Je hebt mijn huis klaarblijkelijk nog niet gezien.quote:Op maandag 15 september 2014 14:16 schreef Solique het volgende:
Zetten gewoon jou aan het werk voortaan Muha
Dank je lieve schat. Zonder jou had ik het nooit weten te redden.quote:Op maandag 15 september 2014 14:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, het is niet aan je te zien.
Ik kom weinig tot nooit van zolder af, dus die van niemand.quote:Op maandag 15 september 2014 14:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt mijn huis klaarblijkelijk nog niet gezien.
Mja in mijn ogen niet.quote:
Hoe maak jij je kiet dan schoon? Spaar je ook je pies op in flesjes en pakjes zoals Het_Biertje?quote:Op maandag 15 september 2014 14:18 schreef Solique het volgende:
Ik kom weinig tot nooit van zolder af, dus die van niemand.
Jesus die puntige knieenquote:Op maandag 15 september 2014 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
http://ellenhoog.com/esta/
Dat lijf
WC op zolder plaatsen hoeft tegenwoordig niet zo heel moeilijk meer te zijn mag ik hopen.quote:Op maandag 15 september 2014 14:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja in mijn ogen niet.
[..]
Hoe maak jij je kiet dan schoon? Spaar je ook je pies op in flesjes en pakjes zoals Het_Biertje?
Ik ben het geloof ik voor het eerst met je eens (hierover dan)quote:Op maandag 15 september 2014 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat lijf
quote:Op maandag 15 september 2014 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat lijf
Dat zijn de enige momenten dat ik van zolder af kom.quote:Op maandag 15 september 2014 14:20 schreef muhahaha het volgende:
Hoe maak jij je kiet dan schoon? Spaar je ook je pies op in flesjes en pakjes zoals Het_Biertje?
Naast ramen lappen, stoffen en koken.quote:Op maandag 15 september 2014 14:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Stofzuigen moet een olympische sport worden.
Vroeger waren er vreemdere Olympische onderdelen, zoals dichten.quote:Op maandag 15 september 2014 14:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Doe je het graag? Zo ja dan mag je wel bij mij komen stofzuigen hoor. Heb er een bloedhekel aan.quote:Op maandag 15 september 2014 14:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Ruilen voor afwassen?quote:Op maandag 15 september 2014 14:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe je het graag? Zo ja dan mag je wel bij mij komen stofzuigen hoor. Heb er een bloedhekel aan.
Geen tetten man.quote:Op maandag 15 september 2014 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat lijf
Lijkt wel een mannenlichaam.quote:Op maandag 15 september 2014 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat lijf
quote:Op maandag 15 september 2014 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kaneel likes them that way.
quote:
Straw weet.quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kaneel likes them that way.
Dus? :$quote:
Moet ik ook nog doen, maar vooruit, daar heb ik niet zo'n hekel aan.quote:
Ik moet er misschien wel bij zeggen als disclaimer dat ik niet aan Olympisch stofzuigen doe, en dus ook niet zo goed ben. Maar anders vind ik het een goede ruilquote:Op maandag 15 september 2014 14:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen, maar vooruit, daar heb ik niet zo'n hekel aan.
Ach dat zijn details. Niet elk hoekje hoeft brandschoon te zijn.quote:Op maandag 15 september 2014 14:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik moet er misschien wel bij zeggen als disclaimer dat ik niet aan Olympisch stofzuigen doe, en dus ook niet zo goed ben. Maar anders vind ik het een goede ruil
Dat misten wij nu wel door de NSquote:Op maandag 15 september 2014 14:34 schreef aeque het volgende:
Olympisch paaldansen daarintegen.Maar dat zullen jullie nooit te zien krijgen.
Doe je dan bij de mannen of de vrouwen mee?quote:Op maandag 15 september 2014 14:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach dat zijn details. Niet elk hoekje hoeft brandschoon te zijn.
Ik doe ook niet aan Olympisch afwassen, dus dat komt goed uit.
Don't blame me for that...quote:Op maandag 15 september 2014 14:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat misten wij nu wel door de NS
Beter dan dat ze over kaneel lullen dan dat ze over een lul kanelen.quote:Op maandag 15 september 2014 14:33 schreef Royco1 het volgende:
Laat ze maar lullen Kaneel.
Ik deel je mening.
Gister dat paaldansen gezien op RTL7 ?quote:Op maandag 15 september 2014 14:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Dank je Roy. Ik voel me gesterktquote:Op maandag 15 september 2014 14:33 schreef Royco1 het volgende:
Laat ze maar lullen Kaneel.
Ik deel je mening.
Ik ben bij het Nederlands kampioenschap paaldansen geweest met mijn toenmalige vriendin. Zij deed ook aan paaldansen.quote:Op maandag 15 september 2014 14:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij wist het al van de treinen, daarom dat uitstellen onderweg.quote:Op maandag 15 september 2014 14:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jawel, genoeg mogelijkheden onderweg gehad, bij lantaarnpalen enzo.
Duidelijker inderdaadquote:Op maandag 15 september 2014 14:36 schreef El_Thijs het volgende:
Sol, deze is wat duidelijker en zulks
Hoezo? In de vla/yogurt dippen, kaneel erover. Ik zie dan nog wel een hype worden,quote:Op maandag 15 september 2014 14:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter dan dat ze over kaneel lullen dan dat ze over een lul kanelen.
Er zijn mensen die over mijn kaneel lullen.quote:Op maandag 15 september 2014 14:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter dan dat ze over kaneel lullen dan dat ze over een lul kanelen.
hm ik deed altijd wat kaneel over de appelstukjes heenquote:Op maandag 15 september 2014 14:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoezo? In de vla/yogurt dippen, kaneel erover. Ik zie dan nog wel een hype worden,
of bedoelde jij wat anders met kanelen?
Ja, nu je het zegt was het wel wat verdacht.quote:Op maandag 15 september 2014 14:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Hij wist het al van de treinen, daarom dat uitstellen onderweg.
Jij wil vlees en toetje tegelijk dus?quote:Op maandag 15 september 2014 14:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoezo? In de vla/yogurt dippen, kaneel erover. Ik zie dan nog wel een hype worden,
Wat?quote:Op maandag 15 september 2014 14:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij wil vlees en toetje tegelijk dus?
In die auto voor me zaten twee meiden die dachten me bij te kunnen houdenquote:
Krijg gelijk een MIquote:Op maandag 15 september 2014 14:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik zag enkel een opening en ik maakte een poging tot scorenquote:Op maandag 15 september 2014 14:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat?
Ben je sinds kort ook aanhanger van het faxisme?
Het is net als korfbal, gemengd. Vooral het douchen daarna.quote:Op maandag 15 september 2014 14:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Doe je dan bij de mannen of de vrouwen mee?
En er staat mij toch echt iets bij dat jij dat wel even ging demonstreren hoor.
Nee die hadden niet de juiste dikte en af en toe een rare vorm.quote:Op maandag 15 september 2014 14:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jawel, genoeg mogelijkheden onderweg gehad, bij lantaarnpalen enzo.
haha schijnbaar heeft Fax zijn talenten gedeeld met Art en Thijs.quote:Op maandag 15 september 2014 14:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat?
Ben je sinds kort ook aanhanger van het faxisme?
Krijg je eens vrouwen achter je aan, ga je zo snel mogelijk bij ze wegquote:Op maandag 15 september 2014 14:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In die auto voor me zaten twee meiden die dachten me bij te kunnen houden
Nee ik kijk niet naar amateurs.quote:Op maandag 15 september 2014 14:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gister dat paaldansen gezien op RTL7 ?
Die voorwaarden heb je helemaal niet eerder genoemd, dus kan je niet achteraf, nadat volgens jou het aanbod verlopen is, pas erbij verzinnen.quote:Op maandag 15 september 2014 14:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is net als korfbal, gemengd. Vooral het douchen daarna.![]()
Ja maar dat was alleen op die avond een exclusief event. Het aanbod is helaas verlopen.
[..]
Nee die hadden niet de juiste dikte en af en toe een rare vorm.
Ik was mijn handen in onschuld!quote:Op maandag 15 september 2014 14:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha schijnbaar heeft Fax zijn talenten gedeeld met Art en Thijs.
Zo knap waren ze helaas nietquote:Op maandag 15 september 2014 14:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Krijg je eens vrouwen achter je aan, ga je zo snel mogelijk bij ze weg
Hadden we niet net al vastgesteld dat uiterlijk ook niet alles is?quote:Op maandag 15 september 2014 14:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik was mijn handen in onschuld!
[..]
Zo knap waren ze helaas niet
Er is ook nooit naar de voorwaarden gevraagd.quote:Op maandag 15 september 2014 14:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die voorwaarden heb je helemaal niet eerder genoemd, dus kan je niet achteraf, nadat volgens jou het aanbod verlopen is, pas erbij verzinnen.
Helemaal waar, en ik liet wat cruciale informatie weg. De bestuurster rookte in ieder gevalquote:Op maandag 15 september 2014 14:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hadden we niet net al vastgesteld dat uiterlijk ook niet alles is?
Of ze kopieren zijn gedrag als 2 trouwe honden.quote:Op maandag 15 september 2014 14:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha schijnbaar heeft Fax zijn talenten gedeeld met Art en Thijs.
Voorwaarden moeten duidelijk vooraf kenbaar zijn, dus dat is niet onze schuld.quote:Op maandag 15 september 2014 14:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Er is ook nooit naar de voorwaarden gevraagd.
En eer dat wij 3 weer een trein samen delen zijn jullie het toch allang vergeten.
Ja, hij heeft nu een date, dus misschien denken ze ineens dat het toch helpt.quote:Op maandag 15 september 2014 14:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of ze kopieren zijn gedrag als 2 trouwe honden.
Het staat op de interwebz, natuurlijk zijn ze dat niet vergetenquote:Op maandag 15 september 2014 14:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Er is ook nooit naar de voorwaarden gevraagd.
En eer dat wij 3 weer een trein samen delen zijn jullie het toch allang vergeten.
Wehehehquote:Op maandag 15 september 2014 14:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, hij heeft nu een date, dus misschien denken ze ineens dat het toch helpt.
Dan snel door rijden inderdaad.quote:Op maandag 15 september 2014 14:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Helemaal waar, en ik liet wat cruciale informatie weg. De bestuurster rookte in ieder geval
Nooit last vanquote:Op maandag 15 september 2014 14:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Ach, hoe was het gezegde ook alweer:
A dirty mind is a joy forever!
Jaquote:Op maandag 15 september 2014 14:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt op het niveau gelet ipv op wat anders?
Ik doe niet anders dan anders.quote:Op maandag 15 september 2014 14:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of ze kopieren zijn gedrag als 2 trouwe honden.
En ik wens hem alle geluk toe.quote:Op maandag 15 september 2014 14:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, hij heeft nu een date, dus misschien denken ze ineens dat het toch helpt.
Jij hebt altijd plezier jaquote:Op maandag 15 september 2014 14:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Ach, hoe was het gezegde ook alweer:
A dirty mind is a joy forever!
Juist.quote:
Weet ik toghquote:Op maandag 15 september 2014 14:47 schreef Samzz het volgende:
Dirty mind? I've been blessed with one.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |