Ja, stuur hem mij ook eens.quote:
Ja zo hoort dat.quote:Op maandag 15 september 2014 21:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja en het liefst nog dezelfde fiets ook. Alles in dezelfde kleur donkerblauw, super sexy!
Klinkt eerder als helquote:Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zo hoort dat.
En dan elke zondag een fietstocht maken.
The good life enzo.
Eigenlijk helemaal niet. Maar dan wel burgerlijkheid op m'n eigen manierquote:
Jullie mogen voorlopige versie aan Fasje vragen, ik zit niet op goede computer nu.quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu.
En over een paar jaar komen de foto's voorbij op facebook.
Jawel, maar ik ben verbaasd. Nu wil ik ook weten of ik er in sta.quote:
Bootjequote:Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zo hoort dat.
The good life enzo.
Stacaravan, fietsvakanties en in augustus al plannen maken voor kerst, gewoon omdat het zo hoort.quote:Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zo hoort dat.
The good life enzo.
Is jouw ultieme droom ook een trio met Fas?quote:Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef artelligence het volgende:
Fas, wil je mij doen? Dan heb je ook een indirecte link met Kaneel.
Jij liever dan ikquote:Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zo hoort dat.
The good life enzo.
Allebei met een laptopjequote:Op maandag 15 september 2014 21:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze zit naast je op de bank zeker he?
Welk een slinkse manier om te polsen of hij geïnteresseerd is in een MMV trio met haar.quote:Op maandag 15 september 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is jouw ultieme droom ook een trio met Fas?
Dude.....quote:Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zo hoort dat.
The good life enzo.
Ik wil zelf niet zo'n burgerlijk, mainstream typetje worden. Natuurlijk wel netjes, en wel-opgevoed, maar niet het prototype gedrag van een doorsnee Nederlander. Lijkt me gewoon saai, elke dag hetzelfde, blablabla.quote:
1e kerstdag bij jouw ouders, en mijn broer wilde de 2e dan met de familie bij hem eten.quote:Op maandag 15 september 2014 21:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Stacaravan, fietsvakanties en in augustus al plannen maken voor kerst, gewoon omdat het zo hoort.
Sneaky he? Eerst met Straw, nu met Fasquote:Op maandag 15 september 2014 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welk een slinkse manier om te polsen of hij geïnteresseerd is in een MMV trio met haar.
Echte Fokkersquote:Op maandag 15 september 2014 21:19 schreef twi het volgende:
[..]
Allebei met een laptopjeMet Voetbal International op TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |