Wel raar. Dat als je naar Utrecht CS wilt, je ook eerst naar Station Enschede moet...quote:Op maandag 15 september 2014 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dan spreek je van Tiel en Tiel Passewaaij. Er is ook geen Enschede CS
.
quote:Op maandag 15 september 2014 22:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel raar. Dat als je naar Utrecht CS wilt, je ook eerst naar Station Enschede moet...
Alleen om het feit dat mijn roep om de lijst op zich niet gehoord werd, maar dat is inmiddels opgelost. Verder geen reden tot boosheid.quote:Op maandag 15 september 2014 22:10 schreef Fascination het volgende:
Zijn er nog mensen boos om de bekendmakingen?
Ik had m'n geld ingezet op Engel en Huppel.quote:Op maandag 15 september 2014 22:11 schreef Royco1 het volgende:
Ja.
Dat ik niet eens bij sommige er bij verzonnen ben.
Na de verbouwing wel.quote:
Ga maar niet sportsbetten Twiquote:Op maandag 15 september 2014 22:13 schreef twi het volgende:
[..]
Ik had m'n geld ingezet op Engel en Huppel.
Klopt. Nog een paar maanden wachten.quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 22:15 schreef artelligence het volgende:
En iedereen maar haten op zeefje
Damn, daar nemen ze wel de tijd voor dan.quote:Op maandag 15 september 2014 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Arnhem? Voor zover ik weet nog niet...?
Wie?quote:Op maandag 15 september 2014 22:15 schreef artelligence het volgende:
Jawel, sinds kort wel.quote:
nee dat was Samzzquote:Op maandag 15 september 2014 22:17 schreef twi het volgende:
[..]
Dat preutse meisje met die kuisheidsgordel.
Nee joh. Ze zijn nog druk bezig.quote:
Gnd heeft zich slim op de achtergrond gehoudenquote:Op maandag 15 september 2014 22:15 schreef artelligence het volgende:
Nee. Nog niet.quote:
Sowieso 2 lijntjes die niet kloppen, en een lijntje te weinigquote:Op maandag 15 september 2014 22:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ik, laat maar weten wat er moet veranderen.
Oke, oke, Kaneel beheert het...
Pas als het klaar is. En dat is nog niet het geval.quote:
Nou niet echt. Was allemaal wel bekendquote:Op maandag 15 september 2014 22:17 schreef yats het volgende:
[..]
Gnd heeft zich slim op de achtergrond gehouden
Wacht, wat?quote:Op maandag 15 september 2014 22:18 schreef aeque het volgende:
Nu weet ik gelijk waarom ik een DM kreeg van Utrecht CS.
DM maar naar Kaneel dan. En naar mij, omdat ik nieuwsgierig ben.quote:Op maandag 15 september 2014 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sowieso 2 lijntjes die niet kloppen, en een lijntje te weinig
Het perron stond leeg?quote:Op maandag 15 september 2014 22:18 schreef aeque het volgende:
Ik mis meerdere lijntjesquote:Op maandag 15 september 2014 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sowieso 2 lijntjes die niet kloppen, en een lijntje te weinig
Hoe komt het schat?quote:Op maandag 15 september 2014 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Net ruzie met mijn vriendin, is al goed, maar toch even kut.
Ben nu knetterstoned, hoe is het met jullie?
Waar ging de ruzie over?quote:Op maandag 15 september 2014 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Net ruzie met mijn vriendin, is al goed, maar toch even kut.
Ben nu knetterstoned, hoe is het met jullie?
Ik ook eentje, maar die is niet schokkend genoeg.quote:Op maandag 15 september 2014 22:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik mis meerdere lijntjesook tussen mensen die al op de lijst staan.
Want alles moet ook nog eens shockend zijn?quote:Op maandag 15 september 2014 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook eentje, maar die is niet schokkend genoeg.
Nee schokkende lijntjes zijn het leukstquote:Op maandag 15 september 2014 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook eentje, maar die is niet schokkend genoeg.
Er was een extra verbinding richting Alphen nodig?quote:Op maandag 15 september 2014 22:18 schreef aeque het volgende:
Waar sta jij in dit alles?quote:Op maandag 15 september 2014 22:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want alles moet ook nog eens shockend zijn?
Het liefste wel natuurlijk.quote:Op maandag 15 september 2014 22:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want alles moet ook nog eens shockend zijn?
Ik wist het van samzz en haar niet. Al begrijp ik samzz welquote:Op maandag 15 september 2014 22:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nou niet echt. Was allemaal wel bekend
Alphen?quote:Op maandag 15 september 2014 22:20 schreef yats het volgende:
[..]
Er was een extra verbinding richting Alphen nodig?
quote:Op maandag 15 september 2014 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe komt het schat?
En waar haal jij je wiet?
Nalatigheden van mij. En dat ik een slappe zak ben somsquote:
Ik ookquote:Op maandag 15 september 2014 22:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik mis meerdere lijntjesook tussen mensen die al op de lijst staan.
Silver hazequote:Op maandag 15 september 2014 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Nalatigheden van mij. En dat ik een slappe zak ben soms
En bij Uncle Sam, 200 meter bij station velperpoort vandaan. Goed spul, die Silver Haze
quote:Op maandag 15 september 2014 22:20 schreef Fera het volgende:
Ik weet trouwens ook een vraagteken dat weg kan.
Ik weet wel een goed adresjequote:Op maandag 15 september 2014 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe komt het schat?
En waar haal jij je wiet?
En daar ben jij tegenin gegaan? Oh jongen toch, je moet nog veel leren.quote:Op maandag 15 september 2014 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ahquote:
Ja? Ik niet namelijk.quote:Op maandag 15 september 2014 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wist het van samzz en haar niet. Al begrijp ik samzz wel
vertelquote:Op maandag 15 september 2014 22:22 schreef twi het volgende:
[..]
En daar ben jij tegenin gegaan? Oh jongen toch, je moet nog veel leren.
Ik ookquote:Op maandag 15 september 2014 22:20 schreef Fera het volgende:
Ik weet trouwens ook een vraagteken dat weg kan.
Neuh, niet alleen.quote:Op maandag 15 september 2014 22:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Buiten het schema, helemaal alleen
Rotterdam, excuusquote:
Wij gaan wel samen bier drinkenquote:Op maandag 15 september 2014 22:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 september 2014 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
En bij Uncle Sam, 200 meter bij station velperpoort vandaan. Goed spul, die Silver Haze
Ah, arme yviequote:Op maandag 15 september 2014 22:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, dat is voor jou wel dichtbij.quote:Op maandag 15 september 2014 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
quote:
Ik kan het fixen hoorquote:
Waar zijn jouw ballen twi?quote:
Niets mis met een trio.quote:
Ja?quote:
Rotterdam Alexander om precies te zijn.quote:
Mag je niet meer mee drinken als je al in het schema staat?quote:
Neequote:Op maandag 15 september 2014 22:25 schreef yats het volgende:
[..]
Mag je niet meer mee drinken als je al in het schema staat?
Damnquote:Op maandag 15 september 2014 22:25 schreef artelligence het volgende:
Ik zou Samzz ook doen. Dus ik begrijp barb wel
Neequote:Op maandag 15 september 2014 22:25 schreef yats het volgende:
[..]
Mag je niet meer mee drinken als je al in het schema staat?
quote:Op maandag 15 september 2014 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, dat is voor jou wel dichtbij.
Ik had laatst ook haze gehaald. Dat knalde erin. Beste wat ik ooit gerookt heb, denk ik. Vooral vanwege bepaalde effecten.
Een keer spacecake doen?quote:Op maandag 15 september 2014 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ik kan het fixen hoor
Waar het hoortquote:
quote:
Wat is de beste?quote:Op maandag 15 september 2014 22:26 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Een keer spacecake doen?
Ow en VA, ik ken alle adresjes in Arnhem. Ik woon er al wat langer
Godver, je bent op dreef, twi.quote:Op maandag 15 september 2014 22:27 schreef twi het volgende:
[..]
Silk, hopelijk. Anders moet ze aangifte doen.
Ik wil best nog eens spacecake proberen.quote:Op maandag 15 september 2014 22:26 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Een keer spacecake doen?
Ow en VA, ik ken alle adresjes in Arnhem. Ik woon er al wat langer
Don't we allquote:Op maandag 15 september 2014 22:25 schreef artelligence het volgende:
Ik zou Samzz ook doen. Dus ik begrijp barb wel
Twi, je bent lekker op dreef of niet?quote:Op maandag 15 september 2014 22:27 schreef twi het volgende:
[..]
Silk, hopelijk. Anders moet ze aangifte doen.
Zou kunnen. Al schaam ik me er niet voor. Seks is een natuurlijk en heerlijk iets.quote:Op maandag 15 september 2014 22:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uhm, ik geloof meer dat dat in dit geval iets positiefs is
Daaromquote:
He wat flauw, en ik was nog wel zo aardig zaterdagquote:
Upstairs of uncle samquote:
quote:Op maandag 15 september 2014 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil best nog eens spacecake proberen.
Er is geen woord aan gelogen wat art posttequote:
Ah.quote:Op maandag 15 september 2014 22:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En Fera ik ken die shop omdat een vriend van me er tegenover woonde
Laten we wat afspreken dan.quote:Op maandag 15 september 2014 22:30 schreef yats het volgende:
[..]
Zou kunnen. Al schaam ik me er niet voor. Seks is een natuurlijk en heerlijk iets.
[..]
Daarom
[..]
He wat flauw, en ik was nog wel zo aardig zaterdag
[..]
Upstairs of uncle sam
[..]Ik ook. Joints wel gedaan, maar spacecake nog nooit.
Op een bovenverdieping toevallig?quote:Op maandag 15 september 2014 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah.Ik was gewoon in het centrum een binnengelopen en had ze kant en klaar gehaald. Meestal is dat niet echt wat, maar het was echt heerlijk.
quote:Op maandag 15 september 2014 22:30 schreef yats het volgende:
[..]
Er is geen woord aan gelogen wat art postte
Prima plan. Ik ben ook wel nieuwsgierig naar VA eigenlijk.quote:
Ik dacht dat je me uitlachtequote:Op maandag 15 september 2014 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ik bedoel meer waarom hij 'nou nou' zei.
En wat schieten wij daar mee op?quote:Op maandag 15 september 2014 22:32 schreef Myraela het volgende:
Ik ga morgen een stroopwafel taart bakken.
Ok, goed plan. Je weet waar je die heen kan sturen? Ik DM adres wel even.quote:Op maandag 15 september 2014 22:32 schreef Myraela het volgende:
Ik niet gekkiequote:Op maandag 15 september 2014 22:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wie heb je nog meer gedaan?
Ik heb keiharde munchies nuquote:Op maandag 15 september 2014 22:32 schreef Myraela het volgende:
Ja. Daar is de naam ook naar.quote:
Klinkt lekker!quote:Op maandag 15 september 2014 22:32 schreef Myraela het volgende:
Wel een beetjequote:Op maandag 15 september 2014 22:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me uitlachte
Geen idee, ik geef hem gelijk met zijn opmerkingquote:Op maandag 15 september 2014 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ik bedoel meer waarom hij 'nou nou' zei.
quote:
Dan wordt het toch een meet?quote:
Ah, de upstairs. Prima plek.quote:
Heeft die Twi weer goed voor elkaar.quote:Op maandag 15 september 2014 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Net zoveel als ik, hij gaat naar twi zijn werk.
Ik meld me bij deze aan.quote:
Chille sfeer ook wel.quote:
Gewoon, ik had die opmerking niet verwachtquote:
Ik weet niet hoe het met twi en Myra hun financiën zit, maar ik kan gratis reizen in het weekend, dus ik kan overal naartoe.quote:
Oh, nou ik niet gratis maar ik kan ook overal heen.quote:Op maandag 15 september 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met twi en Myra hun financiën zit, maar ik kan gratis reizen in het weekend, dus ik kan overal naartoe.
Haha okquote:Op maandag 15 september 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon, ik had die opmerking niet verwacht.
quote:Op maandag 15 september 2014 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, nou ik niet gratis maar ik kan ook overal heen.
Droom fijnquote:Op maandag 15 september 2014 22:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Haha ok
Nou ik ga slapen. Zou ik een half uur geleden ook al. Ik ga lekker dromen. Over professionele schema's, stations enz...
Oh, wat super!quote:Op maandag 15 september 2014 22:36 schreef Myraela het volgende:
Mijn stiefvader heeft de APK kunnen regelen.Dat had ik nog niet verteld, maar iets minder geld-zorgen dus.
Dat is echt heel fijn.quote:Op maandag 15 september 2014 22:36 schreef Myraela het volgende:
Mijn stiefvader heeft de APK kunnen regelen.Dat had ik nog niet verteld, maar iets minder geld-zorgen dus.
Zeker, ik kom er af en toe dus ik ken de sfeer.quote:
Goed geregeld.quote:Op maandag 15 september 2014 22:36 schreef Myraela het volgende:
Maar wij hebben ook huizen.quote:Op maandag 15 september 2014 22:37 schreef Myraela het volgende:
Maar desondanks zit ik liever niet in een coffeeshop en doe ik zulke dingen liever in een thuisomgeving.
Is in ieder geval weer een meevallerquote:Op maandag 15 september 2014 22:36 schreef Myraela het volgende:
Dat heb ik dan weer niet. Ik kan helaas niet heel ver reizen aangezien ik wel fulltime werk, maar niets betaald krijg.quote:Op maandag 15 september 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met twi en Myra hun financiën zit, maar ik kan gratis reizen in het weekend, dus ik kan overal naartoe.
Gewoon de fiets nemen. Ik doe niet anders. Nog steeds niet, nee.quote:Op maandag 15 september 2014 22:37 schreef Myraela het volgende:
Maar desondanks zit ik liever niet in een coffeeshop en doe ik zulke dingen liever in een thuisomgeving.
Mooizoquote:Op maandag 15 september 2014 22:36 schreef Myraela het volgende:
Daarom een thuisomgeving, hoeft niet de mijne te zijn.quote:
Telt motorfiets ook?quote:Op maandag 15 september 2014 22:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gewoon de fiets nemen. Ik doe niet anders. Nog steeds niet, nee.
Fietsen van Rotterdam naar Arnhem?quote:Op maandag 15 september 2014 22:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gewoon de fiets nemen. Ik doe niet anders. Nog steeds niet, nee.
Zit ook zelden in een shopquote:Op maandag 15 september 2014 22:37 schreef Myraela het volgende:
We kunnen het wel een keer dicht bij huis houden. Vind ik ook wel eens fijn, aangezien ik altijd degene ben die twee uur in de trein zit.quote:Op maandag 15 september 2014 22:38 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet. Ik kan helaas niet heel ver reizen aangezien ik wel fulltime werk, maar niets betaald krijg.
I feel your pain.quote:Op maandag 15 september 2014 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
We kunnen het wel een keer dicht bij huis houden. Vind ik ook wel eens fijn, aangezien ik altijd degene ben die twee uur in de trein zit.
I like the way your head thinks. Mooie wereld zou dat zijn.quote:Op maandag 15 september 2014 22:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarom een thuisomgeving, hoeft niet de mijne te zijn.![]()
Voor de rest gaat twi over het reis-budget. Ik kan dat soort dingen niet inschatten.In mijn hoofd is de auto altijd gratis.
14 m2quote:Op maandag 15 september 2014 22:38 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, ik dacht dat dat alleen zolderkamertjes waren?
Ik heb waarschijnlijk het grootste huis van de fokkers hier in de buurt, maar het is niet mijn huis dus zal ik moeten regelen dat de eigenaar afwezig is.quote:Op maandag 15 september 2014 22:37 schreef Myraela het volgende:
Ik keur hem goed.quote:
Dat keur ik dan inderdaad weer niet goed. En ik heb ook een hekel aan vouwfietsen in de trein, dus...quote:
Nooit een auto gehad, dan realiseer je je niet dat je er soms wat geld in moet stoppen. En mijn mama mocht ook altijd gratis rijden.quote:Op maandag 15 september 2014 22:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I like the way your head thinks. Mooie wereld zou dat zijn.
Vakantie voor ze regelen.quote:Op maandag 15 september 2014 22:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk het grootste huis van de fokkers hier in de buurt, maar het is niet mijn huis dus zal ik moeten regelen dat de eigenaar afwezig is.
Herkenbaarquote:Op maandag 15 september 2014 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
We kunnen het wel een keer dicht bij huis houden. Vind ik ook wel eens fijn, aangezien ik altijd degene ben die twee uur in de trein zit.
Ja, en het OV is eng.quote:Op maandag 15 september 2014 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb de eigenaar net vrijdag van Schiphol opgehaaldquote:
Trustequote:
Welterustenquote:
Ah crud.quote:Op maandag 15 september 2014 22:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb de eigenaar net vrijdag van Schiphol opgehaald
Mwah, dat valt wel mee. Maar soms is dat reizen wel vermoeiend.quote:
Ik vond crap zo afgezaagd.quote:
Zou op YouTube zetten.quote:Op maandag 15 september 2014 22:46 schreef El_Thijs het volgende:
Een mug doodslaan. Met een GoPro-camera. En de camera werkt nog. Degelijk ding.
Een krant volstaat niet meer tegenwoordig?quote:Op maandag 15 september 2014 22:46 schreef El_Thijs het volgende:
Een mug doodslaan. Met een GoPro-camera. En de camera werkt nog. Degelijk ding.
quote:Op maandag 15 september 2014 22:45 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, Straw is nog bij je op de kamer geweest.
Krant had ik niet voorhanden.quote:Op maandag 15 september 2014 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Een krant volstaat niet meer tegenwoordig?
"Haha, wie leest er nou nog een papieren krant? xDD"
Niet gefilmd.quote:
helaasquote:Op maandag 15 september 2014 22:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Krant had ik niet voorhanden.
[..]
Niet gefilmd.
De SC.quote:
Ach gossie...quote:
Fik erin.quote:Op maandag 15 september 2014 23:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach gossie...
Wanneer is de begrafenis/crematie?
Bijna.quote:
Is dit topic stiekem een Phoenix? Nooit geweten.quote:Op maandag 15 september 2014 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Fik erin.
Misschien herrijst hij dan opnieuw uit het as.
Dit is slechts het topje van de ijsberg.quote:Op maandag 15 september 2014 23:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Is dit topic stiekem een Phoenix? Nooit geweten.
Maar ja ik wist ook niet dat jullie van die ransapen waren, al had ik wel vermoedens.
Mensen hebben nou eenmaal seks. Het is de drijfveer van ons bestaan. Deal with it.quote:Op maandag 15 september 2014 23:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar ja ik wist ook niet dat jullie van die ransapen waren, al had ik wel vermoedens.
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 15 september 2014 23:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen seks hoor. Nou ja behalve nu dan tot 18 oktober.quote:Op maandag 15 september 2014 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen hebben nou eenmaal seks. Het is de drijfveer van ons bestaan. Deal with it.
Nog iets meer dan een maand. Even volhouden nog.quote:Op maandag 15 september 2014 23:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen seks hoor. Nou ja behalve nu dan tot 18 oktober.
Wat was het nut er ook alweer van?quote:Op maandag 15 september 2014 23:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Heet dat zo tegenwoordig?quote:
Jij houd je nog aan de challenge?quote:Op maandag 15 september 2014 23:09 schreef aeque het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op maandag 15 september 2014 23:12 schreef yats het volgende:
[..]
Heet dat zo tegenwoordig?
[..]
Jij houd je nog aan de challenge?why?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mijzelf dat ik de wilskracht heb om het te kunnen.quote:Op maandag 15 september 2014 23:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat was het nut er ook alweer van?
quote:Op maandag 15 september 2014 23:12 schreef yats het volgende:
[..]
Jij houd je nog aan de challenge?In tegenstelling tot kaneel, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Begin dan met stoppen met roken ipv seks, veel nuttigerquote:Op maandag 15 september 2014 23:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Voor mijzelf dat ik de wilskracht heb om het te kunnen.
[..]
In tegenstelling tot kaneel, ja.
Dan hou ik het wel bij seks hebben.quote:Op maandag 15 september 2014 23:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Begin dan met roken ipv seks, veel nuttiger
Ook dat zit er aan te komen inderdaad.quote:Op maandag 15 september 2014 23:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Begin dan met roken ipv seks, veel nuttiger
quote:
Dat is altijd goed. Nu nog een paar fax opmerkingen en dan kunnen wij ook weer lachen.quote:
Pure test. Al verbreek ik het met liefde met een leuke vrouwquote:
Ha vivie, hoe is het? Ze zijn wat zuur daar inderdaad.quote:
Ja maar die zijn een hoax hequote:Op maandag 15 september 2014 23:16 schreef yats het volgende:
[..]
Pure test. Al verbreek ik het met liefde met een leuke vrouw
Grappig, je lijkt een compleet ander persoon nu die date gepland is. Leuk om te zijnquote:
Zo, jij hier?quote:
Fax is altijd happy.quote:
Dat zou iedereen doen denk ikquote:Op maandag 15 september 2014 23:16 schreef yats het volgende:
[..]
Pure test. Al verbreek ik het met liefde met een leuke vrouw
Ah, ik vroeg het me al afquote:
Kaneel nietquote:
Kaneel heeft de challenge al opgegeven.quote:Op maandag 15 september 2014 23:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg het me al af
[..]
Kaneel niet
Ja.quote:
Heyquote:Op maandag 15 september 2014 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ha vivie, hoe is het? Ze zijn wat zuur daar inderdaad.
Hoorde dat hier het echte feestje was!quote:Op maandag 15 september 2014 23:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo, jij hier?
[..]
Fax is altijd happy.
[..]
Dat zou iedereen doen denk ik
Niet manquote:Op maandag 15 september 2014 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Grappig, je lijkt een compleet ander persoon nu die date gepland is. Leuk om te zijn
Deens nog wel! Goed bezig Fax!quote:
Nou, pak een stoel en schuif aan in de kring zou ik zeggen!quote:Op maandag 15 september 2014 23:21 schreef Vivie het volgende:
[..]
Hey
[..]
Hoorde dat hier het echte feestje was!
Maar niet door een vrouwquote:Op maandag 15 september 2014 23:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Kaneel heeft de challenge al opgegeven.
Dat zijn geen goede feestjes, gewoon sta-tafels en drankquote:Op maandag 15 september 2014 23:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, pak een stoel en schuif aan in de kring zou ik zeggen!
Ik drink alleen geen alcohol, dan maar gezellie aan de thee hehquote:Op maandag 15 september 2014 23:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, pak een stoel en schuif aan in de kring zou ik zeggen!
Oeh ik zie een match!quote:Op maandag 15 september 2014 23:22 schreef Vivie het volgende:
[..]
Ik drink alleen geen alcohol, dan maar gezellie aan de thee heh
quote:
Toch wel, veel relaxterquote:
Deze vrouw weetquote:Op maandag 15 september 2014 23:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zijn geen goede feestjes, gewoon sta-tafels en drank
Je snapt me welquote:Op maandag 15 september 2014 23:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Icetea ook goed?quote:Op maandag 15 september 2014 23:22 schreef Vivie het volgende:
[..]
Ik drink alleen geen alcohol, dan maar gezellie aan de thee heh
Klopt...quote:Op maandag 15 september 2014 23:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik, want ik drink ook geen alcoholquote:
Heerlijk...ik vergeet dat vaak, top tip, ga ik vaker doenquote:Op maandag 15 september 2014 23:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je snapt me wel
[..]
Icetea ook goed?
En ik drink geen mannen ...quote:Op maandag 15 september 2014 23:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik, want ik drink ook geen alcohol
Dat blijft toch zondequote:Op maandag 15 september 2014 23:25 schreef Vivie het volgende:
[..]
En ik drink geen mannen ...
(Ok, dat was wel héél fout, maar wel waar ^^)
Je slikt nooit?quote:Op maandag 15 september 2014 23:25 schreef Vivie het volgende:
[..]
En ik drink geen mannen ...
(Ok, dat was wel héél fout, maar wel waar ^^)
Hmmmmquote:Op maandag 15 september 2014 23:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ik dacht dat mannen dat wel oké vonden, 2 vrouwen.
Proost dan maar.quote:Op maandag 15 september 2014 23:24 schreef Vivie het volgende:
[..]
Heerlijk...ik vergeet dat vaak, top tip, ga ik vaker doen
Dat zei ik net ook!quote:
Zolang ze geen ruzie maken.quote:Op maandag 15 september 2014 23:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De helft spuug je weer uit?quote:
Zeker, maar niet als die twee vrouwen alleen met elkaar bezig zijnquote:Op maandag 15 september 2014 23:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Laat kaneel vast wat cirkeltjes en lijntjes maken.quote:
Facial?quote:Op maandag 15 september 2014 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat eindigt op d'r oogleden denk ik
Helaasquote:
Naakt modderworstelen niks voor jou?quote:Op maandag 15 september 2014 23:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Zolang ze geen ruzie maken.
Succes met het vinden van een man die aardbeien spuit.quote:Op maandag 15 september 2014 23:29 schreef Vivie het volgende:
[..]
Ik duld alleen maar aardbeien en kersen smaak!
Neem het ons niet kwalijk, het is de hele avond over een schema gegaan wie hier met wie het bed gedeeld heeft.quote:Op maandag 15 september 2014 23:30 schreef Vivie het volgende:
Stel viezerds jullie...where's the love?
One lovequote:Op maandag 15 september 2014 23:30 schreef Vivie het volgende:
Dat is gespeeld, dus kan door de beugel.quote:Op maandag 15 september 2014 23:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Naakt modderworstelen niks voor jou?
Volgens mij zoekt ze een vrouw, en laten we nou net Straw in de aanbieding hebben die dat schijnbaar doet.quote:Op maandag 15 september 2014 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Succes met het vinden van een man die aardbeien spuit.
Ik kan wel aardbeien bij het ontbijt regelen.quote:Op maandag 15 september 2014 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
In mijn hart.quote:Op maandag 15 september 2014 23:30 schreef Vivie het volgende:
Say what?quote:Op maandag 15 september 2014 23:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens mij zoekt ze een vrouw, en laten we nou net Straw in de aanbieding hebben die dat schijnbaar doet.
Denk dat menig taartenbakker wel een aardbeitje....ok dit gaat echt nergens naar toequote:Op maandag 15 september 2014 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Fuck mondays.quote:Op maandag 15 september 2014 23:33 schreef Vivie het volgende:
[..]
Denk dat menig taartenbakker wel een aardbeitje....ok dit gaat echt nergens naar toe
*annuleert de bestelling van morgen*quote:Op maandag 15 september 2014 23:33 schreef Vivie het volgende:
[..]
Denk dat menig taartenbakker wel een aardbeitje....ok dit gaat echt nergens naar toe
Dat zeggen alle mannen ....voor dat ze in slaap vallenquote:Op maandag 15 september 2014 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb liefde genoeg voor jullie allemaal.
Als je het op de juiste manier uit, ben ik niet vies van wat broeder liefde.quote:Op maandag 15 september 2014 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb liefde genoeg voor jullie allemaal.
Wil je nu mijn challenge om zeep helpen?quote:Op maandag 15 september 2014 23:35 schreef Vivie het volgende:
[..]
Ben heel langzaam denkbeeldig naar mn bed aan het rollen....maar aardbeien met slagroom...
Ik slaap gemiddeld 5,5 uur per nacht, telt dat dan ook?quote:Op maandag 15 september 2014 23:36 schreef Vivie het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mannen ....voor dat ze in slaap vallen
lol, als dat al zo makkelijk gaat is die wilskracht testen wel nodig ja.quote:Op maandag 15 september 2014 23:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Wil je nu mijn challenge om zeep helpen?
Ik ben niet als alle andere mannen natuurlijkquote:Op maandag 15 september 2014 23:36 schreef Vivie het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen er ook wat van hoorquote:Op maandag 15 september 2014 23:36 schreef Vivie het volgende:
[..]
yats....jezelf nu niet omhoog gaan praten hequote:Op maandag 15 september 2014 23:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ik slaap gemiddeld 5,5 uur per nacht, telt dat dan ook?
Ik zorg goed voor mijn gastenquote:Op maandag 15 september 2014 23:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga ontbijten bij Royco, schijnbaar heeft hij dat goed geregeld
Ik beloof gewoon standaard geen seks....best makkelijk als je single bentquote:Op maandag 15 september 2014 23:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen er ook wat van hoor
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 15 september 2014 23:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, als dat al zo makkelijk gaat is die wilskracht testen wel nodig ja.
Alleen voor Eviequote:Op maandag 15 september 2014 23:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga ontbijten bij Royco, schijnbaar heeft hij dat goed geregeld
Ik zou niet durven, dat weet je toch?quote:Op maandag 15 september 2014 23:38 schreef Vivie het volgende:
[..]
yats....jezelf nu niet omhoog gaan praten he
Ik ook. Je zou zo mijn zus kunnen zijnquote:Op maandag 15 september 2014 23:39 schreef Vivie het volgende:
[..]
Ik beloof gewoon standaard geen seks....best makkelijk als je single bentVerders ben ik maar een moeilijke inslaper, vaak 15-20 minuten wakker
En voor Engel.quote:Op maandag 15 september 2014 23:39 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen voor Evie
[..]
Ik zou niet durven, dat weet je toch?
Jij weet dat je zus ook standaard geen seks beloofd?!quote:Op maandag 15 september 2014 23:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook. Je zou zo mijn zus kunnen zijn
Dat valt nog mee, 30-45 minuten is bij mij niet vreemd, tenzij ik echt moe ben, dan gaat het sneller. En dat kan (gelukkig) ook zonder seks.quote:Op maandag 15 september 2014 23:39 schreef Vivie het volgende:
[..]
Ik beloof gewoon standaard geen seks....best makkelijk als je single bentVerders ben ik maar een moeilijke inslaper, vaak 15-20 minuten wakker
Ik doelde op het inslapen gedeeltequote:Op maandag 15 september 2014 23:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij weet dat je zus ook standaard geen seks beloofd?!
quote:Op maandag 15 september 2014 23:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 23:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik doelde op het inslapen gedeelte
Wat denk je wel niet van mij
Ligt het aan mij of wordt jij steeds scherper des te later het is?quote:Op maandag 15 september 2014 23:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |