abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144573000

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Het Legioen

Elvis Manu!

Hier vind je de OP.

quote:
Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
pi_144573033
TT maakte mij misselijk.
pi_144573790
Henrys :')

Kutargumenten geven en vervolgens zeggen dat mensen over "momenteel" heen lezen, terwijl dat gewoon volledig terecht vertaald wordt naar "opportunistisch gelul".

Ga lekker een warme kroket halen op de tribunes van PEC en hou die onzin lekker voor je, met je topicvervuiling :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_144573941
Ga die discussie nou niet weer heropenen. Dat Henrys maar lekker in het PEC topic blijft voortaan.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_144573974
Hoe kan je nou haten op Henrys, die boi is geen spotlight ventje.
pi_144574000
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 00:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Ga die discussie nou niet weer heropenen. Dat Henrys maar lekker in het PEC topic blijft voortaan.
Daar haten ze tenminste niet op hun eigen keeper
pi_144574024
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 00:23 schreef Henrys het volgende:

[..]

Klopt, daar staan ze te juichen om de 3e keeper van Feyenoord.

En nou naar het PEC topic, als je je daar schijnbaar zo thuis voelt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_144574051
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 00:24 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Klopt, daar staan ze te juichen om de 3e keeper van Feyenoord.

En nou naar het PEC topic, als je je daar schijnbaar zo thuis voelt.
:o :o :o :o
pi_144574054
Here we go again ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_144574189
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 00:23 schreef Henrys het volgende:

[..]

Vermeergod. _O_

Kenneth gaat op joden jacht.
pi_144574456
Slory is ook nog steeds transfervrij als backup voor Schaken.
pi_144574517
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik weet dat je niet serieus bent, maar Slory traint toch mee bij Dordt?

Als ik het goed heb tekent hij daar een contract als hij op de trainingen aantoont nog van waarde te kunnen zijn.

Al is dat nieuws alweer enkele weken oud, dus wellicht is hij inmiddels alweer afgeschreven.

Stiekem ben ik toch benieuwd hoe Slory (bij Dordrecht) en Bruins (bij Excelsior) het gaan doen.
pi_144574544
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 00:48 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als ik het goed heb tekent hij daar een contract als hij op de trainingen aantoont nog van waarde te kunnen zijn.

Al is dat nieuws alweer enkele weken oud, dus wellicht is hij inmiddels alweer afgeschreven.

Stiekem ben ik toch benieuwd hoe Slory (bij Dordrecht) en Bruins (bij Excelsior) het gaan doen.
Dat klopt. Zo kwam ik ook bij zijn naam uit :@. Toch gek hoe al die 'talenten' een vroeg einde van hun carriere tegemoet zagen of lijken te gaan zien met een Feyenoord verleden.
pi_144574946
Was Slory niet gestopt met voetballen, omdat hij bezig was met zijn eigen onderneming?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_144575718
quote:

[..]

Volgens mij gaat Slory naar een amateurclub, meen zoiets te hebben gehoord.

Dordt heeft Koolwijk vastgelegd, hele goede versterking lijkt me!

Geinige club, maar ik vind die trainer die ze nu hebben zo'n kwibus.

Vanaf 1:20, dat kun je toch zelf zien? Lekker belangrijk, het gaat er toch om dat mensen die zitten te kijken jouw mening willen horen tjappie! Mensen die al jarenlang regelmatig geïnterviewd worden en nog steeds niet snappen dat ze niet in gesprek zijn met de interviewer maar met de kijker... hoe dom ben je dan? :'(

Ik erger me ook echt ontzettend aan Fred Rutten. Het zal best dat hij een goede veldtrainer is, en het zal ook vast een hele sympathieke man zijn, maar iemand die zo praat kan ik gewoon echt niet serieus nemen. :{ :@

[ Bericht 21% gewijzigd door heiden6 op 16-09-2014 02:09:43 ]
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 16 september 2014 @ 05:52:18 #16
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_144576205
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
als zelfs Dordt hem niet wil....met alle respect.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  dinsdag 16 september 2014 @ 06:47:51 #17
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_144576314
quote:
Het konijn Fred

Er droop blinde paniek uit de ogen van Fred Rutten. Hij keek in de camera als een konijn in de koplampen van een naderende auto. Hoe het kwam, vroeg de verslaggever.

Het liefste had Fred gezwegen. Of had ie alleen een drieletterig scheldwoord in de microfoon gebraakt (wat moet je anders zeggen als je net thuis van Willem II hebt verloren?). Maar in plaats daarvan probeerde Fred een verklaring te vinden.

De zin die volgde kwam met zoveel horten en stoten over zijn lippen dat het pijn deed om ernaar te luisteren: "Ja ehh misschien heeft 't te maken met ehhhh ja…. ehhh je hebt de wisselvalligheid misschien heeft 't te maken ehhh met ehh aantal factoren die daar een rol in kunnen spelen."

Ach, Fred toch. Arme, arme Fred toch. Ik heb medelijden met alle voetbaltrainers van de hele wereld (behalve met José Mourinho, want die is de enige die ’s avond keihard lachend thuis komt en tegen zijn vrouw zegt: "Ze geloven het nog steeds!"), maar het meest met Fred Rutten.

Fred draagt het leed van alle trainers op zijn rug. Fred ziet eruit alsof hij elk moment in huilen uit kan barsten. Roep één keer heel hard boe tegen hem en hij moet een jaar in therapie.

Kroonprins
Niet lang geleden was Fred de kroonprins van het Nederlandse trainersgilde. Hij zat rechtop in de dug-out en het matje in zijn nek glom van trots. Maar tegenwoordig hangen de wallen van Fred op zijn kin en is de blik in zijn ogen zo hol dat het echoot als hij knippert. Ik zie hem nog staan in een PSV-colbertje, tegenover een paar honderd halvegaren met een capuchonnetje op die riepen dat hij moest oprotten.

Ik denk dat Fred heel veel verstand van voetbal heeft. En het lijkt me ook een enorm lieve man. Zo eentje die de buurvrouw helpt met het uitladen van de boodschappen en met een brok in zijn keel een tientje in de collectebus van de kinderboerderij stopt. Fred zou een geweldige conciërge op een middelbare school zijn - uit de categorie die je een warme chocomel geeft als je uit de klas bent gestuurd bij wiskunde.

Loodgieter, ook iets voor Fred. Of assistent-manager van een middelgrote supermarkt in Markelo, en in zijn vrije tijd trainer van de C2 van de plaatselijke voetbalclub. Vooruit, misschien wel van Heracles of Zwolle - in een stad of dorp waar voetbal nog leuk is.

Morren
Maar trainer van Feyenoord, ik weet het niet. Fred met zo'n F op zijn stropdas - het klopt niet. Fred Rutten in De Kuip is net als Fredsj als spits in het Braziliaanse elftal: verdwaald in een parallel universum. De competitie is nog geen vijf wedstrijden onderweg of Freds positie staat al weer onder druk.

Alsof hij er iets aan kan doen dat zijn beste spelers onder zijn kont zijn verkocht. De supporters zijn boos, de assistenten morren en de vijfde colonne slijpt de messen.

En Fred maar uitleggen wat er mis ging. Te beleefd, te keurig, te lief. Zinloze verklaringen als voetnoten in de kroniek van een aangekondigd ontslag.

Eigenlijk zou Fred moeten doen wat ieder konijn doet dat bijna wordt aangereden.

Rennen.
  dinsdag 16 september 2014 @ 06:51:23 #18
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144576324
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 september 2014 06:47 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Heb ik nog niet voorbij zien komen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144576427
Ik merk dat dit topic echt vol zit met opportunisten, sommige posts hier zijn posts die ik zelfs niet zal maken bij het trollen.
  dinsdag 16 september 2014 @ 07:17:47 #20
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144576433
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 07:16 schreef RetRy32 het volgende:
Ik merk dat dit topic echt vol zit met opportunisten, sommige posts hier zijn posts die ik zelfs niet zal maken bij het trollen.
Oke. Leuk. Bedankt voor de mededeling.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 16 september 2014 @ 07:24:01 #21
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_144576464
Is toch logisch dat Gio en Van Gastel gaan morren als hun werkpakket ineens kleiner geworden is? JP kent die jeugdige gasten al best lang en Gio heeft de CL gewonnen. Dat geeft ze een bepaalde status die die nieuwe rukeend niet heeft. Denk persoonlijk dat Fred juist hun heel hard nodig heeft om de selectie in het gareel te krijgen.

Maarja Fredje zal wel weten wat die doet.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_144576506
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 07:24 schreef Toekito het volgende:
Is toch logisch dat Gio en Van Gastel gaan morren als hun werkpakket ineens kleiner geworden is? JP kent die jeugdige gasten al best lang en Gio heeft de CL gewonnen. Dat geeft ze een bepaalde status die die nieuwe rukeend niet heeft. Denk persoonlijk dat Fred juist hun heel hard nodig heeft om de selectie in het gareel te krijgen.

Die status is niet relevant aan de skills van de trainer.
pi_144576560
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 07:24 schreef Toekito het volgende:

dat heb ik nergens gelezen? Linkje?

Anyway, ik denk dat als je als trainer ergens aan de slag gaat, dat je een bepaald beeld hebt mbt hoe je bepaalde dingen geregeld wilt hebben. Hij mocht natuurlijk maar 1 assistent mag uitkiezen en verder moet hij roeien met de riemen die hij heeft.

Dan is het op zij aan hem om een geschikt takenpakket te bedenken. Dat Gio en JP hun verantwoordelijkheden wat veranderen lijkt me dan ook wel te verwachten. Het lijken me echter beide niet de personen om onrust te gaan veroorzaken :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 16 september 2014 @ 07:37:15 #24
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_144576561
De beloften hebben gewonnen dankzij een rode kaart van Verhoek.
pi_144576622
quote:

De winnende goals scoren tegen Feyenoord en verder niets laten zien, dat lijkt me duidelijk. :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 07:37 schreef elCholo het volgende:
De beloften hebben gewonnen dankzij een rode kaart van Verhoek.
Wat een schandaal van een voetballer trouwens.
Dan wijs je de basis van Heracles af wetende dat je bij Feyenoord op de tribune zit om te cashen en dan voor rust bij de beloften een tegenstander uit de wedstrijd schoppen. Donder gewoon op.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')