Ja daar begrijp ik ook niks van idd.quote:Op zondag 21 september 2014 01:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Tweede vraag: waarom bombardeert Assad niet gewoon dat hele Raqqa de tering in? Voor iemand die op een gruwelijke manier chemische wapens inzet zou dat toch een kleine stap moeten zijn.
De SAA bombardeert Raqqa bijna dagelijks. Echter zet de luchtmacht niet vol in op de stad, want Raqqa is geen frontlijn. Zonder grondtroepen is er niemand die van de bombardementen profiteren kan en heeft het dus niet zo veel zin om te bombarderen. Bombarderen op rebellen nabij Damascus, Aleppo of ten noorden van Hama is belangrijker voor de grondtroepen.quote:Op zondag 21 september 2014 01:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Tweede vraag: waarom bombardeert Assad niet gewoon dat hele Raqqa de tering in? Voor iemand die op een gruwelijke manier chemische wapens inzet zou dat toch een kleine stap moeten zijn.
Assad heeft geen chemische wapens ingezet. Er is geen enkel bewijs dat hij dat heeft gedaan en er zit ook geen enkele logica in. Waarom zou hij dat doen terwijl hij weet dat er dan een risico is op interventie? En dan zouden het volgens de rebellen ook nog burgers zijn die zouden zijn aangevallen en niet de rebellen, daar bereik je helemaal niks mee. De enige die daar voordeel bij zouden hebben zijn de rebellen, om een interventie uit te lokken en Asssad zwart te maken. Er zouden bijna dagelijks chemische aanvallen plaats vinden met helikopters maar daar is geen n video van?quote:Op zondag 21 september 2014 01:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Voor iemand die op een gruwelijke manier chemische wapens inzet zou dat toch een kleine stap moeten zijn.
ach ze maken elkaar af daar, Assad de bevolking en ISIS maakt Assad af , en daaarna maakt ISIS de Ayatollahs afquote:Op zondag 21 september 2014 08:32 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Assad heeft geen chemische wapens ingezet. Er is geen enkel bewijs dat hij dat heeft gedaan en er zit ook geen enkele logica in. Waarom zou hij dat doen terwijl hij weet dat er dan een risico is op interventie? En dan zouden het volgens de rebellen ook nog burgers zijn die zouden zijn aangevallen en niet de rebellen, daar bereik je helemaal niks mee. De enige die daar voordeel bij zouden hebben zijn de rebellen, om een interventie uit te lokken en Asssad zwart te maken. Er zouden bijna dagelijks chemische aanvallen plaats vinden met helikopters maar daar is geen n video van?
'Duitse geheime dienst: Assad onschuldig'
Dat Asshead chemische wapens gebruikt is dubbelop bewezen. Hij gebruikt vaten met chemisch spul en dat laat die van de heli vallen op de wijken die Anti-Assad zijn.quote:Op zondag 21 september 2014 08:32 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Assad heeft geen chemische wapens ingezet. Er is geen enkel bewijs dat hij dat heeft gedaan en er zit ook geen enkele logica in. Waarom zou hij dat doen terwijl hij weet dat er dan een risico is op interventie? En dan zouden het volgens de rebellen ook nog burgers zijn die zouden zijn aangevallen en niet de rebellen, daar bereik je helemaal niks mee. De enige die daar voordeel bij zouden hebben zijn de rebellen, om een interventie uit te lokken en Asssad zwart te maken. Er zouden bijna dagelijks chemische aanvallen plaats vinden met helikopters maar daar is geen n video van?
'Duitse geheime dienst: Assad onschuldig'
Want ze vallen alleen iedereen aan die geen moslim is toch?quote:Op zondag 21 september 2014 09:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ach ze maken elkaar af daar, Assad de bevolking en ISIS maakt Assad af , en daaarna maakt ISIS de Ayatollahs af
Als ik de USA was dan zou ik lekker toe blijven kijken
Alleen ISIS met een stel kernwapens dat moeten we niet hebben , dan gaat alle niet moslimlanden eraan
nou vooral Joden en christenen en dan ook andere moslims als sjieten en koerdenquote:Op zondag 21 september 2014 09:56 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
Want ze vallen alleen iedereen aan die geen moslim is toch?
Nee mij ook niet maar je bracht het op een andere manier vandaar.quote:Op zondag 21 september 2014 10:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou vooral Joden en christenen en dan ook andere moslims als sjieten en koerden
Maar ISIS of HAMAS met een kernwapen dat lijkt me niet erg verstandig
omdat assad baat heeft bij een sterke isisquote:Op zondag 21 september 2014 01:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Post het bewijs maar.quote:Op zondag 21 september 2014 09:55 schreef Atak het volgende:
Dat Asshead chemische wapens gebruikt is dubbelop bewezen. Hij gebruikt handvaten met chemisch spul en dat laat die van de heli vallen op de wijken die Anti-Assad zijn.
Hoe wil je terroristen verslaan zonder collateral damage? Zou het Turkse leger het accepteren als extremisten Turkse steden overnemen?quote:Zelfs als Assad geen chemische wapens heeft gebruikt wat al eigen dubbelop bewezen is, kijk is wat Assad in de steden heeft aangericht ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door SadPanda op 21-09-2014 11:32:02 ]Anti-Turkije
Ja jong, het is daar oorlog en vooral zo'n guerilla-oorlog is smerig, aan beide zijden. Genoeg verhalen dat "rebellen" slachtingen onder burgers aanrichten. Assad beschikt niet over precisiewapens die alleen terroristen raken. Rebellen hebben hun eigen agenda en kunnen iedereen vermoorden die in de weg staat. Die duiken na een slachtpartij weer onder, wijzen naar Assad en zijn niet meer aansprakelijk te stellen omdat ze gewoon niet zijn aan te wijzen. Wie stel je van de rebellen aansprakelijk voor on-Geneefse acties?quote:Op zondag 21 september 2014 09:55 schreef Atak het volgende:
[..]
Zelfs als Assad geen chemische wapens heeft gebruikt wat al eigen dubbelop bewezen is, kijk is wat Assad in de steden heeft aangericht ?
Gejat.. Ze hebben niet eens de moeite genomen de Hebreewse letters rechtsonder weg te halen.quote:
Ach, het blijft de waarheid.quote:Op zondag 21 september 2014 11:51 schreef Toga het volgende:
[..]
Gejat.. Ze hebben niet eens de moeite genomen de Hebreewse letters rechtsonder weg te halen.
[ afbeelding ]
ze zullen het ongetwijfeld dezelfde week nog gaan gebruikenquote:Op zondag 21 september 2014 10:06 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
Nee mij ook niet maar je bracht het op een andere manier vandaar.
ja wil ie dood dan??quote:Op zondag 21 september 2014 10:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
omdat assad baat heeft bij een sterke isis
Kijk hier maar:quote:Op zondag 21 september 2014 15:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kom jij nog met bewijs dat Assad chemische wapens heeft gebruikt?
Geen bewijs dus.quote:Op zondag 21 september 2014 16:24 schreef Atak het volgende:
[..]
Kijk hier maar:
http://searchengineland.com/guide/how-to-use-google-to-search
Het is DE manier om weer vriendjes te worden met het buitenland.quote:
het is behoorlijk ingewikkeld iddquote:Op zondag 21 september 2014 15:05 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
Ik begrijp er niet veel van (volgens mij begrijpt niemand het echt helemaal) maar interesseer me er wel in.
Ik ga dit topic volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |