.quote:Op maandag 15 september 2014 20:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je verwart jaloezie met afkeer. Geeft niet, gebeurt vaker.
Hey pop, anders kom je je weer melden als je daadwerkelijk een keer een vrouw van dichtbij mee hebt mogen maken. Anders krijg je van die ongemakkelijke situaties waarbij een 5/10 meer actie heeft dan jij, waardoor we aan die epische score van je gaan twijfelen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:00 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Dat is typisch iets wat een 5/10 of lager zou zeggen.
Nee, ik heb een puntquote:Op maandag 15 september 2014 21:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey feebs, nog gebatst lately?
Jij vind mijn score epischquote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey pop, anders kom je je weer melden als je daadwerkelijk een keer een vrouw van dichtbij mee hebt mogen maken. Anders krijg je van die ongemakkelijke situaties waarbij een 5/10 meer actie heeft dan jij, waardoor we aan die epische score van je gaan twijfelen.
quote:Op maandag 15 september 2014 21:12 schreef Vivie het volgende:
Heeft iemand nog iets gezelligs/spannends te melden?
Zuur avondje hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoor je de hoeven CC? HOOR JE ZE?!quote:Op maandag 15 september 2014 21:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus. Als dat geen teken van het einde der tijden is weet ik het ook niet meer.
http://fc04.deviantart.ne(...)y_ishoka-d3ae1xr.pngquote:Op maandag 15 september 2014 21:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoor je de hoeven CC? HOOR JE ZE?!
Wat is er met mij dan?quote:Op maandag 15 september 2014 21:26 schreef PeterPastoor het volgende:
Hmmmmmmm was nog niet voldoende en nu is Solo er ook bij?
Jeuy
Dat gigantische bord voor jouw kop dat je zelf wel in de gaten hebt dat je hier aan het trollen bent en totaal niet serieus bent. Dat is er met jou!quote:
Zijn wij aan het trollen of spreken wij waarheden die jullie niet willen accepteren?quote:Op maandag 15 september 2014 21:33 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Die gigantische bord voor jouw kop dat je zelf wel in de gaten hebt dat je hier aan het trollen bent en totaal niet serieus bent. Dat is er met jou!
Ik ben helemaal serieus.quote:Op maandag 15 september 2014 21:33 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Dat gigantische bord voor jouw kop dat je zelf wel in de gaten hebt dat je hier aan het trollen bent en totaal niet serieus bent. Dat is er met jou!
Wel gepraat, niet Gepraat. Heeft geen haast.quote:Op maandag 15 september 2014 21:24 schreef S95Sedan het volgende:
Vast wel iemand die je van je punt af wil helpen.
----
Al gepraat met je date trouwens c_c?
Ik vind het toch wat tegenvallen.quote:Op maandag 15 september 2014 12:34 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Waarom niet. Tinder is ideaal als je vrijgezel bent.
Paiq is de laatste tijd wat aan het kloten met die speeddates. Dan zoekt hij uren en vind niets.quote:Op maandag 15 september 2014 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelf wel mensen aangesproken. Speeddates gedaan enzo?
Ik vind ze juist heel snel de laatste tijd.quote:Op maandag 15 september 2014 23:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vind het toch wat tegenvallen.
[..]
Paiq is de laatste tijd wat aan het kloten met die speeddates. Dan zoekt hij uren en vind niets.
Eh wat? Haal mijn naam eens even uit dat rijtje.quote:Op maandag 15 september 2014 19:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het is de beproefde yats/faxie techniek. Overal dikke tranen plengen dat het allemaal zo oneerlijk is, maar ondertussen het keeltje van de ene na de andere fokster vol ejaculeren. Die hmmm komt er nog wel.
Ai, na het eerste punt gaat het rap. Punt 2 zit er hier helaas aan te komen. Sterkte Phoebe!quote:
Leuk voor je...quote:Op maandag 15 september 2014 23:07 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik vind ze juist heel snel de laatste tijd.
Ben er met 1 bezig, krijg ik de volgende al binnen.
Ik vroeg zonet uit het niets aan de lekkerste meid uit mijn paiq lijst haar snapchat. Went better then expected.jpg.
Ik zeik niet meer ik heb lang genoeg zielig gedaan.quote:Op maandag 15 september 2014 23:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb geen Messias complex. Maar als je zegt 'ik durf mijn huis niet uit blabla' en je doet het wel voor een date dan is er niks mis met je en moet je niet zo zeiken
Doe je het niet voor een date dan moet je niet in dit topic zijn
De grootste slet zegt watquote:Op maandag 15 september 2014 19:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het is de beproefde yats/faxie techniek. Overal dikke tranen plengen dat het allemaal zo oneerlijk is, maar ondertussen het keeltje van de ene na de andere fokster vol ejaculeren. Die hmmm komt er nog wel.
quote:
Ja.quote:Op maandag 15 september 2014 23:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Maar gaan jullie nou nog daten of niet?
Dit topic lijkt te verdrinken in zelf medelijden helaas.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:03 schreef habitue het volgende:
Sinds wanneer is dit een "help, ik krijg geen dates!" topic?
Ik ben verdomme John Williams niet![]()
Wel 1 gehad, weer op niets uitgedraaidquote:
Waarom draaide het op niets uit?quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:49 schreef Solique het volgende:
Wel 1 gehad, weer op niets uitgedraaid
Ga tegenwoordig maar zonder gedachten een date in, zie het allemaal wel.quote:
Dat is wel jammerquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:54 schreef Solique het volgende:
Ga tegenwoordig maar zonder gedachten een date in, zie het allemaal wel.
Vond het zelf wel gezellig, konden goed praten. Zij zag er niets in.
Was dat die waar je het zaterdag over had? Blijft jammer zoiets.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Wel 1 gehad, weer op niets uitgedraaid
Ach, verbaas mijzelf er niet meer over.quote:
Gisteren weer date gehadquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:01 schreef yats het volgende:
[..]
Was dat die waar je het zaterdag over had? Blijft jammer zoiets.
Ah, netjes! Maar het werd dus niets? Jammerquote:
Dat is natuurlijk sowieso een goede insteek.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:03 schreef Solique het volgende:
Ach, verbaas mijzelf er niet meer over.
Ga er tegenwoordig maar vanuit dat dates op niets uitlopen, dus hoef ik mijzelf ook niets in te beelden.
Is wel een erg negatieve insteek, lijkt me. Snap het wel hoor maar dat beïnvloedt je ook negatief. Kan me, jou ontmoet hebbende, niet zo goed voorstellen dat het iets is in hoe je over komt dus wellicht tref je gewoon steeds net de verkeerde dates? Soms heb je zo'n streak van mensen die totaal niet bij je blijken te passen. Kritischer filteren wil nog wel eens helpen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Ach, verbaas mijzelf er niet meer over.
Ga er tegenwoordig maar vanuit dat dates op niets uitlopen, dus hoef ik mijzelf ook niets in te beelden.
[..]
Gisteren weer date gehad
Hij treft gewoon allemaal eefjes, waarbij het gewoon net niet genoeg kliktquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:13 schreef eefje801 het volgende:
Is wel een erg negatieve insteek, lijkt me. Snap het wel hoor maar dat beïnvloedt je ook negatief. Kan me, jou ontmoet hebbende, niet zo goed voorstellen dat het iets is in hoe je over komt dus wellicht tref je gewoon steeds net de verkeerde dates? Soms heb je zo'n streak van mensen die totaal niet bij je blijken te passen. Kritischer filteren wil nog wel eens helpen.
Nou jaaaa...quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij treft gewoon allemaal eefjes, waarbij het gewoon net niet genoeg klikt
Zeg ik iets raars?quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:25 schreef eefje801 het volgende:
Nou jaaaa...Zo ben ik helemaal niet. Hoop ik.
Hahahaquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet voor je. Al heb ik je nooit gemeet, dus kan ik er geen oordeel over geven.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik ben net wakker Cue, vergeef mequote:Op dinsdag 16 september 2014 10:31 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij interpreteren jullie mijn post anders dan ik bedoel
Wat bedoelt Eef met "Zo"? (zo ben ik niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |