Right... Ik ga denk ik maar eens in een hoekje op Limburgs over.quote:Op maandag 15 september 2014 12:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb al teveel in het Fries gezegd![]()
Dat komt omdat het geen 450 was.quote:Op maandag 15 september 2014 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net boodschappen gedaan. Het was 4,50. Toen ik zei: echt fantastisch, keek het kassameisje me vreemd aan.
Ja.quote:Op maandag 15 september 2014 12:12 schreef aeque het volgende:
Moest dat nou zo nodig in de TT Straw?
Die kassameisjes zijn zo makkelijk tegenwoordig blijkbaarquote:Op maandag 15 september 2014 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net boodschappen gedaan. Het was 4,50. Toen ik zei: echt fantastisch, keek het kassameisje me vreemd aan.
Wat ik gisteren begreep niet nee.quote:Op maandag 15 september 2014 12:12 schreef El_Thijs het volgende:
Bijna 700!
En gaan de meets niet door?
Op jou en Royco na, heeft iedereen afgezegd. Maar feel free om toch te meeten, hoorquote:Op maandag 15 september 2014 12:12 schreef El_Thijs het volgende:
Bijna 700!
En gaan de meets niet door?
Even teruglezen dan.quote:
Maar, dat durf ik dan weer niet. Zo alleen met Roycoquote:Op maandag 15 september 2014 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op jou en Royco na, heeft iedereen afgezegd. Maar feel free om toch te meeten, hoor.
Dat is ook weer waar.quote:
Zachte G kan best sexy zijn.quote:Op maandag 15 september 2014 12:11 schreef yats het volgende:
[..]
Right... Ik ga denk ik maar eens in een hoekje op Limburgs over.![]()
Goed bezigquote:Op maandag 15 september 2014 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.
Maar wel wortelen, sperziebonen en uien gehaald. Ik kan weer gezond eten.
Ik vind het vaak vooral lachwekkendquote:Op maandag 15 september 2014 12:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zachte G kan best sexy zijn.
Zegt iemand die in België woont.quote:Op maandag 15 september 2014 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het vaak vooral lachwekkend.
Niet bij mij vrees ikquote:Op maandag 15 september 2014 12:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zachte G kan best sexy zijn.
Ook in België vind ik de zachte G nog steeds lachwekkend.quote:
Logisch welquote:Op maandag 15 september 2014 12:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar, dat durf ik dan weer niet. Zo alleen met Royco
Het is erg stimulerend als je merkt dat je broeken steeds losser gaan zitten.quote:
Vooral met zo'n 'Hèèèè?' d'r achterquote:Op maandag 15 september 2014 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het vaak vooral lachwekkend.
Dat geloof ik.quote:Op maandag 15 september 2014 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is erg stimulerend als je merkt dat je broeken steeds losser gaan zitten.
quote:Op maandag 15 september 2014 12:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral met zo'n 'Hèèèè?' d'r achter
Oh, dan schiet het al echt op, als je dat soort dingen gaat merkenquote:Op maandag 15 september 2014 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 op 1 welquote:Op maandag 15 september 2014 12:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want? Jij bent heel eng om te meeten?
Dat geloof ik best.quote:
Ja dan heb ik meer voorzetten om semi grappig in te koppen.quote:Op maandag 15 september 2014 12:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, jij bent alleen leuk in groepsverband?
Echt kuddedier, die Royco.quote:
Anders moet je zelf de voorzet en het inkoppen regelen, tja dat gaat te ver.quote:Op maandag 15 september 2014 12:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan heb ik meer voorzetten om semi grappig in te koppen.
Vergt enige oefening ja. En zeker niet doen als het gesprek serieus van aard is.quote:Op maandag 15 september 2014 12:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Anders moet je zelf de voorzet en het inkoppen regelen, tja dat gaat te ver.
Gewoon grotere broeken kopen. Kun je vreten en jezelf toch goed voelen.quote:Op maandag 15 september 2014 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan moet je bretels aan?quote:Op maandag 15 september 2014 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon grotere broeken kopen. Kun je vreten en jezelf toch goed voelen.
Ik was laatst maar al te blij dat ik weer een broekmaat kleiner kon kopen.quote:Op maandag 15 september 2014 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben nooit serieus dus dat scheelt.quote:Op maandag 15 september 2014 12:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vergt enige oefening ja. En zeker niet doen als het gesprek serieus van aard is.
Dat verbeterd het beeld niet echt danquote:Op maandag 15 september 2014 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 september 2014 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Semi-serieus. Ken het gevoel wel, ik ben het zelf ook nooit of zelden.quote:Op maandag 15 september 2014 12:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ben nooit serieus dus dat scheelt.
Preciesquote:Op maandag 15 september 2014 12:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Anders moet je zelf de voorzet en het inkoppen regelen, tja dat gaat te ver.
Hoeveel ben je nu kwijt dan?quote:Op maandag 15 september 2014 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik dikker was merkte ik het ook wel gewoon in het dagelijks leven.
Kon minder goed bewegen, ik zat mezelf in de weg en alles. Ben blij dat ik wat vetjes kwijt ben
Die zullen er best zijn.quote:Op maandag 15 september 2014 12:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, jezelf een voorzet geven om een eigen grapje in te koppen werkt niet echt denk ik.
Al zullen er vast mensen zijn die daar dan wel weer een talent voor hebben.
Zeg je nu dat ik geen talent heb?quote:Op maandag 15 september 2014 12:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, jezelf een voorzet geven om een eigen grapje in te koppen werkt niet echt denk ik.
Al zullen er vast mensen zijn die daar dan wel weer een talent voor hebben.
Nee. Dat zeg jij zelf (aangezien jij zegt dat je alleen leuk bent in groepen en niet 1 op 1)quote:Op maandag 15 september 2014 12:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik geen talent heb?
Ik kan toch niet van mezelf zeggen dat ik hartstikke leuk ben 1 op 1quote:Op maandag 15 september 2014 12:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee. Dat zeg jij zelf (aangezien jij zegt dat je alleen leuk bent in groepen en niet 1 op 1)
Ik wil 10 kilo kwijt. Maar ja...quote:Op maandag 15 september 2014 12:31 schreef Myraela het volgende:
Ik mag van mezelf pas over 4 kilo weer proberen of ik in m'n te kleine broeken pas.
Waarom niet?quote:Op maandag 15 september 2014 12:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan toch niet van mezelf zeggen dat ik hartstikke leuk ben 1 op 1
Ik sport me suf, eet bewuster maar raak geen kilo kwijtquote:
Als je van jezelf weet dat dat wel zo is, waarom niet.quote:Op maandag 15 september 2014 12:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan toch niet van mezelf zeggen dat ik hartstikke leuk ben 1 op 1
Gewoon doenquote:
Ieder pondje gaat door het mondjequote:Op maandag 15 september 2014 12:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik sport me suf, eet bewuster maar raak geen kilo kwijt
Drink je niet gewoon teveel?quote:Op maandag 15 september 2014 12:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ja dat is wel essentieel ja, maar als het waar zou zijn, zie ik niet waarom je dat niet zou kunnen zeggen.quote:Op maandag 15 september 2014 12:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan leg ik teveel druk op mezelf he, je moet het wel waar maken.
Ik heb geen idee of het waar is.quote:Op maandag 15 september 2014 12:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is wel essentieel ja, maar als het waar zou zijn, zie ik niet waarom je dat niet zou kunnen zeggen.
Ja, en ieder pondje komt uit je kontjequote:
Er komt ook nog wat uit je piemeltjequote:Op maandag 15 september 2014 12:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, en ieder pondje komt uit je kontje
Stress?quote:Op maandag 15 september 2014 12:42 schreef yats het volgende:
[..]
Nog groter?quote:Op maandag 15 september 2014 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als vrouwen aankomen, worden hun borsten vaak groter.
Zou grappig zijn als mannen die aankomen, een grotere en dikke piemel krijgen.
Helaas blijft het net een verdieping daarboven steken.quote:Op maandag 15 september 2014 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je kan er ook veel van gaan eten waardoor je dus aankomt.quote:Op maandag 15 september 2014 12:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stress val je toch vaak juist van af?
Hoeft niet, hoorquote:Op maandag 15 september 2014 12:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stress val je toch vaak juist van af?
Inderdaad. Een vetpensje.quote:Op maandag 15 september 2014 12:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Helaas blijft het net een verdieping daarboven steken.
Helaas wel inderdaadquote:Op maandag 15 september 2014 12:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Helaas blijft het net een verdieping daarboven steken.
Ik eet niet zoveel de laatste tijd. Ik krijgt het gewoon niet wegquote:
Dat zou kunnen, al probeer ik dat wel te minderen.quote:
Zou kunnen, al val je dan normaal gesproken af.quote:
Dat is niet lastigquote:Op maandag 15 september 2014 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik dacht juist met sporten word het wel minder, I was wrongquote:Op maandag 15 september 2014 12:52 schreef Royco1 het volgende:
Ik begin te brede schouders te krijgen.
Shirtjes zitten te strak
Je weet dat je te dik bent als je je piemeltje niet meer kunt zien.quote:
Solid brag.quote:Op maandag 15 september 2014 12:52 schreef Royco1 het volgende:
Ik begin te brede schouders te krijgen.
Shirtjes zitten te strak
Tot je weer gaat eten.quote:Op maandag 15 september 2014 12:53 schreef Myraela het volgende:
Gewoon jezelf uithongeren, dat werkt altijd.
Merk het ook ja, nu ik veel zwem worden mijn schouders ook brederquote:Op maandag 15 september 2014 12:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik dacht juist met sporten word het wel minder, I was wrong
Working on that. Ik kijk al de hele ochtend naar wat heerlijke broodjes en toch heb ik alleen een glaasje jus d' orange op.quote:Op maandag 15 september 2014 12:53 schreef Myraela het volgende:
Goed gereedschap hangt onder een afdak.quote:
Is weer eens wat anders dan dat de shirtjes te strak zitten door de buik.quote:Op maandag 15 september 2014 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet dat je te dik bent als je je piemeltje niet meer kunt zien.
[..]
Solid brag.
Stap over op waterquote:Op maandag 15 september 2014 12:54 schreef yats het volgende:
[..]
Working on that. Ik kijk al de hele ochtend naar wat heerlijke broodjes en toch heb ik alleen een glaasje jus d' orange op.
Goed gereedschap verroest ook zonder afdakje nietquote:Op maandag 15 september 2014 12:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed gereedschap hangt onder een afdak.
Heb ik ook al twee glazen van op.quote:
Dat zeker.quote:Op maandag 15 september 2014 12:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan dat de shirtjes te strak zitten door de buik.
Voorzorgsmaatregelen.quote:Op maandag 15 september 2014 12:54 schreef yats het volgende:
[..]
Goed gereedschap verroest ook zonder afdakje niet
Ik weet uit ervaring dat dit niet werktquote:Op maandag 15 september 2014 12:53 schreef Myraela het volgende:
Dat is ook zo.quote:Op maandag 15 september 2014 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toch zou ik een elektrische boormachine niet graag in de regel leggenquote:Op maandag 15 september 2014 12:54 schreef yats het volgende:
[..]
Goed gereedschap verroest ook zonder afdakje niet
En je broeken zitten nu ook te strak door je piemel toch?quote:Op maandag 15 september 2014 12:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan dat de shirtjes te strak zitten door de buik.
Ja, erg lastig.quote:Op maandag 15 september 2014 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je broeken zitten nu ook te strak door je piemel toch?
quote:Op maandag 15 september 2014 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch zou ik een elektrische boormachine niet graag in de regel leggen.
Ow, ik dacht door blauwe ballenquote:Op maandag 15 september 2014 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je broeken zitten nu ook te strak door je piemel toch?
Hoe ben je die dan kwijtgeraakt er zit geen statiegeld op.quote:Op maandag 15 september 2014 12:56 schreef Royco1 het volgende:
Ik wil nog steeds ooit mijn 6 pack terug krijgen.
Jaquote:Op maandag 15 september 2014 12:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, ik dacht door blauwe ballen
Of ben ik de enige die nog aan de challenge doet?
Je was laatst toch iets afgevallen zei je?quote:Op maandag 15 september 2014 12:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook niet. Al moet je die in de regel al niet in de regen leggen.quote:Op maandag 15 september 2014 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch zou ik een elektrische boormachine niet graag in de regel leggen.
Dit klopt. Soms mis ik mijn cup F wel.quote:Op maandag 15 september 2014 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja waren het zulke jetsers?quote:Op maandag 15 september 2014 12:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit klopt. Soms mis ik mijn cup F wel.
Het verbaast me niks dat jij met zoiets komt.quote:
Alcohol is een caloriebom.quote:Op maandag 15 september 2014 12:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ik eet niet zoveel de laatste tijd. Ik krijgt het gewoon niet weg
[..]
Dat zou kunnen, al probeer ik dat wel te minderen.
[..]
Zou kunnen, al val je dan normaal gesproken af.
[..]
Dat is niet lastig
Dat was de grap toch?quote:Op maandag 15 september 2014 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het verbaast me niks dat jij met zoiets komt.
Toen ik nog een jonge Royco was deed ik voetballen en 2 x in de week aan shaolin kempo waardoor ik in bloedvorm was. Toen ontdekte ik bier en vrouwen. Minder gaan sporten, en voor je het weet heb je een fustje.quote:Op maandag 15 september 2014 12:57 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Hoe ben je die dan kwijtgeraakt er zit geen statiegeld op.
Niks van gemerkt zaterdagquote:
Oh, de mijne welquote:Op maandag 15 september 2014 12:59 schreef Samzz het volgende:
Ik ben gezegend, denk ik. Mijn borsten worden niet kleiner wanneer ik afval.
Punt is, een elektrische boormachine komt het best tot z'n recht op een droog plekje, onder een afdakquote:Op maandag 15 september 2014 12:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook niet. Al moet je die in de regel al niet in de regen leggen.
Vooral de vrouwen he, elke keer uit eten en dan teveel of ongezond.quote:Op maandag 15 september 2014 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toen ik nog een jonge Royco was deed ik voetballen en 2 x in de week aan shaolin kempo waardoor ik in bloedvorm was. Toen ontdekte ik bier en vrouwen. Minder gaan sporten, en voor je het weet heb je een fustje.
Praise the lordquote:Op maandag 15 september 2014 12:59 schreef Samzz het volgende:
Royco heeft gewoon een enorme piemelquote:Op maandag 15 september 2014 12:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, ik dacht door blauwe ballen
Of ben ik de enige die nog aan de challenge doet?
Waarbij mis je ze?quote:Op maandag 15 september 2014 12:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, de mijne presteert ook in vochtige omstandigheden prima hoor.quote:Op maandag 15 september 2014 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Punt is, een elektrische boormachine komt het best tot z'n recht op een droog plekje, onder een afdak.
Netjesquote:Op maandag 15 september 2014 12:59 schreef Samzz het volgende:
Ja preciesquote:Op maandag 15 september 2014 13:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vooral de vrouwen he, elke keer uit eten en dan teveel of ongezond.
Daar ben ik mooi zuur mee danquote:
Ja, ik zat ineens op 88 kilo, nog steeds 6-8 kilo teveel.quote:Op maandag 15 september 2014 12:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je was laatst toch iets afgevallen zei je?
Misschien helpt het om bewust op te schrijven wat je op een dag eet. Het kan zijn dat je meer binnenkrijgt dan je denkt.
I know, maar soms heb je dat gewoon nodig.quote:
Dat fok-gemiddelde moet toch door iemand omhoog gehaald worden? Ik red dat niet.quote:Op maandag 15 september 2014 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Royco heeft gewoon een enorme piemel
Royco en ik samen komen tot 40 cm. Reken maar uit
quote:Op maandag 15 september 2014 12:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze stonden wel leuk in bepaalde truitjes.quote:Op maandag 15 september 2014 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Waarbij mis je ze?
Een van beide is geen echte Fok!ker en moet z'n account inleveren?quote:Op maandag 15 september 2014 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Waarbij mis je ze?
Hmm.. vrouwen zijn hier schuldig aan? Je zou ook positief kunnen denken. Vrouwen > sex > goede sport > afvallen.quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 13:03 schreef artelligence het volgende:
[..]Nee. Lijkt mij juist onhandig? Je hebt nu toch ook een prima (behoorlijk) formaat?
Dan weer ik al een plek waar je 'm niet kunt leggenquote:Op maandag 15 september 2014 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Punt is, een elektrische boormachine komt het best tot z'n recht op een droog plekje, onder een afdak.
Net een handje volquote:Op maandag 15 september 2014 13:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Nee klopt, er zaten meer nadelen aan. Ik heb nu cup C.
Klopt.quote:Op maandag 15 september 2014 13:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een van beide is geen echte Fok!ker en moet z'n account inleveren?
[..]
Hmm.. vrouwen zijn hier schuldig aan? Je zou ook positief kunnen denken. Vrouwen > sex > goede sport > afvallen.
Heb jij zulke kleine handen?quote:
Vertelquote:Op maandag 15 september 2014 13:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan weer ik al een plek waar je 'm niet kunt leggen![]()
Mooi hoor!quote:Op maandag 15 september 2014 13:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Nee klopt, er zaten meer nadelen aan. Ik heb nu cup C.
Dan moet ik meer sportenquote:Op maandag 15 september 2014 13:03 schreef Yvie_lu het volgende:
Hmm.. vrouwen zijn hier schuldig aan? Je zou ook positief kunnen denken. Vrouwen > sex > goede sport > afvallen.
Weet ik in dit gevalquote:
Goed plan.quote:
Boefjequote:Op maandag 15 september 2014 13:08 schreef yats het volgende:
[..]
Weet ik in dit gevalMaar jij hebt het over handje. Vandaar mijn vraag.
Ik weet het ben ook wat dikker geworden moet nu zo'n 15-20 kilo afvallen ben er al 5 kwijt afgelopen maand ofzo.quote:Op maandag 15 september 2014 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toen ik nog een jonge Royco was deed ik voetballen en 2 x in de week aan shaolin kempo waardoor ik in bloedvorm was. Toen ontdekte ik bier en vrouwen. Minder gaan sporten, en voor je het weet heb je een fustje.
En maar klagenquote:Op maandag 15 september 2014 13:08 schreef yats het volgende:
[..]
Weet ik in dit gevalMaar jij hebt het over handje. Vandaar mijn vraag.
Lichtgewichtquote:
Oeiquote:Op maandag 15 september 2014 13:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoi, ik ook. Maar ben ook nog eens een halve kop kleiner.
Ik ben geen boefje.quote:Op maandag 15 september 2014 13:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Boefje [ afbeelding ] En maar klagen [ afbeelding ]
En hoe lang ben je?quote:
Jaquote:
Pfffft, kuis schmuis.quote:Op maandag 15 september 2014 13:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, mag niet. Is niet kuis.
1.76quote:Op maandag 15 september 2014 13:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben geen boefje.
[..]
En hoe lang ben je?
[..]
Ja
Niet alleen vrouwen.quote:Op maandag 15 september 2014 13:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een van beide is geen echte Fok!ker en moet z'n account inleveren?
[..]
Ik gok dat art het over bepaalde kinky handelingen had met dat apparaat van fax.quote:
En hoe lang ben je?quote:
Dan mag er best wel wat van af jaquote:
De goede oude tijd Kaneel.quote:Op maandag 15 september 2014 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen Royco en ik nog gespierd waren hebben ze een video game over ons gemaakt.
Double Dragon.
Niet man, officiele meting was 176quote:Op maandag 15 september 2014 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lul niet, je bent kleiner dan ik
Niet? Pff.. de bitches!quote:Op maandag 15 september 2014 13:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet alleen vrouwen.
En ze willen niet allemaal sex he.
1.60?quote:Op maandag 15 september 2014 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lul niet, je bent kleiner dan ik
Ik heb Tinder verwijderd. Werkt toch niet voor mij, daarnaast is het niet nodigquote:Op maandag 15 september 2014 13:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
We zijn geen matches meer [ afbeelding ]
Ik dacht als die andere chubby uit deel 4.quote:Op maandag 15 september 2014 13:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De goede oude tijd Kaneel.
Nu wilde ze me casten als Honda in streetfighter.
Ach, dik ben ik niet, maar mag wel wat overtollig vet verdwijnen jaquote:Op maandag 15 september 2014 13:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan mag er best wel wat van af ja
Is ook mijn eerdere vraag beantwoord.
Ik zag je anders wel weer in de lijst staanquote:Op maandag 15 september 2014 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb Tinder verwijderd. Werkt toch niet voor mij, daarnaast is het niet nodig.
Ik dacht Guile, nu je weer breder bent.quote:Op maandag 15 september 2014 13:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De goede oude tijd Kaneel.
Nu wilde ze me casten als Honda in streetfighter.
Gelul en je weet hetquote:Op maandag 15 september 2014 13:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet man, officiele meting was 176
Ik ben 1,75.quote:
Heeft 80% van NL dat niet inmiddels?quote:
Misschien klopt jouw lengte wel nietquote:Op maandag 15 september 2014 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht Guile, nu je weer breder bent.
[..]
Gelul en je weet het
Manlet
[..]
Ik ben 1,75.
Jawel. Maar Faxie ziet er niet dik uit.quote:Op maandag 15 september 2014 13:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heeft 80% van NL dat niet inmiddels?
Oh, dan valt het mee. Val ik in de 80%quote:Op maandag 15 september 2014 13:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Ik heb m'n account verwijderdquote:Op maandag 15 september 2014 13:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zag je anders wel weer in de lijst staanHeb je wederom geliked
Vaker niet dan wel. Daarom sta ik altijd in een hoekje in de kroeg en praat ik niet met vrouwen, dat scheelt afwijzing.quote:Op maandag 15 september 2014 13:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet alleen vrouwen.
En ze willen niet allemaal sex he.
Valt nog mee toch? Ik ben 1.83 en weeg 89 kilo.quote:
Je hebt barb natuurlijk alquote:Op maandag 15 september 2014 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb Tinder verwijderd. Werkt toch niet voor mij, daarnaast is het niet nodig.
Ik heb geen ideequote:Op maandag 15 september 2014 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Ik heb m'n account verwijderd.
We are the 80%quote:Op maandag 15 september 2014 13:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gaat om de dikte tochquote:Op maandag 15 september 2014 13:15 schreef Yvie_lu het volgende:
1.75, 1.76, who cares! Maakt toch niet uit hoe lang je bent.
Ik ook, maar bij mij zie je het niet zo snel. 100 kilo kan zich goed verstoppen in 1.92quote:Op maandag 15 september 2014 13:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Oh, dan valt het mee. Val ik in de 80%
Haha dikzakquote:Op maandag 15 september 2014 13:16 schreef yats het volgende:
[..]
Vaker niet dan wel. Daarom sta ik altijd in een hoekje in de kroeg en praat ik niet met vrouwen, dat scheelt afwijzing.
[..]
Valt nog mee toch? Ik ben 1.83 en weeg 89 kilo.
[..]
Je hebt barb natuurlijk al
Jup.quote:Op maandag 15 september 2014 13:16 schreef yats het volgende:
[..]
Vaker niet dan wel. Daarom sta ik altijd in een hoekje in de kroeg en praat ik niet met vrouwen, dat scheelt afwijzing.
[..]
Valt nog mee toch? Ik ben 1.83 en weeg 89 kilo.
[..]
Je hebt barb natuurlijk al
Dat verstoppen werkt bij mij niet meerquote:Op maandag 15 september 2014 13:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook, maar bij mij zie je het niet zo snel. 100 kilo kan zich goed verstoppen in 1.92
Ik mag het hopenquote:Op maandag 15 september 2014 13:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het gaat er om of leuke Deense dames je ook leuk terug vinden.
Ik zit qua gewicht wel goed eigenlijkquote:Op maandag 15 september 2014 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zullen we maar met zijn allen in "De Afvallers" gaan posten?
Of Big Diet 3 voorstellen aan SBS met ons als afvallers?
Dan wordt het lastig ja helaasquote:Op maandag 15 september 2014 13:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat verstoppen werkt bij mij niet meer
Hard werken Fax, val je van af!quote:Op maandag 15 september 2014 13:17 schreef Faxie het volgende:
Ow ik moet gaan.... tijd om te werken enzo![]()
![]()
Geen idee wat die van mij is.quote:Op maandag 15 september 2014 13:17 schreef Myraela het volgende:
Over een jaar hebben we allemaal een bmi van 19.
Guilty...Ik ben een fattyquote:
Ik denk niet dat ik dat ooit ga redden eigenlijk. Maar ik ben tevreden met onder de 25quote:Op maandag 15 september 2014 13:17 schreef Myraela het volgende:
Helaas wel, jaquote:
Dat betwijfel ik. Ik zat eerst op 26 en ga nu langzaam richting de 25 als ik het apparaatje op de sportschool mag geloven die dat berekend. Maar 19 zit er met mijn bouw nooit in.quote:Op maandag 15 september 2014 13:17 schreef Myraela het volgende:
Mijn ultieme streef ligt wel op een bmi van 19.quote:Op maandag 15 september 2014 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat ooit ga redden eigenlijk. Maar ik ben tevreden met onder de 25
Fat people are jolly!quote:Op maandag 15 september 2014 13:20 schreef -Strawberry- het volgende:
SC van de dikkertjes.Daarom is het hier extra gezellig.
Komen we wel overheen.quote:
Hebberd.quote:Op maandag 15 september 2014 13:21 schreef Yvie_lu het volgende:
Volgende meet wordt gewoon een chocolade-meet.![]()
En dan komen jullie allemaal niet want jullie doen aan de lijn, en dan is het allemaal voor mij alleen
Begin maar vast met chocolade inslaan.quote:Op maandag 15 september 2014 13:21 schreef Yvie_lu het volgende:
En dan komen jullie allemaal niet want jullie doen aan de lijn, en dan is het allemaal voor mij alleen
Dat overleef ik nietquote:Op maandag 15 september 2014 13:17 schreef Myraela het volgende:
Dan pak ik gewoon tochquote:Op maandag 15 september 2014 13:21 schreef Yvie_lu het volgende:
Doe het dan andersom.quote:Op maandag 15 september 2014 13:22 schreef muhahaha het volgende:
Mijn ultieme streef is een bescheiden six-packje, oftewel een vetpercentage tussen de 0 en de 3%.
Gaat nooit lukken, ik hou van snoepen.
Deze berekening volg ik even niet.quote:Op maandag 15 september 2014 13:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doe het dan andersom.
Zorg dat je een pack tussen de 0 en 3 hebt, en snoep die extra 6%.
Maakt niet uit, ik bral ook maar watquote:Op maandag 15 september 2014 13:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Deze berekening volg ik even niet.
Gaan ze de waardering aanpassen dan?quote:Op maandag 15 september 2014 13:17 schreef Myraela het volgende:
Wehehe. ZO een laag percentage is extreem moeilijk lijkt mij. Of ja, qua discipline dan want regelmatig trainen, goed eten, weinig tot niets snoepen etc.quote:Op maandag 15 september 2014 13:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik bral ook maar wat
Je moet wel rekening houden met het feit dat ik me in mijn eigen natuurlijke habitat bevond. Mijn lichaam is al gewend aan de hoeveelheid van een Bossche Bol.quote:Op maandag 15 september 2014 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Muhahaha is ook wel een snoepkont.
De meet bij hem thuis zat iedereen helemaal vol, voldoende snoep voor een maand.
En Mu had zoiets van: Oké, wanneer gaan we eten?
quote:Op maandag 15 september 2014 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Muhahaha is ook wel een snoepkont.
De meet bij hem thuis zat iedereen helemaal vol, voldoende snoep voor een maand.
En Mu had zoiets van: Oké, wanneer gaan we eten?
Ik beweeg regelmatig (zwem 3x per week anderhalf uur) en ik eet vrij normaal. Maar snoepen doe ik ookquote:Op maandag 15 september 2014 13:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe. ZO een laag percentage is extreem moeilijk lijkt mij. Of ja, qua discipline dan want regelmatig trainen, goed eten, weinig tot niets snoepen etc.
3x maar? Ik beweeg me dagelijksquote:Op maandag 15 september 2014 13:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Ik beweeg regelmatig (zwem 3x per week anderhalf uur) en ik eet vrij normaal. Maar snoepen doe ik ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh hoiquote:Op maandag 15 september 2014 13:21 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2014 13:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
3x maar? Ik beweeg me dagelijksJa, en trap op en af zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Mooi voornemen. En wat voor sport gaat het worden?quote:Op maandag 15 september 2014 13:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ga morgen weer de hele ochtend sporten, dus afhankelijk van de spierpijn einde van de week met het mooie weer eens kijken of ik dan het hardlopen maar weer ga oppakken.
Ga morgen weer hockeyen, gisteren gebeld of ik weer mee wilde doen want ze hadden wat mensen te kort (net als de weken ervoor toen ik ook al meedeed).quote:Op maandag 15 september 2014 13:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mooi voornemen. En wat voor sport gaat het worden?
Als je morgen gaat sporten hoor je niet eind van de week nog spierpijn te hebben, anders heb je iets verkeerds gedaan. Hardlopen wil ik ook weer eens gaan oppakken, maar knieën moeten wel meewerken.quote:Op maandag 15 september 2014 13:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ga morgen weer de hele ochtend sporten, dus afhankelijk van de spierpijn einde van de week met het mooie weer eens kijken of ik dan het hardlopen maar weer ga oppakken.
Hockeymeisjesquote:Op maandag 15 september 2014 13:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga morgen weer hockeyen, gisteren gebeld of ik weer mee wilde doen want ze hadden wat mensen te kort (net als de weken ervoor toen ik ook al meedeed).
Je moet wel wat wilskracht hebbenquote:
Ik bedoelde ook einde van de werkweek, vrijdag. Anders is er idd iets niet goed gegaan.quote:Op maandag 15 september 2014 13:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Als je morgen gaat sporten hoor je niet eind van de week nog spierpijn te hebben, anders heb je iets verkeerds gedaan. Hardlopen wil ik ook weer eens gaan oppakken, maar knieën moeten wel meewerken.
Ja dat heb ik geprobeerd. Ik kreeg half afgeknouwde kroepoek, afgelebberde chocoladerepen en deels uitgebraakte pepernoten op m'n bordje.quote:Op maandag 15 september 2014 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie Mu er wel voor aan om zijn kat af te richten om snoep voor hem te halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zitten bestquote:Op maandag 15 september 2014 13:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hockeymeisjes
Goed, flauwe grap en zo. Veel succes alvast!
[..]
Je moet wel wat wilskracht hebben
Een teken om meer te gaan bewegen.quote:Op maandag 15 september 2014 13:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja dat heb ik geprobeerd. Ik kreeg half afgeknouwde kroepoek, afgelebberde chocoladerepen en deels uitgebraakte pepernoten op m'n bordje.
We dollen maar wat he, ik bootcamp elke week.quote:Op maandag 15 september 2014 13:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een teken om meer te gaan bewegen.
Uiteraard. Stereotypering blijft toch wel bestaan. Alsof bijvoorbeeld elke motorrijder een Hells Angel is.quote:Op maandag 15 september 2014 13:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er zitten besttussen ja. Al wordt het wel steeds minder stereo type gelukkig
Ja, zo kan ik het ook. Met de boot naar het kamp!quote:Op maandag 15 september 2014 13:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We dollen maar wat he, ik bootcamp elke week.
quote:Op maandag 15 september 2014 13:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja dat heb ik geprobeerd. Ik kreeg half afgeknouwde kroepoek, afgelebberde chocoladerepen en deels uitgebraakte pepernoten op m'n bordje.Dit zou dan wel weer als een goede afvalmethode klinken, want als ik dat zou zien zou ik al niet meer hoeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Duidelijk.quote:Op maandag 15 september 2014 13:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook einde van de werkweek, vrijdag. Anders is er idd iets niet goed gegaan.
Jij doet gewoon je jasje niet aan als je op een meet komtquote:Op maandag 15 september 2014 13:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uiteraard. Stereotypering blijft toch wel bestaan. Alsof bijvoorbeeld elke motorrijder een Hells Angel is.
Niks met de boot, buiten hard ploeteren en zwetenquote:Op maandag 15 september 2014 13:36 schreef El_Thijs het volgende:
Ja, zo kan ik het ook. Met de boot naar het kamp!
Ik heb hem naar z'n kamer gestuurd en de restjes maar opgegeten, ik had alsnog hongerquote:Op maandag 15 september 2014 13:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Dit zou dan wel weer als een goede afvalmethode klinken, want als ik dat zou zien zou ik al niet meer hoeven.
Al moet ik wel zeggen dat je bij hockey wel echt rare spieren gebruikt,quote:
Die heb ik niet eensquote:Op maandag 15 september 2014 13:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Jij doet gewoon je jasje niet aan als je op een meet komt
Ken het ideequote:Op maandag 15 september 2014 13:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niks met de boot, buiten hard ploeteren en zweten
Welke dan?quote:Op maandag 15 september 2014 13:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Al moet ik wel zeggen dat je bij hockey wel echt rare spieren gebruikt,
na de eerste wedstrijd van het seizoen dan is het soms echt wel ruim 3 dagen dat je dat nog blijft voelen.
Grappig, ik had jou niet als hockeymeisje ingeschatquote:Op maandag 15 september 2014 13:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga morgen weer hockeyen, gisteren gebeld of ik weer mee wilde doen want ze hadden wat mensen te kort (net als de weken ervoor toen ik ook al meedeed).
Geen idee hoe die dingen allemaal heten (in mooie latijnse namen).quote:Op maandag 15 september 2014 13:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens
[..]
Ken het idee
[..]
Welke dan?
Dankje, dat wil ik graag zou houdenquote:Op maandag 15 september 2014 13:39 schreef yats het volgende:
[..]
Grappig, ik had jou niet als hockeymeisje ingeschat
Dat is met elke sport wel zoquote:Op maandag 15 september 2014 13:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
na de eerste wedstrijd van het seizoen dan is het soms echt wel ruim 3 dagen dat je dat nog blijft voelen.
Komt goed in ieder geval, ik hoor het alquote:Op maandag 15 september 2014 13:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee hoe die dingen allemaal heten (in mooie latijnse namen).
Maar vooral die net onder je bil, en eigenlijk gewoon het hele bovenbeen. Maar op een hele andere manier dan wanneer je gaat fietsen of hardlopen iig.
Zwemmen niks voor jou Sol? Train je alle spieren in 1 keer.quote:
Ja, en het wordt lekker weerquote:Op maandag 15 september 2014 13:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komt goed in ieder geval, ik hoor het al
Idem bij mij. Ik heb het tot mijn 19e gedaan en zelfs nog twee jaar hoofdklasse gespeeld. Maar dat hou ik graag voor me...eh...oops...quote:Op maandag 15 september 2014 13:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dankje, dat wil ik graag zou houden
Ik ben undercover
Dat kan, zal dan precies spieren wezen die je verder niet/tot weinig gebruiktquote:Op maandag 15 september 2014 13:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou ik heb net met andere dingen echt niet langer dan 2 dagen hoor.
Ja maar bij jou geeft je naam het al weg. Daar heb ik gelukkig geen last vanquote:Op maandag 15 september 2014 13:43 schreef yats het volgende:
[..]
Idem bij mij. Ik heb het tot mijn 19e gedaan en zelfs nog twee jaar hoofdklasse gespeeld. Maar dat hou ik graag voor me...eh...oops...
Het is ook eigenlijk niet zo'n goede houding (krom) om in te lopen, lijkt me. Ik had na het hockeyen vroeger op school ook altijd last van vreemde spieren.quote:Op maandag 15 september 2014 13:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja inderdaad, stap zo eens op de motor denk ikquote:
Sportman!quote:Op maandag 15 september 2014 13:43 schreef yats het volgende:
[..]
Idem bij mij. Ik heb het tot mijn 19e gedaan en zelfs nog twee jaar hoofdklasse gespeeld. Maar dat hou ik graag voor me...eh...oops...
Bij jou gingen we er al vanuit hequote:Op maandag 15 september 2014 13:43 schreef yats het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd maar knieën werkten niet mee.quote:Op maandag 15 september 2014 13:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zwemmen niks voor jou Sol? Train je alle spieren in 1 keer.
En toch heb ik nooit met kakkers samen gespeeld. Ik weet jouw volledige naam ook niet, dus daar kan ik geen oordeel over geven.quote:Op maandag 15 september 2014 13:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar bij jou geeft je naam het al weg. Daar heb ik gelukkig geen last van
Elke stap vooruit is er een toch?quote:Op maandag 15 september 2014 13:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd maar knieën werkten niet mee.
Nu sinds november sportschool en gaat al beter, kan nu in ieder geval weer normaal lopen
Klopt, maar ik luister slechtquote:Op maandag 15 september 2014 13:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Elke stap vooruit is er een toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op maandag 15 september 2014 13:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt, maar ik luister slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Je bent me voor...quote:Op maandag 15 september 2014 13:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar bij jou geeft je naam het al weg. Daar heb ik gelukkig geen last van
Yvonne (gelukkig geen Anne-Fleur of Merel of Frederique)quote:Op maandag 15 september 2014 13:47 schreef yats het volgende:
[..]
En toch heb ik nooit met kakkers samen gespeeld. Ik weet jouw volledige naam ook niet, dus daar kan ik geen oordeel over geven.
Vroeger wel ja. Helaas is een van mijn knieën nauwelijks beter dan die van Robben en zat de echte top er dus nooit in. Al merk ik nu ook bij rugby dat ik zonder die knie nog best ergens had kunnen komen.quote:
Ik ga mijn naam maar eens laten veranderen in Piet de Vries denk ik. Dat is vast minder stigmatiserend. Alleen jammer dat me wel 10 jaar procederen gaat kosten om dat veranderd te krijgen. Stomme Middeleeuwse regels ookquote:Op maandag 15 september 2014 13:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij jou gingen we er al vanuit he
Dat vermoedde ik al, maar misschien heb je wel een hockey-achternaamquote:Op maandag 15 september 2014 13:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Yvonne (gelukkig geen Anne-Fleur of Merel of Frederique)
Nee, gelukkig ook nietquote:Op maandag 15 september 2014 13:51 schreef yats het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al, maar misschien heb je wel een hockey-achternaam
Nou, je achternaam kan wel in die context gebruikt worden...quote:
Ik loop nog steeds weleens met de gedachte om weer wedstrijden te gaan vechten.quote:Op maandag 15 september 2014 13:50 schreef yats het volgende:
[..]
Vroeger wel ja. Helaas is een van mijn knieën nauwelijks beter dan die van Robben en zat de echte top er dus nooit in. Al merk ik nu ook bij rugby dat ik zonder die knie nog best ergens had kunnen komen.
[..]
Ik ga mijn naam maar eens laten veranderen in Piet de Vries denk ik. Dat is vast minder stigmatiserend. Alleen jammer dat me wel 10 jaar procederen gaat kosten om dat veranderd te krijgen. Stomme Middeleeuwse regels ook
Nee dan is de grap er al af.quote:Op maandag 15 september 2014 13:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je mag het wel dubbel zeggen hoor.
Ja een beetje misschien ja hahaquote:Op maandag 15 september 2014 13:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, je achternaam kan wel in die context gebruikt worden...
Binnenkort of ooit?quote:Op maandag 15 september 2014 13:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dan is de grap er al af.
Mijn tijd komt nog wel.
Sowieso ooit. Of het binnenkort is ligt eraan of ik dan net snel genoeg en gehaaid genoeg ben om een goede en scherpe opmerking te maken.quote:
Ten koste van mij? Thxs...quote:Op maandag 15 september 2014 13:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dan is de grap er al af.
Mijn tijd komt nog wel.
Niet perse ten koste van jou.quote:
Gewoon oefenen met de stofzuiger.quote:Op maandag 15 september 2014 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is ook eigenlijk niet zo'n goede houding (krom) om in te lopen, lijkt me. Ik had na het hockeyen vroeger op school ook altijd last van vreemde spieren.
Nou...quote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 15 september 2014 13:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon oefenen met de stofzuiger.
Jawel, want deze was niet persoonlijk, dus dan kan je dat wel hebben. Anders niet, maar in dit geval wel toch?quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 13:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Vooruit dan maar. Scheelt dat ik erg geduldig ben en veel kan hebben.quote:Op maandag 15 september 2014 14:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jawel, want deze was niet persoonlijk, dus dan kan je dat wel hebben. Anders niet, maar in dit geval wel toch?
Ja, dat zeker. en ik moest ook lachen, maar ik geloof dat ik er zelf in het echt niet zo heel blij van zou wordenquote:
Tuurlijk man. Eelt op je ziel!quote:Op maandag 15 september 2014 14:07 schreef yats het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Scheelt dat ik erg geduldig ben en veel kan hebben.
Dan zal ik het plaatje met de hockeydames maar niet posten waarbij de sticks zijn vervangen door een huishoudelijk apparaat.quote:Op maandag 15 september 2014 14:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. en ik moest ook lachen, maar ik geloof dat ik er zelf in het echt niet zo heel blij van zou worden
haha ja doe nu maar, aangezien we al hadden vastgesteld dat ik geen hockeymeisje ben voel ik mij gewoon niet aangesprokenquote:Op maandag 15 september 2014 14:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zal ik het plaatje met de hockeydames maar niet posten waarbij de sticks zijn vervangen door een huishoudelijk apparaat.
quote:Op maandag 15 september 2014 14:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zal ik het plaatje met de hockeydames maar niet posten waarbij de sticks zijn vervangen door een huishoudelijk apparaat.
Binnen grenzenquote:
nee hoor, dat mag op elk gewenst moment.quote:Op maandag 15 september 2014 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben ik te laat om te zeggen: Hockey?
quote:Op maandag 15 september 2014 14:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha ja doe nu maar, aangezien we al hadden vastgesteld dat ik geen hockeymeisje ben voel ik mij gewoon niet aangesproken
quote:
Nicequote:Op maandag 15 september 2014 14:10 schreef El_Thijs het volgende:
Hmm, niet verkeerd dat de GoPro ook in het donker vrij goed filmt.
quote:
[..]
Lekker zuigenquote:Op maandag 15 september 2014 14:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien kan ik maar beter huisvrouw worden ja, bij gebrek aan werk.
Thanks. Al kwam ik erachter waarom het soms nog een beetje trilt. Een van de schroeven komt tegen de kuip, dus even omgewisseldquote:
Valt het op?quote:Op maandag 15 september 2014 14:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb jij voor een dagje geruild van account met Faxie of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |