Dat heb ik dus ook. Vanuit iTunes kan ik wel bijwerken maar dan gebeurt er vervolgens niets.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:48 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik heb het vanuit de iPhone instellingen geprobeerd, maar ook ik kreeg downloaden mislukt.
Iphone instellingen, na 5 x foutmelding update nu binnen en aan het voorbereiden.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:46 schreef ShevaJB het volgende:
Updaten jullie via itunes? Of vanuit de iPhone instellingen?
Hier ook updates voor bereiden. IPad doe ik wel in het weekend. Oja ik doe het ook via iPhone.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:50 schreef STING het volgende:
Hier komt hij op de iPhone niet verder dan het zoeken naar updates
Ik heb deze week een nieuwe iPhone gekregen: batterij was dramatisch, maar viel niet onder terugroepactie. Lightning-kabel was kapot, dus wilde nieuwe kabel aanvragen via de Self Service. De Self Service vroeg om een diagnostische test op de iPhone. Gedaan; conclusie: batterij defect, met als oplossing: vervangende iPhone.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:11 schreef Droathoah het volgende:
Doe het van het weekend wel
Ben wel benieuwd naar batterijduur van de 5. Die is nu al drama. (Kom niet in aanmerking voor terugroepactie)
Koop een nieuwe modem.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:49 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Mijn iPhone raakt steeds het wifi-signaal kwijt.
Waarschijnlijk omdat jij al direct om 19:00 begon met updaten.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom bij jullie wel en niet bij mij?!
Niet mooi..quote:Op woensdag 17 september 2014 20:53 schreef n8n het volgende:
Als je de helderheid aanpast wordt nu de achterliggende content helder getoond, duurde 3 keer dat ik doorhad wat er anders aan was. Heerlijk.
Nee hoor om 19.10u pasquote:Op woensdag 17 september 2014 20:52 schreef Dimens het volgende:
Waarschijnlijk omdat jij al direct om 19:00 begon met updaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |