abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144741503
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 01:04 schreef Szura het volgende:

[..]

Tweede vraag: waarom bombardeert Assad niet gewoon dat hele Raqqa de tering in? Voor iemand die op een gruwelijke manier chemische wapens inzet zou dat toch een kleine stap moeten zijn.
Ja daar begrijp ik ook niks van idd.
  zondag 21 september 2014 @ 01:53:46 #252
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_144742262
quote:

[..]

Tweede vraag: waarom bombardeert Assad niet gewoon dat hele Raqqa de tering in? Voor iemand die op een gruwelijke manier chemische wapens inzet zou dat toch een kleine stap moeten zijn.
De SAA bombardeert Raqqa bijna dagelijks. Echter zet de luchtmacht niet vol in op de stad, want Raqqa is geen frontlijn. Zonder grondtroepen is er niemand die van de bombardementen profiteren kan en heeft het dus niet zo veel zin om te bombarderen. Bombarderen op rebellen nabij Damascus, Aleppo of ten noorden van Hama is belangrijker voor de grondtroepen.
Say what?
  zondag 21 september 2014 @ 08:32:33 #253
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_144745476
quote:

[..]

Voor iemand die op een gruwelijke manier chemische wapens inzet zou dat toch een kleine stap moeten zijn.
Assad heeft geen chemische wapens ingezet. Er is geen enkel bewijs dat hij dat heeft gedaan en er zit ook geen enkele logica in. Waarom zou hij dat doen terwijl hij weet dat er dan een risico is op interventie? En dan zouden het volgens de rebellen ook nog burgers zijn die zouden zijn aangevallen en niet de rebellen, daar bereik je helemaal niks mee. De enige die daar voordeel bij zouden hebben zijn de rebellen, om een interventie uit te lokken en Asssad zwart te maken. Er zouden bijna dagelijks chemische aanvallen plaats vinden met helikopters maar daar is geen n video van? :')

'Duitse geheime dienst: Assad onschuldig'
Anti-Turkije
  zondag 21 september 2014 @ 09:36:22 #254
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_144745792
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 08:32 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Assad heeft geen chemische wapens ingezet. Er is geen enkel bewijs dat hij dat heeft gedaan en er zit ook geen enkele logica in. Waarom zou hij dat doen terwijl hij weet dat er dan een risico is op interventie? En dan zouden het volgens de rebellen ook nog burgers zijn die zouden zijn aangevallen en niet de rebellen, daar bereik je helemaal niks mee. De enige die daar voordeel bij zouden hebben zijn de rebellen, om een interventie uit te lokken en Asssad zwart te maken. Er zouden bijna dagelijks chemische aanvallen plaats vinden met helikopters maar daar is geen n video van? :')

ach ze maken elkaar af daar, Assad de bevolking en ISIS maakt Assad af , en daaarna maakt ISIS de Ayatollahs af
Als ik de USA was dan zou ik lekker toe blijven kijken

Alleen ISIS met een stel kernwapens dat moeten we niet hebben , dan gaat alle niet moslimlanden eraan
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_144745934
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 08:32 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Dat Asshead chemische wapens gebruikt is dubbelop bewezen. Hij gebruikt vaten met chemisch spul en dat laat die van de heli vallen op de wijken die Anti-Assad zijn.

Zelfs als Assad geen chemische wapens heeft gebruikt wat al eigen dubbelop bewezen is, kijk is wat Assad in de steden heeft aangericht ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Atak op 21-09-2014 10:04:43 ]
pi_144745944
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 09:36 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ach ze maken elkaar af daar, Assad de bevolking en ISIS maakt Assad af , en daaarna maakt ISIS de Ayatollahs af
Als ik de USA was dan zou ik lekker toe blijven kijken

Alleen ISIS met een stel kernwapens dat moeten we niet hebben , dan gaat alle niet moslimlanden eraan
Want ze vallen alleen iedereen aan die geen moslim is toch? :')
-
  zondag 21 september 2014 @ 10:00:39 #257
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_144745989
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 09:56 schreef SteelDogg het volgende:

[..]

Want ze vallen alleen iedereen aan die geen moslim is toch? :')
nou vooral Joden en christenen en dan ook andere moslims als sjieten en koerden

Maar ISIS of HAMAS met een kernwapen dat lijkt me niet erg verstandig
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_144746038
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 10:00 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

nou vooral Joden en christenen en dan ook andere moslims als sjieten en koerden

Maar ISIS of HAMAS met een kernwapen dat lijkt me niet erg verstandig
Nee mij ook niet maar je bracht het op een andere manier vandaar.
-
pi_144746065
quote:

[..]

omdat assad baat heeft bij een sterke isis
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 21 september 2014 @ 11:17:12 #260
421524 SadPanda
pi_144746913
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 09:55 schreef Atak het volgende:
Dat Asshead chemische wapens gebruikt is dubbelop bewezen. Hij gebruikt handvaten met chemisch spul en dat laat die van de heli vallen op de wijken die Anti-Assad zijn.
Post het bewijs maar.
Waarom zijn er geen video's van die helikopters?

quote:
Zelfs als Assad geen chemische wapens heeft gebruikt wat al eigen dubbelop bewezen is, kijk is wat Assad in de steden heeft aangericht ?
Hoe wil je terroristen verslaan zonder collateral damage? Zou het Turkse leger het accepteren als extremisten Turkse steden overnemen?

De terroristen beschoten Aleppo tijdens de presidentsverkiezingen, 50 doden:
Rebels shell Aleppo as Syria votes

Helaas voor Erdogandisten steunt de bevolking Assad en niet de terroristen. Waardoor Erdogan zijn plan voor een pijplijn niet kan uitvoeren.
Er gingen honderduizenden vluchtelingen stemmen in Libanon, daarvan kun je dus onmogelijk zeggen dat het gedwongen was: https://pbs.twimg.com/media/BotP_rqIIAAg6xP.jpg:large

Zelfs de westerse media meldt dat de bevolking Assad steunt:
Syria: As the bombs fall, the people of Damascus rally round Bashar al-Assad

En zelfs Obama zegt dat Assad er nog is vanwege de steun van de soennieten:
U.S. President Barak Obama surprised his guests from the Syrian National Coalition last week by saying that the Sunnis in the Syrian army are behind President Assad’s survival “not the Iranian or Russian support”.
De terroristen vermoorden niet alleen christenen en alawieten maar ook soennieten zoals de soennitische geestelijke al-Bouti.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door SadPanda op 21-09-2014 11:32:02 ]
Anti-Turkije
pi_144746937
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 09:55 schreef Atak het volgende:

[..]

Ja jong, het is daar oorlog en vooral zo'n guerilla-oorlog is smerig, aan beide zijden. Genoeg verhalen dat "rebellen" slachtingen onder burgers aanrichten. Assad beschikt niet over precisiewapens die alleen terroristen raken. Rebellen hebben hun eigen agenda en kunnen iedereen vermoorden die in de weg staat. Die duiken na een slachtpartij weer onder, wijzen naar Assad en zijn niet meer aansprakelijk te stellen omdat ze gewoon niet zijn aan te wijzen. Wie stel je van de rebellen aansprakelijk voor on-Geneefse acties?

Best apart dat ze daar mensen massaal begraven vlak (/in?) een woonwijk. Doen ze daar nog een laagje asfalt overheen voor een mooie rondweg? :?
Racist
pi_144747231
Alles komt door Assad!
Wraak is zoet maar vergeving zoeter
pi_144747585
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 11:17 schreef SadPanda het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Gejat.. Ze hebben niet eens de moeite genomen de Hebreewse letters rechtsonder weg te halen.
Racist
pi_144747663
Alleen maar excuses...... Jammer
  zondag 21 september 2014 @ 11:59:05 #265
421524 SadPanda
pi_144747730
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 11:51 schreef Toga het volgende:

[..]

Gejat.. Ze hebben niet eens de moeite genomen de Hebreewse letters rechtsonder weg te halen.
[ afbeelding ]
Ach, het blijft de waarheid.
Anti-Turkije
  zondag 21 september 2014 @ 15:01:10 #266
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_144753269
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 10:06 schreef SteelDogg het volgende:

[..]

Nee mij ook niet maar je bracht het op een andere manier vandaar.
ze zullen het ongetwijfeld dezelfde week nog gaan gebruiken
  zondag 21 september 2014 @ 15:02:29 #267
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_144753333
quote:
99s.gif Op zondag 21 september 2014 10:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

omdat assad baat heeft bij een sterke isis
ja wil ie dood dan??
pi_144753472
Ik begrijp er niet veel van (volgens mij begrijpt niemand het echt helemaal) maar interesseer me er wel in.
Ik ga dit topic volgen :D
pi_144754170
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 11:56 schreef Atak het volgende:
Alleen maar excuses...... Jammer
Kom jij nog met bewijs dat Assad chemische wapens heeft gebruikt?
pi_144757093
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 15:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Kom jij nog met bewijs dat Assad chemische wapens heeft gebruikt?
Kijk hier maar:
http://searchengineland.com/guide/how-to-use-google-to-search
pi_144757299
quote:
Geen bewijs dus.
pi_144757515
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 16:28 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Geen bewijs dus.
Wel, lees maar goed.
pi_144757717
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 16:31 schreef Atak het volgende:

[..]

Wel, lees maar goed.
Trololololol
  zondag 21 september 2014 @ 16:46:13 #274
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_144758164
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 15:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ja wil ie dood dan??
Het is DE manier om weer vriendjes te worden met het buitenland.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_144759592
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 15:05 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
Ik begrijp er niet veel van (volgens mij begrijpt niemand het echt helemaal) maar interesseer me er wel in.
Ik ga dit topic volgen :D
het is behoorlijk ingewikkeld idd :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 21 september 2014 @ 17:31:11 #276
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_144759922
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_protesteren__.html

quote:
zo 21 sep 2014, 16:19
Duizenden Russen betogen tegen beleid Poetin
MOSKOU - Tienduizenden Russen hebben zondag in Moskou tegen het Oekrane-beleid van president Vladimir Poetin geprotesteerd.
Het was de grootste vredesmars in maanden.+

De betogers demonstreerden tegen het feit dat Russische militairen en vrijwilligers in Oost-Oekrane aan de kant van de separatisten meevechten.

„Poetin, hou op met liegen!” was een van de leuzen van de betogers, evenals: „Handen af van Oekrane!”. +
Zij eisten bestraffing van de „oorlogshitsers”.
Op de spandoeken stonden leuzen als: „Waarvoor sterven onze soldaten?”.
De betogers hadden zowel Russische als Oekraense vlaggen bij zich.

Het protest had de steun van Kremlin-criticus Michail Chodorkovski.
De afgelopen maanden hadden in Moskou vooral voorstanders van het Poetin-beleid betoogd.
pi_144760328
quote:
Putin moet afgestraft worden IMHO
  zondag 21 september 2014 @ 18:01:57 #278
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_144760823
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 17:43 schreef Atak het volgende:

[..]

Putin moet afgestraft worden IMHO
Ja ik ben benieuwd wat ie nu met de oppositie gaat doen, zullen de russen dan wakker worden??
pi_144786388
De terreurbeweging Islamitische Staat roept zijn aanhangers op om de Franse en Amerikaanse bombardementen in het noorden van Irak te vergelden met aanvallen op burgers. "Wat je het beste kunt doen is proberen om elke ongelovige te doden, Fransen, Amerikanen of hun bondgenoten", laat IS weten in een audiobericht.

De organisatie SITE, die activiteiten van terreurgroepen volgt, heeft het bericht van IS-woordvoerder Abu Mohamed al-Adnani opgepikt en geverifieerd.

"Als je niet weet hoe je aan explosieven of munitie moet komen, dan moet je de ongelovige maar apart nemen en zijn hoofd inslaan met een steen, hem doden met een mes, overrijden met je auto, verstikken of vergiftigen", zegt de woordvoerder.

Amerika voert sinds begin augustus luchtaanvallen uit op IS in Irak, Frankrijk heeft vorige week vrijdag de eerste bombardementen uitgevoerd.

(http://nos.nl/artikel/701(...)agen-op-burgers.html)

Die woordvoerder heeft wel een zieke geest :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_144786726
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 13:24 schreef TLC het volgende:
De terreurbeweging Islamitische Staat roept zijn aanhangers op om de Franse en Amerikaanse bombardementen in het noorden van Irak te vergelden met aanvallen op burgers. "Wat je het beste kunt doen is proberen om elke ongelovige te doden, Fransen, Amerikanen of hun bondgenoten", laat IS weten in een audiobericht.

De organisatie SITE, die activiteiten van terreurgroepen volgt, heeft het bericht van IS-woordvoerder Abu Mohamed al-Adnani opgepikt en geverifieerd.

"Als je niet weet hoe je aan explosieven of munitie moet komen, dan moet je de ongelovige maar apart nemen en zijn hoofd inslaan met een steen, hem doden met een mes, overrijden met je auto, verstikken of vergiftigen", zegt de woordvoerder.

Amerika voert sinds begin augustus luchtaanvallen uit op IS in Irak, Frankrijk heeft vorige week vrijdag de eerste bombardementen uitgevoerd.

Wat verwacht je anders?

Overigens niet heel raar dat hij dat zegt. Als je vijand onbereikbaar in de lucht is heb je bijna geen ander manier om alsnog wat druk te zetten.
  maandag 22 september 2014 @ 17:18:05 #281
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_144794225
quote:
'IS versoepelt rookbeleid'

De extremisten van Islamitische Staat (IS) hebben in een deel van Noord-Irak afgezien van een rookverbod. Bewoners in de streek ten zuidwesten van de Koerdische stad Kirkuk meldden volgens de nieuwszender al-Arabiya vandaag dat de jihadisten de verkoop van sigaretten weer toestaan in een kennelijke poging aan populariteit te winnen.

De strijders van IS hebben sinds ze in juni vanuit Syri delen van het westen en noorden van Irak onder de voet liepen, roken en de handel in tabak streng verboden. Grote hoeveelheden rookwaar werden in beslag genomen en vernietigd. De rechtbank van Islamitische Staat vaardigde een 'fatwa' uit tegen de verkoop van sigaretten op straffe van geseling.

Dat het rookverbod nu wat versoepeld wordt zou een poging zijn van IS om de sympathie van de lokale bevolking te winnen nadat de gewelddadige en extremistische acties van de groep de afgelopen weken voornamelijk weerzin en afkeer opwekte.
populistische nep-extremisten :r
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_144797234
Hoe voert Frankrijk aanvallen uit in Irak? Basis in de regio?
pi_144797280
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 18:55 schreef Peunage het volgende:
Hoe voert Frankrijk aanvallen uit in Irak? Basis in de regio?
Ja, vanuit Abu Dhabi.

http://www.aljazeera.com/(...)491993134484569.html

quote:
Since the air strikes earlier on Friday, the aircrafts had returned to the French base in Abu Dhabi in UAE, our correspondent reported.

France has six Rafale fighter jets and just under 1,000 soldiers based in the UAE and could even mobilise an aircraft carrier, the Charles de Gaulle.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_144797361
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 13:24 schreef TLC het volgende:

Handig dat de media hier even gratis en voor niets de boodschap even verder verspreiden. Kan maar zo dat een dwaze IS aanhanger dit dankzij een NOS verneemt en er aan gehoorzaamd. Ben je vermoord door zo iemand mede dankzij de media.
pi_144801578
Wat is het Irakese leger toch een bende mislukkelingen.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  maandag 22 september 2014 @ 21:24:52 #286
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_144803630
Hevige luchtaanvallen ten zuiden van Kirkuk gesignaleerd.
Say what?
pi_144805368
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 20:40 schreef IPA35 het volgende:
Wat is het Irakese leger toch een bende mislukkelingen.
Het verbaast me sowieso al dat de Amerikanen werkelijk dachten er een coherent leger te kunnen opbouwen met zoveel etnisch/religieuze/sektarische verschillen. De huidige coalitie is ook al zeer broos.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
  maandag 22 september 2014 @ 22:06:39 #288
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_144805745
De baardmannen hebben kennelijk een Koerdische cementfabriek in handen gekregen:

Say what?
pi_144805862
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 22:06 schreef UpsideDown het volgende:
De baardmannen hebben kennelijk een Koerdische cementfabriek in handen gekregen:

Bom erop dan.
  maandag 22 september 2014 @ 22:15:38 #290
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_144806189
Het gaat om een fabriek van het Franse Lafarge in Iraaks-Koerdistan, daar zijn er meer van in Irak.
Say what?
pi_144806293
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 22:15 schreef UpsideDown het volgende:
Het gaat om een fabriek van het Franse Lafarge in Iraaks-Koerdistan, daar zijn er meer van in Irak.
Ze zoeken nog wat werkers in elk geval: http://www.lafarge-iraq.c(...)Jobs_And_Internships
pi_144806956
Geruchten gaan (heb van Arabische tv) dat in Algerije een Frans man is opgepakt door ISIS leden.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  maandag 22 september 2014 @ 22:34:12 #293
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_144807008
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 22:33 schreef mrstylo het volgende:
Geruchten gaan (heb van Arabische tv) dat in Algerije een Frans man is opgepakt door ISIS leden.
Zijn ze daar ook al actief?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittanni er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_144807102
quote:
11s.gif Op maandag 22 september 2014 22:34 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Zijn ze daar ook al actief?
Als ze in Den Haag aanhang hebben dan in Algerije ook wel.
pi_144807179
Sky News Arabia is best verfrissend als je Al Jazeera gewend bent :P
  maandag 22 september 2014 @ 22:38:49 #296
421524 SadPanda
pi_144807219
ISIL kills 300 Iraqi troops with chlorine gas: MPs
The Takfiri ISIL militants have killed at least 300 Iraqi soldiers in a chlorine gas attack on an army battalion in the western al-Anabr Province, Iraqi lawmakers say.
http://www.presstv.ir/det(...)ck-kills-300-iraqis/
Anti-Turkije
pi_144808060
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 22:38 schreef SadPanda het volgende:
ISIL kills 300 Iraqi troops with chlorine gas: MPs
The Takfiri ISIL militants have killed at least 300 Iraqi soldiers in a chlorine gas attack on an army battalion in the western al-Anabr Province, Iraqi lawmakers say.
http://www.presstv.ir/det(...)ck-kills-300-iraqis/
Gewoon even 300 man van een officieel leger afmaken met gas, ISIS doet het gewoon. _O_

Het Iraakse leger.. :') :')
  maandag 22 september 2014 @ 23:07:32 #298
426473 .Exe
And Justice for All
pi_144808178
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 22:33 schreef mrstylo het volgende:

http://nos.nl/artikel/701(...)man-in-algerije.html
pi_144808362
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 23:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dit is ISIS niet
Ze eisen dat Frankrijk moet stoppen met het bombarderen van ISIS doelwitten in Irak :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')