Wel raar. Dat als je naar Utrecht CS wilt, je ook eerst naar Station Enschede moet...quote:Op maandag 15 september 2014 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dan spreek je van Tiel en Tiel Passewaaij. Er is ook geen Enschede CS
.
quote:Op maandag 15 september 2014 22:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel raar. Dat als je naar Utrecht CS wilt, je ook eerst naar Station Enschede moet...
Alleen om het feit dat mijn roep om de lijst op zich niet gehoord werd, maar dat is inmiddels opgelost. Verder geen reden tot boosheid.quote:Op maandag 15 september 2014 22:10 schreef Fascination het volgende:
Zijn er nog mensen boos om de bekendmakingen?
Ik had m'n geld ingezet op Engel en Huppel.quote:Op maandag 15 september 2014 22:11 schreef Royco1 het volgende:
Ja.
Dat ik niet eens bij sommige er bij verzonnen ben.
Na de verbouwing wel.quote:
Ga maar niet sportsbetten Twiquote:Op maandag 15 september 2014 22:13 schreef twi het volgende:
[..]
Ik had m'n geld ingezet op Engel en Huppel.
Klopt. Nog een paar maanden wachten.quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 22:15 schreef artelligence het volgende:
En iedereen maar haten op zeefje
Damn, daar nemen ze wel de tijd voor dan.quote:Op maandag 15 september 2014 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Arnhem? Voor zover ik weet nog niet...?
Wie?quote:Op maandag 15 september 2014 22:15 schreef artelligence het volgende:
Jawel, sinds kort wel.quote:
nee dat was Samzzquote:Op maandag 15 september 2014 22:17 schreef twi het volgende:
[..]
Dat preutse meisje met die kuisheidsgordel.
Nee joh. Ze zijn nog druk bezig.quote:
Gnd heeft zich slim op de achtergrond gehoudenquote:Op maandag 15 september 2014 22:15 schreef artelligence het volgende:
Nee. Nog niet.quote:
Sowieso 2 lijntjes die niet kloppen, en een lijntje te weinigquote:Op maandag 15 september 2014 22:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ik, laat maar weten wat er moet veranderen.
Oke, oke, Kaneel beheert het...
Pas als het klaar is. En dat is nog niet het geval.quote:
Nou niet echt. Was allemaal wel bekendquote:Op maandag 15 september 2014 22:17 schreef yats het volgende:
[..]
Gnd heeft zich slim op de achtergrond gehouden
Wacht, wat?quote:Op maandag 15 september 2014 22:18 schreef aeque het volgende:
Nu weet ik gelijk waarom ik een DM kreeg van Utrecht CS.
DM maar naar Kaneel dan. En naar mij, omdat ik nieuwsgierig ben.quote:Op maandag 15 september 2014 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sowieso 2 lijntjes die niet kloppen, en een lijntje te weinig
Het perron stond leeg?quote:Op maandag 15 september 2014 22:18 schreef aeque het volgende:
Ik mis meerdere lijntjesquote:Op maandag 15 september 2014 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sowieso 2 lijntjes die niet kloppen, en een lijntje te weinig
Hoe komt het schat?quote:Op maandag 15 september 2014 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Net ruzie met mijn vriendin, is al goed, maar toch even kut.
Ben nu knetterstoned, hoe is het met jullie?
Waar ging de ruzie over?quote:Op maandag 15 september 2014 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Net ruzie met mijn vriendin, is al goed, maar toch even kut.
Ben nu knetterstoned, hoe is het met jullie?
Ik ook eentje, maar die is niet schokkend genoeg.quote:Op maandag 15 september 2014 22:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik mis meerdere lijntjesook tussen mensen die al op de lijst staan.
Want alles moet ook nog eens shockend zijn?quote:Op maandag 15 september 2014 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook eentje, maar die is niet schokkend genoeg.
Nee schokkende lijntjes zijn het leukstquote:Op maandag 15 september 2014 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook eentje, maar die is niet schokkend genoeg.
Er was een extra verbinding richting Alphen nodig?quote:Op maandag 15 september 2014 22:18 schreef aeque het volgende:
Waar sta jij in dit alles?quote:Op maandag 15 september 2014 22:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want alles moet ook nog eens shockend zijn?
Het liefste wel natuurlijk.quote:Op maandag 15 september 2014 22:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want alles moet ook nog eens shockend zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |