Dat was ook de bedoeling.quote:
Mehquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Wakker worden zonder douche is niet grappig.
Ik moet het nieuws kijken met een kopje thee en ontbijtquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MehIk moet douchen, anders kan ik net zo goed in bed blijven liggen....
Wat is er met je douche dan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Idd ik voel me gewoon 3x duffer dan gebruikelijk. En smerig. En dat terwijl ik vanavond een date heb
Oeeeeh! vertel!quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Idd ik voel me gewoon 3x duffer dan gebruikelijk. En smerig. En dat terwijl ik vanavond een date heb
Word je wakker van joh.quote:
Oeeeh voor je date?quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn haar is volgens mij korter dan het de afgelopen 10 jaar ooit geweest is.
Woensdag naar de kapper geweest.
ghehehequote:
Uitgeslapen?quote:
Erm....quote:
Omdat idioterie.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:54 schreef Ang3l het volgende:
Waarom heet het niet meer openhouden voor de deur voor vrouwen het uitsterven van beleefdheid en galantheid, maar het gelijk gaan behandelen van vrouwen en mannen emancipatie?
Maar t helpt wel tegen de dufheid en de smerigheid.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:35 schreef KomtTijd... het volgende:
neuh. krijg je het voornamelijk koud van.
Angelquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar t helpt wel tegen de dufheid en de smerigheid.
Zeker dat laatste. Of t nou warm of koud water is maakt niet zo gek veel uit
Daartegen helpt een washandje ook wel. Maar 't voelt toch anders.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las dit als reactie op barb over idioterie van galantheid /emancipatiequote:Op vrijdag 12 september 2014 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vinden het openhouden van de deur seksistisch en is het emanciaptie om daar tegenin te gaanquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:54 schreef Ang3l het volgende:
Waarom heet het niet meer openhouden voor de deur voor vrouwen het uitsterven van beleefdheid en galantheid, maar het gelijk gaan behandelen van vrouwen en mannen emancipatie?
Gewoon het verschil of ze lelijk of knap is.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:54 schreef Ang3l het volgende:
Neehee.. douchen!quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...en dan terug de leiding in douwen?
Dat lijkt me wel geinigquote:
Tis niet ideaal nee, maar was standaard toen op Curacao bv. Aangezien ze daar ook niet standaard warm water hebbenquote:
Als ik weer eens problemen heb met het warm water mag je me komen helpenquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel geinig
Nee gewoon met een kommetje scheppen en gieten
Pannetje water koken, emmer koud water, heet water erbij, en dan maar douchen
Je mag dan wel hier douchen hoorquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:44 schreef KomtTijd... het volgende:
Als ik weer eens problemen heb met het warm water mag je me komen helpen
Bij lelijk laat je ze tegen de deur op botsen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon het verschil of ze lelijk of knap is.
Sue the bitch.quote:
Vel?quote:
De zon is vervellend?quote:
Ok, Britneyquote:
Die ziet er tegenwoordig HEEL anders uitquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ziet er tegenwoordig HEEL anders uit
quote:
Ik heb lekker in de zon zitten lunchen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
Mensen, ik zie er echt smoking hot uit vandaag
Ik dacht ik zeg het even.
De zon schijnt ook al zo lekkerVandaag is een goeie dag
Picsquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
Mensen, ik zie er echt smoking hot uit vandaag
Ik dacht ik zeg het even.
De zon schijnt ook al zo lekkerVandaag is een goeie dag
Geen camera, geen spiegel!!quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
PicsVan jou dan he, niet de zon. Ik weet hoe die eruit ziet.
Een nieuwe!quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:31 schreef S15 het volgende:
Hier schijnt het zonnetje ook heerlijk, maar helaas nog drie uurtjes werken.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Een nieuwe!
Mag ik meteen al een moeilijke vraag stellen?
Hoe kan een voetbalclub een ideaal zijn?quote:
Dat is zeker een moeilijke vraag zeg. Ik ga daar even rustig over nadenken. Maar ik denk dat het niet uit te leggen is aan mensen die er wat verder vanaf staan. Zelfs mijn ouders en vriendin snappen niet wat Ajax voor me betekent. Het is een soort geloofquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe kan een voetbalclub een ideaal zijn?
Ik wacht vol spanning op je antwoordquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:34 schreef S15 het volgende:
[..]
Dat is zeker een moeilijke vraag zeg. Ik ga daar even rustig over nadenken. Maar ik denk dat het niet uit te leggen is aan mensen die er wat verder vanaf staan. Zelfs mijn ouders en vriendin snappen niet wat Ajax voor me betekent. Het is een soort geloof
Ik ben bang dat je dat antwoord niet gaat krijgenquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wacht vol spanning op je antwoord
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:39 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dat antwoord niet gaat krijgen
Als je zelf voetballer bent, kan ik me dan voorstellen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe kan een voetbalclub een ideaal zijn?
Dan blijft er iets te raden over'.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]dat is niet eerlijk! je zet het zelf in je dinges
Want? Alsof voetballers ook maar een beetje clubliefde hebbenquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je zelf voetballer bent, kan ik me dan voorstellen.
Als supporter alleen niet.
Het verleden als in de laatste vier seizoenen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:44 schreef ArTiC het volgende:
Ajax is inderdaad een soort religie.
Net als bij alle andere vormen van religie blijven ze dwepen met resultaten uit het verleden.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:45 schreef S15 het volgende:
[..]
Het verleden als in de laatste vier seizoenen?
We zijn gewoon landskampioen
Nou, dan is t dus beide niet te begrijpenquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:43 schreef S15 het volgende:
[..]
Want? Alsof voetballers ook maar een beetje clubliefde hebben
clubliefde is geen ideaal natuurlijk....quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:43 schreef S15 het volgende:
[..]
Want? Alsof voetballers ook maar een beetje clubliefde hebben
Ach, of je nou om een of andere God en geloof elkaar de hersens in slaat, of voor welke voetbalclub je bent of welke telefoon je beter vindt... t is allemaal te debiel voor woorden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:44 schreef ArTiC het volgende:
Ajax is inderdaad een soort religie.
Net als bij alle andere vormen van religie blijven ze dwepen met resultaten uit het verleden.
Voor mij is Ajax ideaal. Wat een discussie trouwensquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
clubliefde is geen ideaal natuurlijk....
Maar hoe dan!!!!!!quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:47 schreef S15 het volgende:
[..]
Voor mij is Ajax ideaal. Wat een discussie trouwens
Nog weekendplannen?
preciesquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, of je nou om een of andere God en geloof elkaar de hersens in slaat, of voor welke voetbalclub je bent of welke telefoon je beter vindt... t is allemaal te debiel voor woorden.
Een ideaal is iets wat je nastreeft. Hoe kan een voetbalclub dan een ideaal zijn?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:47 schreef S15 het volgende:
[..]
Voor mij is Ajax ideaal. Wat een discussie trouwens
Nog weekendplannen?
Het is gewoon "z'n allessie"!quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een ideaal is iets wat je nastreeft. Hoe kan een voetbalclub dan een ideaal zijn?
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een ideaal is iets wat je nastreeft. Hoe kan een voetbalclub dan een ideaal zijn?
Nee, dit is Nederlandse taalquote:
Allemaal geen idealen. Een islamitische staat stichten zou een ideaal kunnen zijn, maar de Islam op zich niet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, of je nou om een of andere God en geloof elkaar de hersens in slaat, of voor welke voetbalclub je bent of welke telefoon je beter vindt... t is allemaal te debiel voor woorden.
Ik neem t woord ideaal niet in de mondquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Allemaal geen idealen. Een islamitische staat stichten zou een ideaal kunnen zijn, maar de Islam op zich niet.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Allemaal geen idealen. Een islamitische staat stichten zou een ideaal kunnen zijn, maar de Islam op zich niet.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:34 schreef S15 het volgende:
[..]
Dat is zeker een moeilijke vraag zeg. Ik ga daar even rustig over nadenken. Maar ik denk dat het niet uit te leggen is aan mensen die er wat verder vanaf staan. Zelfs mijn ouders en vriendin snappen niet wat Ajax voor me betekent. Het is een soort geloof
gatverdammequote:Op vrijdag 12 september 2014 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neem t woord ideaal niet in de mond
Nog steeds beter dan normen & waardenquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neem t woord ideaal niet in de mond
Wel hulde voor je kortzichtigheid. Alsof iedere voetbalsupporter een hooligan is.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
voetbalsupporters die buiten het stadion 'strijden' (ongeacht of het fysiek of verbaal) is voor 'hun' club zijn op zijn minst kneusjes.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:53 schreef S15 het volgende:
[..]
Wel hulde voor je kortzichtigheid. Alsof iedere voetbalsupporter een hooligan is.
Waarom ga ik hier nog op in
Alsof iedere gelovige zo extreem isquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:53 schreef S15 het volgende:
[..]
Wel hulde voor je kortzichtigheid. Alsof iedere voetbalsupporter een hooligan is.
Waarom ga ik hier nog op in
Ach, je kan best "je club" verdedigen zoals je een artiest verdedigt en uitleggen waarom jij ze goed vindt. Maar zodra t over voetbal gaat is het vaak met zulk een debiele fanatieke drive (fysiek danwel verbaal) dat het lijkt op tienermeisjes in de strijd Backstyreet Boys vs Take Thatquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voetbalsupporters die buiten het stadion 'strijden' (ongeacht of het fysiek of verbaal) is voor 'hun' club zijn op zijn minst kneusjes.
En zo zijn we weer terug bij Chris Crockerquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, je kan best "je club" verdedigen zoals je een artiest verdedigt en uitleggen waarom jij ze goed vindt. Maar zodra t over voetbal gaat is het vaak met zulk een debiele fanatieke drive (fysiek danwel verbaal) dat het lijkt op tienermeisjes in de strijd Backstyreet Boys vs Take ThatZe trekken elkaar nog net de haren niet uit (nee, maar slaan soms wel de tanden eruit)
En gay porrno dusquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En zo zijn we weer terug bij Chris Crocker
Aaaah good for himquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En gay porrno dus
Want dat doet ie tegenwoordig.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:53 schreef STING het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan normen & waarden
Ah, hij heet nu Chris Cocker dus?quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En gay porrno dus
Want dat doet ie tegenwoordig.
Jij woont in t buitenland. Daar hebben ze geen normen en waardenquote:
Fist Cocker? Wie weet!quote:
Ik voel me hier wel thuis.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij woont in t buitenland. Daar hebben ze geen normen en waarden
Hij woont in een christen buitenlandquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
'k vind t egocentrisme en de overstijging daarvan boven de algemene normen en waarden wel absurde vormen aannemenquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ho, East 17 versus Take That was het.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, je kan best "je club" verdedigen zoals je een artiest verdedigt en uitleggen waarom jij ze goed vindt. Maar zodra t over voetbal gaat is het vaak met zulk een debiele fanatieke drive (fysiek danwel verbaal) dat het lijkt op tienermeisjes in de strijd Backstyreet Boys vs Take ThatZe trekken elkaar nog net de haren niet uit (nee, maar slaan soms wel de tanden eruit)
Ik geloof al jaren niet meer in 'mijn' clubquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:34 schreef S15 het volgende:
[..]
Ja maar Christenen leggen ze alleen aan anderen op. Die piesen zelf flink naast de pot.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hij woont in een christen buitenlandDaar stikken ze van de normen en waarden
En de Beatles vs de Rolling Stones dan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:12 schreef ArTiC het volgende:
ik was meer van het Oasis vs Blur
voor Oasis uiteraard
Halelujah.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hij woont in een christen buitenlandDaar stikken ze van de normen en waarden
Ik ben een keurige jongen, ik doe dat nietquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar Christenen leggen ze alleen aan anderen op. Die piesen zelf flink naast de pot.
Het bestaan van de Beatles is tijdens mijn opvoeding altijd ontkendquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de Beatles vs de Rolling Stones dan?
Blurquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:12 schreef ArTiC het volgende:
ik was meer van het Oasis vs Blur
voor Oasis uiteraard
Oasisquote:
mjah...die hoor je dan weer teveelquote:
Binnen Oasis heb je dan weer nog een strijdquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:24 schreef Ang3l het volgende:
Oasis heeft meer hits gehad dan Blur, maar Oasis was wel een stuk irritanter qua ego's.
De lokale club?quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof al jaren niet meer in 'mijn' club
Zo oud zit hier toch niemand? Zelfs Barbusse en HW zo nog niet zo antiekquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de Beatles vs de Rolling Stones dan?
Hits wil natuurlijk niet zeggen dat de muziek beter wasquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:24 schreef Ang3l het volgende:
Oasis heeft meer hits gehad dan Blur, maar Oasis was wel een stuk irritanter qua ego's.
The Stones zijn tijdloos, die mag (=moet) je leren kennen als jonge muziekliefhebber.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zo oud zit hier toch niemand? Zelfs Barbusse en HW zo nog niet zo antiek(of wie zijn de oudste?)
Ja maar dat debat/'strijd' heeft niemand mee gemaaktquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
The Stones zijn tijdloos, die mag (=moet) je leren kennen als jonge muziekliefhebber.
True.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hits wil natuurlijk niet zeggen dat de muziek beter was
Nee joh, je zit op een andere bootquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik val een beetje buiten de boot hier he
kielhalen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Nee, dat is voor mijn tijdquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zo oud zit hier toch niemand? Zelfs Barbusse en HW zo nog niet zo antiek(of wie zijn de oudste?)
ik ben 21quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:41 schreef rhubarbje het volgende:
Wie zijn de oudste eigenlijk hier?
quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:41 schreef rhubarbje het volgende:
mentaal of fysiek?quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:41 schreef rhubarbje het volgende:
Ja dara ben ik ook van zo ongeveer. Prince was bij ons niet zo populair eigenlijk, die andere 2 wel.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat is voor mijn tijdWij hadden op mijn middelbare school de heilige trinity van Micheal Jackson, Prince en Madonna
Do you wanna get stabbed?quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:41 schreef rhubarbje het volgende:
Zoveel ouder dan ik ben je toch niet?quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dara ben ik ook van zo ongeveer. Prince was bij ons niet zo populair eigenlijk, die andere 2 wel.
Prince zegt me pas wat sinds Guitar, en Michael Jackson ben ik pas gaan waarderen sinds'ie dood is.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dara ben ik ook van zo ongeveer. Prince was bij ons niet zo populair eigenlijk, die andere 2 wel.
No comment!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Issie dood!?quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Prince zegt me pas wat sinds Guitar, en Michael Jackson ben ik pas gaan waarderen sinds'ie dood is.
Prince is baasquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iets minder lokaal: PSV.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De lokale club?Want dan snap ik het wel haha
Welnee, Beatles > Stones anytime!quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Prince Song Vereniging?quote:
Ik vind er echt geen zak aanquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:06 schreef ArTiC het volgende:
Prince is after all het best maar ook ik ben hem pas later gaan waarderen.
Ik waardeer hem ook stukken meer sinds hij onder de zoden ligt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:59 schreef KomtTijd... het volgende:
en Michael Jackson ben ik pas gaan waarderen sinds'ie dood is.
Ik geloof dat het daar voor staat ja. Er wordt iig wel veel 'gezongen'quote:
Verraderquote:
Dat heel Goirle daar op de tribune zitquote:
Op de stones kun je wel een stuk beter dansenquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welnee, Beatles > Stones anytime!
Geweldig talent is het.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:06 schreef ArTiC het volgende:
Prince is after all het best maar ook ik ben hem pas later gaan waarderen.
Ha! Alsof ik kan dansen!quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Op de stones kun je wel een stuk beter dansen
Misschien als je het bier eens neer zetquote:
Ik heb nooit echt veel met z'n muziek gehad. Dat wat ik ken vind ik prima hoor, dat wel. Vooral When doves cry. Maar verder nooit echt hele cd's van heem geluisterd. Ken alleen de hitjes.quote:
Vraag je nu aan een man of ie zijn bier neer wil zetten zodat ie kan gaan dansen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien als je het bier eens neer zet
Ze mogen van mij ook dansen met hun bier maar ze gebruiken het altijd als een of ander laf schildquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vraag je nu aan een man of ie zijn bier neer wil zetten zodat ie kan gaan dansen?
Serieus? Wat is ie, gay?
Dat kan toch niet op de dansvloer, dan ligt het zo om.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien als je het bier eens neer zet
Spoort niet, dat vrouwmens...quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vraag je nu aan een man of ie zijn bier neer wil zetten zodat ie kan gaan dansen?
Serieus? Wat is ie, gay?
multitalentquote:
Dan heb je nog een mooie ontdekkingstocht voor de boegquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt veel met z'n muziek gehad. Dat wat ik ken vind ik prima hoor, dat wel. Vooral When doves cry. Maar verder nooit echt hele cd's van heem geluisterd. Ken alleen de hitjes.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De duvel, hij is nu op de radio
Zeker!quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan heb je nog een mooie ontdekkingstocht voor de boeg
Als ik thuis ben ga ik hem ook maar even opzettenquote:
quote:Volgens de onderzoekers zou de rest van de aarde niet om Amsterdam draaien, maar draait de hele planeet in een ellips om de zon. Als gevolg van deze ontdekking zullen veel Amsterdammers voortaan hun grote bek moeten houden.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
http://www.speld.nl/2014/(...)h-niet-om-amsterdam/
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik doe meequote:
Proost!quote:
"Let's drink to your health." "Naaah, let's drink to your wealth!"quote:
Here's to you and here's to me,quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Let's drink to your health." "Naaah, let's drink to your wealth!"
quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Here's to you and here's to me,
the best of friends we'll ever be,
but if we ever disagree,
to hell with you and here's to me.
Gewoon een of andere beta in z'n handen douwenquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat kan toch niet op de dansvloer, dan ligt het zo om.![]()
Gekke Rhu!
Nopequote:Op zaterdag 13 september 2014 20:19 schreef Cue_ het volgende:
Nog meer mensen een saaie zaterdagavond?
Chatten met braziliaanse fam en vrienden.quote:
Aah gezelligquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:38 schreef Belsezar het volgende:
Chatten met braziliaanse fam en vrienden.
quote:
Ik heb het drukquote:
Ah, damn, gecondoleerd.quote:Op zondag 14 september 2014 20:52 schreef Cue_ het volgende:
Een collega van me is overleden, kreeg net een telefoontje
http://www.dichtbij.nl/ve(...)-met-temeerbrug.aspx
Was een best directe collega van me, veel mee geouwehoerd op borrels, zelfs eens mogen slaan.Net 27 geworden.
Tnx, Collegaatje van mij is erg uit der doen erin. Morgen maar haar even bijstaan denk ik zo...quote:
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 14 september 2014 20:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tnx, Collegaatje van mij is erg uit der doen erin. Morgen maar haar even bijstaan denk ik zo...
Van m'n werkgeverquote:Op zondag 14 september 2014 20:56 schreef STING het volgende:
Dat kan ik me voorstellen.
Van je werkgever of je klant?
stilquote:
werktijd?quote:Op zondag 14 september 2014 22:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Best wel jaAl zal dat morgen rond werktijd wel weer minder zijn
Gecondoleerdquote:Op maandag 15 september 2014 08:27 schreef stbabylon het volgende:
Zo, ben ik weer. Weekje uit de running, vrouw ondersteunen (en mezelf ook), schoonvader is vorige week vrijdag overleden. Zware tijden.
Gecondoleerdquote:Op maandag 15 september 2014 08:27 schreef stbabylon het volgende:
Zo, ben ik weer. Weekje uit de running, vrouw ondersteunen (en mezelf ook), schoonvader is vorige week vrijdag overleden. Zware tijden.
Gecondoleerd, heel veel sterkte!quote:Op maandag 15 september 2014 08:27 schreef stbabylon het volgende:
Waar is hier? Hier in het topic?quote:Op maandag 15 september 2014 10:39 schreef stbabylon het volgende:
Dank dank.
Maar goed, hoest verder hier?
Ho ho, ik heb de specs gezien van de laatste iPhone, dat kan niet meer hip zijn, het loopt 2 jaar achterquote:Op maandag 15 september 2014 10:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar is hier? Hier in het topic?
Android is nog steeds kut en kinderen ook.
Apple en 18 jarige rood harige meisjes zijn nog steeds hip.
Eigenlijk veranderen de wensen niet. Slechts de leeftijd van de posters.
Jij bent rationeel! Je kijkt alleen maar naar cijfertjes!!!quote:Op maandag 15 september 2014 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb de specs gezien van de laatste iPhone, dat kan niet meer hip zijn, het loopt 2 jaar achter
hehequote:Op maandag 15 september 2014 10:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij bent rationeel! Je kijkt alleen maar naar cijfertjes!!!![]()
Het gaat om de user experience. En als de hardware kut is roep je gewoon dat iOs 1928298 keer beter is en dat jij al 8 andriods hebt geprobeerd deze week en die waren allemaal KUT!
O dat ene plaatje op FB wat niet kloptequote:Op maandag 15 september 2014 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb de specs gezien van de laatste iPhone, dat kan niet meer hip zijn, het loopt 2 jaar achter
PisVeequote:Op maandag 15 september 2014 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat ene plaatje op FB wat niet klopte
Daar heb ik bewust niet op gereageerd want dan lijk ik zo'n fanboy terwijl de hele discussie me slechts marginaal meer interesseert dan de discussie tussen Feyenoord of PSV en Ajax.
Dat, en: Gecondoleerd
Behaalde score: 27 van de 34 puntenquote:Op maandag 15 september 2014 10:48 schreef Ang3l het volgende:
http://typischnederlands.vara.nl/index.php?id=15000
Jongens, ik ga toch naar Singapore. Ben nl gezakt voor de test dus ze zetten me t land uit!
(wel jammer dat er geen enkele feedback bij zit van wat nu goed en fout was)
Dankjequote:Op maandag 15 september 2014 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat ene plaatje op FB wat niet klopte
Daar heb ik bewust niet op gereageerd want dan lijk ik zo'n fanboy terwijl de hele discussie me slechts marginaal meer interesseert dan de discussie tussen Feyenoord of PSV en Ajax.
Dat, en: Gecondoleerd
Was dat niet die koploper die verloor van de nummer 2, die maar een zesde van het budget van PSV heeft. Die club die ook Ajax met ook 6x zoveel budget klopt geeft? Uit Zwolle?quote:
Leuk een wedstrijdje winnen. Dat is niks speciaals. Dat is elk jaar aan de hand.quote:Op maandag 15 september 2014 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was dat niet die koploper die verloor van de nummer 2, die maar een zesde van het budget van PSV heeft. Die club die ook Ajax met ook 6x zoveel budget klopt geeft? Uit Zwolle?
Waarbij PEC best blij en trots mag zijn op de door hun behaalde resultaten de afgelopen 2 jaar.quote:Op maandag 15 september 2014 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was dat niet die koploper die verloor van de nummer 2, die maar een zesde van het budget van PSV heeft. Die club die ook Ajax met ook 6x zoveel budget klopt geeft? Uit Zwolle?
Ik vind dat als een club met een budget van 10 miljoen mee kan komen met clubs met een budget van meer dan 50 miljoen, dat best bijzonder eigenlijk.quote:Op maandag 15 september 2014 11:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarbij PEC best blij en trots mag zijn op de door hun behaalde resultaten de afgelopen 2 jaar.
Maar de vergelijkingen op budget en vergelijken met andere clubs is zo zinloos.
Dat zie je wel vaker tijdelijk. Al dan niet met hogere budgetten.quote:Op maandag 15 september 2014 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dat als een club met een budget van 10 miljoen mee kan komen met clubs met een budget van meer dan 50 miljoen, dat best bijzonder eigenlijk.
Want weten welke steden in de elfstedentoch zit en weten wat koek en zopie is, dat maakt je een echte nederlander. Dat gedeelte van Nederland sla ik altijd overquote:
Koek en zopie is er ook in Noord-Brabantquote:Op maandag 15 september 2014 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want weten welke steden in de elfstedentoch zit en weten wat koek en zopie is, dat maakt je een echte nederlander. Dat gedeelte van Nederland sla ik altijd over
Al hadden ze t in Maarheeze, ik vind t niet belangrijkquote:Op maandag 15 september 2014 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Koek en zopie is er ook in Noord-Brabant
En als je dat niet wist, dan nog zou je 32 punten moeten hebben
Ik had volgens mij ijlst (quote:Op maandag 15 september 2014 11:22 schreef stbabylon het volgende:
Overigens had ik de Elfstedentocht vraag fout
Ik ook, maar die zit er wel tussen. Heerenveen niet.quote:Op maandag 15 september 2014 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had volgens mij ijlst () gegokt.
Weer eens wat anders dan zwanen overvarenquote:
Dat was duidelijk een gans volgens iemand die die foto zagquote:Op maandag 15 september 2014 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan zwanen overvaren
Had die onder die boot geflikkerdquote:Op maandag 15 september 2014 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was duidelijk een gans volgens iemand die die foto zag
En dit is duidelijk een Hontquote:Op maandag 15 september 2014 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was duidelijk een gans volgens iemand die die foto zag
IT'S SO FLUFFYquote:Op maandag 15 september 2014 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dit is duidelijk een Hont
[ afbeelding ]
Wat een dotjequote:Op maandag 15 september 2014 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dit is duidelijk een Hont
[ afbeelding ]
ik ook.. maar de 1e halve duurde al best langquote:
Dat kunnen we idd wel vaker doenquote:Op maandag 15 september 2014 13:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik moet vaker buiten lunchen.
Tevens: Het moet vaker mooi genoeg weer zijn om buiten te lunchen.
Is het alweer weekendquote:
Zoek Rita maar op:quote:Op maandag 15 september 2014 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Had die onder die boot geflikkerd
Welk festival is er?quote:Op maandag 15 september 2014 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
gewoon werkloos
En de hele week festival
Ik ben blij dat de winter er weer aankomt. Heel fijn om met mooi weer buiten te lunchen, alleen wil ik daarna niet meer naar binnen.quote:Op maandag 15 september 2014 13:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik moet vaker buiten lunchen.
Tevens: Het moet vaker mooi genoeg weer zijn om buiten te lunchen.
Incubatequote:
Het één zorgt niet voor geld voor het ander helaasquote:Op maandag 15 september 2014 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
gewoon werkloos
En de hele week festival
Gaat goedquote:Op maandag 15 september 2014 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog 4,5 en voorlopig ook geen vakantie meer. Sta nu 11,5 dag in de min
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |