SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En natuurlijk onze held op bazencamping De BercktSPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerrrr
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
19:30 - Wegmisbruikers
In deze aflevering staat de jaarlijkse TT op het circuit van Assen centraal en dat betekent ronkende motoren en de geur van verbrand rubber. De eenheid Noord-Nederland controleert intensief op de invalswegen richting Drenthe.
20:30 - Red mijn vakantie
Thijs wordt ingeschakeld door twee families op een camping in Wageningen. Op een ochtend wordt plotseling het toilethuisje weggehaald en staat hun tent nu naast een bouwput. En dat is niet het enige wat niet deugt op de camping.
21:30 - Bonje met de buren
Peter en Sandra konden het ooit goed vinden met hun buren Katje en Kees, maar nu is een goede band ver te zoeken. Ze bedreigen elkaar met hamers en gooien met emmers water.
Leuk hoorquote:Op maandag 15 september 2014 20:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Neem ik het nog eens voor je op
Ik drijf de spot met de vorige TTquote:Op maandag 15 september 2014 20:50 schreef LompeHork het volgende:
Nou jeetje, zo'n TT is ook nergens voor nodig
Mod powers ACTIVATEDquote:Op maandag 15 september 2014 20:50 schreef LompeHork het volgende:
Nou jeetje, zo'n TT is ook nergens voor nodig
True, truequote:Op maandag 15 september 2014 20:50 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik drijf de spot met de vorige TT
Nee, ben je gek? Dit is niet mijn forum vriend. Ik doe niet aan gastmodden, das vies!quote:
Dit jaquote:Op maandag 15 september 2014 20:52 schreef n00b13 het volgende:
Enige racisme dat ik hier zie is tegen Limburg.
Geen idee dat het zo gevoellig lagquote:Op maandag 15 september 2014 20:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
True, true
[..]
Nee, ben je gek? Dit is niet mijn forum vriend. Ik doe niet aan gastmodden, das vies!
Preciesquote:Op maandag 15 september 2014 20:52 schreef n00b13 het volgende:
Enige racisme dat ik hier zie is tegen Limburg.
Meestal is het niet zo'n probleem hoor, maar hier kan ik ECHT helemaal niets mee. Ik zou het enkel erger maken.quote:Op maandag 15 september 2014 20:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Geen idee dat het zo gevoellig lag
Jij zou eigenlijk een mod van alle fors moeten zijnquote:Op maandag 15 september 2014 20:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
True, true
[..]
Nee, ben je gek? Dit is niet mijn forum vriend. Ik doe niet aan gastmodden, das vies!
Moquote:Op maandag 15 september 2014 20:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is niet mijn forum vriend.
TS is stom, LH ook/niet, TVSC nietquote:Op maandag 15 september 2014 20:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meestal is het niet zo'n probleem hoor, maar hier kan ik ECHT helemaal niets mee. Ik zou het enkel erger maken.
Ja. En flikken ook van de week. Die gun ik het nog wel.quote:Op maandag 15 september 2014 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ER was in de reclame aan het schooien voor stemmen
quote:Op maandag 15 september 2014 20:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
TS is stom, LH ook/niet, TVSC niet
En lachenquote:Op maandag 15 september 2014 20:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies dit gewoon, ik bedoel, hij kan gewoon praten, dat heeft hij bewezen
Dat iemand kan praten wil niet zeggen dat 'ie niet stom is.quote:Op maandag 15 september 2014 20:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies dit gewoon, ik bedoel, hij kan gewoon praten, dat heeft hij bewezen
Ik gok (gewoon zonder enige info) dat zij enorme digibeten zijn die geen flauw benul hebben ervan.quote:Op maandag 15 september 2014 20:55 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dit.
Ik vraag me nog steeds af wat zijn ouders van zijn escapades vinden.
Kom maar op me hoorquote:Op maandag 15 september 2014 20:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja komt ik voor je op, is het niet goed. Kom ik niet voor je op, ook niet goed
Eigenlijk welquote:Op maandag 15 september 2014 20:56 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat iemand kan praten wil niet zeggen dat 'ie niet stom is.
Oh nee, LH, wat hoor ik dan nuquote:Op maandag 15 september 2014 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan elke mongool. Zelfs mijn huisslak (RIP) kon dat.
Slakkenquote:Op maandag 15 september 2014 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan elke mongool. Zelfs mijn huisslak (RIP) kon dat.
Ben benieuwd of ze het wetenquote:Op maandag 15 september 2014 20:55 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dit.
Ik vraag me nog steeds af wat zijn ouders van zijn escapades vinden.
Die moeten toch wat horen af en toe? Zeker als Lompe_Hork weer langs komt met zijn grote mond.quote:Op maandag 15 september 2014 20:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik gok (gewoon zonder enige info) dat zij enorme digibeten zijn die geen flauw benul hebben ervan.
Huh? Die Radio? Dan kunnen ze toch denken dat hij gewoon met vriedjes skypet ofzo. Nogmaals, just my 2 centsquote:Op maandag 15 september 2014 20:57 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Die moeten toch wat horen af en toe? Zeker als Lompe_Hork weer langs komt met zijn grote mond.
Fylax zijn ma zal er erg blij om zijn.
quote:Op maandag 15 september 2014 20:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oh nee, LH, wat hoor ik dan nu![]()
RIP aan de nabestaanden...
ONZ / R.I.P. Harryquote:
Uh.. Dat gekanker van LH gaat niet door de speaker?quote:Op maandag 15 september 2014 20:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Huh? Die Radio? Dan kunnen ze toch denken dat hij gewoon met vriedjes skypet ofzo. Nogmaals, just my 2 cents
Uuuuuu wat uuuuuu bedoel je uuuuuuh hiermee?quote:Op maandag 15 september 2014 20:58 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Frank de Boer horen praten? Geen licht hoor. Kan er zo nog tien noemen.
Nog nooit R49 geluisterdquote:Op maandag 15 september 2014 20:59 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Uh.. Dat gekanker van LH gaat niet door de speaker?
Tussen bedoel en je moet ook nog een uuuuuuhquote:Op maandag 15 september 2014 20:59 schreef appelen het volgende:
[..]
Uuuuuu wat uuuuuu bedoel je uuuuuuh hiermee?
Och, ik riep dat ook maar 1 keer, dat was een opwelling. En tegenwoordig voor "de jeugd" is dat een heul normaal scheldwoord enzo toch?quote:Op maandag 15 september 2014 20:59 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Uh.. Dat gekanker van LH gaat niet door de speaker?
RIP Harryquote:Op maandag 15 september 2014 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
ONZ / R.I.P. Harryik huil er nog elke avond om.
Oh jaquote:Op maandag 15 september 2014 21:01 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Tussen bedoel en je moet ook nog een uuuuuuh
Maar over het algemeen niet als het over de ander zijn mama gaat.quote:Op maandag 15 september 2014 21:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Och, ik riep dat ook maar 1 keer, dat was een opwelling. En tegenwoordig voor "de jeugd" is dat een heul normaal scheldwoord enzo toch?
Nouja, tegenwoordig wel hoor, mijn vrouw is door een aantal kutpubertjes ook wel eens "kankerhoer" genoemd.quote:Op maandag 15 september 2014 21:02 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar over het algemeen niet als het over de ander zijn mama gaat.
quote:Op maandag 15 september 2014 21:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, tegenwoordig wel hoor, mijn vrouw is door een aantal kutpubertjes ook wel eens "kankerhoer" genoemd.
Het is dat kinderen slaan illegaal is.
Tja, kanker is een erge ziekte etc, en ik snap best dat men dat geen leuk scheldwoord vind. Maar dat aids/tyfus of demente .... dan wel geen probleem is vind ik heel erg hypocriet.quote:Op maandag 15 september 2014 21:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, tegenwoordig wel hoor, mijn vrouw is door een aantal kutpubertjes ook wel eens "kankerhoer" genoemd.
Gewoon aan hun oor trekkenquote:Op maandag 15 september 2014 21:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, schaf dan gewoon alles af. Tering ook en pest.quote:Op maandag 15 september 2014 21:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Tja, kanker is een erge ziekte etc, en ik snap best dat men dat geen leuk scheldwoord vind. Maar dat aids/tyfus of demente .... dan wel geen probleem is vind ik heel erg hypocriet.
Das ook mishandelingquote:
we leven toch niet in een dictatuurquote:Op maandag 15 september 2014 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, schaf dan gewoon alles af. Tering ook en pest.
Zucht. Wat ik bedoel is: hoezo is dat zo veel erger dan andere vreselijke ongeneeslijkte ziektes? En dan bekijk ik het gewoon nuchter objectief.quote:Op maandag 15 september 2014 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het valt mee allemaal. Het gaat wel om hoe en wanneer je het zegt.quote:Op maandag 15 september 2014 21:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Tja, kanker is een erge ziekte etc, en ik snap best dat men dat geen leuk scheldwoord vind. Maar dat aids/tyfus of demente .... dan wel geen probleem is vind ik heel erg hypocriet.
Ebolaquote:Op maandag 15 september 2014 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wát een ALS-argument zeg.quote:Op maandag 15 september 2014 21:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zucht. Wat ik bedoel is: hoezo is dat zo veel erger dan andere vreselijke ongeneeslijkte ziektes? En dan bekijk ik het gewoon nuchter objectief.
Omdat het actueel isquote:Op maandag 15 september 2014 21:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zucht. Wat ik bedoel is: hoezo is dat zo veel erger dan andere vreselijke ongeneeslijkte ziektes? En dan bekijk ik het gewoon nuchter objectief.
Dementie is ook actueel. En ik kan je vertellen dat het vreselijk is een dierbare daar aan te zien lijden. En als er dan daar een grap oid over gemaakt wordt hoor je niemand.quote:Op maandag 15 september 2014 21:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Omdat het actueel is
niemand heeft momenteel de tering of de pest. en als iets actueel is dan komt het opeens dichtbij en dan zijn de mensen die kanker als krachtterm gebruiken opeens randdebielen en moeten ze zelf maar eens wat familieleden verliezen aan kanker.
Dus wat mn docent vroeger deed mag nietquote:Op maandag 15 september 2014 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Das ook mishandelingwat dat betreft kan ik ze net zo goed de ... eh ... pleuris (?) in slaan. Maar och, soms ben ik een aardige jongeman.
Ligt er aan of je echt een kutkind wasquote:Op maandag 15 september 2014 21:10 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Dus wat mn docent vroeger deed mag niet
Las dat erna pas. Maargoed, da's mijn mening maar. Snap het verder wel hoor, alleen bekijk ik het iets anders.quote:Op maandag 15 september 2014 21:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Das dan gewoon hetzelfde wat wiet roept. Iets met actualiteit.
Soms wel soms nietquote:Op maandag 15 september 2014 21:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ligt er aan of je echt een kutkind was
Dementie zal niet iedereen treffen. kanker kan iedereen treffen. verder maakt het mij geen donder uit als iemand met kanker scheldt of zo. moet je lekker zelf weten.quote:Op maandag 15 september 2014 21:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dementie is ook actueel. En ik kan je vertellen dat het vreselijk is een dierbare daar aan te zien lijden. En als er dan daar een grap oid over gemaakt wordt hoor je niemand.
Dementie kan dat net zo goed. Maar daar gaat het nu idd niet om. En verder, tja, ik kaartte het alleen even aa.quote:Op maandag 15 september 2014 21:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dementie zal niet iedereen treffen. kanker kan iedereen treffen. verder maakt het mij geen donder uit als iemand met kanker scheldt of zo. moet je lekker zelf weten.
Dementie is niet erfelijk en maar liefst 1 op 5 krijgt dementie. Tegen 5 op 1000 krijgt kanker. Ik weet niet wat je eerder krijgtquote:Op maandag 15 september 2014 21:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dementie zal niet iedereen treffen.
Amen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dementie is niet erfelijk en maar liefst 1 op 5 krijgt dementie. Tegen 5 op 1000 krijgt kanker. Ik weet niet wat je eerder krijgt
Of je bent uit een doos gekomen of keizersnede, niet allebeiquote:
Maar wanneer treft dementie je dan?quote:Op maandag 15 september 2014 21:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dementie is niet erfelijk en maar liefst 1 op 5 krijgt dementie. Tegen 5 op 1000 krijgt kanker. Ik weet niet wat je eerder krijgt
1 procent van alle dementiepatienten is onder de 65. Maar waar doel je op?quote:Op maandag 15 september 2014 21:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar wanneer treft dementie je dan?
al op een jonge leeftijd zoals kanker?
quote:Op maandag 15 september 2014 21:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ben bekend met beide, ik voel mij niet prettig door jullie taalgebruik
je oma is overleden aan doos?quote:Op maandag 15 september 2014 21:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Of je bent uit een doos gekomen of keizersnede, niet allebei
Nee ze was zo dement dat ze niet meer wist hoe ze de railing moest gebruiken dus toen is ze van de trap afgekankerd.quote:Op maandag 15 september 2014 21:29 schreef appelen het volgende:
[..]
[..]
je oma is overleden aan doos?
quote:Op maandag 15 september 2014 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee ze was zo dement dat ze niet meer wist hoe ze de railing moest gebruiken dus toen is ze van de trap afgekankerd.
He, geen grappen maken. Nadat ze van de trap was afgekankerd is ze begraven in een doos ja!quote:Op maandag 15 september 2014 21:29 schreef appelen het volgende:
[..]
[..]
je oma is overleden aan doos?
quote:Op maandag 15 september 2014 21:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
He, geen grappen maken. Nadat ze van de trap was afgekankerd is ze begraven in een doos ja!
Godver, ik had hem nooit hier al eerder moeten neerkalkenquote:Op maandag 15 september 2014 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee ze was zo dement dat ze niet meer wist hoe ze de railing moest gebruiken dus toen is ze van de trap afgekankerd.
Godverdommequote:Op maandag 15 september 2014 21:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
He, geen grappen maken. Nadat ze van de trap was afgekankerd is ze begraven in een doos ja!
dat dementie een veel oudere "doelgroep" heeft.quote:Op maandag 15 september 2014 21:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
1 procent van alle dementiepatienten is onder de 65. Maar waar doel je op?
Ja en? Dan is het normaalquote:Op maandag 15 september 2014 21:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat dementie een veel oudere "doelgroep" heeft.
en het in zoverre niet zo dodelijk als kanker is.
we zijn niet in het crew forumquote:Op maandag 15 september 2014 21:34 schreef LompeHork het volgende:
Over kanker gesproken: GC / Waarom tekenen vrouwen een snor op de wijsvinger? dat is toch weer zo'n kankeractie of niet?
Dat is maar de vraag. Dementie van "ik weet niet waar ik me sleutels heb gelaten"is een stuk minder vervelend dan "ik weet niet meer hoe ik mijn reet moet afvegen en jij bent een lul, hoewel ik je naam niet meer weet" en daardoor nog meer zorg nodig heeft.quote:
`Wat dacht je van het niveau kasplantje en niet meer zelf kunnen lopen/eten en uberhaubt praten?quote:Op maandag 15 september 2014 21:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag. Dementie van "ik weet niet waar ik me sleutels heb gelaten"is een stuk minder vervelend dan "ik weet niet meer hoe ik mijn reet moet afvegen en jij bent een lul, hoewel ik je naam niet meer weet" en daardoor nog meer zorg nodig heeft.
Spuitje gevenquote:Op maandag 15 september 2014 21:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
`Wat dacht je van het niveau kasplantje en niet meer zelf kunnen lopen/eten en uberhaubt praten?
Kan best. maar daar gaat deze discussie niet om. het ging om waarom mensen zo boos worden als je met kanker scheldtquote:Op maandag 15 september 2014 21:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag. Dementie van "ik weet niet waar ik me sleutels heb gelaten"is een stuk minder vervelend dan "ik weet niet meer hoe ik mijn reet moet afvegen en jij bent een lul, hoewel ik je naam niet meer weet" en daardoor nog meer zorg nodig heeft.
Oh KAk.quote:Op maandag 15 september 2014 21:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
we zijn niet in het crew forum
Ja, dat vind ik ook niet normaal, mijn moeder is overleden aan een spuitje. Kutdierenarts.quote:Op maandag 15 september 2014 21:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dit vind ik dus weer heel erg respectloos.
Jij stelde dat dementie minder erg was, niet ikquote:Op maandag 15 september 2014 21:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kan best. maar daar gaat deze discussie niet om. het ging om waarom mensen zo boos worden als je met kanker scheldt
Hij duwde zijn naaldje in haar en toen begon ze te shaken als natalie holleway?quote:Op maandag 15 september 2014 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook niet normaal, mijn moeder is overleden aan een spuitje. Kutdierenarts.
Nee, als Bernard, graadje trilfunctie op de gemiddelde iPhone.quote:Op maandag 15 september 2014 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij duwde zijn naaldje in haar en toen begon ze te shaken als natalie holleway?
Jij weet dat zijn dierenarts een kleine pener heeft?quote:Op maandag 15 september 2014 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij duwde zijn naaldje in haar en toen begon ze te shaken als natalie holleway?
Ja, heb jij mij niet gezien bij 3onderzoekt?quote:Op maandag 15 september 2014 22:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Jij weet dat zijn dierenarts een kleine pener heeft?
ik dacht dat jij diegene was die de poep wilde eten bij de poepseks?quote:Op maandag 15 september 2014 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, heb jij mij niet gezien bij 3onderzoekt?
* LompeHork mompelt iets over een courgette.quote:Op maandag 15 september 2014 22:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik dacht dat jij diegene was die de poep wilde eten bij de poepseks?
Nee dat het blijkbaar minder erg wordt bevondenquote:Op maandag 15 september 2014 21:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Jij stelde dat dementie minder erg was, niet ik
Hey flax, staat die set al onlinequote:
Watquote:Op maandag 15 september 2014 23:07 schreef Studiotje het volgende:
Dus Utopia gaat na 31 december door?
Gatverdamme.
jupquote:Op maandag 15 september 2014 23:07 schreef Studiotje het volgende:
Gatverdamme.
Dat dit kan!quote:Op maandag 15 september 2014 23:07 schreef Studiotje het volgende:
Gatverdamme.
Ga je dat nog doen?quote:
quote:
Misschien wel.quote:Op maandag 15 september 2014 23:20 schreef AF_ het volgende:
[..]![]()
* AF_ zal nooit een fylaxshow meemaken![]()
quote:
ja ik ook hoorquote:
maak er AF_GOD vanquote:
quote:
Ik over een uur maar moet nog van alles doenquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik hoef pas over 50 minuten te beginnen.
Veel suc6 op school.
Oh hahaha nja suc6quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:30 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik over een uur maar moet nog van alles doen
Ik ga nu ook maar eens wat doen. Tot vannachtquote:
Föhn zequote:Op dinsdag 16 september 2014 11:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ga nu ook maar eens wat doen. Tot vannacht
quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Flips![]()
Lang niet gezien, en nieuwe ui
Dus tochquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
True, ik probeer FOK! te vermijdenEn nou ja oude UI eigenlijk, dit is Miley met lange haar.
Ik ook niet, dan maar af en toe oude UI aanzetten zodat ik het mij herinner.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dus toch![]()
Kan haar niet meer normaal zien na hoe ze nu is
Bron: Telegraafquote:Alberto Stegeman verplicht vermomd
Alberto Stegeman heeft zichzelf een nieuwe identiteit aangemeten. Hij is in het nieuwe seizoen van Undercover in Nederland te zien als de vijftiger Frans de Jonge.
Op die manier kon de onderzoeksjournalist voor het SBS 6-programma zonder te worden herkend met een verborgen camera op pad.
Stegeman wist voor de aankomende reeks 'te infiltreren in verschillende criminele milieus', meldt de zender. Onderwerpen in de afleveringen zijn vals geld, misstanden op afwerkplekken voor prostituees en wapenhandel.
Volgens Stegeman zijn dankzij het tv-programma een aantal minderjarige meisjes uit de prostitutie gehaald. "Heel heftig, maar ook heel dankbaar", aldus de presentator.
Het nieuwe seizoen van Undercover in Nederland is vanaf 12 oktober te zien bij SBS6.
wat een topshowquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Bron: Telegraaf
Na Freddy hebben we nu Frans.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Moet stegeman de opvolger van de vries voorstellen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Fylax Friday Tribute Special op Radio49 (Op dindagnacht tussen 03:00 - 05:00)quote:
Rip Fylaxquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Fylax Friday Tribute Special op Radio49 (Op dindagnacht tussen 03:00 - 05:00)
Straks raken wij nog besmetquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:05 schreef Doler12 het volgende:
Maar straks gaan ook de ouders van Fylax dood hij moet nu in isolatie!
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Straks raken wij nog besmetWeg met die computer!
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Een wegmisbruiker op mijn wall gespot
En er nog trots op zijn ookquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Haha was dat die blije gastquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd. Even trainen op je smileyskills.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:00 schreef Stickertje het volgende:
Mijn eerste bericht vanaf mijn nieuwe tweedehandse tablet:D
net niet afje gemachtquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:00 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:02 schreef donald_dick het volgende:
De geboorte van Appelen op je beeldscherm!
[ afbeelding ]
Slechte Photoshop.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:02 schreef donald_dick het volgende:
[ afbeelding ]
denken dat dit fotoshop isquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:02 schreef donald_dick het volgende:
[ afbeelding ]
Goede emoticon.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:00 schreef Stickertje het volgende:
Vet:Dquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:00 schreef Stickertje het volgende:
keigaafkicken:Dquote:
Gewoon met de hoom knopquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:13 schreef Stickertje het volgende:
Nu alleen nog uitzoeken hoe ik de browser moet sluiten
Druk op dat vierkantje rechtsonder of rechtsboven en sleep naar links of rechts.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:13 schreef Stickertje het volgende:
Dat doe je door dat kreng het raam uit te gooienquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:13 schreef Stickertje het volgende:
Kan waarschijnlijk niet, haar rolluik zit dichtquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat doe je door dat kreng het raam uit te gooien
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Kan waarschijnlijk niet, haar rolluik zit dicht
dan komt ie weer terug en raakt ze dodelijk gewondquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zit nog te twijfelen of ik dat ga kijken of RTL 4. Allebei programma's met humor.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zometeen Zon seks en je ouders in schok
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:27 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zit nog te twijfelen of ik dat ga kijken of RTL 4. Allebei programma's met humor.
Wat? Mensen met een plasma aan de muur en 2 auto's voor de deur die 3 pakjes per dagen roken en zich dan afvragen waarom ze een halve ton schuld hebben. Das toch humor manquote:
Plaatsvervangende schaamte krijg ik ervanquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:30 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wat? Mensen met een plasma aan de muur en 2 auto's voor de deur die 3 pakjes per dagen roken en zich dan afvragen waarom ze een halve ton schuld hebben. Das toch humor man
Krijg ik van Zon, Zuipen etc ook, dus wat dat betreftquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:32 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte krijg ik ervan
Ja daar heb je wel gelijk inquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:33 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Krijg ik van Zon, Zuipen etc ook, dus wat dat betreft
Maar oke, ik kijk wel mee
3 'gebruikte' als ballon gebruiktquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:39 schreef TigerXtrm het volgende:
150 condooms heen, 147 condooms terug.
3 gevuld met water en van het balkon getyftquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:39 schreef TigerXtrm het volgende:
150 condooms heen, 147 condooms terug.
Lol dat jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:39 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
3 gevuld met water en van het balkon getyft
http://www.biergiraffe.nl/quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:40 schreef TigerXtrm het volgende:
Das wel een coolie biertap op tafel
Beetje je grenzen verkennen, moet kunnen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Nacht 1 en dan al alles onderkotsen_!!!
En hij hosselt al die chicks met zijn engelsquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:45 schreef Studiotje het volgende:
Stijn komt er wel
Weer een paar hersencellen minder
Lekker manquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:56 schreef TigerXtrm het volgende:
Zout snuiven, citroen in je oog? Wat de fuck?_!
Fris is het niet neequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar dan lik je dus de tieten of benen van zo'n wijf waar al 20 gozers voor je aan hebben zitten likken? En ze gaat zich echt niet douchen na ieder shotje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |