Jij houdt niet van muziek?quote:Op maandag 15 september 2014 13:47 schreef S15 het volgende:
[..]
Even gegoogled. Niet mijn ding, maar have fun
Oeps, hoe open je een nieuwe?
Nou veel muziek daar is wel een beetje een acquired tastequote:
Dat dus. Maar veel plezier in ieder gevalquote:Op maandag 15 september 2014 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou veel muziek daar is wel een beetje een acquired taste
Als ik zo de line up zie, zie ik vooral een enorm breeeeeeeeeeeeeeeeed aanbod. Je moet zowat alleen van het levenslied houden als je daar niks tussen vindt.quote:Op maandag 15 september 2014 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou veel muziek daar is wel een beetje een acquired taste
Volendam en de Jordaan uitgesloten dus.quote:Op maandag 15 september 2014 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik zo de line up zie, zie ik vooral een enorm breeeeeeeeeeeeeeeeed aanbod. Je moet zowat alleen van het levenslied houden als je daar niks tussen vindt.
Of van gewoon mainstream top 40?quote:Op maandag 15 september 2014 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik zo de line up zie, zie ik vooral een enorm breeeeeeeeeeeeeeeeed aanbod. Je moet zowat alleen van het levenslied houden als je daar niks tussen vindt.
Ja zoietsquote:Op maandag 15 september 2014 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volendam en de Jordaan uitgesloten dus.
Mainstream top 40 is ook al zo breed dat als daar je hart ligt, je niet zozeer van stijlen muziek houdt, maar houdt van wat de meerderheid leuk vindt. Een meeloper dus.quote:Op maandag 15 september 2014 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Of van gewoon mainstream top 40?
Het is vaak wel de afwijkende keus binnen het genre (hoewel het dit jaar enorm mee valt)
Zal je wel vaak kriebel hebbenquote:Op maandag 15 september 2014 13:57 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, ik krijg dan sowieso kriebel van mensen die met één blik een festival met 100+ artiesten afkeuren, of die bands ongehoord als niet leuk bestempelen.
Tenzij je weet dat het een bepaald genre festival is, waar je niet van houdt. Dan hoef je niet alle bands te kennen om te weten dat t waarschijnlijk (want er kan nog steeds iets bijzitten) niet je ding is.quote:Op maandag 15 september 2014 13:57 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, ik krijg dan sowieso kriebel van mensen die met één blik een festival met 100+ artiesten afkeuren, of die bands ongehoord als niet leuk bestempelen.
Je kunt toch ook van de toegankelijke top 40 variant van een bepaalde stroming houden?quote:Op maandag 15 september 2014 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mainstream top 40 is ook al zo breed dat als daar je hart ligt, je niet zozeer van stijlen muziek houdt, maar houdt van wat de meerderheid leuk vindt. Een meeloper dus.
Tjemig! Over oude koeien gesproken.quote:Op maandag 15 september 2014 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoor het (gelukkig) niet heel vaak. De laatste die dat hier deed was Nouk
North Sea Jazzquote:Op maandag 15 september 2014 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tenzij je weet dat het een bepaald genre festival is, waar je niet van houdt. Dan hoef je niet alle bands te kennen om te weten dat t waarschijnlijk (want er kan nog steeds iets bijzitten) niet je ding is.
Jazz festival hoef ik bv niet heen. Maar ook daar zullen best optredens tussen zitten die ik pruimen kan.
Ja nee ok. Maar dat is dit niet. Dit is een beetje roepen dat je niet naar Lowlands wil, want kutmuziek.quote:Op maandag 15 september 2014 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tenzij je weet dat het een bepaald genre festival is, waar je niet van houdt. Dan hoef je niet alle bands te kennen om te weten dat t waarschijnlijk (want er kan nog steeds iets bijzitten) niet je ding is.
Jazz festival hoef ik bv niet heen. Maar ook daar zullen best optredens tussen zitten die ik pruimen kan.
Tijdje terug eens gezocht, maar die is al een paar jaar niet op FOK! (zelfs niet in OUD)quote:Op maandag 15 september 2014 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tjemig! Over oude koeien gesproken.
Is die ooit nog eens gespot?
top 40 is lang niet alleen maar toegankelijke muziek.quote:Op maandag 15 september 2014 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je kunt toch ook van de toegankelijke top 40 variant van een bepaalde stroming houden?
Mwa. je kan ook gewoonweg van makkelijk in t gehoor liggende deuntjes houden. Ben je niet perse een meeloper, tenzij je t ALLEEN MAAR luistert omdat anderen er naar luisteren, terwijl je er eigenlijk geen bal aan vindt.quote:Op maandag 15 september 2014 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mainstream top 40 is ook al zo breed dat als daar je hart ligt, je niet zozeer van stijlen muziek houdt, maar houdt van wat de meerderheid leuk vindt. Een meeloper dus.
Ditquote:Op maandag 15 september 2014 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa. je kan ook gewoonweg van makkelijk in t gehoor liggende deuntjes houden. Ben je niet perse een meeloper, tenzij je t ALLEEN MAAR luistert omdat anderen er naar luisteren, terwijl je er eigenlijk geen bal aan vindt.
Dat hoeft toch niet perse? Kan toch ook gewoon echt je smaak zijn. Ongeacht dat vele anderen dat ook hebben?quote:Op maandag 15 september 2014 13:58 schreef stbabylon het volgende:
Dan hou je dus niet zozeer van stijlen muziek, maar wil je gewoon wat achtergrondgeluid. Dat kan, maar dat vind ik maar saaiquote:Op maandag 15 september 2014 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa. je kan ook gewoonweg van makkelijk in t gehoor liggende deuntjes houden. Ben je niet perse een meeloper, tenzij je t ALLEEN MAAR luistert omdat anderen er naar luisteren, terwijl je er eigenlijk geen bal aan vindt.
Door de kankerverwekkende stoffen.quote:Op maandag 15 september 2014 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom schuimt cola light altijd zo veel meer dan cola?
Misschien leest ze mee!quote:Op maandag 15 september 2014 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tijdje terug eens gezocht, maar die is al een paar jaar niet op FOK! (zelfs niet in OUD)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In gewone cola kan het binden met suiker.quote:Op maandag 15 september 2014 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
Omdat iets makkelijk weg luistert is het nog geen achtergrondgeluidquote:Op maandag 15 september 2014 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
maar wil je gewoon wat achtergrondgeluid
Welke kankerverwekkende stoffen?quote:Op maandag 15 september 2014 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Door de kankerverwekkende stoffen.
Nogmaals, dat is niet wat de top 40 defineert, makkelijk weg te luisteren muziek.quote:Op maandag 15 september 2014 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Omdat iets makkelijk weg luistert is het nog geen achtergrondgeluid
quote:Op maandag 15 september 2014 14:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien leest ze mee!Wat is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumquote:Op maandag 15 september 2014 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Door de kankerverwekkende stoffen.
Naja, je word er in ieder geval niet dik van
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Maar saai staat niet gelijk aan meeloperquote:Op maandag 15 september 2014 14:02 schreef stbabylon het volgende:
Dan hou je dus niet zozeer van stijlen muziek, maar wil je gewoon wat achtergrondgeluid. Dat kan, maar dat vind ik maar saai
Bitch please! Jij hebt alleen maar Ceedees van Imca marina en Beyonce. Wat weet jij nou van muziek!quote:Op maandag 15 september 2014 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Misschien leest ze mee!God man, was dat gezicht helemaal vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee, het onderstreept iig nog maar eens dat light kut isquote:Op maandag 15 september 2014 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb niet neegekregen over welk festival t ging.quote:Op maandag 15 september 2014 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja nee ok. Maar dat is dit niet. Dit is een beetje roepen dat je niet naar Lowlands wil, want kutmuziek.
Zo opeens! Misschien een kloon? Of misschien is ze dood!quote:Op maandag 15 september 2014 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tijdje terug eens gezocht, maar die is al een paar jaar niet op FOK! (zelfs niet in OUD)
DT! Het is met DT!!quote:Op maandag 15 september 2014 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
God man, was dat gezicht helemaal vergeten
Omdat eng en chemisch.quote:Op maandag 15 september 2014 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
Prima, van cola light word je tenminste niet dik en van kanker meestal ook nietquote:
Of je stijlen zijn heel diversquote:Op maandag 15 september 2014 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan hou je dus niet zozeer van stijlen muziek, maar wil je gewoon wat achtergrondgeluid. Dat kan, maar dat vind ik maar saai
Weet ik veel, daar loopt iedereen altijd over te gillen.quote:Op maandag 15 september 2014 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welke kankerverwekkende stoffen?
Nee, dat dan weer niet.quote:Op maandag 15 september 2014 14:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo opeens! Misschien een kloon? Of misschien is ze dood!
[ afbeelding ]
[..]
Misschien leest ze mee!hey die ken ik zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Aspartaan. Of de buitenkant van stimorol. Of paardenbloem. Of wat deze maand weer kanker verwekt.quote:Op maandag 15 september 2014 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welke kankerverwekkende stoffen?
Jij bent hier nog niet geweestquote:Op maandag 15 september 2014 14:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Niet waar! Ik begon over buiten lunchen.
Die young and leave a pretty corpse!quote:Op maandag 15 september 2014 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat is dit?
[..]
Jum
Naja, je word er in ieder geval niet dik van
Artic is hier nog af en toe in het weekend. PeuRac volgens mij nog wel eens in de RelatieSCquote:Op maandag 15 september 2014 14:08 schreef Godtje het volgende:
Mensen die tegelijk met nouk84 posten en die we ook kwijt zijn!
LE
Tegan
Kluts
PeuRac
ArTiC
L-E is vandaag jarig.quote:Op maandag 15 september 2014 14:08 schreef Godtje het volgende:
LE
Tegan
Kluts
PeuRac
ArTiC
Van light krijg je geen kankerquote:Op maandag 15 september 2014 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Prima, van cola light word je tenminste niet dik en van kanker meestal ook niet
Ik ook niet, maar ik weet zeker dat veel nummers die ik tof vind, daar in staan.quote:Op maandag 15 september 2014 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of je stijlen zijn heel divers
Ik hou van best wel flink heel veel verschillende muziek.
Maar top40 volg ik al jaren niet meer.
De laatste heeft zich gelukkig alweer een tijdje niet laten zien.quote:Op maandag 15 september 2014 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Artic is hier nog af en toe in het weekend. PeuRac volgens mij nog wel eens in de RelatieSC
ArtiC was hier laatst toch?quote:Op maandag 15 september 2014 14:08 schreef Godtje het volgende:
LE
Tegan
Kluts
PeuRac
ArTiC
Die laatste twee zijn volgens mij in de vrouwen-met-complexen-sc's gaan posten.quote:Op maandag 15 september 2014 14:08 schreef Godtje het volgende:
LE
Tegan
Kluts
PeuRac
ArTiC
Meeloper!!!quote:Op maandag 15 september 2014 14:09 schreef stbabylon het volgende:
maar ik weet zeker dat veel nummers die ik tof vind, daar in staan.
Ze waren okequote:Op maandag 15 september 2014 14:08 schreef Godtje het volgende:
LE
Tegan
Kluts
PeuRac
ArTiC
ComplicateSC?quote:Op maandag 15 september 2014 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die laatste twee zijn volgens mij in de vrouwen-met-complexen-sc's gaan posten.
De singles tijdquote:Op maandag 15 september 2014 14:08 schreef Godtje het volgende:
LE
Tegan
Kluts
PeuRac
ArTiC
Is wel makkelijker white nightenquote:Op maandag 15 september 2014 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat jij wilquote:Op maandag 15 september 2014 14:10 schreef stbabylon het volgende:
Nee nee, andersom, ik ben een leider
In de hoop dat ze met ze willen neuken. Terwijl het veelal vrouwen zijn waar je je hond nog van afschopt.quote:Op maandag 15 september 2014 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Is wel makkelijker white nighten
Spazza?quote:Op maandag 15 september 2014 14:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik wacht nog steeds op m'n lamp en klok van Spazza
Silent night ook?quote:Op maandag 15 september 2014 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Is wel makkelijker white nighten
Aspartaam, samen met genetische modificatie mijn favoriete onderwerpen om simpele huismoedertjes te ziekenquote:Op maandag 15 september 2014 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aspartaan. Of de buitenkant van stimorol. Of paardenbloem. Of wat deze maand weer kanker verwekt.
Beyonce.... *ril*quote:Op maandag 15 september 2014 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bitch please! Jij hebt alleen maar Ceedees van Imca marina en Beyonce. Wat weet jij nou van muziek!
Ettervoegenquote:Op maandag 15 september 2014 14:08 schreef Cue_ het volgende:
Tienermeisje jankt na 3 kutpiercings
Mooi geschreven
Witte gij wa zunne tumor weegt?!quote:Op maandag 15 september 2014 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Prima, van cola light word je tenminste niet dik en van kanker meestal ook niet
Opgevroten.quote:Op maandag 15 september 2014 14:08 schreef Godtje het volgende:
LE
Tegan
Kluts
PeuRac
ArTiC
Bij mij denk ik nietquote:Op maandag 15 september 2014 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik weet zeker dat veel nummers die ik tof vind, daar in staan.
Als ze niet zo groot in doorsnee zijn vind ik het prima want dan word ik wel dunnerquote:
Ons expert aan de hand van die smerige docu's op sbs 6quote:
Denk het wel hoor. Misschien niet absolute favs, maar toch.quote:Op maandag 15 september 2014 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij denk ik niet
Ben wel eens benieuwd eigenlijkZo eens kijken
Of TLC! Leuke reality tumor show!quote:Op maandag 15 september 2014 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ons expert aan de hand van die smerige docu's op sbs 6![]()
Je kunt ook een lintworm nemen.quote:Op maandag 15 september 2014 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als ze niet zo groot in doorsnee zijn vind ik het prima want dan word ik wel dunner
O, ik dacht dat het over kinderen gingquote:Op maandag 15 september 2014 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ons expert aan de hand van die smerige docu's op sbs 6![]()
O, ik dacht dat het iemand anders wasquote:Op maandag 15 september 2014 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die linker is Nouk84, uit Krabbekut
Ja maar waar vind je die hequote:Op maandag 15 september 2014 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt ook een lintworm nemen.
Echt? Ik dacht dat die knap wasquote:Op maandag 15 september 2014 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die linker is Nouk84, uit Krabbekut
Met kluts gaat het primaquote:Op maandag 15 september 2014 14:14 schreef stbabylon het volgende:
Kluts heeft een leven zonder ons, maar Miss_B spreekt haar nog wel volgens mij.
Krengquote:Op maandag 15 september 2014 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat die knap was
quote:Op maandag 15 september 2014 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het over kinderen ging
quote:Op maandag 15 september 2014 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Neuh, had wel flinke jetsers.quote:Op maandag 15 september 2014 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Denken er wel meerquote:Op maandag 15 september 2014 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Was dat maar genoeg in het levenquote:
Uit met dr vriend toch?quote:Op maandag 15 september 2014 14:14 schreef stbabylon het volgende:
Kluts heeft een leven zonder ons, maar Miss_B spreekt haar nog wel volgens mij.
Echt niet! Jij bent veel leuker!quote:
Nope, dat dan weer niet.quote:Op maandag 15 september 2014 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Was dat maar genoeg in het leven
Liever kwijt dan rijk ook die randfigurenquote:Op maandag 15 september 2014 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eens.quote:Op maandag 15 september 2014 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt niet! Jij bent veel leuker!
quote:Op maandag 15 september 2014 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt niet! Jij bent veel leuker!
Fijnquote:
quote:
Ben blij dat je het dit keer van me hebt overgenomenquote:Op maandag 15 september 2014 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik haal iedereen door elkaar.
Ja, tenzij het een logische stap is om na samenwonen uit elkaar te gaan wonen.quote:
*proest*quote:Op maandag 15 september 2014 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, tenzij het een logische stap is om na samenwonen uit elkaar te gaan wonen.
HH?quote:Op maandag 15 september 2014 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, en HH staat toch op die foto?
quote:Op maandag 15 september 2014 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Newbie.quote:
Aids! Stom toevallig dat ik serieus voor het eerst in 4 maanden op de FP twee berichten lees.quote:Op maandag 15 september 2014 14:08 schreef Cue_ het volgende:
Tienermeisje jankt na 3 kutpiercings
Mooi geschreven
Nouja doen sommigen ookquote:Op maandag 15 september 2014 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat lijkt me een verdomd logische stap eigenlijk, vreemd dat niet meer mensen dat doen.quote:Op maandag 15 september 2014 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lang leve Facebook. Ongevraagd blijf je van zulke trivialiteiten en ander kleinschalig burgerleed op de hoogte.quote:Op maandag 15 september 2014 14:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja doen sommigen ookMAar dat wist ik niet, is nieuw voor mij
Dat is die rechter? Komt me wel bekend voor, maar HH zegt me zo niks. Links is Noukquote:Op maandag 15 september 2014 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom ben jij een eeuwige vrijgezel, toch?quote:Op maandag 15 september 2014 14:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat lijkt me een verdomd logische stap eigenlijk, vreemd dat niet meer mensen dat doen.
Nee, zeker niet.quote:
Ik dacht dat links Skaai (sp?) was.quote:Op maandag 15 september 2014 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is die rechter? Komt me wel bekend voor, maar HH zegt me zo niks. Links is Nouk
Heksehielquote:Op maandag 15 september 2014 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is die rechter? Komt me wel bekend voor, maar HH zegt me zo niks. Links is Nouk
Muahahahahaha.quote:Op maandag 15 september 2014 14:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat jij de newbie was maar je hebt je 2 jaar eerder aangemeld. Damn it
Zou dat het zijn?quote:Op maandag 15 september 2014 14:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom ben jij een eeuwige vrijgezel, toch?
Aah allemaal via FB dus. Dat zouden dan mensen zijn die ik er al snel weer afschopquote:Op maandag 15 september 2014 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lang leve Facebook. Ongevraagd blijf je van zulke trivialiteiten en ander kleinschalig burgerleed op de hoogte.
quote:Op maandag 15 september 2014 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lang leve Facebook. Ongevraagd blijf je van zulke trivialiteiten en ander kleinschalig burgerleed op de hoogte.
Q heeft zijn facebook dicht gezet. De lul.quote:Op maandag 15 september 2014 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heksje, hoe is het eigenlijk met haar?quote:Op maandag 15 september 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heksehiel
Of zegt dat nog steeds niets
Ik dacht ook dat het Skaai was en dat ze weer dik was gewordenquote:Op maandag 15 september 2014 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat links Skaai (sp?) was.
Meestal schoppen ze mij erafquote:Op maandag 15 september 2014 14:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah allemaal via FB dus. Dat zouden dan mensen zijn die ik er al snel weer afschop
Ik zou het bij god niet weten joh. Ik heb niemand op facebook ervanquote:Op maandag 15 september 2014 14:30 schreef Belsezar het volgende:
Heksje, hoe is het eigenlijk met haar?
Die luxe kan ik mij niet veroorloven, wil ik een sociaal wenselijk aantal vrienden hebben.quote:Op maandag 15 september 2014 14:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah allemaal via FB dus. Dat zouden dan mensen zijn die ik er al snel weer afschop
Heb HH ontmoet op LL, Kluts niet. Vandaarquote:Op maandag 15 september 2014 14:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zou het bij god niet weten joh. Ik heb niemand op facebook ervan
Ging sowieso niet echt met haar om
Die foto die ik poste? Komt uit Nouk haar fobo en ze is de linker met die plofkopquote:Op maandag 15 september 2014 14:30 schreef CherryLips het volgende:
Dan had ik het toch goed en halen jullie gewoon mensen door elkaar.
Aanstellerquote:Op maandag 15 september 2014 14:31 schreef AirwiN het volgende:
Die luxe kan ik mij niet veroorloven, wil ik een sociaal wenselijk aantal vrienden hebben.
Ja maar jullie begonnen over Kluts terwijl HH op de foto staat.quote:Op maandag 15 september 2014 14:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die foto die ik poste? Komt uit Nouk haar fobo en ze is de linker met die plofkop
Die rooie.
Die ander kende ik niet
We bespreken wel meer onderwerpen dan die enkele fotoquote:Op maandag 15 september 2014 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar jullie begonnen over Kluts terwijl HH op de foto staat.
Echt alles gaat hier door elkaar heen.quote:Op maandag 15 september 2014 14:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We bespreken wel meer onderwerpen dan die enkele foto
Gewoon FB verwijderen. Dan kan niemand je wat maken jongen! Snapchat, instagram! #Yolo #InstaFun #Selfie #Friendsquote:Op maandag 15 september 2014 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die luxe kan ik mij niet veroorloven, wil ik een sociaal wenselijk aantal vrienden hebben.
Ben je toch wel gewend hier?quote:Op maandag 15 september 2014 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Echt alles gaat hier door elkaar heen.
Kluts stond ook in mijn lijstje. Niet op de foto! Keep Calm! Hou je broek aan! #Relax #ChillPil #Klutsquote:Op maandag 15 september 2014 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar jullie begonnen over Kluts terwijl HH op de foto staat.
Q heeft heel FOK! op FBquote:Op maandag 15 september 2014 14:32 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb nog maar een paar mensen op FB van singles, Bengeltje en haar hubbie, Kluts, Q en nog een paar
De score is 7 van de 40.quote:Op maandag 15 september 2014 14:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Denk het wel hoor. Misschien niet absolute favs, maar toch.
O, ik rits hem wel weer dicht.quote:Op maandag 15 september 2014 14:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kluts stond ook in mijn lijstje. Niet op de foto! Keep Calm! Hou je broek aan! #Relax #ChillPil #Kluts
quote:Op maandag 15 september 2014 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Jezus als jullie al zo gemeen tegen haar zijn, ben ik blij dat ik geen duidelijke foto's meer in mijn FB heb
Kom je hier te weinigquote:Op maandag 15 september 2014 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik hou van orde en regelmaat
Nee, eigenlijk niet.
Q-san moet toch watquote:
O, ik had het over het fotoboek van Fokquote:Op maandag 15 september 2014 14:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Van je (facebook-)vrienden moet je het hebben inderdaad.
Niemand is hier knap.quote:
In mijn herinnering was Nouk ook knapper.quote:Op maandag 15 september 2014 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Jezus als jullie al zo gemeen tegen haar zijn, ben ik blij dat ik geen duidelijke foto's meer in mijn FB heb
Volgens mij was het beetje jojo-effectquote:Op maandag 15 september 2014 14:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
In mijn herinnering was Nouk ook knapper.
Dus ik vroeg me al af waarom je deze lelijke foto's in je Fobo zou zetten
Je woont in Eindhoven. Eigenlijk ben je niet in het land.quote:Op maandag 15 september 2014 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De score is 7 van de 40.
Ik moet echt t land uit
Misschien had ze dan een foto moeten plaatsen van de andere Jo?quote:Op maandag 15 september 2014 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij was het beetje jojo-effect
weer?quote:Op maandag 15 september 2014 14:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het Skaai was en dat ze weer dik was geworden
Of ze wil gewoon realistisch overkomen, omdat het anders miss tegenvalt?quote:Op maandag 15 september 2014 14:36 schreef Godtje het volgende:
Misschien had ze dan een foto moeten plaatsen van de andere Jo?
quote:Op maandag 15 september 2014 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zal het barb vertellenquote:
Die was toch slank/dik/slank? Of misschien ook niet, weet ik hetquote:
Jazeker wel, dacht dat die er anders uit zag, maar dan moet ik thuis even in de privémapjes kijkenquote:Op maandag 15 september 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heksehiel
Of zegt dat nog steeds niets
Nee joh, die is wel lekker (was?)quote:Op maandag 15 september 2014 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat links Skaai (sp?) was.
Doe maarquote:
Dr leukste kant was dat ze Baby zo kon irriteren. Wat dat betreft mis ik haar.quote:Op maandag 15 september 2014 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of ze wil gewoon realistisch overkomen, omdat het anders miss tegenvalt?
Lolquote:Op maandag 15 september 2014 14:37 schreef stbabylon het volgende:
Jazeker wel, dacht dat die er anders uit zag, maar dan moet ik thuis even in de privémapjes kijken
Ikke drie, en de derde is de enige die hier niet post vandaag omdat hij in Japan zit.quote:Op maandag 15 september 2014 14:32 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb nog maar een paar mensen op FB van singles, Bengeltje en haar hubbie, Kluts, Q en nog een paar
Tnx hequote:Op maandag 15 september 2014 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, ik had het over het fotoboek van Fok
Maar op Air na wil niemand vriendjes met me zijn, dus dat scheelt.
Ik denk dat iedereen hier elkaar van gezicht kent. Tenminste mensen die geen newbie zijn.quote:Op maandag 15 september 2014 14:37 schreef Elvi het volgende:
De foto's van een ander beoordelen maar dan zelf geen foto's van je hoofd in het fobo hebben. Beetje jammer weer.
Daar kom ik ook ongeveer op.quote:Op maandag 15 september 2014 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De score is 7 van de 40.
Ik moet echt t land uit
Ze kon er wel meer irriterenquote:Op maandag 15 september 2014 14:38 schreef Godtje het volgende:
Dr leukste kant was dat ze Baby zo kon irriteren. Wat dat betreft mis ik haar.
Een tegengeluid is ver te zoeken
Ahum Kuch!quote:Op maandag 15 september 2014 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, ik had het over het fotoboek van Fok
Maar op Air na wil niemand vriendjes met me zijn, dus dat scheelt.
Je kunt je hoofd/uitstraling/blik toch niet jojo-en?quote:Op maandag 15 september 2014 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij was het beetje jojo-effect
Ja ik ben niet gek met die kutwijven hierquote:Op maandag 15 september 2014 14:37 schreef Elvi het volgende:
De foto's van een ander beoordelen maar dan zelf geen foto's van je hoofd in het fobo hebben. Beetje jammer weer.
bloedquote:Op maandag 15 september 2014 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dr leukste kant was dat ze Baby zo kon irriteren. Wat dat betreft mis ik haar.
Een tegengeluid is ver te zoeken
Da's toch meestal zo?quote:Op maandag 15 september 2014 14:37 schreef Elvi het volgende:
Mooi!quote:
Aan je hoofd kan je best wat doen. Sowieso kan iemand enorm anders overkomen ook qua uitstraling met 2 of geen onderkinnen bv.quote:Op maandag 15 september 2014 14:39 schreef rhubarbje het volgende:
Je kunt je hoofd/uitstraling/blik toch niet jojo-en?
quote:Op maandag 15 september 2014 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ikke drie, en de derde is de enige die hier niet post vandaag omdat hij in Japan zit.
Ik vind dat iemand die dik is ook heel knap kan zijn. Je hoofd heeft het of niet zeg maarquote:Op maandag 15 september 2014 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aan je hoofd kan je best wat doen. Sowieso kan iemand enorm anders overkomen ook qua uitstraling met 2 of geen onderkinnen bv.
Vind daar wel verschil tussen zitten.
Want dan is het 'niet eerlijk'?quote:Op maandag 15 september 2014 14:37 schreef Elvi het volgende:
Ik zeg ook niet dat je niet knap kan zijn dan. Enkel dat het wel verschil uit kan maken. Ondanks dat je opzich hetzelfde hoofd / ogen hebt.quote:Op maandag 15 september 2014 14:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind dat iemand die dik is ook heel knap kan zijn. Je hoofd heeft het of niet zeg maar
en Miss_B en Barbquote:Op maandag 15 september 2014 14:42 schreef CherryLips het volgende:
En Angel.
Jezus.
Ik ga even wat eten hoor.
Eerst je FB even checken, dan pas postenquote:Op maandag 15 september 2014 14:42 schreef CherryLips het volgende:
En Angel.
Jezus.
Ik ben echt geen newbie meer volgens mij, maar ik ken echt ook niet iedereen van gezicht.quote:Op maandag 15 september 2014 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen hier elkaar van gezicht kent. Tenminste mensen die geen newbie zijn.
Nee, je bent onzekerquote:Op maandag 15 september 2014 14:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ik ben niet gek met die kutwijven hier![]()
De meesten heb je op FB of heb je hier/daar wel eens voorbij zien komen denk ik zo.quote:Op maandag 15 september 2014 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben echt geen newbie meer volgens mij, maar ik ken echt ook niet iedereen van gezicht.
quote:Op maandag 15 september 2014 14:42 schreef CherryLips het volgende:
En Angel.
Jezus.
Nopequote:Op maandag 15 september 2014 14:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De meesten heb je op FB of heb je hier/daar wel eens voorbij zien komen denk ik zo.
Van wie niet dan?quote:Op maandag 15 september 2014 14:45 schreef Ang3l het volgende:
Nope
Of ik leg de link niet.
Maar ik kan echt bij velen me niet goed voorstellen hoe ze er uit zien.
quote:
Nou ikw eet dan weer bv Tirza en dan ben ik totaal vergeten welke user er ook alweer bijhoort. En Tracey. En nog een paar heren.quote:
Die komen hier zelden tot nooit meerquote:Op maandag 15 september 2014 14:46 schreef Ang3l het volgende:
Nou ikw eet dan weer bv Tirza en dan ben ik totaal vergeten welke user er ook alweer bijhoort. En Tracey. En nog een paar heren.
Klopt, een paar weekjes.quote:Op maandag 15 september 2014 14:41 schreef Cue_ het volgende:
Bels.. jij had toch een tijdje met Nouk? Of herinner ik me dat verkeerd?
Je bent angstvallig stil geworden
Ik vind het echt wel mee vallen hoe erg dat veranderdquote:Op maandag 15 september 2014 14:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je niet knap kan zijn dan. Enkel dat het wel verschil uit kan maken. Ondanks dat je opzich hetzelfde hoofd / ogen hebt.
Nee hoor, ik probeer alleen nog iets van privacy te bewaren vooral tov lurkersquote:
quote:Op maandag 15 september 2014 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik probeer alleen nog iets van privacy te bewaren vooral tov lurkers
Ik denk dat de meeste mensen hier wel weten hoe ik er uit zie
Ik heb geen idee hoe jij eruit zietquote:Op maandag 15 september 2014 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou dat komt omdat ik de echte namen dus in m'n FB tijdlijn voorbij zie komen. Maar ik weet bij god niet meer welke users het zijn. En van bv Godtje of Rhu of zo heb ik totaal geen die ehoe ze er uit zien.quote:Op maandag 15 september 2014 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die komen hier zelden tot nooit meer
En je noemt zelfs de echte namen op, dus zo vergeten ben je ze niet
Nee nee, je ziet het verkeerd. Ik zie jou op FB niet als FOK!kerquote:Op maandag 15 september 2014 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Don;t don;t don;t doooon't don;'t you... forget about me!
Nee, gewoon ontzettend onaardig.quote:Op maandag 15 september 2014 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Want dan is het 'niet eerlijk'?
Jij bent met iedereen vriendjes geloof ikquote:Op maandag 15 september 2014 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Don;t don;t don;t doooon't don;'t you... forget about me!
Ik ook niet van jouquote:Op maandag 15 september 2014 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe jij eruit ziet
Niet met mijquote:Op maandag 15 september 2014 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij bent met iedereen vriendjes geloof ik
TRacey is Lotusssquote:Op maandag 15 september 2014 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ikw eet dan weer bv Tirza en dan ben ik totaal vergeten welke user er ook alweer bijhoort. En Tracey. En nog een paar heren.
Dan let je niet genoeg op in dit topic. Hoe vaak hij wel geen foto's / filmpjes van zichzelf plaatstquote:
quote:Op maandag 15 september 2014 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee nee, je ziet het verkeerd. Ik zie jou op FB niet als FOK!ker
Alleen aan de hand van hoe je jezelf omschrijftquote:Op maandag 15 september 2014 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik let inderdaad vaak niet echt opquote:Op maandag 15 september 2014 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan let je niet genoeg op in dit topic. Hoe vaak hij wel geen foto's / filmpjes van zichzelf plaatst
Nee roar, maar tochquote:Op maandag 15 september 2014 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat terwijl we elkaar nog nooit IRL hebben ontmoet!
Ik heb echt geen idee meerquote:Op maandag 15 september 2014 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij bent met iedereen vriendjes geloof ik
Volgens mij zeg ik niet zo vaak iets behalve 'ik zie er weer goed uit vandaag'quote:Op maandag 15 september 2014 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen aan de hand van hoe je jezelf omschrijft
ohquote:Op maandag 15 september 2014 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, heb jou ooit (iets van 4 jaar terug ofzo) een foto van mij per DM gestuurd
Ooooooo! Nou dat had ik dus never nooit meer gewetenquote:
Jij bent toch ook nooit op een stairway meet geweest? Of wel?quote:Op maandag 15 september 2014 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat terwijl we elkaar nog nooit IRL hebben ontmoet!
+1quote:Op maandag 15 september 2014 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen aan de hand van hoe je jezelf omschrijft
In de loop der tijd heb je wel wat gezegd over lichaamsbouw, borstgrootte. Dus mijn beeld is inderdaad nogal incompleet.quote:Op maandag 15 september 2014 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik niet zo vaak iets behalve 'ik zie er weer goed uit vandaag'
Zelfs bij mij?!?!quote:Op maandag 15 september 2014 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee meer
Ik ben de draad kwijt!
Ik zeg al, de link username en echte (FB) nama vervaagt bij mij soms/vaak.
Nee nooit. Vandaar dat ik het statement ook niet vond opgaan dat iedereen hier inmiddels wel weet hoe iedereen er uit ziet, tenzij newbie. Of ik ben gewoon die ene uitzondering.quote:Op maandag 15 september 2014 14:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij bent toch ook nooit op een stairway meet geweest? Of wel?
Ow god dan moeten jullie echt dit beeld hebbenquote:Op maandag 15 september 2014 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In de loop der tijd heb je wel wat gezegd over lichaamsbouw, borstgrootte. Dus mijn beeld is inderdaad nogal incompleet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb geen piercing
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Je bent in de war met je DM'squote:Op maandag 15 september 2014 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan let je niet genoeg op in dit topic. Hoe vaak hij wel geen foto's / filmpjes van zichzelf plaatst
Ik denk het idd.quote:Op maandag 15 september 2014 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nooit. Vandaar dat ik het statement ook niet vond opgaan dat iedereen hier inmiddels wel weet hoe iedereen er uit ziet, tenzij newbie. Of ik ben gewoon die ene uitzondering.
quote:Op maandag 15 september 2014 14:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ow god dan moeten jullie echt dit beeld hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb geen piercing![]()
Inderdaad, nu ziet er niets anders op dan voor jou om dit rectificerenquote:Op maandag 15 september 2014 14:55 schreef rhubarbje het volgende:
dan moeten jullie echt dit beeld hebben
[spoiler][ afbeelding ]
Nee hoor. Angel nooit in m'n DM gehadquote:Op maandag 15 september 2014 14:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je bent in de war met je DM's
No commentquote:
Dm maarquote:Op maandag 15 september 2014 14:56 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, nu ziet er niets anders op dan voor jou om dit rectificeren
quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 14:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ow god dan moeten jullie echt dit beeld hebbenHoly shit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb geen piercingR.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op maandag 15 september 2014 14:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat was dan ook het enige waaraan ik zag dat jij het niet was.
quote:Op maandag 15 september 2014 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No comment
Usernames en personen kunnen bij mij echt totaal verschillene levens gaan leiden. Je kutn me zo wijsmaken dat StBabylon en "iemand beginnend met een J" verschillende personen zijn hoorOke, toevallig weet ik die dan wel, maar bij velen ben ik de link kwijt.
Niet een D (van Schiphol)quote:Op maandag 15 september 2014 14:58 schreef stbabylon het volgende:
Ik kijk eens in mijn FB vriendenlijst, ben nog 3 FOK!kers vergeten (swollywood, E_M en shit.. kut hoe heette ze hier ook alweer, met een K, werkt op Schiphol)
DM es.. wie weet gaat er een belletje rinkelenquote:Op maandag 15 september 2014 14:59 schreef stbabylon het volgende:
Nee nee. Ah men, fuck, ik weet haar echte naam, maar haar FOK!naam niet meer.
Ik weet wie je bedoeld maar ik ben ook de naam vergetenquote:Op maandag 15 september 2014 14:58 schreef stbabylon het volgende:
Ik kijk eens in mijn FB vriendenlijst, ben nog 3 FOK!kers vergeten (swollywood, E_M en shit.. kut hoe heette ze hier ook alweer, met een K, werkt op Schiphol)
E_M weet ik dan ook wel weer. Omdat die ook een apartere voornaam had.quote:Op maandag 15 september 2014 14:58 schreef stbabylon het volgende:
Daar ooit bij haar geslapen samen met een paar andere meiden. 2008/2009 was dat .. men gaat hardquote:
Heb ik nietquote:Op maandag 15 september 2014 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom hebben jullie al die mensen op facebook!
Box was toch de cabrio man?quote:Op maandag 15 september 2014 15:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar ooit bij haar geslapen samen met een paar andere meiden. 2008/2009 was dat .. men gaat hard
Toen nog in de SC met oa MrBox en Ludootje
NEeee joh! Box was dingetje, toyboy van Duimquote:Op maandag 15 september 2014 15:08 schreef Belsezar het volgende:
Box was toch de cabrio man?
En correctie, ik heb 3 fokkers op FB, bengeltje + hubbie en ang3l. Q niet meer
Omdat.quote:Op maandag 15 september 2014 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2014 15:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Box was toch de cabrio man?
En correctie, ik heb 3 fokkers op FB, bengeltje + hubbie en ang3l. Q niet meer
Dat is dan vast niet op zijn initiatief geweest. Hij verzamelt ze alle 6 miljard.quote:
Die ik er nu nog in heb, vond en vind ik als persoon tof. Vandaarquote:Op maandag 15 september 2014 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ja? één van de dan, want TECHNO ookquote:Op maandag 15 september 2014 15:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
NEeee joh! Box was dingetje, toyboy van Duim
Cabrioman was in-pak-man die niet echt een pak aan had
Afgelopen zaterdagnacht in een aangeschoten bui mijn vrienden lijst opgeruimdquote:Op maandag 15 september 2014 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is dan vast niet op zijn initiatief geweest. Hij verzamelt ze alle 6 miljard.
Hij heeft er maar 370. Lang niet de vriend met de meeste vriendjes.quote:Op maandag 15 september 2014 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is dan vast niet op zijn initiatief geweest. Hij verzamelt ze alle 6 miljard.
Techno was geen toyboyquote:Op maandag 15 september 2014 15:16 schreef stbabylon het volgende:
Ja? één van de dan, want TECHNO ook
Ik ken er nog wel een paarquote:Op maandag 15 september 2014 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja? één van de dan, want TECHNO ook
87quote:Op maandag 15 september 2014 15:20 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb maar 79 vriendjes op FB
Maar als ik weer met rollerderby begin en daar los ga, kan ik er zo 400+ bij krijgen
726quote:Op maandag 15 september 2014 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij heeft er maar 370. Lang niet de vriend met de meeste vriendjes.
Of niet Ang3l
Jij bent niet de topper hoor, heb er 2 boven de 1000 en ik vermoed dat er één ruim boven de 10.000 zit, maar die heeft het niet aanstaan (nee, niet echt een BN-er en ik ken hem doordat het de broer van mijn ex is, dus niet omdat ik een fan ben of zo. Fotograaf)(.quote:
Klopt.quote:Op maandag 15 september 2014 15:24 schreef Belsezar het volgende:
Een brief naar een antwoordnummer hoeft geen postzegel toch?
Thanks!quote:
Een doos vol bakstenen ook niet...quote:Op maandag 15 september 2014 15:24 schreef Belsezar het volgende:
Een brief naar een antwoordnummer hoeft geen postzegel toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |