Dat was ook de bedoeling.quote:
Mehquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Wakker worden zonder douche is niet grappig.
Ik moet het nieuws kijken met een kopje thee en ontbijtquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MehIk moet douchen, anders kan ik net zo goed in bed blijven liggen....
Wat is er met je douche dan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Idd ik voel me gewoon 3x duffer dan gebruikelijk. En smerig. En dat terwijl ik vanavond een date heb
Oeeeeh! vertel!quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Idd ik voel me gewoon 3x duffer dan gebruikelijk. En smerig. En dat terwijl ik vanavond een date heb
Word je wakker van joh.quote:
Oeeeh voor je date?quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn haar is volgens mij korter dan het de afgelopen 10 jaar ooit geweest is.
Woensdag naar de kapper geweest.
ghehehequote:
Uitgeslapen?quote:
Erm....quote:
Omdat idioterie.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:54 schreef Ang3l het volgende:
Waarom heet het niet meer openhouden voor de deur voor vrouwen het uitsterven van beleefdheid en galantheid, maar het gelijk gaan behandelen van vrouwen en mannen emancipatie?
Maar t helpt wel tegen de dufheid en de smerigheid.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:35 schreef KomtTijd... het volgende:
neuh. krijg je het voornamelijk koud van.
Angelquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar t helpt wel tegen de dufheid en de smerigheid.
Zeker dat laatste. Of t nou warm of koud water is maakt niet zo gek veel uit
Daartegen helpt een washandje ook wel. Maar 't voelt toch anders.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las dit als reactie op barb over idioterie van galantheid /emancipatiequote:Op vrijdag 12 september 2014 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vinden het openhouden van de deur seksistisch en is het emanciaptie om daar tegenin te gaanquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:54 schreef Ang3l het volgende:
Waarom heet het niet meer openhouden voor de deur voor vrouwen het uitsterven van beleefdheid en galantheid, maar het gelijk gaan behandelen van vrouwen en mannen emancipatie?
Gewoon het verschil of ze lelijk of knap is.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:54 schreef Ang3l het volgende:
Neehee.. douchen!quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...en dan terug de leiding in douwen?
Dat lijkt me wel geinigquote:
Tis niet ideaal nee, maar was standaard toen op Curacao bv. Aangezien ze daar ook niet standaard warm water hebbenquote:
Als ik weer eens problemen heb met het warm water mag je me komen helpenquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel geinig
Nee gewoon met een kommetje scheppen en gieten
Pannetje water koken, emmer koud water, heet water erbij, en dan maar douchen
Je mag dan wel hier douchen hoorquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:44 schreef KomtTijd... het volgende:
Als ik weer eens problemen heb met het warm water mag je me komen helpen
Bij lelijk laat je ze tegen de deur op botsen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon het verschil of ze lelijk of knap is.
Sue the bitch.quote:
Vel?quote:
De zon is vervellend?quote:
Ok, Britneyquote:
Die ziet er tegenwoordig HEEL anders uitquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ziet er tegenwoordig HEEL anders uit
quote:
Ik heb lekker in de zon zitten lunchen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
Mensen, ik zie er echt smoking hot uit vandaag
Ik dacht ik zeg het even.
De zon schijnt ook al zo lekkerVandaag is een goeie dag
Picsquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
Mensen, ik zie er echt smoking hot uit vandaag
Ik dacht ik zeg het even.
De zon schijnt ook al zo lekkerVandaag is een goeie dag
Geen camera, geen spiegel!!quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
PicsVan jou dan he, niet de zon. Ik weet hoe die eruit ziet.
Een nieuwe!quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:31 schreef S15 het volgende:
Hier schijnt het zonnetje ook heerlijk, maar helaas nog drie uurtjes werken.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Een nieuwe!
Mag ik meteen al een moeilijke vraag stellen?
Hoe kan een voetbalclub een ideaal zijn?quote:
Dat is zeker een moeilijke vraag zeg. Ik ga daar even rustig over nadenken. Maar ik denk dat het niet uit te leggen is aan mensen die er wat verder vanaf staan. Zelfs mijn ouders en vriendin snappen niet wat Ajax voor me betekent. Het is een soort geloofquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe kan een voetbalclub een ideaal zijn?
Ik wacht vol spanning op je antwoordquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:34 schreef S15 het volgende:
[..]
Dat is zeker een moeilijke vraag zeg. Ik ga daar even rustig over nadenken. Maar ik denk dat het niet uit te leggen is aan mensen die er wat verder vanaf staan. Zelfs mijn ouders en vriendin snappen niet wat Ajax voor me betekent. Het is een soort geloof
Ik ben bang dat je dat antwoord niet gaat krijgenquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wacht vol spanning op je antwoord
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:39 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dat antwoord niet gaat krijgen
Als je zelf voetballer bent, kan ik me dan voorstellen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe kan een voetbalclub een ideaal zijn?
Dan blijft er iets te raden over'.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]dat is niet eerlijk! je zet het zelf in je dinges
Want? Alsof voetballers ook maar een beetje clubliefde hebbenquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je zelf voetballer bent, kan ik me dan voorstellen.
Als supporter alleen niet.
Het verleden als in de laatste vier seizoenen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:44 schreef ArTiC het volgende:
Ajax is inderdaad een soort religie.
Net als bij alle andere vormen van religie blijven ze dwepen met resultaten uit het verleden.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:45 schreef S15 het volgende:
[..]
Het verleden als in de laatste vier seizoenen?
We zijn gewoon landskampioen
Nou, dan is t dus beide niet te begrijpenquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:43 schreef S15 het volgende:
[..]
Want? Alsof voetballers ook maar een beetje clubliefde hebben
clubliefde is geen ideaal natuurlijk....quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:43 schreef S15 het volgende:
[..]
Want? Alsof voetballers ook maar een beetje clubliefde hebben
Ach, of je nou om een of andere God en geloof elkaar de hersens in slaat, of voor welke voetbalclub je bent of welke telefoon je beter vindt... t is allemaal te debiel voor woorden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:44 schreef ArTiC het volgende:
Ajax is inderdaad een soort religie.
Net als bij alle andere vormen van religie blijven ze dwepen met resultaten uit het verleden.
Voor mij is Ajax ideaal. Wat een discussie trouwensquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
clubliefde is geen ideaal natuurlijk....
Maar hoe dan!!!!!!quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:47 schreef S15 het volgende:
[..]
Voor mij is Ajax ideaal. Wat een discussie trouwens
Nog weekendplannen?
preciesquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, of je nou om een of andere God en geloof elkaar de hersens in slaat, of voor welke voetbalclub je bent of welke telefoon je beter vindt... t is allemaal te debiel voor woorden.
Een ideaal is iets wat je nastreeft. Hoe kan een voetbalclub dan een ideaal zijn?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:47 schreef S15 het volgende:
[..]
Voor mij is Ajax ideaal. Wat een discussie trouwens
Nog weekendplannen?
Het is gewoon "z'n allessie"!quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een ideaal is iets wat je nastreeft. Hoe kan een voetbalclub dan een ideaal zijn?
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een ideaal is iets wat je nastreeft. Hoe kan een voetbalclub dan een ideaal zijn?
Nee, dit is Nederlandse taalquote:
Allemaal geen idealen. Een islamitische staat stichten zou een ideaal kunnen zijn, maar de Islam op zich niet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, of je nou om een of andere God en geloof elkaar de hersens in slaat, of voor welke voetbalclub je bent of welke telefoon je beter vindt... t is allemaal te debiel voor woorden.
Ik neem t woord ideaal niet in de mondquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Allemaal geen idealen. Een islamitische staat stichten zou een ideaal kunnen zijn, maar de Islam op zich niet.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Allemaal geen idealen. Een islamitische staat stichten zou een ideaal kunnen zijn, maar de Islam op zich niet.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:34 schreef S15 het volgende:
[..]
Dat is zeker een moeilijke vraag zeg. Ik ga daar even rustig over nadenken. Maar ik denk dat het niet uit te leggen is aan mensen die er wat verder vanaf staan. Zelfs mijn ouders en vriendin snappen niet wat Ajax voor me betekent. Het is een soort geloof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |