Was zaterdagavond. Staat in de link.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:43 schreef Scuidward het volgende:
Vanochtend? Is die club 24/7 open?
Ahja, Amsterdamse logica.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:44 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Was zaterdagavond. Staat in de link.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:44 schreef GhpH het volgende:
Schoenen![]()
Wees een echte man en draag sandalen/crocs of blijf thuiswat een nicht.
[ afbeelding ]
Dit is een modeschandaal.
[ afbeelding ]
Dit is een man.
quote:Je zou maar met het lood in de schoenen naar de Trouw gaan, vervolgens een chick tegenkomen die de stoute schoenen heeft aangetrokken en jou berooft van jouw dansmuiltjes. Dan zakt je toch echt de moed in de schoenen? Ik weet wel waar de schoen wringt bij jou: nooit je oude schoenen wegdoen, als je nog geen nieuwe hebt! Wellicht de volgende keer iets steviger in je schoenen staan en gewoon nee zeggen...
quote:Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that.
Slim van je om zijn achternaam door te krassen ivm zijn privacy. Heel scherp van je!quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:38 schreef TwisterNederland het volgende:
Blijkbaar wel.
https://www.facebook.com/(...)ink/838029479570613/
Ja, ik snap dat je wat pussy wilt scoren. Maar om nou je schoenen aan de eerste de beste chick te geven en uit het oog te verliezen ben je ook niet echt snugger. Maar wat bezielt hem nu eigenlijk om je domme gedrag te gaan etaleren op facebook?
Edit: voordat het primeurtje doorkrijgt dat hij echt stom is een printscreen.
[ afbeelding ]
Ik begin nu wel langzaam aan je signature te wennen. Ik interpreteer het nu als Socratische ironie in de loop van een discussie, wil jij je hierbij aansluiten?quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:42 schreef voederbietel het volgende:
Ik weet niet wat ik moet met dit topic.
Ik heb geen flauw benul.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:31 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik begin nu wel langzaam aan je signature te wennen. Ik interpreteer het nu als Socratische ironie in de loop van een discussie, wil jij je hierbij aansluiten?
Waarom slaat dit de spijker op de kop?quote:k heb veel dingen mee gemaakt op de feest festijnen, maar deze slaat wel de spijker flink op ze kop.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:02 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Slim van je om zijn achternaam door te krassen ivm zijn privacy. Heel scherp van je!
Wat is onwetendheid volgens jou? Of nog beter, wat is het tegenovergestelde van onwetendheid? Alwetendheid? Waar bestaat alwetendheid dan uit? Bestaat er ook iets zoals wetendheid?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:41 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Prima, dan houden we hem aan.
Kan iets of iemand (in before God) alwetend zijn als de wetendheid elke keer aan verandering onderhevig is als iets niet gaat zoals het in de ervaring van de alwetendheid is gegaan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat is onwetendheid volgens jou? Of nog beter, wat is het tegenovergestelde van onwetendheid? Alwetendheid? Waar bestaat alwetendheid dan uit? Bestaat er ook iets zoals wetendheid?
langzaam langzaam kom ik tot de ontdekking dat hoe meer ik weet hoe onwetender ik wordquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:51 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Kan iets of iemand (in before God) alwetend zijn als de wetendheid elke keer aan verandering onderhevig is als iets niet gaat zoals het in de ervaring van de alwetendheid is gegaan?
Ben je meer te weten gekomen, of heb je je gewoon vragen gesteld waarop je geen antwoorden wist?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
langzaam langzaam kom ik tot de ontdekking dat hoe meer ik weet hoe onwetender ik word
Zal ik het zo zeggen: het voelde als een bevalling.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:55 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ben je meer te weten gekomen, of heb je je gewoon vragen gesteld waarop je geen antwoorden wist?
Met het mes in de buik, of durf je jezelf geen KLB Keizer te noemen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zal ik het zo zeggen: het voelde als een bevalling.
Sorry, ik ben niet paaps.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:56 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Met het mes in de buik, of durf je jezelf geen KLB Keizer te noemen?
Weet ikquote:Op dinsdag 16 september 2014 08:02 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Slim van je om zijn achternaam door te krassen ivm zijn privacy. Heel scherp van je!
Er was een weekender club night, ging dus de hele dag en nacht door.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:43 schreef Scuidward het volgende:
Vanochtend? Is die club 24/7 open?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |