abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144596725
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 18:21 schreef Weltschmerz het volgende:

De banken? Volgens mij moet de Hema 13% betalen over een enorm bedrag dat is gebruikt om de aankoop van de Hema te financieren. Dat drukt de winst nogal natuurlijk. Een vergelijkbare constructie als met de kinderopvang.
De Hema aangekocht met een gigantische schuldenlast voor?... De Hema. Briljant in al haar eenvoud.
Pure kanker, deze investeerders/hedgefunds/corporate raiders of hoe ze ook mogen heten.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_144608237
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:42 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

De Hema aangekocht met een gigantische schuldenlast voor?... De Hema. Briljant in al haar eenvoud.
Pure kanker, deze investeerders/hedgefunds/corporate raiders of hoe ze ook mogen heten.
Ja, gewoon die schuldenlast bij de dochtermaatschappij parkeren. Toch ergens wel ingenieus als je denkt in het belang van die investeerders.
pi_144609731
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 23:03 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ja, gewoon die schuldenlast bij de dochtermaatschappij parkeren. Toch ergens wel ingenieus als je denkt in het belang van die investeerders.
Het zou niet legaal mogen zijn. De baten stromen omhoog richting de handige financiele knakkers en ze laten het kaalgevreten failliete karkas over, ten koste van de gemeenschap. Parasieten.
De Hema gaat dus binnenkort failliet.
pi_144609754
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 23:36 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Het zou niet legaal mogen zijn. De baten stromen omhoog richting de handige financiele knakkers en ze laten het kaalgevreten failliete karkas over, ten koste van de gemeenschap. Parasieten.
Het is zeker schandalig, maar het mag blijkbaar.
  dinsdag 16 september 2014 @ 23:47:04 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144610158
Kinderkleding koop ik bij de Hema, want (vrijwel allemaal) op 60 graden te wassen.
Hoewel de kinderpyjama's van AH ook O+ en kwalitatief zeer goed zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_144613074
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 16:14 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Voor schrijfwaren gewoon naar de Action. Ik merk niks als het gaat om kwaliteit van prullaria-artikelen. Ja, oké de pennen bij de Hema zijn beter, maar ik koop al in jaren geen pennen meer. Die krijg ik gratis van vrienden en bekenden.
Je bedoelt je leent het en "vergeet" het terug te geven. Ik snap je
Irene is bae <3
pi_144613832
Over een paar jaar is de HEMA niet meer denk ik.

"De Hollandse Eenheids Maatschappij"

;(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_144614587
quote:
9s.gif Op woensdag 17 september 2014 07:54 schreef wolfrolf het volgende:
Over een paar jaar is de HEMA niet meer denk ik.

"De Hollandse Eenheids Maatschappij"

;(
Je vergeet de helft van een woord...

Hollandsche Eenheidsprijzen MAatschappij
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_144614605
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je vergeet de helft van een woord...

Hollandsche Eenheidsprijzen MAatschappij
die van mij is beter
pi_144614615
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:05 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

die van mij is beter
Maar fout.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_144615634
Niets mis met de HEMA. Loop er af en toe graag eens binnen. Wat ik er over het algemeen koop is woonaccessoirespul (vazen, kaarsen en dat soort dingen), of hemdjes. Laatst heb ik er crème gekocht en die is echt fijn. Absolute aanrader is overigens de (naturel) chips. Voor mij de lekkerste en ook nog eens de goedkoopste (50 cent)
pi_144615769
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 23:36 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Of het kaalgevreten karkas wordt weer verkocht, en dan heb je samen met de rente een mooi rendement, terwijl je geen risico hebt gelopen en geen winstbelasting hebt betaald omdat de rente de winst drukte. De in 100 jaar opgebouwde naam wordt in 10 jaar uitgehold door met die naam een product aan te bieden dat die naam niet waard is, daar wordt roofbouw op gepleegd ten bate van de snelle winst, die opgaat aan rente.

Faillissement zou het enige zijn wat hier helpt, wanneer deze roofkapitalisten wegens wanbestuur, het aangaan van onnodige schulden, persoonlijjk aansprakelijk worden gesteld. Maar waarschijnlijk hebben ze zo'n ontzagkwekkend legal team dat het zover niet zal komen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_144616414
quote:
6s.gif Op woensdag 17 september 2014 02:30 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Je bedoelt je leent het en "vergeet" het terug te geven. Ik snap je
Scherp. Ja, dat komt toch wel redelijk vaak voor.
pi_144616513
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar fout.
maar wel beter.
pi_144639993
Hema in het Verenigd Koninkrijk.

http://gb.hemashop.com/en/stores

hier een blogger enthousiast over Hema

[ Bericht 8% gewijzigd door Mylene op 08-02-2015 15:58:15 ]
  woensdag 17 september 2014 @ 22:09:22 #91
434410 Jorelda_Roglovi
Gerrenomeerd astroloog.
pi_144640712
Ik heb de HEMA nooit gesnapt, en ga er ook nooit heen.
Als ik stapels goedkope zwarte sokken wil, koop ik die 1 keer par jaar bij de zeeman.
Nou daar houd het eigenlijk wel op.

Wat heeft de HEMA mij te bieden? Ik gebruik wel eens make-up, die kan ik ook kopen bij de kruidvat die dichterbij zit.
Dat is twee keer per jaar, de HEMA heeft kennelijk ook ander zaken die 'handig' zijn. Als ik een binnenband voor de fiets wil ga ik naar de fietsenmaker en gooi ik hem er zelf in. Rare winkel met spullen die je op een andere plek beter kan krijgen. Kleding; ik ga ergens heen waar ik het kan passen.
Eten? Ik ga ergens heen waar ik alles in 1 keer kan kopen. Etc.
U wekelijkse gratis horoscoop: <br />vind u hier
  woensdag 17 september 2014 @ 22:22:49 #92
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144641558
Ik vind de Zeeman zo'n deprimerende pauperwinkel. Ik kan niks bedenken wat ik daar zou willen kopen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_144641761
Wat een fantasieloze mensen hier _O- kan je het serieus niet bedenken? :P
  woensdag 17 september 2014 @ 22:28:36 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144641810
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:27 schreef Elvi het volgende:
Wat een fantasieloze mensen hier _O- kan je het serieus niet bedenken? :P
Wat bedoel je?
The love you take is equal to the love you make.
pi_144641886
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Dat er best veel mensen zijn die over een winkel zeggen "geen idee wat ik er moet kopen!". Loop eens naar binnen zou ik zeggen. Je kan inderdaad alles bij goedkopere winkels halen maar soms wil je gewoon iets wat er leuker uitziet, lekkerder ruikt, beter werkt, en zonder dat je de hoofdprijs betaalt. Nou dan ga je dus naar de Hema :P
pi_144645978
Ik vind de HEMA juist een fijne winkel met een goede prijs/kwaliteitverhouding. Ik koop er geregeld dingen als hoeslakens, handdoeken, keukengerei, gordijnen, ondergoed, sokken, portemonnees, eten, en tegenwoordig ook allerlei babydingen :P De Action heeft de meeste van die dingen ook wel, maar dan moet je ze eerst zien te vinden (ik heb zelden enige structuur in die winkel kunnen ontdekken, alles lijkt op een volkomen willekeurige plek neer te zijn gesodemieterd), plus dat de meeste dingen bij de Action nogal bedroevend van kwaliteit zijn. HEMA verkoopt echt beduidend beter spul.

quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:22 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind de Zeeman zo'n deprimerende pauperwinkel. Ik kan niks bedenken wat ik daar zou willen kopen.
Misschien een leuke vleeskleurige onderbroek? :9

Maar inderdaad ja, wat een treurnis is de Zeeman. Die schreeuwerige kleuren, dat deprimerende TL-licht, bakken waarin alles door elkaar ligt en je nooit iets kunt vinden, en altijd zo'n schap met uit Estland geïmporteerde shampoo die al jaren niet meer in andere winkels te verkrijgen is :P Brr...

[ Bericht 22% gewijzigd door pussywillow op 18-09-2014 00:06:32 ]
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 18 september 2014 @ 11:30:05 #97
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_144653448
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:42 schreef Mylene het volgende:

Voor de mensen die het niet kennen: http://www.flying-tiger.nl
Als ik op een postcode in Boxmeer zoek voor het dichtstbijzijnde filiaal, stuurt hij me eerst naar Saudi-Arabië, dan naar Oostenrijk en vervolgens naar Turkije ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 18 september 2014 @ 11:44:35 #98
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_144653900
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:22 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben erg te spreken over de pantykousjes van de Zeeman. Verder zou ik het ook niet weten :P.

Bij de Hema kom ik wel graag. Voor basic kledingstukken, kinderondergoed, makeup, verzorgingsartikelen, kadootjes.

Onze Hema is nu ook vernieuwd, maar ik vind het geen enorme verbetering. Het wordt allemaal wat anders gepresenteerd en ook veel verpakkingen zijn nieuw, maar of ze dit meer klanten gaat geven betwijfel ik.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_144657930
Onze Hema is blijkbaar ook vernieuwd. Enige dat ik gemerkt heb is dat ik niks meer kon vinden omdat alles op 'n andere plek ligt :P
Ik kom er wel geregeld, make-up koop ik er vaak, voor m'n kind ook basics, maillots, longsleeves en sokken en zo. Pennen, plakband en gloeilampen O+ . Dat soort dingen.
Action is voor mij totaal geen alternatief voor de Hema, wat een rampzalige zooiwinkel vind ik dat. Ik kom er alleen als ik geen keus heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gwywen op 19-09-2014 07:31:13 ]
pi_144680154
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 10:03 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Of het kaalgevreten karkas wordt weer verkocht, en dan heb je samen met de rente een mooi rendement, terwijl je geen risico hebt gelopen en geen winstbelasting hebt betaald omdat de rente de winst drukte. De in 100 jaar opgebouwde naam wordt in 10 jaar uitgehold door met die naam een product aan te bieden dat die naam niet waard is, daar wordt roofbouw op gepleegd ten bate van de snelle winst, die opgaat aan rente.

Faillissement zou het enige zijn wat hier helpt, wanneer deze roofkapitalisten wegens wanbestuur, het aangaan van onnodige schulden, persoonlijjk aansprakelijk worden gesteld. Maar waarschijnlijk hebben ze zo'n ontzagkwekkend legal team dat het zover niet zal komen.
QFT maar weer...
Maar het zijn untouchables, frustrerend zoals zij alles van waarde naar God helpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')