abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144806903
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 22:20 schreef PluisigNijntje het volgende:
Zijn die volkoren havermoutkoeken gezond An? :D Recept, of waar koop ik die? Klinkt goed :9
http://foodgawker.com/post/2014/09/09/386108/

In plaats van gewone boter gebruik ik ghee of kokosolie. In plaats van suiker gebruik in kokosbloesemsuiker. In plaats van bloem gebruik ik speltbloem of volkoren speltmeel. Met bloem worden ze meer crunchy. Ipv melk doe ik amandelmelk. Ik gooi er ook nog wat vanille extract bij :P
pi_144806948
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 18:23 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mijn broeken zijn tegenwoordig skinny :+. Probleem is ook dat ik twee soorten dingen zoek: jasje/vest/trui, maar ook dingen met korte mouwen van een niet zweterig stofje (bij voorkeur gewoon katoen) die wat formeler zijn dan gewoon een tshirt en waarin je geen zweetplekken ziet. Zoiets lijkt me bijvoorbeeld wel comfortabel en net genoeg voor congressen (allemaal wetenschappers).

[ afbeelding ][ afbeelding ]
(maar dan met iets minder uitbundige kleuren, of iig geen geel). Ik heb zelf wel een getailleerd leren jasje dat daar een beetje op lijkt, maar die draag ik eigenlijk altijd dicht.

Wat voor korte mouwen ding ik leuk zou vinden weet ik niet, ben gewoon nog niets geschikts tegengekomen. Ik doe het niet zo goed met neutrale (aarde)tinten, of met fladderstofjes, wat wel een beetje de mode is. Ik doe het beter met zoiets, maar dat is dan weer niet netjes en zou ik aan het eind van de dag op mn enkels tegenkomen omdat het niet blijft zitten. http://www.claudiastrater(...)7136e95/0/0/0011.jpg.

Steps is wel leuk, maar past niet echt meer bij mn huidige (wat plattere/smallere) figuur. Ik heb niet genoeg vorm meer om alles op te vullen, en het is heel flatterend (lees: verbergt hobbels en bobbels) maar als er niets te verbergen is dan valt het dus gewoon wat rommeliger.
Het eerste setje vind ik super O+
pi_144813854
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 22:32 schreef An24 het volgende:

[..]

http://foodgawker.com/post/2014/09/09/386108/

In plaats van gewone boter gebruik ik ghee of kokosolie. In plaats van suiker gebruik in kokosbloesemsuiker. In plaats van bloem gebruik ik speltbloem of volkoren speltmeel. Met bloem worden ze meer crunchy. Ipv melk doe ik amandelmelk. Ik gooi er ook nog wat vanille extract bij :P
Dus eigenlijk een heel ander recept :P
Is kokosbloemsuiker gezonder dan?

Goedemorgen trouwens :)
Don't go breaking my heart
pi_144814042
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 09:00 schreef KikiD het volgende:

[..]

Dus eigenlijk een heel ander recept :P
Is kokosbloemsuiker gezonder dan?

Goedemorgen trouwens :)
Euh nee, want het is aan jou wat je overneemt. Ik houd dit recept aan en vervang wat ik wil.

Suiker blijft suiker, maar het is minder bewerkt en het heeft een minder grote invloed op je lichaam.
  Vis een optie? dinsdag 23 september 2014 @ 09:28:29 #230
70532 loveli
N
pi_144815481
Kortom: je kan net zo makkelijk gewone suiker gebruiken :+

Ik heb mijn linkerringvinger gekneusd, alleen ik weet niet hoe :')

Gisteraaf super lekker gegeten!

Voorgerecht: Rouleaux - M.R.Y rund, koriander, oud Rotterdam, koriander mayonaise
Hoofd: Bavette - grain fet, zoete aardappel, biet, augurk, sjalotjus
Toetje: Broodpudding - druiven, creme anglaise, tonka roomijs

En dan nog een glaasje wijn bij het voorgerecht en een glaasje wijn bij het dessert *hips*. Echt lekker :9~
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_144815520
Lijstje:
O: volle kwark, kersen.
L: salade, smootie, soepje ofzo
D: Nog geen idee.

Lijkt weinig maar ik eet nogal grote hoeveelheden (ontbijt was 500 gram kwark enzo) en avondeten is beetje afhankelijk wat er in de bonus is.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  Vis een optie? dinsdag 23 september 2014 @ 10:30:46 #233
70532 loveli
N
pi_144815679
Biologisch voer in de bonus :9
crap in = crap out
pi_144815716
Daar maar eens even tussen neuzen :D
pi_144818845
Thanks An, ziet er fijn uit :9
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_144824898
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 10:30 schreef loveli het volgende:
Biologisch voer in de bonus :9
Nog aanraders :D
Worry is a misuse of imagination
pi_144825029
Wordt vandaag toch stuk later thuis dan gepland. En vanmiddag visje met groene asperges en klein beetje aardappelpuree gehad. Nu net zo'n eat natural reep omdat ik ipv half 5 eerder 7 uur pas weg ben helaas, vanavond dus maar iets lichts.
pi_144826101
Ik eet lekker gewokte wilde spinazie met zongedroogde tomaatjes, geitenkaas en beetje pasta. Was zaterdag boodschappen doen bij een AH die vanaf die avond dicht ging voor verbouwing, dus alles in de koeling en diepvries was met 35% korting. Dat was pas fijn boodschappen doen :D
  dinsdag 23 september 2014 @ 21:37:09 #239
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144835490
Het heeft dit jaar nog geen druppel geregend op Kos, wij gaan dit weekend en raad eens? 5 dagen lang regen voorspelt...

Ach, dit is toch al een kutjaar :r

En Cali, ga als lichts maar lekker bloemkool, witlof, kip, witvis, pasta carbonara eten. Lekker licht qua kleur :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_144836165
Hoi! Hoe is het hier?

Zo, Had me toch spierpijn vandaag, vooral in billen.. Dus vandaag maar wat meer eiwit gegeten, hopelijk werkt het.
Lijstje
O 2bth met 4 plakken kip
T banaan
L 4bth kaas en kip
T banaan
D kip kerrie met zilvervliesrijst, flinke kipfilet erin, en zo'n 400 gram groente, kroepoek
T 500 gram kwark met muesli

Ik dacht dat ik veel gegeten had maar als ik terug lees valt t nog best mee.
pi_144836297
Zuurkoolstamppotje gegeten vandaag.. dat was lekker! En lang geleden!

Lijstje:

O: overnight oats van water, havermout, speltvlokken, aardbeien en honing, nectarine
T: wat dadels en noten, banaan
L: pompoensoep met creme fraiche, 2 danoontjes
T: Liga evergreen, kiwi
T: beetje limo tijdens het hardlopen, nog wat amandelen en dadels
S: 10km hardlopen
D: zuurkoolstamppot met stukje worst
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_144837676
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_144838542
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 21:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Het heeft dit jaar nog geen druppel geregend op Kos, wij gaan dit weekend en raad eens? 5 dagen lang regen voorspelt...

Ach, dit is toch al een kutjaar :r

En Cali, ga als lichts maar lekker bloemkool, witlof, kip, witvis, pasta carbonara eten. Lekker licht qua kleur :')
:D say what?
Ik hou er niet van om na half 8 nog heel zwaar te dineren.

Volgens mijn calorienteller had ik met mijn ontbijt alleen al bijna 750 kcal dus ik zat zonder avondeten al ruim op de 1400, met avondeten op ongeveer 1750, ik ben prima tevreden dus :)
pi_144838786
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:24 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:9
The oatmeal O+
  dinsdag 23 september 2014 @ 22:45:28 #246
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144838868
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:40 schreef Californium het volgende:

[..]

:D say what?
Ik hou er niet van om na half 8 nog heel zwaar te dineren.

Volgens mijn calorienteller had ik met mijn ontbijt alleen al bijna 750 kcal dus ik zat zonder avondeten al ruim op de 1400, met avondeten op ongeveer 1750, ik ben prima tevreden dus :)
Dat is netjes ^O^

Sorry maar ik ben zo sarcastisch en chagrijnig. 8)7

en Moblo, waarom op de weegschaal gaan staan als je er "bang" voor bent? Mensch je bent zo ontzettend goed bezig, laat het aub niet afhangen van een gewicht.
Als je dan toch ergens houvast (haha :') ) wil hebben dan doe je echt beter met een meetlint
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_144839062
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat is netjes ^O^

Sorry maar ik ben zo sarcastisch en chagrijnig. 8)7

en Moblo, waarom op de weegschaal gaan staan als je er "bang" voor bent? Mensch je bent zo ontzettend goed bezig, laat het aub niet afhangen van een gewicht.
Als je dan toch ergens houvast (haha :') ) wil hebben dan doe je echt beter met een meetlint
No worries O+ Ik zit in een goede flow! Ben de helft van mijn AD kwijt omdat ze gewoon overbodig en zelfs TE VEEL werden O+. Trots O+. Resultaat: 2 kilo erbij. And I don't care. Because I am starting to O+ me O+.

Goed in je vel zitten is fijn :D
En en daarom ook eens met het weegschaalding, maar ook heel begrijpelijk van moblo stiekem.
  Vis een optie? woensdag 24 september 2014 @ 08:00:58 #248
70532 loveli
N
pi_144844783
Mogge..
crap in = crap out
pi_144845167
Wat fijn Californium! Klinkt alsof je heel erg in de goede richting aan het gaan bent :Y ^O^

Moggûh. c_/
pi_144845306
De weegschaal was weer lief vanmorgen. Eigenlijk zit ik nu wel op een ideaal gewicht, alleen ik heb gewoon geen sterke spieren meer. Ben van plan om deze week samen met een huisgenootje weer even een fitnessabonnement af te sluiten (die liep na de vakantie af). Kan wel eeuwig proberen af te vallen maar uiteindelijk word je daar niet veel strakker van..

Planning voor vandaag:

O: koffie, banaan, kiwi, mandarijn
T: gekookt eitje, thee met honing
L: grote bak kwark met muesli
T: waarschijnlijk een cappuccino
D: restje penne met groentesaus en geraspte 48+kaas
T: misschien een handje nootjes, of een appel.

Edit: Wow! Een jaarabonnement bij de sportschool kost nu maar 105 euro :@ Dat is 8,75 per maand ofzo! Geen reden meer om niet te sporten :9 O+

[ Bericht 12% gewijzigd door PluisigNijntje op 24-09-2014 09:16:25 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')