Chinese Siri, dan zeg je nummer 12 en dan belt ie je moederquote:Op woensdag 17 september 2014 19:31 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang we maar geen Chinese tekens krijgen
Je kan hem al een week via torrents downloaden.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:38 schreef Sunri5e het volgende:
Is de update nergens anders te downloaden en hem dan geforceerd update? Scheelt denk ik een hoop tijd.
quote:Op woensdag 17 september 2014 19:42 schreef n8n het volgende:
[..]
Chinese Siri, dan zeg je nummer 12 en dan belt ie je moeder
Ik heb het vanuit de iPhone instellingen geprobeerd, maar ook ik kreeg downloaden mislukt.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:46 schreef ShevaJB het volgende:
Updaten jullie via itunes? Of vanuit de iPhone instellingen?
Dat heb ik dus ook. Vanuit iTunes kan ik wel bijwerken maar dan gebeurt er vervolgens niets.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:48 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik heb het vanuit de iPhone instellingen geprobeerd, maar ook ik kreeg downloaden mislukt.
Iphone instellingen, na 5 x foutmelding update nu binnen en aan het voorbereiden.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:46 schreef ShevaJB het volgende:
Updaten jullie via itunes? Of vanuit de iPhone instellingen?
Hier ook updates voor bereiden. IPad doe ik wel in het weekend. Oja ik doe het ook via iPhone.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:50 schreef STING het volgende:
Hier komt hij op de iPhone niet verder dan het zoeken naar updates
Ik heb deze week een nieuwe iPhone gekregen: batterij was dramatisch, maar viel niet onder terugroepactie. Lightning-kabel was kapot, dus wilde nieuwe kabel aanvragen via de Self Service. De Self Service vroeg om een diagnostische test op de iPhone. Gedaan; conclusie: batterij defect, met als oplossing: vervangende iPhone.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:11 schreef Droathoah het volgende:
Doe het van het weekend wel
Ben wel benieuwd naar batterijduur van de 5. Die is nu al drama. (Kom niet in aanmerking voor terugroepactie)
Koop een nieuwe modem.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:49 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Mijn iPhone raakt steeds het wifi-signaal kwijt.
Waarschijnlijk omdat jij al direct om 19:00 begon met updaten.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom bij jullie wel en niet bij mij?!
Niet mooi..quote:Op woensdag 17 september 2014 20:53 schreef n8n het volgende:
Als je de helderheid aanpast wordt nu de achterliggende content helder getoond, duurde 3 keer dat ik doorhad wat er anders aan was. Heerlijk.
Nee hoor om 19.10u pasquote:Op woensdag 17 september 2014 20:52 schreef Dimens het volgende:
Waarschijnlijk omdat jij al direct om 19:00 begon met updaten.
Hier ook. 5s wel te verstaan.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:08 schreef RoW_0 het volgende:
Mijn iPhone 5 is aaaanker traag geworden sinds iOS 8. Is dit een grap Apple?
Gewoon straf van Tim. Iedereen die iOS 8 als eerste wil hebben moet wachten. Zo kunnen ze de servers niet meer overbelasten.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:12 schreef Mano_ het volgende:
"Uw aanvraag voor een software-update is ontvangen. U krijgt bericht als de update is gedownload en geïnstalleerd kan worden."
Raar, de mijne is juist super snel.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:08 schreef RoW_0 het volgende:
Mijn iPhone 5 is aaaanker traag geworden sinds iOS 8. Is dit een grap Apple?
Jamaar... ik heb 2 uur gewachtquote:Op woensdag 17 september 2014 21:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon straf van Tim. Iedereen die iOS 8 als eerste wil hebben moet wachten. Zo kunnen ze de servers niet meer overbelasten.
Mijn 5c is nog even snel. Ik was er wel even bang voor, aangezien de vorige update mijn ouwe iPhone4 trager maakte dan een bejaarde schildpad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |