SPOILER: Klik hier NIET om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 september 2014 23:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hou eens op.
Ik krijg dat alleen bij GTA 4 (kutport) en sommige games die nog in alpha zijn.
Ik heb het, maar het werkt voor geen meter want kutdevelopers.quote:Op maandag 15 september 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij speelt ook? We kunnen onze Diablo avonturen nieuw leven inblazen. Wat waren we goed met Jimbo als onze booster.
quote:Op maandag 15 september 2014 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
Red Alert 2 online> al jullie games
Sorry babe, ik kan pas volgende week iets doenquote:
Achteraf gezien vond ik het best handig. Je leert als het goed is een betere schrijfstijl etc etcquote:
Ik verbaas me er over hoe makkelijk ik mijn dagen toch nog vulquote:Op maandag 15 september 2014 23:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan de afgelopen maanden. Viel vies tegen.
quote:Op maandag 15 september 2014 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
Nooit online gedaan, maar Red Alert 2.quote:Op maandag 15 september 2014 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
Dan heb je echt wat gemistquote:Op maandag 15 september 2014 23:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nooit online gedaan, maar Red Alert 2.
Eigenlijk alle C&C's totdat EA het weer moest verneuken.
Ohquote:Op maandag 15 september 2014 23:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb het, maar het werkt voor geen meter want kutdevelopers.
rip diablo-avonturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 september 2014 23:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb het, maar het werkt voor geen meter want kutdevelopers.
rip diablo-avonturen
Ik had een week geleden twee weken vakantie. Ik heb me toen wel even een aantal dagen flink verveeld.quote:Op maandag 15 september 2014 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik verbaas me er over hoe makkelijk ik mijn dagen toch nog vul
quote:Op maandag 15 september 2014 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Weet je trouwens wat de reden was waarom ik nooit mijn belofte nakwam om met je te spelen in de expansion?
Baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch niet meteen aan je account gekoppeld hè?
Wow dacht je niet aan FOK!? Wat doe je hier dan nu?quote:Op maandag 15 september 2014 23:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik had een week geleden twee weken vakantie. Ik heb me toen wel even een aantal dagen flink verveeld.Op een gegeven moment was ik niks doen / bankhangen best wel zat.
En toen dacht ik nog helemaal niet aan FOK!
Ik heb wel crackedquote:Op maandag 15 september 2014 23:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wilde Sims 4 piraten maar krijg hem niet gecracked.
1 tactiek kraakt heel dat spelquote:Op maandag 15 september 2014 23:09 schreef Typisch het volgende:
Overigens moet je gewoon Football Manager spelen.
Bazenspel.
Moet je beter lezen het is echt niet zo moeilijkquote:Op maandag 15 september 2014 23:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wilde Sims 4 piraten maar krijg hem niet gecracked.
quote:Op maandag 15 september 2014 23:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
ballon
kom samen met bbq nexus aanbidden
parallel of bootcamp ofzo?quote:Op maandag 15 september 2014 23:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Op m'n macbook ook nog wel.
Terwijl er geen mac versie is
Parallel ja, werkt primaquote:
quote:Op maandag 15 september 2014 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
+250geocredits
I can see us getting along just fine
Gewoon underground op de eerste playstationquote:Op maandag 15 september 2014 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die niet THPS 2 spelen op de PS2![]()
Powerloungen weet.
quote:Op maandag 15 september 2014 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
Powerloungen weet.
quote:Op maandag 15 september 2014 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
Powerloungen weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |