Zoveel lekkers te maken... CUL? Waar heb je zin in?quote:Op maandag 15 september 2014 14:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke laat ik hier ook weer eens gaan posten, ik ben echt maandenlang supergoed bezig geweest qua eten maar het vakantie-ik eet lekker alles wat ik wil-gedrag is een beetje hardnekkig.
Vandaag:
O: magere yoghurt met allemaal lekkere dingen (vruchtjes, speltvlokken, goji bessen, chia/lijnzaad, havermout, cacao nibs) en een appel en kop thee
T: banaan en babybel kaasje
L: 2 boterhammen met dun plakje ham, 1 sneetje rozijnenbrood
T: nectarine & sneetje rozijnenbrood
D: nog te bedenken: tips? Als toetje iig een mango
S: misschien rust, misschien poweryoga
Zonder het diner kom ik op 1050 kcal ongeveer. Ik sport veel dus als ik 2300 kcal eet blijf ik op gewicht, dus moet wel 1800-2000 eten om op een gezonde manier af te vallen. Dus misschien behalve avondeten ook nog een tussendoortje erbij om een uur of 5/6.
Ik probeer ook mijn eten te verdelen in maximaal 6 eetmomenten per dag, maar daar ben ik niet zo goed in. Ben al een tijdje gewend om elk uur/1,5 uur iets kleins te nemen, al is het maar een cracker of een stuk fruit.
Edit: http://www.ah.nl/allerhan(...)am-met-broccolirijst
Dit ziet er wel top uit voor avondeten. Met broccoli, kip en rijst, de topingredienten toch
Iets makkelijks, gezonds en wel voedzaam. Ben sowieso nog tot 18.00 aan het werk, dan even snel boodschappen doen en koken en thuis nog wat werken.. erg veel drukte deze dagenquote:Op maandag 15 september 2014 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zoveel lekkers te maken... CUL? Waar heb je zin in?
Haha ja hoorquote:Op maandag 15 september 2014 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat zijn inderdaad van die dagen MC
Alweer wat bekomen?
LIjstje hier;
O: kwark, vla, peer, paar druiven
T's: cup a soup kerrie, boterham lever, rauwe groente, beker melk
L: Grote kom tomatencremesoep met ballen, tosti ham/kaas en curry, beker melk
T's: tomaat, appel, peer, paar dropjes, blokje choco
D: Veel geglaceerde wortelen, spruitjes, hele pangius, gebakken aardappelen, augurkje, mosterd, mayo
T: beetje popcorn
Ik denk dat ik het wel kan zien aankomen ja, maar ik denk dat alle doordeweekse dagen de komende paar maanden zo gaan zijnquote:Op maandag 15 september 2014 21:41 schreef An24 het volgende:
Dag luitjes![]()
@ La Tramposa: kan je zulke dagen zien aankomen? Ik heb voor zulke momenten een diepviezer vol liggen. Goed gevulde tomatensaus, verse soep etc. gezond, voedzaam en snel klaar!
Ik ook!quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Benieuwd naar nationale aandikdag?
15 erbij?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:22 schreef the85mc het volgende:
Hoi! Na alle strubbelingen een nieuw contract gekregen, en denk dat ik ga tekenen.
Kan opleidingen doen, 15 vrije dagen erbij, goed pensioen opbouwen en netto er op vooruit gaanklinkt als een goede deal
Ohhh gezellig, een dierentuinquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:41 schreef Ml-etje het volgende:
Nationale aandikdag doelt op mensen die muggen tot olifant maakten en liefst drie olifanten
Vind ik ook, heb er nu 40 straksquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
15 erbij?Allemaggies, ik heb er 25 per jaar, waarvan 5 erbij onderhandeld destijds!
Good busy zeg ik
[..]
Ohhh gezellig, een dierentuin
Funny, bij ons maken ze van die olifanten een mug. Niks aan de hand, gewoon doorlopen...quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:41 schreef Ml-etje het volgende:
Nationale aandikdag doelt op mensen die muggen tot olifant maakten en liefst drie olifanten
Ik heb er niet veel meer (2).quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:19 schreef douche-eendje het volgende:
Luxepaardjes jullie. Kom ik aan met mn 18 dagen.
Als je part-time werkt wel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Veel minder zou ook niet mogen, wettelijk minimum.
18? Werk je part time?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:19 schreef douche-eendje het volgende:
Mag toch niet meer vanaf dit jaar/halverwege volgend jaar? Verplicht 20 dagen opnemen want wettelijk minimum, alleen bovenwettelijk mag worden uitbetaald, zoiets.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:50 schreef Ml-etje het volgende:
40 vakantiedagen
Die zie ik alleen bij vijftigers
28 hier en heb nog 6 weken staan. Maak genoeg overuren om geen vakantie op te nemen dus ik verkies meer salaris of verkoop ze.
Part-time?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:19 schreef douche-eendje het volgende:
Nee, je wettelijke dagen zijn het jaar dat je ze krijgt en het jaar erna geldig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Mag toch niet meer vanaf dit jaar/halverwege volgend jaar? Verplicht 20 dagen opnemen want wettelijk minimum, alleen bovenwettelijk mag worden uitbetaald, zoiets.
Maar dat weet jij beter dan ik.
Als je ze niet kan opmaken en je gaat een keer uitdienst dan moeten ze wel kiezen, opmaken of uitbetalen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:32 schreef Chicolate het volgende:
Ik weet niet eens hoeveel vrije dagen ik heb, alleen dat ik ze toch niet op kan maken of uit kan laten betalen dus wat maakt het ook uit.
Zonder een bedrag/functie en opleiding/werkervaring kan ik daar niks zinnigs over zeggen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:02 schreef the85mc het volgende:
Ik ben ook benieuwdHad eerst 25 dagen en dat is niet zo veel vind ik.
En vorige aanbod was zonder opleidingen, functie lager en 300 netto minder. Dus geloof dat ik aardig onderhandeld heb
Van 25 naar 40!? En salaris erbij?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:02 schreef the85mc het volgende:
Ik ben ook benieuwdHad eerst 25 dagen en dat is niet zo veel vind ik.
En vorige aanbod was zonder opleidingen, functie lager en 300 netto minder. Dus geloof dat ik aardig onderhandeld heb
Haha nee, en HRMer is een man dus denk niet dat dat werktquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Van 25 naar 40!? En salaris erbij?En opleidingen?
Heb je een appeltaart gebakken en puss-in-boots-ogen?
Knap gedaan!
Maar dat is dan naar rato van aanstelling.quote:
Nee, '4x de de overeengekomen arbeidsduur per week'. In mijn geval dus 144quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Part-time?20 was minimum toch dacht ik!
Bwah 40, griebels. Nice wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |