Jij houdt niet van muziek?quote:Op maandag 15 september 2014 13:47 schreef S15 het volgende:
[..]
Even gegoogled. Niet mijn ding, maar have fun
Oeps, hoe open je een nieuwe?
Nou veel muziek daar is wel een beetje een acquired tastequote:
Dat dus. Maar veel plezier in ieder gevalquote:Op maandag 15 september 2014 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou veel muziek daar is wel een beetje een acquired taste
Als ik zo de line up zie, zie ik vooral een enorm breeeeeeeeeeeeeeeeed aanbod. Je moet zowat alleen van het levenslied houden als je daar niks tussen vindt.quote:Op maandag 15 september 2014 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou veel muziek daar is wel een beetje een acquired taste
Volendam en de Jordaan uitgesloten dus.quote:Op maandag 15 september 2014 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik zo de line up zie, zie ik vooral een enorm breeeeeeeeeeeeeeeeed aanbod. Je moet zowat alleen van het levenslied houden als je daar niks tussen vindt.
Of van gewoon mainstream top 40?quote:Op maandag 15 september 2014 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik zo de line up zie, zie ik vooral een enorm breeeeeeeeeeeeeeeeed aanbod. Je moet zowat alleen van het levenslied houden als je daar niks tussen vindt.
Ja zoietsquote:Op maandag 15 september 2014 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volendam en de Jordaan uitgesloten dus.
Mainstream top 40 is ook al zo breed dat als daar je hart ligt, je niet zozeer van stijlen muziek houdt, maar houdt van wat de meerderheid leuk vindt. Een meeloper dus.quote:Op maandag 15 september 2014 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Of van gewoon mainstream top 40?
Het is vaak wel de afwijkende keus binnen het genre (hoewel het dit jaar enorm mee valt)
Zal je wel vaak kriebel hebbenquote:Op maandag 15 september 2014 13:57 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, ik krijg dan sowieso kriebel van mensen die met één blik een festival met 100+ artiesten afkeuren, of die bands ongehoord als niet leuk bestempelen.
Tenzij je weet dat het een bepaald genre festival is, waar je niet van houdt. Dan hoef je niet alle bands te kennen om te weten dat t waarschijnlijk (want er kan nog steeds iets bijzitten) niet je ding is.quote:Op maandag 15 september 2014 13:57 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, ik krijg dan sowieso kriebel van mensen die met één blik een festival met 100+ artiesten afkeuren, of die bands ongehoord als niet leuk bestempelen.
Je kunt toch ook van de toegankelijke top 40 variant van een bepaalde stroming houden?quote:Op maandag 15 september 2014 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mainstream top 40 is ook al zo breed dat als daar je hart ligt, je niet zozeer van stijlen muziek houdt, maar houdt van wat de meerderheid leuk vindt. Een meeloper dus.
Tjemig! Over oude koeien gesproken.quote:Op maandag 15 september 2014 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoor het (gelukkig) niet heel vaak. De laatste die dat hier deed was Nouk
North Sea Jazzquote:Op maandag 15 september 2014 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tenzij je weet dat het een bepaald genre festival is, waar je niet van houdt. Dan hoef je niet alle bands te kennen om te weten dat t waarschijnlijk (want er kan nog steeds iets bijzitten) niet je ding is.
Jazz festival hoef ik bv niet heen. Maar ook daar zullen best optredens tussen zitten die ik pruimen kan.
Ja nee ok. Maar dat is dit niet. Dit is een beetje roepen dat je niet naar Lowlands wil, want kutmuziek.quote:Op maandag 15 september 2014 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tenzij je weet dat het een bepaald genre festival is, waar je niet van houdt. Dan hoef je niet alle bands te kennen om te weten dat t waarschijnlijk (want er kan nog steeds iets bijzitten) niet je ding is.
Jazz festival hoef ik bv niet heen. Maar ook daar zullen best optredens tussen zitten die ik pruimen kan.
Tijdje terug eens gezocht, maar die is al een paar jaar niet op FOK! (zelfs niet in OUD)quote:Op maandag 15 september 2014 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tjemig! Over oude koeien gesproken.
Is die ooit nog eens gespot?
top 40 is lang niet alleen maar toegankelijke muziek.quote:Op maandag 15 september 2014 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je kunt toch ook van de toegankelijke top 40 variant van een bepaalde stroming houden?
Mwa. je kan ook gewoonweg van makkelijk in t gehoor liggende deuntjes houden. Ben je niet perse een meeloper, tenzij je t ALLEEN MAAR luistert omdat anderen er naar luisteren, terwijl je er eigenlijk geen bal aan vindt.quote:Op maandag 15 september 2014 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mainstream top 40 is ook al zo breed dat als daar je hart ligt, je niet zozeer van stijlen muziek houdt, maar houdt van wat de meerderheid leuk vindt. Een meeloper dus.
Ditquote:Op maandag 15 september 2014 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa. je kan ook gewoonweg van makkelijk in t gehoor liggende deuntjes houden. Ben je niet perse een meeloper, tenzij je t ALLEEN MAAR luistert omdat anderen er naar luisteren, terwijl je er eigenlijk geen bal aan vindt.
Dat hoeft toch niet perse? Kan toch ook gewoon echt je smaak zijn. Ongeacht dat vele anderen dat ook hebben?quote:Op maandag 15 september 2014 13:58 schreef stbabylon het volgende:
Dan hou je dus niet zozeer van stijlen muziek, maar wil je gewoon wat achtergrondgeluid. Dat kan, maar dat vind ik maar saaiquote:Op maandag 15 september 2014 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa. je kan ook gewoonweg van makkelijk in t gehoor liggende deuntjes houden. Ben je niet perse een meeloper, tenzij je t ALLEEN MAAR luistert omdat anderen er naar luisteren, terwijl je er eigenlijk geen bal aan vindt.
Door de kankerverwekkende stoffen.quote:Op maandag 15 september 2014 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom schuimt cola light altijd zo veel meer dan cola?
Misschien leest ze mee!quote:Op maandag 15 september 2014 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tijdje terug eens gezocht, maar die is al een paar jaar niet op FOK! (zelfs niet in OUD)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In gewone cola kan het binden met suiker.quote:Op maandag 15 september 2014 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
Omdat iets makkelijk weg luistert is het nog geen achtergrondgeluidquote:Op maandag 15 september 2014 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
maar wil je gewoon wat achtergrondgeluid
Welke kankerverwekkende stoffen?quote:Op maandag 15 september 2014 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Door de kankerverwekkende stoffen.
Nogmaals, dat is niet wat de top 40 defineert, makkelijk weg te luisteren muziek.quote:Op maandag 15 september 2014 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Omdat iets makkelijk weg luistert is het nog geen achtergrondgeluid
quote:Op maandag 15 september 2014 14:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien leest ze mee!Wat is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumquote:Op maandag 15 september 2014 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Door de kankerverwekkende stoffen.
Naja, je word er in ieder geval niet dik van
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Maar saai staat niet gelijk aan meeloperquote:Op maandag 15 september 2014 14:02 schreef stbabylon het volgende:
Dan hou je dus niet zozeer van stijlen muziek, maar wil je gewoon wat achtergrondgeluid. Dat kan, maar dat vind ik maar saai
Bitch please! Jij hebt alleen maar Ceedees van Imca marina en Beyonce. Wat weet jij nou van muziek!quote:Op maandag 15 september 2014 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 september 2014 14:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien leest ze mee!God man, was dat gezicht helemaal vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee, het onderstreept iig nog maar eens dat light kut isquote:Op maandag 15 september 2014 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb niet neegekregen over welk festival t ging.quote:Op maandag 15 september 2014 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja nee ok. Maar dat is dit niet. Dit is een beetje roepen dat je niet naar Lowlands wil, want kutmuziek.
Zo opeens! Misschien een kloon? Of misschien is ze dood!quote:Op maandag 15 september 2014 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tijdje terug eens gezocht, maar die is al een paar jaar niet op FOK! (zelfs niet in OUD)
DT! Het is met DT!!quote:Op maandag 15 september 2014 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
God man, was dat gezicht helemaal vergeten
Omdat eng en chemisch.quote:Op maandag 15 september 2014 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
Prima, van cola light word je tenminste niet dik en van kanker meestal ook nietquote:
Of je stijlen zijn heel diversquote:Op maandag 15 september 2014 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan hou je dus niet zozeer van stijlen muziek, maar wil je gewoon wat achtergrondgeluid. Dat kan, maar dat vind ik maar saai
Weet ik veel, daar loopt iedereen altijd over te gillen.quote:Op maandag 15 september 2014 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welke kankerverwekkende stoffen?
Nee, dat dan weer niet.quote:Op maandag 15 september 2014 14:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo opeens! Misschien een kloon? Of misschien is ze dood!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |